Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб, батон, лаваш)
Очікувана вартість
164 400,00 UAH
UA-2023-02-16-012728-a ● 18214a971b1a44f5b9cc6ec0be12ce71
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
Код ЄДРПОУ: | 44470624 |
Вебсайт: | https://knute.edu.ua |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , Київська обл., Київ, Україна, 02156, місто Київ, вул.Кіото, будинок 19 |
Контактна особа: |
Ногіна Тетяна Олексіївна 380445314976 t.nogina@knute.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2023 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2023 15:01 |
Очікувана вартість: | 164 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 822,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Державний бюджет України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Хліб заварний «Отаманський» подовий вагою не меньше 700 г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2023
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
5000 штуки
Батон «Київський» вагою не меньше 500 г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2023
ДК 021:2015: 15811200-8 — Булки
1000 упаковка
Лаваш бездріжджовий вага однієї упаковки лавашів 230 г ±10 г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2023
ДК 021:2015: 15811500-1 — Готові хлібопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2023 16:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2023 16:09 |
Додаток 6 Про захист персональних даних .docx | |
16 лютого 2023 16:09 |
Додаток 3 Якісні та кількісні характеристики товару .docx | |
16 лютого 2023 16:09 |
ТД хліб батон лаваш .docx | |
16 лютого 2023 16:09 |
Додаток 5 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
16 лютого 2023 16:09 |
Додаток 4 ДОКУМЕНТИ ЩО НАДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ .docx | |
16 лютого 2023 16:09 |
Додаток 7 Відомості про учасника .docx | |
16 лютого 2023 16:09 |
Оголошення ХЛІБ .doc | |
16 лютого 2023 16:09 |
Додаток 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ .docx | |
16 лютого 2023 16:09 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-16-012728-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ", Код ЄДРПОУ:44375369
Дата подання: 01 березня 2023 18:47
рішення кваліфікації
Шановний Замовнику!
Згідно з оприлюдненим протоколом щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ "ТД "Київ Хліб" причини вказані наступні:
- надав копії особистих медичних книжок водіїв, які не дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій;
- не надав копії актів наданих послуг з дезінфекції транспортного засобу від ТОВ «Дезінфекція Полюс» за один повний місяць, який передує даті розкриття тендерних пропозицій.
, що є кваліфікаційними вимогами до предмета закупівлі.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Наявна вичерпна практика рішень АМКУ за аналогічними рішеннями.
Звертаємось до Замовника з проханням надати законну можливість усунути невідповідності.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з оприлюдненим протоколом щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ "ТД "Київ Хліб" причини вказані наступні:
- надав копії особистих медичних книжок водіїв, які не дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій;
- не надав копії актів наданих послуг з дезінфекції транспортного засобу від ТОВ «Дезінфекція Полюс» за один повний місяць, який передує даті розкриття тендерних пропозицій.
, що є кваліфікаційними вимогами до предмета закупівлі.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Наявна вичерпна практика рішень АМКУ за аналогічними рішеннями.
Звертаємось до Замовника з проханням надати законну можливість усунути невідповідності.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2023 16:28
Шановний Учаснику. Розглянувши вашу вимогу, за результатами повідомляється наступне. Відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовник під час розгляду тендерної пропозиції виявив невідповідності в документах учасників, він має розмістити повідомлення з вимогою їх усунення у строк не менший двох робочих днів до закінчення розгляду пропозицій.
Під невідповідністю мається на увазі відсутність інформації/документів, які передбачені тендерною пропозицією, крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, інформації (документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак, в даному випадку, надано копій медичних книжок в складі тендерної пропозиції Учасника, які не дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій. Тобто, згідно з Додатком 2 до ТД Замовника (Технічні вимоги), а саме п. 9, п.п. 4 та п.10, абз. 6, « копії особистих медичних книжок водія та/або експедитора, які дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій» слід вважати, що Учасник не виконав технічні вимоги.
Відповідно до пункту 7 додатку 2 до тендерної документації (Технічні вимоги) «Транспортний засіб, яким буде здійснюватися поставка товару Покупцю, повинен відповідати вимогам ст. 25 та ст. 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (бути чистим, утримуватись у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, регулярно чиститися та/або дезінфікуватися).» тому для підтвердження Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
«копії актів наданих послуг (виконаних робіт) з дезінфекції транспортного засобу за один повний місяць, який передує даті розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом та печаткою (за наявності та у разі її використання) уповноваженої особи Учасника (стосується Учасників, у яких дезінфекцію транспортного засобу».
Враховуючи вищевикладене, відповідно до ч. 2 ст. 41 постанови КМУ 1178, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю мається на увазі відсутність інформації/документів, які передбачені тендерною пропозицією, крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, інформації (документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак, в даному випадку, надано копій медичних книжок в складі тендерної пропозиції Учасника, які не дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій. Тобто, згідно з Додатком 2 до ТД Замовника (Технічні вимоги), а саме п. 9, п.п. 4 та п.10, абз. 6, « копії особистих медичних книжок водія та/або експедитора, які дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій» слід вважати, що Учасник не виконав технічні вимоги.
Відповідно до пункту 7 додатку 2 до тендерної документації (Технічні вимоги) «Транспортний засіб, яким буде здійснюватися поставка товару Покупцю, повинен відповідати вимогам ст. 25 та ст. 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (бути чистим, утримуватись у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, регулярно чиститися та/або дезінфікуватися).» тому для підтвердження Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
«копії актів наданих послуг (виконаних робіт) з дезінфекції транспортного засобу за один повний місяць, який передує даті розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом та печаткою (за наявності та у разі її використання) уповноваженої особи Учасника (стосується Учасників, у яких дезінфекцію транспортного засобу».
Враховуючи вищевикладене, відповідно до ч. 2 ст. 41 постанови КМУ 1178, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-02-16-012728-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ", Код ЄДРПОУ:44375369
Дата подання: 06 березня 2023 15:05
Дата подання: 06 березня 2023 15:05
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 березня 2023 16:56
рішення від 08.03.2023 № 2793.pdf
Дата публікації: 08 березня 2023 16:56
інформація про резолютивну частину рішення від 16.03.2023 № 3304.pdf
Дата публікації: 17 березня 2023 15:03
рішення від 16.03.2023 № 3304.pdf
Дата публікації: 21 березня 2023 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 16.03.2023 № 3304 -р/пк-пз, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»: Скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИЇВ ХЛІБ» за процедурою закупівлі — «ДК 021:2015 код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб, батон, лаваш)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-16-012728-a.
Дата виконання рішення замовником: 23 березня 2023 14:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ" |
125 022,00
UAH з ПДВ
|
125 022,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДВА МЛИНА" |
130 800,00
UAH з ПДВ
|
130 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ" #44375369 |
Рішення скасоване |
125 022,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 14:46
|
|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДВА МЛИНА" #32628997 |
Рішення скасоване |
130 800,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 14:46
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ" #44375369 |
Переможець |
125 022,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 16:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2023 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 14:02
|
603.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2023 11:30
|
122.pdf | укладений |
07 квітня 2023 11:29
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Хліб заварний «Отаманський» подовий вагою не меньше 700 г. | 300 | штуки |
32,34
UAH з ПДВ
|
Батон «Київський» вагою не меньше 500 г. | 5000 | штуки |
19,20
UAH з ПДВ
|
Лаваш бездріжджовий вага однієї упаковки лавашів 230 г ±10 г. | 1000 | упаковка |
19,32
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та згідно з підпунктом 9.2.1. пунктом 9. Договору про закупівлю № 122 від 07.04.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 603 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Хліб заварний «Отаманський» подовий вагою не меньше 700 г. | 271 | штуки |
32,34
UAH з ПДВ
|
Батон «Київський» вагою не меньше 500 г. | 1502 | штуки |
19,20
UAH з ПДВ
|
Лаваш бездріжджовий вага однієї упаковки лавашів 230 г ±10 г. | 900 | паковання |
19,32
UAH з ПДВ
|