Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services related to improvement of the containment liner tightness at SS RNPP unit 2
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС |
Контактна особа: |
Шершень Юлія 380363664873 SHEYN@RNPP.ATOM.GOV.UA |
Додаткові контактні особи: |
Воробей Яна 0363664872 VorYI@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom" |
National ID: | 05425046 |
Contact point: |
Shershen' Yuliya Mykolayivna 380363664873 SHEYN@RNPP.ATOM.GOV.UA |
Additional contacts: |
Vorobei Yana 0363664872 VorYI@rnpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2021 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2021 11:43 |
Очікувана вартість: | 71 865 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 359 325,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 14 вересня 2021 17:58 |
Enquiries until: | 11 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 жовтня 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 71 865 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 359 325 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71620000-0: Аналітичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за надані послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання актів здачі-приймання наданих послуг, за умови реєстрації Виконавцем належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН*. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення актів здачі-приймання наданих послуг. Сторонами погоджено, що у разі, якщо Виконавець не здійснить реєстрацію належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН у встановлений законодавством термін та це призведе до втрати у Замовника права на нарахування сум податку на додану вартість, що відносяться до податкового кредиту, Замовник в односторонньому порядку зменшує вартість наданих послуг за договором на суму ПДВ, яка не була підтверджена податковою накладною відповідно до вимог ПКУ, та проводить розрахунок протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту втрати права на такий податковий кредит*. * виділене по тексту та абзац стосується контрагентів (резидентів) – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ. У випадку відсутності реєстрації Виконавцем належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Виконавець на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ.** ** абзац стосується контрагентів (резидентів) – платників ПДВ, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2021 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2021 16:11 |
Додаток 6.doc | |
12 жовтня 2021 16:11 |
Додаток 5.docx | |
12 жовтня 2021 16:11 |
Додаток 4.docx | |
12 жовтня 2021 16:10 |
Додаток 3.doc | |
12 жовтня 2021 16:10 |
Додаток 2.pdf | |
12 жовтня 2021 16:10 |
Додаток 1.docx | |
12 жовтня 2021 16:10 |
7322-21-ВТ-ЄП_ТД_зм.doc | |
12 жовтня 2021 16:10 |
7322-21-ВТ_ПО_зм.doc |
12 жовтня 2021 16:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 жовтня 2021 16:11 |
Додаток 6.doc
|
|||
12 жовтня 2021 16:11 |
Додаток 5.docx
|
|||
12 жовтня 2021 16:11 |
Додаток 4.docx
|
|||
12 жовтня 2021 16:10 |
Додаток 3.doc
|
|||
12 жовтня 2021 16:10 |
Додаток 2.pdf
|
|||
12 жовтня 2021 16:10 |
Додаток 1.docx
|
|||
12 жовтня 2021 16:10 |
7322-21-ВТ-ЄП_ТД_зм.doc
|
|||
12 жовтня 2021 16:10 |
7322-21-ВТ_ПО_зм.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Проте, уважно вивчивши вимоги Тендерної документації, ми прийшли до висновку, що Замовником встановлені вимоги, що фактично унеможливлюють участь нашої компанії у даній закупівлі
Так, пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю в частині «переліку документів та даних, що вимагаються від учасника у складі його пропозиції» містить наступну вимогу: «- рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» протягом дії договору із зазначенням відповідного виду діяльності», аналогічна вимога викладена в п. Б2 Додатку Б Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація». Термін дії Договору вказаний у п. 11.1 Додатку 3 до ТД «Проект договору на закупівлю послуг» - «до 31.12.2024 року».
Враховуючи викладене вище, з метою не порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених в ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них вимагаємо:
1. Викласти пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю в частині «переліку документів та даних, що вимагаються від учасника у складі його пропозиції» в наступній редакції:
«- рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» із зазначенням відповідного виду діяльності»;
2. Викласти пункт Б2 Додатку Б Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» в наступній редакції:
« - рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» із зазначенням відповідного виду діяльності».
Викладена в поточній редакції вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції «відповідного дозволу або ліцензії на надання послуг з підвищення щільності системи герметичного огородження (СГО)» не може бути виконана як нами, так і жодним іншим потенційним учасником.
Враховуючи викладене вище, з метою не порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених в ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них вимагаємо:
1. викласти пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю в частині «переліку документів та даних, що вимагаються від учасника у складі його пропозиції» в наступній редакції:
- відповідний дозвіл, ліцензія або інший документ, який підтверджує наявне право Учасника на надання послуг з ремонту або реконструкції елементів локалізуючих систем безпеки»;
2. викласти п. Б1 Додатку Б Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» в наступній редакції:
- відповідний дозвіл, ліцензія або інший документ, який підтверджує наявне право Учасника на надання послуг з ремонту або реконструкції елементів локалізуючих систем безпеки.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-22-000011 ● cd779adb5b754e35810f15ad15f9377c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2022 16:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2022 №109
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 21.04.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.04.2022 № 109
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
10 UA-2021-09-14-012145-b 14.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-22 16:29:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Надання послуг з підвищення щільності герметичного облицювання системи герметичного огородження (СГО) енергоблока № 2 ВП РАЕС» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-14-012145-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-27 12:10:08
Пояснення замовника на запит Держаудитслужби України від 22.04.2022 16:29
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі викладено у технічної специфікації до предмету закупівлі ТСдоПЗ(п).111.003-2021: п.п. 5.1, 5.2, А1, А4 .
Технічні та якісні характеристики, що викладено у технічної специфікації обґрунтовуються наступними документами, а саме:
- Звіт з аналізу безпеки. Технічне обґрунтування безпеки спорудження та експлуатації АЕС. Глава 3. Опис важливих для безпеки систем, обладнання та споруд АС. Розділ 12. п.3.3.2.1.7.5 Система герметичного огородження. Виконання вимог технічного забезпечення безпеки в частині приведення щільності стальної герметичної оболонки (СГО) енергоблоку №2 до значення, яке не перевищує експлуатаційний критерій;
- Вимоги умов Ліцензії Державного Комітету ядерного регулювання України серія ЕО №000943 на експлуатацію ядерних установок енергоблоків № 1, 2 Рівненської АЕС, одним із умов якої є дозвіл на пуск енергоблоку №2 ;
- Окремий дозвіл на пуск енергоблока № 2 РАЕС ОД № 000943/31/15 від 9 квітня 2021 року п. 1.9.3 (виконання заходів з управління старінням відповідно до «Програми управління старінням енергоблоків №1 і №2 ВП РАЕС» 191-136-ПР-УС-08);
- «Заходи з усунення дефектів, виявлених під час періодичних випробувань на герметичність системи герметичного огородження блока № 2 в кінці ППР-2021», затверджено головним інженером ВП РАЕС від 05.05.2021 р.
Невиконання вищевказаних вимог по підвищенню щільності СГО з боку ВП РАЕС може спричинити санкції Держатомрегулювання України, включаючи можливість відмови в отриманні окремого дозволу на пуск енергоблоку №2.
Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі послуги на тему «Надання послуг з підвищення щільності герметичного облицювання системи герметичного огородження (СГО) енергоблока № 2 ВП РАЕС», № UA-2021-09-14-012145-b повІдомляємо, що очікувана вартість закупівлі «Надання послуг з підвищення щільності герметичного облицювання системи герметичного огородження (СГО) енергоблока № 2 ВП РАЕС» визначена на підставі цін попередніх закупівель згідно організаційно -розпорядчих документів Компанії та наказу Мінекономіки №257 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Копія розрахунку ОВЗ додається.
Додатково повідомляємо, що у відповідності до Постанови Національного Банку України №597 від 30 грудня 2003 р. «Про переказування коштів у національній та іноземній валюті на користь нерезидентів за деякими операціями» договір №389 від 05.03.2013р., на підставі якого розраховано ОВЗ, був направлений на експертизу в ДП «Держзовнішінформ» для мінімізації ризиків при складанні обґрунтованого висновку при проведенні фінансового моніторингу валютних операцій та для проведення подальших розрахунків. За результатом проведення експертизи отримано експертний висновок від ДП «Держзовнішінформ» від 02.07.2014р. №1/5366, який свідчить, що ціна, загальна вартість послуг за договором №389 від 05.03.2013 р. (№22-12-1-132522 від 07.03.2013р.) між ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» та компанією «VUEZ а.s» (Словаччина) 4 340 000 евро – відповідають кон’юктурі ринку. Копія експертного висновку додається.
Додаток 1. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі «Надання послуг з підвищення щільності герметичного облицювання системи герметичного огородження (СГО) енергоблока № 2 ВП РАЕС».
Додаток №2. Експертний висновок від ДП «Держзовнішінформ» від 02.07.2014р. №1/5366
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - https://www.rnpp.rv.ua/procurement.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на зобов'язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, повідомляємо, що на ВП "Рівненська АЕС" ДП НАЕК "Енергоатом" здійснені заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Працівник підрозділу, який відповідальний за виявлене у результаті моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-14-012145-b порушення, отримав фінансове стягнення у вигляді часткового депреміювання.
2022-05-06 12:33:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом покарання відповідального працівника шляхом накладення фінансового стягнення у вигляді часткового депреміювання.
2022-05-30 11:13:02
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АТОМРЕМОНТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
VÚEZ, a.s. | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 листопада 2021 15:22
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
VÚEZ, a.s. |
71 331 624,00
UAH
|
71 331 624,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АТОМРЕМОНТ" |
71 864 000,00
UAH
|
71 864 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
VÚEZ, a.s. #36522457 |
Переможець |
71 331 624,00
UAH
|
12 листопада 2021 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2024 14:32
|
7322-21-ВТ_ЄП_ДУ4.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2024 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2024 14:17
|
7322-21-ВТ_О_ДУ3.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2024 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2023 16:45
|
7332-23-ВТ_ДУ2.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2023 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2022 11:50
|
7322-21-ВТ_ДУ1.pdf | зміни до договору |
19 травня 2022 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 16:07
|
7322-21-ВТ_договір.pdf | укладений |
03 грудня 2021 16:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни що внесені до істотних умов: перенесення виконання послуги з ППР-2022 бл. №2 на ППР-2025 бл. №2, продовження строку дії Випадки для внесення змін: - продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договор. |
Номер договору про закупівлю: | 48-122-01-21-11490 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, що внесені до договору: внесення змін до переліку обладнання, що тимчасово ввозиться в Україну для надання послуг по даному договору. |
Номер договору про закупівлю: | 48-122-01-21-11490 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, що внесені до істотних умов: внесення змін до договору у зв'язку із зміною організаційно-правової форми Замовника Випадки для внесення змін: – покращення якості предмету закупівлі (ч.3 п.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі") |
Номер договору про закупівлю: | 48-122-01-21-11490 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до переліку обладнання, що тимчасово ввозиться в Україну для надання послуг по даному договору. |
Номер договору про закупівлю: | 48-122-01-21-11490 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |