Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV 021:2015 - 90610000-6- Street-cleaning and sweeping services (Services of comprehensive cleaning of the territory of Halystckyi District of Lviv City)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Галицька районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20847537 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська область обл., Львів, вул.Ф.Ліста, б.1, каб.36 |
Контактна особа: |
Кушляк Данило Володимирович 380322546604 kushlyak89@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Halytskyi District Administration of Lviv City Council |
National ID: | 20847537 |
Contact point: |
Kushlyak Danylo Volodymyrovych 380322546604 kushlyak89@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2020 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 19 січня 2021 12:36 |
Очікувана вартість: | 45 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 225 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 03 грудня 2020 16:33 |
Enquiries until: | 25 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 31 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 січня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 45 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 225 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на підставі акту(актів) про надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2020 17:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2020 17:42 |
Додаток 2_Пропозиція.doc | |
03 грудня 2020 17:41 |
Додаток 4_Технічне_завдання.doc | |
03 грудня 2020 17:40 |
Додаток 3_Проєкт_Договору.doc | |
03 грудня 2020 17:40 |
Додаток 1_Перелік_документів.docx | |
03 грудня 2020 17:38 |
Тендерна_Документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000078 ● 1ff2a9c2db4d469a9f84e2c53f432ecd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 13:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2020-12-03-007242-c 03.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-18 13:24:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг за ДК 021:2015 - 90610000-6- Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з комплексного прибирання території Галицького району м. Львова) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-03-007242-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-19 15:44:35
На ваш Запит «Про надання пояснень» від 2021.02.18 13:24:55 відповідно до здійснення моніторингу № UA-M-2021-02-10-000078 від 10 лютого 2021 надаємо роз’яснення
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов.
Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний вебсайт Національного банку України.
Очікувана вартість – це гранична ціна послуг, яка формується за рахунок коштів бюджетних асигнувань.
Розмір бюджетного запиту опублікованого на сайті Львівської міської ради.
Договір укладено відповідно до бюджетних призначень ухвала Львівської міської ради від 29.12.2020 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2021 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формується відповідно до нормативно-правових актів України.
Відповідно до Ухвали Львівської міської ради №376 від 21.04.2011 «Про Правила благоустрою м.Львова»:
Роботи з прибирання території міста проводяться відповідно до цих Правил, інших нормативно-правових актів, технологічних рекомендацій відповідних галузей міського господарства.
Межі прибирання територій між підприємствами, установами, організаціями та присадибними ділянками громадян визначають виконавчі органи міської ради з врахуванням задокументованих правових підстав на землю та прилеглих територій зі складанням погоджених з ними схем прибирання.
Прибирання території міста проводиться двічі на добу відповідно до п.4.2.10 цих Правил.
Період весняно-літнього та осінньо-зимового прибирання території міста встановлюється розпорядчим документом Львівської міської ради. На головних магістралях та вулицях з інтенсивним рухом транспорту роботи з прибирання територій виконуються у нічний час з 23-00 год. до 6-00 год.
Роботи з прибирання території дитячих, спортивних, господарських майданчиків, садів, дворів, доріг, тротуарів, внутрішньоквартальних проїздів здійснюються спеціалізованою малогабаритною (самохідною або ручною) прибиральною технікою з робочою шириною охоплення до 1,5 м. Тротуари шириною понад 3,5 м, а також внутрішньоквартальні проїзди і двори, слід прибирати машинами, призначеними для прибирання проїжджої частини вулиць (при задовільній несучій спроможності покриттів). Місця, які недоступні для прибиральної техніки, прибираються вручну до початку роботи прибиральної техніки на вулицях міста.
В літній період прибирання, підмітання, миття та поливання території проводиться вручну (зі спеціальних водогінних систем) чи за допомогою спецмашини у ранкові або пізні вечірні години.
Після закінчення миття та поливання проїжджої частини здійснюється миття тротуарів. Час прибирання повинен бути узгоджений з графіком роботи поливально-мийних машин.
Проведення зимових прибиральних робіт з очищення тротуарів під час снігопаду (зсування і підмітання снігу) здійснюється з періодичністю та за технологією, встановленими відповідними галузевими нормами та правилами.
Також, відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 16.10.2020 № 2807-IV:
Підприємства, установи та організації у сфері благоустрою населених пунктів зобов'язані:
- утримувати в належному стані об’єкти благоустрою (їх частини), що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену правилами благоустрою території населеного пункту прилеглу до цих об’єктів територію;
- у процесі утримання об'єктів благоустрою (їх частин) дотримуватися відповідних технологій щодо їх експлуатації та ремонту, регулярно здійснювати заходи щодо запобігання передчасному зносу об'єктів, забезпечення умов функціонування та утримання їх у чистоті й належному стані;
Власник або балансоутримувач об’єкта благоустрою вулично-дорожньої мережі населеного пункту забезпечує утримання такого об’єкта з необхідною кількістю машин, механізмів, спеціалізованої техніки, посипних матеріалів та реагентів.
Відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 №54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів»:
- роботи з утримання вулиць та доріг у літній період поділяють на такі групи: підмітання, поливання, миття;
- роботи, виконувані у зимовий період, поділяються на такі групи: снігоочищення, видалення снігу та сколу, боротьба із слизькістю доріг, ліквідація ожеледі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Галицька районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20847537 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна, Львівська область обл., Львів, вул.Ф.Ліста, б.1, каб.36 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "Паркбуд" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 січня 2021 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” |
44 750 000,00
UAH з ПДВ
|
41 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Паркбуд" |
44 880 000,00
UAH з ПДВ
|
42 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” #03349022 |
Переможець |
41 950 000,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2021 11:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2022 13:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2022 16:37
|
ДУ_6_5_ШРП_прибирання.pdf | зміни до договору |
02 травня 2022 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2022 16:06
|
Додаткова_угода_20%_ШРП_прибирання.pdf | зміни до договору |
12 січня 2022 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:45
|
ДУ_6_2_зменшення.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:07
|
Угода_20%_6_3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2021 13:46
|
Додаткова_Угода№6_1_ШРП.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2021 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2021 13:35
|
Калькуляції_до_договору№6.pdf | укладений |
05 лютого 2021 13:33
|
Договір№6_Прибирання_ШРП.pdf | укладений |
05 лютого 2021 13:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з відсутність технічної можливості на майданчику обрати підставу для внесення змін до договору - зміна реквізитів, Додаткову угоду щодо зміни реквізитів оприлюднено з обранням підстави - покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна вартість надання додаткового обсягу послуг становить: 8 000 000,00 грн., що не перевищує 20% загальної вартості основного Договору. Згідно зі ст.48 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання по договору виникають в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом. |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6/5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |