Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мікрофони та гучномовці (мікрофони, радіомікрофонні системи, відеомікшерний пульт, сабвуфер та інше аудіообладнання)
Очікувана вартість
727 371,00 UAH
UA-2019-09-30-000709-c ● 183086214b2f489aba6593ef17933f46
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський Палац дітей та юнацтва |
Код ЄДРПОУ: | 02141207 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13 |
Контактна особа: |
Ландіна Ірина Миколаївна +380442808492 kpdu_eks@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2019 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2019 14:51 |
Очікувана вартість: | 727 371,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 640,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99 шт
Мікрофони та гучномовці (мікрофони, радіомікрофонні системи, відеомікшерний пульт, сабвуфер та інше аудіообладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 грудня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної прогтягом 10 календарних днів з дня підписання вказаного документу за умов наявності відповідних бюджетних асигнувань Замовника та в їх межах | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 17:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2019 17:28 |
перелік змін 09.10.2019.docx | |
09 жовтня 2019 17:28 |
ДОДАТОК 2 до ТД зі змінами від 09.10.2019 Технічне завдання.doc | |
09 жовтня 2019 17:28 |
Додаток 1 до ТД зі змінами від 09.10.2019 Проект договору.docx | |
09 жовтня 2019 17:28 |
ТД (зі змінами_вiд_09.10.2019).doc | |
30 вересня 2019 15:12 |
ДОДАТОК 2 до ТД від 30.09.2019 Технічне завдання.doc | |
30 вересня 2019 15:12 |
Додаток 1 до ТД від 30.09.2019 Проект договору.docx | |
30 вересня 2019 15:12 |
ТД__вiд_30.09.2019.doc |
09 жовтня 2019 17:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 жовтня 2019 17:28 |
перелік змін 09.10.2019.docx
|
|||
09 жовтня 2019 17:28 |
ДОДАТОК 2 до ТД зі змінами від 09.10.2019 Технічне завдання.doc
|
|||
09 жовтня 2019 17:28 |
Додаток 1 до ТД зі змінами від 09.10.2019 Проект договору.docx
|
|||
09 жовтня 2019 17:28 |
ТД (зі змінами_вiд_09.10.2019).doc
|
|||
30 вересня 2019 15:12 |
ДОДАТОК 2 до ТД від 30.09.2019 Технічне завдання.doc
|
|||
30 вересня 2019 15:12 |
Додаток 1 до ТД від 30.09.2019 Проект договору.docx
|
|||
30 вересня 2019 15:12 |
ТД__вiд_30.09.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 жовтня 2019 11:20
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 11:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Згідно приміток додатку 2 до тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати у значенні „або еквівалент”.
2. Згідно абзацу 1 зазначеного додатку Всі найменування товарів повинні поставлятися згідно технічних вимог, визначених в Таблиці №1 до цього додатку. Отже, учасник має право запропонувати згідно умов своєї тендерної пропозиції еквівалентне найменування товару визначеному згідно додатку 2 до тендерної документації за умов повної відповідності технічних характеристик такого еквіваленту вимогам тендерної документації. У п. 6.1. розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» частини «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасник найменування номенклатурної одиниці товару вказує із зазначенням конкретної моделі товару, його виробника.
3. Згідно п. 1.2. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товару. Таким чином, до оцінки приймається загальна вартість тендерної пропозиції учасника, з урахуванням всіх податків та зборів, що в залежності від статусу платника податків повинен сплатити відповідний учасник, та без вчинення тендерним комітетом будь-яких перерахунків вартості тендерної пропозиції учасника. В той же час, а ні тендерною документацією, а ні Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено будь-яких обмежень для участі у процедурі закупівлі фізичних осіб-підприємців, що не є платниками ПДВ.
2. Згідно абзацу 1 зазначеного додатку Всі найменування товарів повинні поставлятися згідно технічних вимог, визначених в Таблиці №1 до цього додатку. Отже, учасник має право запропонувати згідно умов своєї тендерної пропозиції еквівалентне найменування товару визначеному згідно додатку 2 до тендерної документації за умов повної відповідності технічних характеристик такого еквіваленту вимогам тендерної документації. У п. 6.1. розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» частини «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасник найменування номенклатурної одиниці товару вказує із зазначенням конкретної моделі товару, його виробника.
3. Згідно п. 1.2. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товару. Таким чином, до оцінки приймається загальна вартість тендерної пропозиції учасника, з урахуванням всіх податків та зборів, що в залежності від статусу платника податків повинен сплатити відповідний учасник, та без вчинення тендерним комітетом будь-яких перерахунків вартості тендерної пропозиції учасника. В той же час, а ні тендерною документацією, а ні Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено будь-яких обмежень для участі у процедурі закупівлі фізичних осіб-підприємців, що не є платниками ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ #3081115954 |
Переможець |
726 571,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2019 10:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:32
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2019 14:51
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2019 10:40
|
підписаний договір | укладений |
04 листопада 2019 10:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились покращити якість предмета закупівлі в частині п. 6, 49, 51 Специфікації Додатку №1 до Договору № 04/11-19 від 04.11.2019 р. за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, а саме без зміни ціни та обсягу замінити номенклатурне найменування п. 6, 49, 51. Специфікації аналогом у вигляді заміненої товарної, що за своїми технічними та якісними показниками відповідає вимогам тендерної документації від 09.10.2019 р., а також містить додаткові опції які покращують експлуатаційні характеристики товару |
Номер договору про закупівлю: | 04/11-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |