Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Тернопільводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03353845 |
Вебсайт: | http://www.vodokanal.te.ua/ |
Місцезнаходження: | 46008, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, м. Тернопіль, ВУЛИЦЯ ТАНЦОРОВА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Коневич Володимир Петрович 380986379840 vovikon06@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2024 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2024 14:00 |
Очікувана вартість: | 640 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2024 11:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2024 11:54 |
Додаток 5 Документи переможця.docx | |
08 серпня 2024 11:54 |
Тендерна документація.odt | |
08 серпня 2024 11:54 |
Додаток 2 Технічна частина.docx | |
08 серпня 2024 11:54 |
Додаток 4 Документи учасника.docx | |
08 серпня 2024 11:54 |
Додаток 1 Пропозиція.odt | |
08 серпня 2024 11:54 |
Додаток 3 Проєкт договору.odt |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-23-000008 ● 8956fea26ec14d398c649bb4dca4b37a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2024 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.09.2024 № 56-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.09.2024 № 56-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2024-08-08-004428-a від 08.08.2024 – інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-24 11:43:09
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з вивезення мулу (вивезення зневоднених осадів з мулових майданчиків)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-08-004428-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-27 15:22:59
Відповідь замовника щодо моніторингу процедури закупівлі «Послуги з вивезення мулу (вивезення зневоднених осадів з мулових майданчиків)»
ПОЯСНЕННЯ
щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікувану вартість предмета закупівлі: Послуги з вивезення мулу (вивезення зневоднених осадів з мулових майданчиків)
(згідно з ДК 021:2015 90510000-5: “Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям”)
Замовник: Комунальне підприємство “Тернопільводоканал”, код за ЄДРПОУ 03353845.
Вид процедури: відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі: UA- 2024-08-08-004428-a
Очікувана вартість/розмір витрат.
Очікувана вартість закупівлі сформована на основі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі — Примірна методика), яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами).
Зокрема п.4 Розділу ІІІ. (Методи визначення очікуваної вартості) передбачено, що визначити очікувану вартість, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, що розраховується за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де:
ОВмрц
-
очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод
-
очікувана ціна за одиницю товару/послуги;
V
-
кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
Відтак, очікувана вартість закупівлі = 160,0 грн. х 4 000 м3 = 640 000,00 грн. з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувалися фахівцями підприємства на основі особливостей здійснення діяльності замовника з надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення в частині очищення стічних вод каналізаційними очисними спорудами із забезпеченням дотримання екологічних нормативів.
Разом з тим, Примірною методикою обумовлено, що визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
Відтак з огляду на зазначене та беручи до уваги закупівлю замовника у серпні 2023 року (з ідентифікатором UA-2023-08-25-000672-a) обсягом 4000 м3, враховуючи відсутність достатнього резерву на мулових майданчиках для своєчасного вивезення осаду, виникла необхідність в залученні стороннього автотранспорту для забезпечення мінімальної кількості пустих мулових майданчиків для безаварійного відведення осадів на них.
Вивезення осаду необхідно здійснювати в суху погоду при можливості заїзду ґрунтовими дорогами в поле та на мулові майданчики, не руйнуючи при цьому земляні дамби вантажівками. Беручи до уваги зазначені обмеження в часі, підприємство не має можливості виконати роботу з вивезення осаду власним автотранспортом.
Також через переповнення мулових майданчиків стає реальною небезпека прориву дамб та підтоплення залізниці, яка знаходиться нижче по рельєфу на відстані до 200 м.
Відтак, Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, що наведені у додатку № 2 до Тендерної документації за номером UA-2024-08-08-004428-a.
Уповноважена особа КП “Тернопільводоканал” Володимир КОНЕВИЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-26 16:00:47
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з вивезення мулу (вивезення зневоднених осадів з мулових майданчиків)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-08-004428-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Згідно підпункту 5.2 «Вимоги, установлені статтею 17 Закону, п. 47 Особливостей» пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Учасником закупівлі ТОВ «ІНВЕСТБУД-2016», шляхом самостійного декларування відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, окрім іншого підтверджено, що суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Відповідно до Зведених відомостей про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу, оприлюднених на офіційному сайті Антимонопольного комітету України https://amcu.gov.ua, ТОВ «ІНВЕСТБУД-2016» (ЄДРПОУ 40732470) 12.07.2024 року було внесено (номер рішення у справі 72/63-р/к) до вищезазначених Зведених відомостей як суб'єкт господарювання, який вчинив вищезазначене порушення.
Враховуючи наведене, у пропозиції ТОВ «ІНВЕСТБУД-2016» зазначено недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
Згідно підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, у разі коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей.
Пунктом 47 Особливостей №1178 передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ТОВ «ІНВЕСТБУД-2016», так як у тендерній пропозиції зазначено недостовірну інформацію, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-30 17:43:29
Відповідь замовника щодо моніторингу процедури закупівлі «Послуги з вивезення мулу (вивезення зневоднених осадів з мулових майданчиків)»
ПОЯСНЕННЯ
щодо причини невідхилення пропозиції учасника ТОВ “ІНВЕСТБУД-2016” закупівлі: Послуги з вивезення мулу (вивезення зневоднених осадів з мулових майданчиків)
(згідно з ДК 021:2015 90510000-5: “Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям”)
Замовник: Комунальне підприємство “Тернопільводоканал”, код за ЄДРПОУ 03353845.
Вид процедури: відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі: UA- 2024-08-08-004428-a.
Примірна тендерна документація для процедури закупівлі - відкриті торги затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680. Абзацом 2 пункту 5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Порядку заповнення тендерної документації визначено, що замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Пунктом 5.2 “Вимоги, установлені статтею 17 Закону, п. 47 Особливостей” Розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації закупівлі з ідентифікатором UA-2024-08-08-004428-a, визначено, що Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Учасником закупівлі ТОВ “ІНВЕСТБУД-2016” (код за ЄДРПОУ 40732470), шляхом самостійного декларування відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, окрім іншого підтверджено, що згаданий суб’єкт господарювання протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Окрім того, в електронному кабінеті замовника (офіційному майданчику державних тендерів Prozorro - SmartTender.biz) статус перевірки досьє ТОВ “ІНВЕСТБУД-2016” відображено як “Перевірено”. Уповноваженій особі КП “Тернопільводоканал” не вдалося знову актуалізувати (перевірити організацію) так, як система (SmartTender.biz) відображає помилку (знімки екрана додаються).
Відтак, уповноваженою особою КП “Тернопільводоканал”, не маючи підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, 20.08.2024 було прийнято рішення щодо визначення ТОВ “ІНВЕСТБУД-2016” переможцем закупівлі.
Разом з тим, ознайомившись із запитом на пояснення від 26.09.2024 що надано замовнику згідно наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 23.09.2024 № 56-з “Про початок моніторингу процедур закупівель”, в якому серед іншого зазначено, що ТОВ “ІНВЕСТБУД-2016” згідно рішення у справі 72/63-р/к було внесено до Зведених відомостей про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України “Про захист економічної конкуренції” у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу, замовником прийняті дії для відповідного реагування, а саме: угодою від 30.09.2024 розірвано договір про надання послуг від 26.08.2024 року № 265-П/24.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку від 14.10.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-08-004428-a Замовник: Комунальне підприємство “Тернопільводоканал”, код за ЄДРПОУ 03353845. Вид процедури: відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі: UA- 2024-08-08-004428-a. З метою подальшого недопущення порушень, з уповноваженою особою підприємства проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому порушень під час складання тендерної документації та розгляду тендерної пропозиції, а саме, вимог пункту 28 та підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178. Разом з тим, КП “Тернопільводоканал” зобов'язується направити окремих працівників, які займаються публічними закупівлями для проходження відповідного навчання, з метою підвищення їхної кваліфікації.
2024-10-17 15:35:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178, підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178, підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178.) • усунуто
Порушення усунуто
2024-10-18 10:43:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2024 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТБУД-2016" |
640 000,00
UAH з ПДВ
|
640 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТБУД-2016" #40732470 |
Переможець |
640 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2024 15:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2024 11:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2024 17:37
|
ДУ про розірвання договору № 265-П 24 від 26.08.2024.pdf | укладений |
30 вересня 2024 17:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2024 08:33
|
ДУ1 від 10.09.2024 до Договору №265-П-24 від 26.08.2024.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2024 08:32
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2024 09:17
|
Договір № 265-П 24 від 26.08.2024.pdf | укладений |
26 серпня 2024 09:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 265-П/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 серпня 2024 — 30 вересня 2024 |
Сума оплати за договором: |
322 395,54
UAH (в тому числі ПДВ 53 732,59 UAH)
|
Причини розірвання договору: | у зв’язку із зазначенням недостовірної інформації під час декларування про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, окрім іншого підтверджено, що суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів, рішенням Антимонопольного комітету України від 12.07.2024, керуючись п. 7.2. Договору, ст. 651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України |