Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво інформаційно-освітнього центру на території Музею народної архітектури та побуту у Львові імені Климентія Шептицького на вул. Чернеча Гора, 1 (коригування) (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)
Очікувана вартість
30 283 344,00 UAH
UA-2020-04-23-001412-c 184f517820cb414fbe1d3741dabb8576
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ципишев Сергій Іванович

380322750860 museumlviv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Музей народної архітектури і побуту у Львові імені Климентія Шептицького
Код ЄДРПОУ: 02219659
Вебсайт: http://lvivskansen.org
Місцезнаходження: 79014, Україна , Львівська обл., Львів, Чернеча Гора, 1
Контактна особа: Ципишев Сергій Іванович
380322750860
museumlviv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2020 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2020 15:00
Початок аукціону: 22 травня 2020 15:08
Очікувана вартість: 30 283 344,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 151 416,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво інформаційно-освітнього центру на території Музею народної архітектури та побуту у Львові імені Климентія Шептицького на вул. Чернеча Гора, 1 (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79014, Україна, Львівська область, Львів, Чернеча Гора 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 червня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 04 травня 2020 10:06
Дата відповіді: 04 травня 2020 13:55
Добрий день. Банківська гарантія має бути з покриттям?
Відповідь: Доброго дня!
Банківська гарантія може бути надана у покритій або непокритій формі документа.
Форма надання гарантії банком законодавством не встановлена, але до документа пред’явлена конкретна вимога: у ньому має бути зазначено, що банк бере на себе обов’язок виплатити Замовнику всю суму грошей, вказану в тендерній документації, якщо настане гарантійний випадок з вини Учасника. Таким випадком вважається:

відкликання тендерної пропозиції;
зміна умов пропозиції після того, як закінчиться строк її подання;
Учасник, який переміг у тендері, не підписав договору про закупівлю.

Якщо Учасник виконує всі умови участі в закупівлі й зобов’язання за підписаним договором, банк нічого не сплачує Замовнику.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-09-000034 ● bcfa95787f0a4df18eb6599a46cf1f32
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2020 16:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

09.09.2020 № 165.

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.09.2020 № 165.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-04-23-001412-c 23.04.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-21 16:05:56

запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-04-23-001412-c, яка проводилася музеєм народної архітектури і побуту у Львові імені Климентія Шептицького (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
За вимогою пункту 11 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Аналізом наявної в електронній системі закупівель інформації за процедурою закупівлі UA-2020-04-23-001412-c встановлено, що до договору підряду від 22.06.2020 №22.06.20 укладено додаткову угоду № 2 від 14.07.2020, яку Замовником оприлюднено 04.09.2020 року.
Водночас, в електронній системі закупівель інформація (повідомлення про внесення змін до договору) про укладення та оприлюднення додаткової угоди № 1 до договору підряду від 22.06.2020 №22.06.20 відсутня.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Пояснити причини та підстави не опублікування повідомлення про внесення змін до договору підряду від 22.06.2020 №22.06.20 шляхом укладання додаткової угоди №1 та не опублікування зазначених змін до договору?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  5. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону. Встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону Замовником не надано через електронну систему закупівель відповідні пояснення (інформацію, документи) на опублікований під час моніторингу органом державного фінансового контролю запит щодо окремих питань, які були предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД 29 455 322,66
UAH з ПДВ
29 455 322,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бізнес-Вектор ДК" 30 250 739,00
UAH з ПДВ
30 250 739,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" 30 283 073,06
UAH з ПДВ
30 283 073,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2020 12:36
Електронний підпис
21 травня 2020 12:28
Документи 6.rar
21 травня 2020 12:28
Документи 5.rar
21 травня 2020 12:28
Документи 4.rar
21 травня 2020 12:28
Документи 3.rar
21 травня 2020 12:28
Документи 2.rar
21 травня 2020 12:28
Документи 1.rar
21 травня 2020 12:28
Лист-згода(1).pdf
21 травня 2020 12:28
Лист-згода 1.jpg
21 травня 2020 12:28
25 довідка про ліцензію.pdf
21 травня 2020 12:28
24 штрафи.pdf
21 травня 2020 12:28
23 фін звіт-сторінки-5-8.pdf
21 травня 2020 12:28
23 фін звіт-сторінки-1-4.pdf
21 травня 2020 12:28
22.1. якість матеріалів.pdf
21 травня 2020 12:28
19. ДЦ.rar
21 травня 2020 12:28
19 ДЦ.pdf
21 травня 2020 12:28
18 згода з тех завд.pdf
21 травня 2020 12:28
17 технічні_ якісні.pdf
21 травня 2020 12:28
15.1 Згода з договором.pdf
21 травня 2020 12:28
13 захмст довкілля.pdf
21 травня 2020 12:28
12 захист перс дних.pdf
21 травня 2020 12:28
11 ст 17.pdf
21 травня 2020 12:28
8 аналогічні договори.pdf
21 травня 2020 12:28
7 Штатний розпис.pdf
21 травня 2020 12:28
4 МТБ-сторінки-25-28.pdf
21 травня 2020 12:28
4 МТБ-сторінки-21-24.pdf
21 травня 2020 12:28
4 МТБ-сторінки-17-20.pdf
21 травня 2020 12:28
4 МТБ-сторінки-45-47.pdf
21 травня 2020 12:28
4 МТБ-сторінки-13-16.pdf
21 травня 2020 12:28
4 МТБ-сторінки-9-12.pdf
21 травня 2020 12:28
4 МТБ-сторінки-41-44.pdf
21 травня 2020 12:28
4 МТБ-сторінки-5-8.pdf
21 травня 2020 12:28
4 МТБ-сторінки-37-40.pdf
21 травня 2020 12:28
4 МТБ-сторінки-1-4.pdf
21 травня 2020 12:28
4 МТБ-сторінки-33-36.pdf
21 травня 2020 12:28
3 забезпечення.rar
21 травня 2020 12:27
4 МТБ-сторінки-29-32.pdf
21 травня 2020 12:27
2 цінова пропоиція.pdf
21 травня 2020 12:27
1. реєстр.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 17:23
Електронний підпис
21 травня 2020 13:04
Електронний підпис
21 травня 2020 12:58
Об_єктний кошторис 7-1.PDF
21 травня 2020 12:58
Об_єктний кошторис 6-1.PDF
21 травня 2020 12:58
Об_єктний кошторис 4-1.PDF
21 травня 2020 12:58
Об_єктний кошторис 2-1.PDF
21 травня 2020 12:57
Договірна ціна.PDF
21 травня 2020 12:57
Лицензия с ЭЦП.pdf
21 травня 2020 12:57
G0520-6966-GL_tender.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 09:16
Електронний підпис
21 травня 2020 09:14
кошторис ч 13.pdf
21 травня 2020 09:14
кошторис ч 12.pdf
21 травня 2020 09:14
кошторис ч 11.pdf
21 травня 2020 09:14
кошторис ч 10.pdf
21 травня 2020 09:14
кошторис ч9.pdf
21 травня 2020 09:14
кошторис ч8.pdf
21 травня 2020 09:14
кошторис ч7.pdf
21 травня 2020 09:14
кошторис ч6.pdf
21 травня 2020 09:14
кошторис ч5.pdf
21 травня 2020 09:14
кошторис ч4.pdf
21 травня 2020 09:14
кошторис ч3.pdf
21 травня 2020 09:14
кошторис ч2.pdf
21 травня 2020 09:14
кошторис ч1.pdf
20 травня 2020 16:25
Електронний підпис
20 травня 2020 16:19
установчі документи.pdf
20 травня 2020 16:19
УБІБ.pdf
20 травня 2020 16:19
проект договору.pdf
20 травня 2020 16:19
ПДВ.pdf
20 травня 2020 16:19
паспорт директора код.pdf
20 травня 2020 16:19
Ліцензія.pdf
20 травня 2020 16:19
Кредобанк.pdf
20 травня 2020 16:19
ЄДРПОУ.pdf
20 травня 2020 16:19
дозвіл.pdf
20 травня 2020 16:19
дозвіл 2.pdf
20 травня 2020 16:19
Дніпро.pdf
20 травня 2020 16:19
витяг.pdf
20 травня 2020 16:19
виписка Вельт.pdf
20 травня 2020 16:19
баланс фінзвіт 2019.pdf
20 травня 2020 16:19
баланс фінзвіт 1кв2020.pdf
20 травня 2020 16:19
договора техніки.rar
20 травня 2020 16:19
стефаника акти.rar
20 травня 2020 16:19
стефаника договір.rar
20 травня 2020 16:19
школа сокільники.rar
20 травня 2020 16:19
квал дані.pdf
20 травня 2020 16:19
документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД

ТОВ "Бізнес-Вектор ДК"

ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД
#40779257
Відхилено 29 455 322,66
UAH з ПДВ
29 травня 2020 15:37
ТОВ "Бізнес-Вектор ДК"
#33895146
Переможець 30 250 739,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 12:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 червня 2020 14:42

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником порушено вимогу наведену в пункті 2.1. Додатку №1 до тендерної документації: щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: «2.1.Інформація надається на фірмовому бланку (у разі наявності) згідно запропонованої форми за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність кваліфікованих працівників (у тому числі працюючих за цивільно-правовими договорами, або працівників субпідрядних організацій, які учасник планує залучати до виконання робіт), які мають необхідні знання та досвід, зокрема обов’язково вказати: - сертифікованого виробником, матеріали якого будуть використовуватись учасником під час виконання робіт, виконавця (виконавців) робіт із влаштування віконних фасадних конструкцій; - щонайменше двох, сертифікованих виробником, матеріали якого будуть використовуватись учасником під час виконання робіт, виконавців робіт із влаштування систем зеленої покрівлі*; - сертифікованого виробником, матеріали якого будуть використовуватись учасником під час виконання гідроізоляційних робіт, виконавця (виконавців) робіт із зварювання ПВХ мембран. Для підтвердження інформації, зазначеної в цьому пункті, учасник, надає штатний розпис підприємства, (у разі зазначення у таблиці відомостей про працівників субпідрядних організацій, додатково - гарантійний лист (листи) від субпідрядних організацій про виконання таких робіт у разі укладення з учасником договору на виконання робіт в межах предмету цієї закупівлі). Крім цього, учасник обов’язково надає копії сертифікатів про проходження навчання виконавців віконних конструкцій, систем зеленої покрівлі, виконаців(-ців) гідроізоляційних робіт (зварювальника (-ків) ПВХ мембран)…», учасником частково виконано вимогу даного пункту, однак, надано переклад сертифікатів про проходження навчання виконавців віконних конструкцій та систем зеленої покрівлі, однак не надано документів, переклад яких здійснено, у зв’язку з цим, повідомляємо про необхідність надання протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення: копій сертифікатів про проходження навчання виконавців віконних конструкцій та систем зеленої покрівлі. Згідно п. 7. Розділу 1 Документації: «Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бізнес-Вектор ДК"
#33895146
30 250 739,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 17:05
Додаткова угода.pdf укладений
26 лютого 2021 16:50
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 11:58
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
06 січня 2021 11:57
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 17:56
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 17:54
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 17:21
Додаткова угода.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 17:20
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 17:04
Додатки до договору.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 17:02
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 16:50
Додаткова угода.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 16:44
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 14:42
Додаткова угода.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 14:40
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 09:53
Договір.pdf укладений
23 червня 2020 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо зменшення загальної вартості робіт, відповідно до висновку Управління фінансового контролю Департаменту "Адміністрації міського голови" Львівської міської ради №2103-вих.-52339 від 10.07.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 22.06.20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з допущенням технічних помилок в тексті договору підряду №22.06.20 від 22.06.2020 року під час його підписання Сторони погодили внесення змін до договору підряду №22.06.20 від 22.06.2020 року керуючись положеннями п. 14.5 даного договору
Номер договору про закупівлю: 22.06.20
Договір:
Номер додаткової угоди: 16.11.20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки до договору
Номер договору про закупівлю: 22.06.20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатки до договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 22.06.20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна вартості робіт, що підлягають виконанню у 2020 та 2021 роках.
Номер договору про закупівлю: 22.06.20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору підряду, а саме встановити вартість робіт на 2020 рік в розмірі 4 958 670,23 грн., вартість робіт на 2021 рік - 24 841 226,56 грн.
Номер договору про закупівлю: 22.06.20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 958 670,23
UAH (в тому числі ПДВ 826 445,04 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з виявленими Західним офісом ДАСУ порушеннями під час проведення закупівлі "Будівництво інформаційно-освітнього центру на території Музею народної архітектури та побуту у Львові імені Климентія Шептицького на вул. Чернеча Гора, 1 (коригування) (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) №UA-2020-04-23-001412-c, що підтверджується Висновком за результатами моніторингу зазначеної закупівлі та зобов'язанням усунути допущені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Сторони, відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України, дійшли згоди розірвати Договір №22.06.20 від 22.06.2020 року.