Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Hardware and software complex
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 20015794 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , м. Київ обл., ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14 |
Контактна особа: |
Олена Сердюк (вн. 1711) +380442021700 serdyuk@dec.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The State Expert Center of the Ministry of Health of Ukraine |
National ID: | 20015794 |
Contact point: |
Olena Serdiuk +380442021700 serdyuk@dec.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2022 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2022 15:03 |
Очікувана вартість: | 8 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 240000,00 грн. (Двісті сорок тисяч гривень 00 копійок). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 240000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору - оригінал банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 (п’ять) відсотків вартості договору. |
Publication date: | 12 вересня 2022 16:05 |
Enquiries until: | 03 жовтня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 жовтня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 жовтня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 8 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 40 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Покупець здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі 50% відсотків ціни Договору протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту отримання від Постачальника рахунку-фактури, що надається останнім протягом трьох робочих днів з моменту укладання Договору | Аванс | 3 | Банківські | 50 |
Поставка товару | Решта коштів у розмірі 50% відсотків ціни Договору, сплачується Покупцем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати поставки Товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2022 15:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2022 15:16 |
Зміни Додаток 4.docx | |
23 вересня 2022 15:16 |
Зміни Додаток 2.docx | |
23 вересня 2022 15:16 |
ТД Апаратно-програмний комплекс 2022 (ЗІ ЗМІНАМИ).docx | |
12 вересня 2022 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2022 15:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
23 вересня 2022 15:16 |
Зміни Додаток 4.docx
|
||
23 вересня 2022 15:16 |
Зміни Додаток 2.docx
|
||
23 вересня 2022 15:16 |
ТД Апаратно-програмний комплекс 2022 (ЗІ ЗМІНАМИ).docx
|
||
12 вересня 2022 16:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником з урахуванням потреб та специфіки роботи підприємства, що надають можливість оптимальної подальшої роботи систем в існуючій інфраструктурі.
Також відповідно до аналізу, проведеного технічними фахівцями Замовника та інформації з публічних джерел, такі виробники, як Dell, HPE, Netapp, Lenovo , використовують в контролерах систем збереження даних саме процесори від Intel. Таким чином, ствердження Учасника про наявність дискримінаційних чи таких, що обмежують коло учасників, не мають під собою жодних підстав.
Вимоги про усунення порушення
ДОДАТОК 4, ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Система зберігання даних:
Архітектура - контролери повинні бути побудовані з використанням процесорів Intel Xeon.
Замовник, на етапі складення тендерної документації в публічній закупівлі включив до ней дискримінаційні вимоги, які істотно обмежують можливість участі у процедурі закупівлі значної частини світових виробників обладнання, одних із лідерів галузі по виробництву Систем зберігання даних, тобто ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ, прописавши в ТВ одного можливого виробника . Такі дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених дискримінаційних вимог порушують норму ч.1 ст.5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон),
Замовником вказані дискримінаційні вимоги які порушують принципи викладені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципів
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Наше підприємство вважає, що Замовник повинен усунути дискримінаційні вимоги із тендерної документації, шляхом внесення змін до умов тендерної документації, для можливості участі у закупівлі інших виробників обладнання та інших потенційних учасників, - з наступних підстав:
На сьогодні більшість контролерів систем збереження даних побудована на архітектурі процесорів відмінній від Intel Xeon. Інші виробники процесорів є еквівалентом, або навіть із кращими технічними характеристиками. Вимога побудови контролерів з використанням лише процесорів Intel Xeon штучно обмежує конкуренцію виробників, так як дорівнює обладнанню від одного виробника DELL Unity.
Вимагаємо видалити дане формулювання як дискримінаційне, що дозволить запропонувати обладнання не гірше, та дозволить уникнути монополію одного виробника в даних торгах.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-03-000052 ● 8732409d3d3548c39c3d2cb7647a99ff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2022 18:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.11.2022 № 259
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2022-09-12-008711-a 12.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-11 16:40:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-12-008711-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) :
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-16 16:37:02
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (обл.) опублікований в електронній системі закупівель 11.11.2022 16:40
Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-15 09:38:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-12-008711-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання учасником-переможцем процедури закупівлі ТОВ «АЙТІ-СОЛЮШНС», умов пункту 7 розділу 6 тендерної документації, а саме:
- надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 7 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-17 14:32:17
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (обл.) опублікований в електронній системі закупівель 15.11.2022 09:38
Надання роз'яснень щодо виконання учасником-переможцем умов тендерної документації про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-12-01 16:50:08
На Висновок від 24.11.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-09-12-008711-a
Щодо невідповідності інформації за результатами моніторингу закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, змісту Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-09-12-008711-a від 24.11.2022
- Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-09-12-008711-a.pdf
- Наказ Public Bid, авторизація Уповноваженим органом.pdf
- Звернення 01.12.2022.pdf
- Електронний підпис
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-12-05 16:46:17
Роз’яснення змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
Державна аудиторська служба України розглянула Ваше звернення від 01.12.2022 за роз’ясненнями щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-09-12-008711-a (далі – Висновок) та повідомляє.
Порядок здійснення моніторингу процедури закупівлі та реалізацію його результатів визначено у статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон), яка не передбачає необхідності розміщувати органом державного фінансового контролю в електронній системі закупівель будь-якої додаткової інформації про результати моніторингу окрім висновку.
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до норм частини шостої статті 8 Закону (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-12-008711-a).
За результатами зазначеного моніторингу процедури закупівлі органом державного фінансового контролю установлено порушення Вами вимог пункту 1 частини першої статті 10 Закону про що зазначено у висновку (частина перша розділу ІІ висновку та в абзац перший частини другої розділу ІІ висновку).
Щодо зазначення в абзаці другому частини другої розділу ІІ висновку інформації про відсутність порушень вимог законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю, зазначаємо, що дані відомості стосуються порядку оприлюднення іншої інформації, визначеної у пунктах 2-13 частини першої статті 10 Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі подано 08.12.2022 до Окружного адміністративного суду міста Києва. Копію позовної заяви з додатками до неї для відповідача додатково надіслано відповідно до законодавства. |
Дата публікації: | 09 грудня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 640/21785/22 |
Дата відкриття провадження: | 13 грудня 2022 |
Документи:
14 грудня 2022 13:51
|
Електронний підпис |
14 грудня 2022 13:51
|
ухвала.html |
14 грудня 2022 13:51
|
ухвала.pdf |
09 грудня 2022 15:33
|
Адмінпозов оскарження висновку ДАСУ.pdf |
14 грудня 2022 13:51
|
Електронний підпис |
09 грудня 2022 15:33
|
Електронний підпис |
14 грудня 2022 13:51
|
ухвала.html |
14 грудня 2022 13:51
|
ухвала.pdf |
09 грудня 2022 15:33
|
Адмінпозов оскарження висновку ДАСУ.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 20015794 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна, м. Київ обл., ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАЙЗ АЙ ТІ» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2022 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" |
7 826 432,80
UAH з ПДВ
|
7 499 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
7 926 988,98
UAH з ПДВ
|
7 586 560,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАЙЗ АЙ ТІ» |
7 781 567,98
UAH з ПДВ
|
7 666 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" #38239436 |
Переможець |
7 499 900,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2022 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2023 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2023 16:29
|
30210000 Айті-Солюшнс 141 7 499 900 грн.(додаткова угода № 1).pdf | зміни до договору |
25 січня 2023 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2022 11:27
|
30210000 Айті-Солюшнс 141 7 499 900 грн.pdf | укладений |
14 листопада 2022 11:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна суми ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 141/1-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |