Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду будівлі Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради на вул. Шевченка, 16 в с. Рованці Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління)
Очікувана вартість
4 593 778,80 UAH
UA-2024-04-01-010884-a 180c41367bfd4497bf000177f299895f
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Василівна Савчук

+380968171767 boratyn.rada04@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04332207
Вебсайт: https://boratyn.silrada.org/
Місцезнаходження: 45605, Україна , Волинська обл., Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20
Контактна особа: Олена Василівна Савчук
+380968171767
boratyn.rada04@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2024 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 11 квітня 2024 15:27
Початок аукціону: 11 квітня 2024 15:27
Очікувана вартість: 4 593 778,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 937,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Суб'єкт господарювання (учасник) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу електронної банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 22 968 грн. 89 коп. (Двадцять дві тисячі дев'ятсот шістдесят вісім гривень 89 копійок). Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії надається учасником одночасно з тендерною пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 22968.89 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання робіт: до 31 серпня 2024 року (включно).
Більш детально викладено у файлах «45440000-3 _ Проект договору про закупівлю _ Рованцівський ліцей_ від 05.04.2024.pdf» та «45440000-3 _ Тендерна документація _ Рованцівський ліцей_ від 05.04.2024.pdf».
Обсяг закупівлі: 1 робота згідно пункту 3.2 Додатку №2 до Тендерної документації.
Клас наслідків: СС2.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт фасаду будівлі Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради на вул. Шевченка, 16 в с. Рованці Луцького району Волинської області (45443000-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45606, Україна, Волинська область, Луцький район, с. Рованці, вул. Шевченка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2024
ДК 021:2015: 45440000-3 — Фарбування та скління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату фактично виконаних робіт на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, зазначеного в Плані фінансування робіт (Додаток №3 до Договору), по мірі надходження коштів з джерел фінансування в обсягах, визначених у Плані фінансування робіт (Додаток №3 до Договору). Більш детально – у проекті договору про закупівлю. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 18:13

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Суб'єкт господарювання (учасник) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу електронної банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 22 968 грн. 89 коп. (Двадцять дві тисячі дев'ятсот шістдесят вісім гривень 89 копійок). Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії надається учасником одночасно з тендерною пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві).

Сума забезпечення: 22968.89 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Інформація, подана у формі оригіналу електронної банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 22 968 грн. 89 коп. (Двадцять дві тисячі дев'ятсот шістдесят вісім гривень 89 копійок).
Вимоги до документу: Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії надається учасником одночасно з тендерною пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві). Електронна банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України та Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 09.07.2020 № 99). Електронна банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у вигляді електронного документа та повинна містити кваліфікований електронний підпис посадової особи банку-гаранта та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта, що відповідають вимогам Закону України “Про електронні довірчі послуги”. При цьому зазначені у тексті електронної банківської гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи банку-гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписанта, який створив кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис та печатка банку-гаранта повинні проходити перевірку засобами кваліфікованого електронного підпису, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру або кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі тендерної пропозиції копію документа (документів), який відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку- гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованою електронною печаткою банку-гаранта та кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку- гаранта).

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 04 квітня 2024 14:12
Дата відповіді: 06 квітня 2024 12:39
У ТД зазначається така вимога, як – "3.5.2.Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання не менше 2 (двох) аналогічних договорів, що відповідає наступним вимогам (a)договір повинен бути укладений не раніше 01.01.2021 р.", що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання та суперечить законодавству про вільну конкуренцію. Дана вимога суттєво обмежує коло учасників. Шановний Замовник, усуньте дискримінаційну вимогу у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:

«ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи від 05 квітня 2024 року
Уповноважена особа О.В. Савчук 05.04.2024 р.
РОЗ’ЯСНЕННЯ

Керуючись статтею 5, частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості) щодо оголошеної Боратинською сільською радою відповідно до вимог Закону та Особливостей процедури закупівлі UA-2024-04-01-010884-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: Фарбування та скління (Капітальний ремонт фасаду будівлі Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради на вул. Шевченка, 16 в с. Рованці Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління), у відповідь на запитання, оприлюднене Вами через електронну систему закупівель від 04.04.2024 р., в частині уточнення вимог щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), зокрема, визначення строків, протягом яких укладений учасником договір буде відповідати вимогам та кваліфікуватиметься учасником як аналогічний.
Шляхом надання роз’яснення, уповноважена особа повідомляє: при формування Тендерної документації та оголошенні процедури закупівлі, зокрема в абзаці (а) підпункту 3.5.2 пункту 3.5 Розділу 3 Тендерної документації задля підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) передбачено вимоги щодо таких аналогічних договорів, серед яких укладення договору не раніше 01.01.2021 р. При визначення вимог до документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Замовником було враховано наявні на дату оприлюднення оголошення роз’яснення та рекомендації Міністерства економіки України, практику ДАСУ, а також рішення Антимонопольного комітету України, а саме, №14-р/пк-ск від 09.01.2014 р., яким передбачено, що правомірною є вимога щодо визначення аналогічного договору того, котрий укладений протягом останніх 3-х календарних років.
Враховуючи, що оголошення цієї процедури закупівлі мало місце 01.03.2024 року, вважаємо за достатнє для забезпечення конкурентоздатності учасників процедури закупівлі встановлення початкового строку дії аналогічних договорів – 01.01.2021 р.
Щодо кошторисної зарплати
Дата подання: 05 квітня 2024 12:06
Дата відповіді: 06 квітня 2024 13:23
Шановний Замовнику! Умовами підпункту 8.2.2. пункту 8.3. Розділу 8 «Методика визначення ціни» Тендерної документації визначено, що ціна тендерної пропозиції визначається з урахуванням наведених нижче умов, які пов’язані з особливостями фінансування робіт із капітального будівництва: (b) розмір кошторисної заробітної плати розраховується учасником самостійно відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу від 27.07.2018 № 196), виходячи з: (b.1) середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті під час виконання договору про закупівлю; (b.2) граничного розміру кошторисної заробітної плати, затвердженої чинним рішенням Волинської обласної військової адміністрації про встановлення розміру кошторисної заробітної плати при здійсненні будівництва об’єктів за рахунок коштів державного/місцевого бюджету, що дорівнює 12 558,80 (дванадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят вісім гривень 80 коп.) гривень; (b.З) того, що розмір кошторисної заробітної плати не може бути меншим від місячного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої згідно із законодавством на день подання тендерної пропозиції. Водночас, механізм розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, визначено Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27 липня 2018 року № 196) (далі – Порядок 281). Так, пунктом 4 Порядку 281 визначено, що розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Державною службою статистики України оприлюднено інформацію щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 12 місяців 2023 року, яка складає 12634,00 грн. та прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік, який складає 108,5%. За таких умов, відповідно до пункту 4 Порядку 281 мінімальний розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, що повинен застосовуватись замовником при визначенні вартості об’єктів будівництва в 2024 році, складає 13707,89 грн. З урахуванням викладеного, просимо Замовника надати роз’яснення щодо того, який розмір кошторисної заробітної плати необхідно враховувати учаснику при розрахунку договірної ціни та внести зміни у Тендерну документвцію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:

«ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи від 05 квітня 2024 року
Уповноважена особа О.В. Савчук 05.04.2024 р.
РОЗ’ЯСНЕННЯ

Керуючись статтею 5, частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості) щодо оголошеної Боратинською сільською радою відповідно до вимог Закону та Особливостей процедури закупівлі UA-2024-04-01-010884-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: Фарбування та скління (Капітальний ремонт фасаду будівлі Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради на вул. Шевченка, 16 в с. Рованці Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління), у відповідь на запитання, оприлюднене Вами через електронну систему закупівель від 05.04.2024 р., в частині уточнення відомостей щодо кошторисної заробітної плати у будівництві.
Шляхом надання роз’яснення, уповноважена особа повідомляє: при формуванні Тендерної документації та оголошенні процедури закупівлі Замовником було враховано положення пункту 4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованого у Мін’юсті 11.11.2016 за № 1469/29599 (далі - Порядок), однак, проектно-кошторисна документація (інвесторської кошторисної документації), на основі якої оголошено процедуру закупівлі була розроблена у 2023 році та пройшла експертну оцінку у січні 2024 року, а тому враховувала показники, зокрема, в частині закладеної кошторисної заробітної плати, 2023 року.
Водночас, згідно абзацу (b) підпункту 8.2.2 пункту 8.2 Додатку №2 до Тендерної документації розмір кошторисної заробітної плати розраховується учасником самостійно, з урахуванням зазначених Замовником показників, а отже, він не може бути нижчим граничного розміру кошторисної заробітної плати, однак це жодним чином не обмежує учасника у встановленні верхньої межі такої платні.
уточнення ТД
Дата подання: 05 квітня 2024 14:49
Дата відповіді: 06 квітня 2024 13:03
ТД розділ 3.5 п. 3.5.14. , п.п. b) передбачає надання: "копій документів, які підтверджують набуття учасником речових прав на кожну одиницю обладнання, яке зазначене ним в інформаційній довідці згідно з підпунктом (a) пункту 3.5.14 Розділу 3, а саме: копії накладних, актів приймання-передачі, товарних чеків, субліцензійних договорів (з додатками та додатковими угодами), актів введення в експлуатацію обладнання, договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо), свідоцтв (інших документів про державну реєстрацію (якщо відповідно до законодавства речове право на відповідне обладнання підлягає державній реєстрації)." Вказаний перелік підтверджуючих документів набуття учасником речових прав на обладнання є звуженим та не повним. Шановний Замовник, доповніть вищенаведений перелік.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:

«ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи від 05 квітня 2024 року
Уповноважена особа О.В. Савчук 05.04.2024 р.
РОЗ’ЯСНЕННЯ

Керуючись статтею 5, частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості) щодо оголошеної Боратинською сільською радою відповідно до вимог Закону та Особливостей процедури закупівлі UA-2024-04-01-010884-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: Фарбування та скління (Капітальний ремонт фасаду будівлі Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради на вул. Шевченка, 16 в с. Рованці Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління), у відповідь на запитання, оприлюднене Вами через електронну систему закупівель від 05.04.2024 р., в частині уточнення вимог щодо документального підтвердження наявность в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема надання техпаспорта або свідоцтва про державну реєстрацію обладнання, якщо згідно законодавства таке підлягає державній реєстрації.
Шляхом надання роз’яснення, уповноважена особа повідомляє: при формування Тендерної документації та оголошенні процедури закупівлі, зокрема в абзаці (b) підпункту 3.5.14 пункту 3.5 Розділу 3 Тендерної документації передбачено подання задля підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій копії документів, які підтверджують набуття учасником речових прав на кожну одиницю обладнання, яке зазначене учасником в інформаційній довідці згідно з підпунктом (a) пункту 3.5.14 Розділу 3, а саме: копії накладних, актів приймання-передачі, товарних чеків, субліцензійних договорів (з додатками та додатковими угодами), актів введення в експлуатацію обладнання, договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо), свідоцтв (інших документів про державну реєстрацію (якщо відповідно до законодавства речове право на відповідне обладнання підлягає державній реєстрації). При визначенні зазначеного вище переліку документів (відомостей/інформації), що надаються учасником для документального підтвердження відповідності останнього кваліфікаційним критеріям, Замовником було враховано необхідність належності та повноти підтвердження наявності такого обладнання/ техніки, з метою гарантування можливості виконання робіт, що становлять предмет закупівлі, зокрема, і при використання техніки/обладнання згідно договору про надання послуг, договору оренди тощо. Подання документів на підтвердження наявності необхідного обладнання/техніки/ спорядження, визначених Замовником, зокрема в абзаці (b) підпункту 3.5.14 пункту 3.5 Розділу 3 Тендерної документації згідно законодавства України дозволяє Замовнику переконатися у реальній наявності зазначеної техніки в учасника та/або його співвиконавців/субпідрядників та вважається Замовником таким, що передбачає альтернативність, є достатнім для забезпечення конкурентоздатності учасників процедури закупівлі та не містить дискримінаційних вимог.
Щодо підтвердження техніки
Дата подання: 05 квітня 2024 23:50
Дата відповіді: 06 квітня 2024 12:58
Шановний замовнику! У п.3.5.14 (b) сказано, що для підтвердження наявності техніки надаються копії документів, які підтверджують набуття учасником речових прав на кожну одиницю обладнання, яке зазначене ним в інформаційній довідці згідно з підпунктом (a) пункту 3.5.14 Розділу 3, а саме: копії накладних, актів приймання-передачі, товарних чеків, субліцензійних договорів (з додатками та додатковими угодами), актів введення в експлуатацію обладнання, договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо), свідоцтв (інших документів про державну реєстрацію (якщо відповідно до законодавства речове право на відповідне обладнання підлягає державній реєстрації). Якщо для підтвердження критерію наявності техніки надаються договори надання послуг технікою, чи правомірно вимагати техпаспорта чи свідоцтва реєстрації такої техніки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь:

«ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи від 05 квітня 2024 року
Уповноважена особа О.В. Савчук 05.04.2024 р.
РОЗ’ЯСНЕННЯ

Керуючись статтею 5, частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості) щодо оголошеної Боратинською сільською радою відповідно до вимог Закону та Особливостей процедури закупівлі UA-2024-04-01-010884-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: Фарбування та скління (Капітальний ремонт фасаду будівлі Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради на вул. Шевченка, 16 в с. Рованці Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління), у відповідь на запитання, оприлюднене Вами через електронну систему закупівель від 05.04.2024 р., в частині уточнення вимог щодо документального підтвердження наявность в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема надання техпаспорта або свідоцтва про державну реєстрацію обладнання, якщо згідно законодавства таке підлягає державній реєстрації.
Шляхом надання роз’яснення, уповноважена особа повідомляє: при формування Тендерної документації та оголошенні процедури закупівлі, зокрема в абзаці (b) підпункту 3.5.14 пункту 3.5 Розділу 3 Тендерної документації передбачено подання задля підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій копії документів, які підтверджують набуття учасником речових прав на кожну одиницю обладнання, яке зазначене учасником в інформаційній довідці згідно з підпунктом (a) пункту 3.5.14 Розділу 3, а саме: копії накладних, актів приймання-передачі, товарних чеків, субліцензійних договорів (з додатками та додатковими угодами), актів введення в експлуатацію обладнання, договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо), свідоцтв (інших документів про державну реєстрацію (якщо відповідно до законодавства речове право на відповідне обладнання підлягає державній реєстрації). При визначенні зазначеного вище переліку документів (відомостей/інформації), що надаються учасником для документального підтвердження відповідності останнього кваліфікаційним критеріям, Замовником було враховано необхідність належності та повноти підтвердження наявності такого обладнання/ техніки, з метою гарантування можливості виконання робіт, що становлять предмет закупівлі, зокрема, і при використання техніки/обладнання згідно договору про надання послуг, договору оренди тощо. Подання документів про реєстрацію обладнання/транспортних засобів згідно законодавства України дозволяє Замовнику переконатися у реальній наявності зазначеної техніки у співвиконавців/субпідрядників та запобігти укладанню учасником неправомірних (фейкових) договорів надання послуг із співвиконавцями/субпідрядниками, а тому дане положення обов’язково застосовується і до обладнання/транспортних засобів, використання яких планується учасником при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, на підставі договірів оренди, договорів надання послуг тощо.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-08-000004 ● 86322f27e16b467e9877c664be5f8e55
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2024 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
07.05.2024 № 23-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 07.05.2024 №23-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-04-01-010884-a від 01.04.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-10 10:16:44

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту фасаду будівлі Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради на вул. Шевченка, 16 в с. Рованці Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-010884-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):

Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-14 12:59:54

УПРАВЛІННЯМ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Наказом від 07.05.2024 р. № 23-з прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі, оголошеної Замовником, на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. На виконання запиту Управління західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 10.05.2024 р. на надання пояснення повідомляємо наступне.

БОРАТИНСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ (Код ЄДРПОУ 04332207) (далі – Замовник) у порядку, визначеному Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами), 01.04.2024 року оголошено процедуру закупівлю - відкриті торги (з особливостями), щодо предмета закупівлі: «Капітальний ремонт фасаду будівлі Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради на вул. Шевченка, 16 в с. Рованці Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління)». Інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-01-010884-a (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2024-04-01-014376-a).
Закупівля будівельних робіт із капітального ремонту здійснюється з метою забезпечення благоустрою території Боратинської територіальної громади, створення безпечних умов для освітнього процесу в умовах воєнного стану, належного функціонування Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради Луцького району Волинської області, підвищення рівня енергоефективності приміщення закладу освіти та відповідності останнього законодавчим вимогам.
І. Технічні та якісні характеристики предмета процедури закупівлі UA-2024-04-01-010884-a, проведеної у формі відкритих торгів (з особливостями), за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт фасаду будівлі Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради на вул. Шевченка, 16 в с. Рованці Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління)», сформовано відповідно до необхідної потреби Замовника, визначеної на основі технічного завдання на проектування Замовника, інженерно-геологічних досліджень та цільового призначення об'єкта будівництва, що стало основою для визначення проектантом – фізичною особою-підприємцем Поремчуком І.В. техніко-економічних показників, а також обсягу фінансування, визначеного розробленою та затвердженою проектно-кошторисної документацією (робочим проектом).
Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розробленої проектантом – фізичною особою-підприємцем Поремчуком І.В. та затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням Настанов з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281, Настанов з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281, Кошторисних норм України у будівництві, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 р. № 156, а також галузевих виробничих норм ДБН В.2.6-33:2018 «Конструкції зовнішніх стін із фасадною теплоізоляцією. Вимоги до проектування», ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель», ДБН В.2.2-3-97 «Будинки та споруди навчальних закладів». Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється відповідно до розробленої фізичною особою-підприємцем Поремчуком І.В. та затвердженої проектно-кошторисної документації з пройденою експертизою такого робочого проекту.
На виконання вимог пункту 4^1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами), яким органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, Боратинською сільською радою як розпорядником бюджетних коштів на власному веб-сайті оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке доступне для ознайомлення за наступним посиланням: https://boratyn.ukraina.org.ua/sites/boratyn.ukraina.org.ua/files/inline-files/obgruntuvannya_kapitalniy_remont_fasadu_budivli_rovancivskogo_liceyu.pdf.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 15.05.2024 р. з метою усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, рішенням уповноваженої особи Замовника – Боратинської сільської ради (код ЄДРПОУ 04332207) від 21.05.2024 року відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-01-010884-a) відмінено. Зазначені вище відомості в подальшому оприлюднено через електронний майданчик в електронній системі закупівель «Prozorro» для загального доступу за наступним посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-01-010884-a. Крім того, Замовником враховано інші викладені Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області у висновку зауваження та вказівки на невідповідності, а також вжито заходів із попередження та запобігання в подальшому порушень у сфері публічних закупівель (з урахуванням специфіки особливостей їх проведення в умовах воєнного стану та положень Особливостей) шляхом оновлення навичок/знань уповноважених осіб, проходження додаткового навчання та врахування помилок при формуванні наступних тендерних документацій.

2024-05-23 15:10:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 30 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ-РЕМБУД" 3 730 624,19
UAH з ПДВ
3 730 624,19
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД" 4 242 813,60
UAH з ПДВ
4 242 813,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ" 4 519 826,84
UAH з ПДВ
4 519 826,84
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 квітня 2024 20:39
Електронний підпис
10 квітня 2024 20:36
U_33_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.p7s
10 квітня 2024 20:36
1.4. Договір 01_2021_.pdf
10 квітня 2024 20:36
U_33_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf
10 квітня 2024 20:36
U_33_ДЦ_ПВР.pdf.p7s
10 квітня 2024 20:36
1.4. Договір 01_2021_.pdf.p7s
10 квітня 2024 20:36
8.1. Довідка по ст. 17 ЗУ.pdf
10 квітня 2024 20:36
3.3.2. Техпаспорт Вишка.pdf
10 квітня 2024 20:36
U_33_ДЦ_ПВР.pdf
10 квітня 2024 20:24
BG 1611.zip

Конфіденційні документи

10 квітня 2024 20:36
КОНФІДЕНЦІЙНО-U_33_ДЦ_ПВР.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Пунктом 3.3.4. Додатку 2 до Тендерної документації по закупівлі визначено, що Документи, передбачені пунктом 3.3.1 цього Додатку, складаються та подаються учасником без зазначення (в тому числі у відповідних графах форм документів) ціни (цін) та будь-яких цінових (вартісних) показників, в тому числі ціни (вартості) окремих видів робіт (послуг, витрат), матеріальних та/або трудових ресурсів

10 квітня 2024 20:36
КОНФІДЕНЦІЙНО-U_33_ДЦ_ПВР.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Пунктом 3.3.4. Додатку 2 до Тендерної документації по закупівлі визначено, що Документи, передбачені пунктом 3.3.1 цього Додатку, складаються та подаються учасником без зазначення (в тому числі у відповідних графах форм документів) ціни (цін) та будь-яких цінових (вартісних) показників, в тому числі ціни (вартості) окремих видів робіт (послуг, витрат), матеріальних та/або трудових ресурсів

10 квітня 2024 20:36
КОНФІДЕНЦІЙНО-U_33_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Пунктом 3.3.4. Додатку 2 до Тендерної документації по закупівлі визначено, що Документи, передбачені пунктом 3.3.1 цього Додатку, складаються та подаються учасником без зазначення (в тому числі у відповідних графах форм документів) ціни (цін) та будь-яких цінових (вартісних) показників, в тому числі ціни (вартості) окремих видів робіт (послуг, витрат), матеріальних та/або трудових ресурсів

10 квітня 2024 20:36
КОНФІДЕНЦІЙНО-U_33_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Пунктом 3.3.4. Додатку 2 до Тендерної документації по закупівлі визначено, що Документи, передбачені пунктом 3.3.1 цього Додатку, складаються та подаються учасником без зазначення (в тому числі у відповідних графах форм документів) ціни (цін) та будь-яких цінових (вартісних) показників, в тому числі ціни (вартості) окремих видів робіт (послуг, витрат), матеріальних та/або трудових ресурсів

Публічні документи

10 квітня 2024 20:06
Електронний підпис
10 квітня 2024 20:06
Електронний підпис
10 квітня 2024 20:05
26.2. 80117_сфера 15.05.2023.pdf.p7s
10 квітня 2024 20:05
26.1. 80117_Атестат 15.05.23.pdf.p7s
10 квітня 2024 20:05
24. Сертифікат 14001.pdf.p7s
10 квітня 2024 20:05
25.Ф-13СМ_звiт 9001 і 14001 (2).pdf
10 квітня 2024 20:05
23. Сертифікат_9001 2018.pdf.p7s
10 квітня 2024 20:05
16. Локальний кошторис.pdf
10 квітня 2024 20:05
26.1. 80117_Атестат 15.05.23.pdf
10 квітня 2024 20:05
23. Сертифікат_9001 2018.pdf
10 квітня 2024 20:05
24. Сертифікат 14001.pdf
10 квітня 2024 20:05
19.Ліцензія з додатком.pdf
10 квітня 2024 20:05
18.Довідка про ліцензію.pdf
10 квітня 2024 20:05
26.2. 80117_сфера 15.05.2023.pdf
10 квітня 2024 20:05
5.Відгуки.pdf
10 квітня 2024 20:05
5.Відгуки.pdf.p7s
10 квітня 2024 20:05
Re_ G0424_4733 (1).zip

Публічні документи

10 квітня 2024 18:47
Електронний підпис
10 квітня 2024 18:47
Електронний підпис
10 квітня 2024 18:44
Гарантія 236-24.7z
10 квітня 2024 18:44
16 Особливості 47.pdf
10 квітня 2024 18:44
Лист для клієнтів.7z
10 квітня 2024 18:44
12 Наявність МТБ.pdf
10 квітня 2024 18:44
28 Звіт про аудит 9001.pdf
10 квітня 2024 18:44
Наказ Буркиця.7z
10 квітня 2024 18:44
29 Сертифікат ISO 14001.pdf
10 квітня 2024 18:44
23 Персональні дані.pdf
10 квітня 2024 18:44
13 Договір 1323 техніка.pdf
10 квітня 2024 18:44
43 Витяг ПДВ.pdf.p7s.zip
10 квітня 2024 18:44
17 Субпідрядник.pdf
10 квітня 2024 18:44
29 Сертифікат ISO 14001.pdf.p7s.zip
10 квітня 2024 18:44
43 Витяг ПДВ.pdf
10 квітня 2024 18:44
36 Захист довкілля.pdf
10 квітня 2024 18:44
8 Відгуки.pdf
10 квітня 2024 18:44
14 Договір бульдозер.pdf
10 квітня 2024 18:44
30 Звіт про аудит 14001.pdf
10 квітня 2024 18:44
34 Гарантії якості.pdf
10 квітня 2024 18:44
38 Уповноважена особа.pdf
10 квітня 2024 18:44
Лист здійснення БД.7z
10 квітня 2024 18:44
25 Будівельна ліцензія.pdf
10 квітня 2024 18:44
8 Відгуки.pdf.p7s.zip
10 квітня 2024 18:44
1 Аналогічний досвід.pdf
10 квітня 2024 18:44
18 Щодо санкцій.pdf
10 квітня 2024 18:44
19 Поточний рахунок.pdf
10 квітня 2024 18:44
Витяг НР.7z
10 квітня 2024 18:44
40 Рішення Участника.pdf
10 квітня 2024 18:44
Банківська Ліцензія.7z
10 квітня 2024 18:44
27 Сертифікат ISO 9001.pdf.p7s.zip
10 квітня 2024 18:44
35 Гарантійний строк.pdf
10 квітня 2024 18:44
42 Опис Статут КЕП.pdf.p7s.zip
10 квітня 2024 18:44
27 Сертифікат ISO 9001.pdf
10 квітня 2024 18:44
42 Опис Статут КЕП.pdf
10 квітня 2024 18:44
93_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls.p7s.zip
10 квітня 2024 18:44
93_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.xls
10 квітня 2024 18:44
93_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls
10 квітня 2024 18:44
46 Згода з ТЗ.pdf
10 квітня 2024 18:44
93_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.xls.p7s.zip
10 квітня 2024 18:44
16 Особливості 47.pdf
10 квітня 2024 18:44
Гарантія 236-24.7z
10 квітня 2024 18:44
23 Персональні дані.pdf
10 квітня 2024 18:44
35 Гарантійний строк.pdf
10 квітня 2024 18:44
Лист здійснення БД.7z
10 квітня 2024 18:44
8 Відгуки.pdf.p7s.zip
10 квітня 2024 18:44
27 Сертифікат ISO 9001.pdf.p7s.zip
10 квітня 2024 18:44
29 Сертифікат ISO 14001.pdf.p7s.zip
10 квітня 2024 18:44
19 Поточний рахунок.pdf
10 квітня 2024 18:44
1 Аналогічний досвід.pdf
10 квітня 2024 18:44
30 Звіт про аудит 14001.pdf
10 квітня 2024 18:44
28 Звіт про аудит 9001.pdf
10 квітня 2024 18:44
Наказ Буркиця.7z
10 квітня 2024 18:44
34 Гарантії якості.pdf
10 квітня 2024 18:44
Витяг НР.7z
10 квітня 2024 18:44
13 Договір 1323 техніка.pdf
10 квітня 2024 18:44
40 Рішення Участника.pdf
10 квітня 2024 18:44
14 Договір бульдозер.pdf
10 квітня 2024 18:44
38 Уповноважена особа.pdf
10 квітня 2024 18:44
36 Захист довкілля.pdf
10 квітня 2024 18:44
27 Сертифікат ISO 9001.pdf
10 квітня 2024 18:44
42 Опис Статут КЕП.pdf
10 квітня 2024 18:44
Банківська Ліцензія.7z
10 квітня 2024 18:44
42 Опис Статут КЕП.pdf.p7s.zip
10 квітня 2024 18:44
Лист для клієнтів.7z
10 квітня 2024 18:44
29 Сертифікат ISO 14001.pdf
10 квітня 2024 18:44
25 Будівельна ліцензія.pdf
10 квітня 2024 18:44
18 Щодо санкцій.pdf
10 квітня 2024 18:44
43 Витяг ПДВ.pdf
10 квітня 2024 18:44
17 Субпідрядник.pdf
10 квітня 2024 18:44
43 Витяг ПДВ.pdf.p7s.zip
10 квітня 2024 18:44
8 Відгуки.pdf
10 квітня 2024 18:44
12 Наявність МТБ.pdf
10 квітня 2024 18:44
93_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.xls
10 квітня 2024 18:44
93_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.xls.p7s.zip
10 квітня 2024 18:44
93_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls
10 квітня 2024 18:44
46 Згода з ТЗ.pdf
10 квітня 2024 18:44
93_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls.p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ-РЕМБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

BG 1611.zip

ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Re_ G0424_4733 (1).zip

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 236-24.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ-РЕМБУД"
#41120491
Очікує рішення 3 730 624,19
UAH з ПДВ
11 квітня 2024 15:56

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 21 травня 2024 16:49
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На виконання висновку УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 15.05.2024 року, сформованого за результатами моніторингу процедури закупівлі, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (при оприлюднені оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) та формуванні тендерної документації було допущено технічні помилки (описки), які неможливо виправити на даному етапі закупівлі.
Виконано
Дата оприлюднення: 21 травня 2024 16:57
Кінець періоду оскарження: 01 червня 2024 00:00
Дата відміни: 01 червня 2024 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На виконання висновку УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 15.05.2024 року, сформованого за результатами моніторингу процедури закупівлі, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (при оприлюднені оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) та формуванні тендерної документації було допущено технічні помилки (описки), які неможливо виправити на даному етапі закупівлі.