Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062209 Забріддя-Городище км 0+000 – км 1+540, Житомирська область»
(ДК 021:2015 (CPV) – 45233142-6 – Ремонт доріг)
Current average repair of public road of local significance С062209 Zabriddia-Horodyshche km 0 + 000 - km 1 + 540, Zhytomyr region
Current average repair of public road of local significance С062209 Zabriddia-Horodyshche km 0 + 000 - km 1 + 540, Zhytomyr region
Очікувана вартість
7 780 814,40 UAH
UA-2021-01-27-012896-b ● 17bedf8eac4a49b8ad3661d19d22ecbb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська область обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Олександр Анатолійович Ткачук +380412474360 39932654oda@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Tkachuk Oleksandr Anatoliiovych +380412434760 39932654oda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DEPARTAMENT REGIONALNOGO ROZVYTKU ZHYTOMYRSKOYI OBLASNOYI DERZHAVNOYI ADMINISTRATSIYI |
National ID: | 39932654 |
Contact point: |
Serhii Borysovych Sorokin +380412474360 39932654oda@gmail.com |
Additional contacts: |
Tkachuk Oleksandr Anatoliiovych +380412434760 39932654oda@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 січня 2021 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2021 11:28 |
Очікувана вартість: | 7 780 814,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 904,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 77808 UAH |
Publication date: | 27 січня 2021 18:03 |
Enquiries until: | 23 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 березня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 7 780 814 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 38 904 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова (крім російської мови), такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Information on the language (s) in which the tender proposals should be made - During the procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian. During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian. In case of participation of a Non-Resident Bidder, its tender offer shall be presented in the language of the non-resident State with obligatory translation into Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian (except Russian), such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian. Conditions for providing tender offers - The term of securing the tender offer must be not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement of open bidding on the web portal of the Authorized Agency.
Location of the customer: 10014, Zhytomyr region, Zhytomyr city, MAIDAN S.P. KOROLYOVA, building 12. Customer category: in accordance with Part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" (as amended) - 1) public authorities and local governments referred to in paragraph 1 of the first part of Article 2 of the Law.
Розгорнути
Згорнути
Location of the customer: 10014, Zhytomyr region, Zhytomyr city, MAIDAN S.P. KOROLYOVA, building 12. Customer category: in accordance with Part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" (as amended) - 1) public authorities and local governments referred to in paragraph 1 of the first part of Article 2 of the Law.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062209 Забріддя-Городище км 0+000 – км 1+540, Житомирська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12344, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С062209 Забріддя-Городище, км 0+000 – км 1+540
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of public road of local significance С062209 Zabriddia-Horodyshche km 0 + 000 - km 1 + 540, Zhytomyr region
CPV: 45233142-6
Період постачання:
з 15 березня 2021 по 01 листопада 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 50 |
Надання послуг | Поточні та остаточний розрахунки за надані послуги Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання наданих послуг готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 15:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 15:28 |
ТД Забріддя-Городище (зі змінами від 25.02.2021).pdf | |
25 лютого 2021 15:28 |
Перелік змін Забріддя-Городище від 25.02.2021.pdf | |
27 січня 2021 18:04 |
Додаток 2 Тех.завдання забріддя...pdf | |
27 січня 2021 18:04 |
Додаток 7 проект договору.rar |
25 лютого 2021 15:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 лютого 2021 15:28 |
ТД Забріддя-Городище (зі змінами від 25.02.2021).pdf
|
|||
25 лютого 2021 15:28 |
Перелік змін Забріддя-Городище від 25.02.2021.pdf
|
|||
27 січня 2021 18:04 |
Додаток 2 Тех.завдання забріддя...pdf
|
|||
27 січня 2021 18:04 |
Додаток 7 проект договору.rar
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-27-012896-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Виробничо-комерційна фірма "Урарту", Код ЄДРПОУ:13577250
Дата подання: 01 квітня 2021 17:03
Вимога про порушення і створення дискриминаційних дій Замовника
Шановний Замовник, надайте пояснення, якими нормами Закону та умовами ТД, Ви керуетесь? Стосовно: "- У наданій Учасником пояснювальній записці до Договірної ціни відсутнє значення показника для визначення кошторисного прибутку та показника для визначення розміру адміністративних витрат, що унеможливлює перевірку правильності розрахунку вартості Договірної ціни Учасника; - У наданих Учасником розрахунках загальновиробничих витрат до локальних кошторисів відсутні значення І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат, що унеможливлює перевірку правильності розрахунку вартості Договірної ціни Учасника; - У Розділі IV Підсумкової відомості ресурсів наданої Учасником відсутня інформація про об'єми та кількість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, що використовуються при наданні послуг за предметом закупівлі, що суперечить Формі № 5а Додатку Л ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та вимогам частини 6.2 Розділу III тендерної документації.". ВІдповідно умов ТД не передбачено надання, які саме поля мають бути скриті, тому Ваше твердження цілком безпідставне та порушує наші права. Відмініть не законне рішення, стосовно не допущення, нашої пропозиції до аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2021 15:38
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо, що пунктом 2 Розділу IV тендерної документації зазначається, що документи, які містять технічний опис предмета закупівлі і зазначені у Частині 6. 2. Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ тендерної документації, а також Форма «Тендерна пропозиція», що міститься у Додатку 1 тендерної документації - мають бути підготовлені учасником у двох частинах: І частина розкривається на етапі прекваліфікації із решетуванням усіх цін або їх варіаціях які б могли розкрити інформацію про ціну тендерної пропозиції; ІІ частина не розкривається на етапі прекваліфікації та має бути доступна замовнику для перегляду після завершення електронного аукціону (учасник має поставити відповідну відмітку на майданчику при завантаженні пропозиції).
Оскільки у тендерній документації чітко визначено які документи необхідно подавати з ретушуванням цін або варіацій, Учасником не було дотримано вимоги, що стосується підготовки частини І тендерної пропозиції.
Водночас, частиною 6.2 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у складі договірної ціни Підрядник надає Замовнику скановану з оригіналу з мокрою печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію: договірну ціну; розрахунки до договірної ціни; пояснювальну записку; розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат за попередній період з урахуванням потужностей Підрядника, або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність не проводилась; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу ресурсів кошторисних норм та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки; розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; підсумкові вартісні параметри; розрахунки вартості складових ціни експлуатації будівельних машин; локальні кошториси; розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами); порівняльний склад норм, у разі наявності в кошторисній частині проектно-кошторисної документації норм, що втратили чинність на момент складання Договірної ціни, у вигляді довідки у довільній формі про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві (за потреби); підсумкова відомість ресурсів до локальних кошторисів; календарний графік надання послуг;
При розрахунку Договірної ціни Учасники повинні керуватися затвердженими та чинними на момент подання тендерних пропозицій нормативами: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, СОУ 42.1-37641918-085:2018.
Таким чином, тендерна пропозиція ВКФ «Урарту» була подана з порушенням умов щодо зазначення цін та їх варіацій, що не відповідає переліченим вимогам тендерної документації та нормативам, у зв'язку з чим вона підлягала відхиленню.
Оскільки у тендерній документації чітко визначено які документи необхідно подавати з ретушуванням цін або варіацій, Учасником не було дотримано вимоги, що стосується підготовки частини І тендерної пропозиції.
Водночас, частиною 6.2 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у складі договірної ціни Підрядник надає Замовнику скановану з оригіналу з мокрою печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію: договірну ціну; розрахунки до договірної ціни; пояснювальну записку; розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат за попередній період з урахуванням потужностей Підрядника, або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність не проводилась; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу ресурсів кошторисних норм та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки; розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; підсумкові вартісні параметри; розрахунки вартості складових ціни експлуатації будівельних машин; локальні кошториси; розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами); порівняльний склад норм, у разі наявності в кошторисній частині проектно-кошторисної документації норм, що втратили чинність на момент складання Договірної ціни, у вигляді довідки у довільній формі про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві (за потреби); підсумкова відомість ресурсів до локальних кошторисів; календарний графік надання послуг;
При розрахунку Договірної ціни Учасники повинні керуватися затвердженими та чинними на момент подання тендерних пропозицій нормативами: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, СОУ 42.1-37641918-085:2018.
Таким чином, тендерна пропозиція ВКФ «Урарту» була подана з порушенням умов щодо зазначення цін та їх варіацій, що не відповідає переліченим вимогам тендерної документації та нормативам, у зв'язку з чим вона підлягала відхиленню.
Номер вимоги: UA-2021-01-27-012896-b.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Виробничо-комерційна фірма "Урарту", Код ЄДРПОУ:13577250
Дата подання: 05 квітня 2021 22:03
Дискриминаційні дій Замовника
Шановний Замовнику, надайте пояснення по суті своїх зауважень:
1. «У наданій Учасником пояснювальній записці до Договірної ціни відсутнє значення показника для визначення кошторисного прибутку та показника для визначення розміру адміністративних витрат, що унеможливлює перевірку правильності розрахунку вартості Договірної ціни Учасника;».
2. «У наданих Учасником розрахунках загальновиробничих витрат до локальних кошторисів відсутні значення І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат, що унеможливлює перевірку правильності розрахунку вартості Договірної ціни Учасника;».
3. «У Розділі IV Підсумкової відомості ресурсів наданої Учасником відсутня інформація про об'єми та кількість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, що використовуються при наданні послуг за предметом закупівлі, що суперечить Формі № 5а Додатку Л ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та вимогам частини 6.2 Розділу III тендерної документації.».
Тобто перечитайте та розберіться зі своїми ж умовами тендерної закупівлі, а саме:
У наведеному Вами тексті вказано: «І частина розрахунків, яка розкривається на етапі прекваліфікації із решетуванням усіх цін або їх варіаціях які б могли розкрити інформацію про ціну тендерної пропозиції».
Поясніть, по – перше, чому ставилася вимога щодо решетування, а Ви відхиляєте пропозицію через відсутність ретушування?
Поясніть, де саме в умовах ТД зазначено, що необхідно не ретушувати значення показника для визначення кошторисного прибутку та показника для визначення розміру адміністративних витрат або про те, що у локальних кошторисів відсутні значення І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат, або про те, що у підсумковій відомості ресурсів має бути не ретушована інформація про об'єми та кількість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, що використовуються при наданні послуг????
Де всі ці вимоги знаходяться у вимогах тендерної документації???
Водночас Учасником ПП «Автомагістраль» у складі тендерної пропозиції надано у якості аналогічного договору договір на виконання робіт з капітального ремонту. Предметом договору даної закупівлі є ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ. Тобто, учасник не виконав вимоги тендерної документації. Таку ситуацію можна спостерігати і з ТОВ «Міттел», яке також надало аналогічний договір не за предметом закупівлі.
Замовником вже було раніше дискваліфіковано нашу пропозицію за закупівлями UA-2020-12-18-015318-c та UA-2020-12-21-015308-c, де предметом закупівлі був капітальний ремонт, а нами надано аналогічний договір на закупівлю послуг з поточного ремонту. Замовник при відхиленні нашої пропозиції вказав наступне:
«Слід зазначити, що згідно ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», який затверджено наказом Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор) від 23.08.2011 № 301 та погоджено листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 18.08.2011 №24-12/7/38-9240, капітальним ремонтом є запланований обсяг робіт без підвищення категорії дороги з комплексного відновлення чи підвищення транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг і інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів, з врахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень, до діючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг. Капітальний ремонт виконується комплексно по всіх спорудах і елементах дороги що ремонтується та у відповідності до розробленої і затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної документації. Поточний середній ремонт, відповідно до вказаного ГБН Г.1-218-182:2011, – це відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог. Як визначено п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону, послугами є будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Роботи, відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону, - це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. В свою чергу, при виконані ремонтів автомобільних доріг загального користування визначальними будівельними нормами та стандартами є: - ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», який затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.09.2015 р. № 234; - ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», який затверджено наказом Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор) від 23.08.2011 № 301 та погоджено листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 18.08.2011 №24-12/7/38-9240; - СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту» який затверджений наказом Державного агенства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 28.12.2018 № 424 з 01.01.2019 та погоджено листом ТК 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві» від «26» грудня 2018р. №202 та таке інше. Сфера застосування цих нормативних документів розповсюджується виключно на ремонт автомобільних доріг загального користування. Тобто, при виконанні робіт з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування учасник повинен мати відповідний досвід з виконання вимог стандартів і норм з будівництва, реконструкції або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування.»
Таким чином, оскільки видом та предметом даної закупівлі є саме послуги з поточного середнього ремонту, надані ПП «Автомагістраль» та ТОВ «Міттел» аналогічні договори на роботи з капітального ремонту не відповідають предмету закупівлі.
Шановний замовнику, що це все означає??? Подвійні стандарти? Прийняття рішень при існуючому конфлікті інтересів? Впровадження в дію корупційних схем?
Не виконання наших законних вимог спонукає до звернень до компетентних органів.
На підставі наведеного, керуючись вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Вимагаємо:
1. Надати пояснення про те, чому в умовах ТД ставилася вимога щодо решетування, а Ви відхиляєте пропозицію через відсутність ретушування?
2. Надати пояснення про те, де саме в умовах ТД зазначено, що необхідно не ретушувати (не решетувати) значення показника для визначення кошторисного прибутку та показника для визначення розміру адміністративних витрат або про те, що у локальних кошторисів відсутні значення І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат, або про те, що у підсумковій відомості ресурсів має бути не ретушована інформація про об'єми та кількість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, що використовуються при наданні послуг????
3. Надати пояснення про те, чому за однакових умов Ви дискваліфікуєте ВКФ «Урарту», однак визнаєте переможцями ПП «Автомагістраль» та ТОВ «Міттел»?
4. Відмінити своє незаконне рішення стосовно відхилення та недопущення до аукціону нашої пропозиції.
5. Відхилити пропозиції учасника ПП «Автомагістраль» та ТОВ «Міттел», як таких, що не відповідають вимогам ТД.
Розгорнути
Згорнути
1. «У наданій Учасником пояснювальній записці до Договірної ціни відсутнє значення показника для визначення кошторисного прибутку та показника для визначення розміру адміністративних витрат, що унеможливлює перевірку правильності розрахунку вартості Договірної ціни Учасника;».
2. «У наданих Учасником розрахунках загальновиробничих витрат до локальних кошторисів відсутні значення І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат, що унеможливлює перевірку правильності розрахунку вартості Договірної ціни Учасника;».
3. «У Розділі IV Підсумкової відомості ресурсів наданої Учасником відсутня інформація про об'єми та кількість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, що використовуються при наданні послуг за предметом закупівлі, що суперечить Формі № 5а Додатку Л ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та вимогам частини 6.2 Розділу III тендерної документації.».
Тобто перечитайте та розберіться зі своїми ж умовами тендерної закупівлі, а саме:
У наведеному Вами тексті вказано: «І частина розрахунків, яка розкривається на етапі прекваліфікації із решетуванням усіх цін або їх варіаціях які б могли розкрити інформацію про ціну тендерної пропозиції».
Поясніть, по – перше, чому ставилася вимога щодо решетування, а Ви відхиляєте пропозицію через відсутність ретушування?
Поясніть, де саме в умовах ТД зазначено, що необхідно не ретушувати значення показника для визначення кошторисного прибутку та показника для визначення розміру адміністративних витрат або про те, що у локальних кошторисів відсутні значення І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат, або про те, що у підсумковій відомості ресурсів має бути не ретушована інформація про об'єми та кількість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, що використовуються при наданні послуг????
Де всі ці вимоги знаходяться у вимогах тендерної документації???
Водночас Учасником ПП «Автомагістраль» у складі тендерної пропозиції надано у якості аналогічного договору договір на виконання робіт з капітального ремонту. Предметом договору даної закупівлі є ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ. Тобто, учасник не виконав вимоги тендерної документації. Таку ситуацію можна спостерігати і з ТОВ «Міттел», яке також надало аналогічний договір не за предметом закупівлі.
Замовником вже було раніше дискваліфіковано нашу пропозицію за закупівлями UA-2020-12-18-015318-c та UA-2020-12-21-015308-c, де предметом закупівлі був капітальний ремонт, а нами надано аналогічний договір на закупівлю послуг з поточного ремонту. Замовник при відхиленні нашої пропозиції вказав наступне:
«Слід зазначити, що згідно ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», який затверджено наказом Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор) від 23.08.2011 № 301 та погоджено листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 18.08.2011 №24-12/7/38-9240, капітальним ремонтом є запланований обсяг робіт без підвищення категорії дороги з комплексного відновлення чи підвищення транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг і інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів, з врахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень, до діючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг. Капітальний ремонт виконується комплексно по всіх спорудах і елементах дороги що ремонтується та у відповідності до розробленої і затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної документації. Поточний середній ремонт, відповідно до вказаного ГБН Г.1-218-182:2011, – це відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог. Як визначено п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону, послугами є будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Роботи, відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону, - це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. В свою чергу, при виконані ремонтів автомобільних доріг загального користування визначальними будівельними нормами та стандартами є: - ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», який затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.09.2015 р. № 234; - ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», який затверджено наказом Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор) від 23.08.2011 № 301 та погоджено листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 18.08.2011 №24-12/7/38-9240; - СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту» який затверджений наказом Державного агенства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 28.12.2018 № 424 з 01.01.2019 та погоджено листом ТК 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві» від «26» грудня 2018р. №202 та таке інше. Сфера застосування цих нормативних документів розповсюджується виключно на ремонт автомобільних доріг загального користування. Тобто, при виконанні робіт з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування учасник повинен мати відповідний досвід з виконання вимог стандартів і норм з будівництва, реконструкції або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування.»
Таким чином, оскільки видом та предметом даної закупівлі є саме послуги з поточного середнього ремонту, надані ПП «Автомагістраль» та ТОВ «Міттел» аналогічні договори на роботи з капітального ремонту не відповідають предмету закупівлі.
Шановний замовнику, що це все означає??? Подвійні стандарти? Прийняття рішень при існуючому конфлікті інтересів? Впровадження в дію корупційних схем?
Не виконання наших законних вимог спонукає до звернень до компетентних органів.
На підставі наведеного, керуючись вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Вимагаємо:
1. Надати пояснення про те, чому в умовах ТД ставилася вимога щодо решетування, а Ви відхиляєте пропозицію через відсутність ретушування?
2. Надати пояснення про те, де саме в умовах ТД зазначено, що необхідно не ретушувати (не решетувати) значення показника для визначення кошторисного прибутку та показника для визначення розміру адміністративних витрат або про те, що у локальних кошторисів відсутні значення І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат, або про те, що у підсумковій відомості ресурсів має бути не ретушована інформація про об'єми та кількість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, що використовуються при наданні послуг????
3. Надати пояснення про те, чому за однакових умов Ви дискваліфікуєте ВКФ «Урарту», однак визнаєте переможцями ПП «Автомагістраль» та ТОВ «Міттел»?
4. Відмінити своє незаконне рішення стосовно відхилення та недопущення до аукціону нашої пропозиції.
5. Відхилити пропозиції учасника ПП «Автомагістраль» та ТОВ «Міттел», як таких, що не відповідають вимогам ТД.
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-27-012896-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:35800585
Дата подання: 05 квітня 2021 16:21
Дата подання: 05 квітня 2021 16:21
Оскарження результатів прекваліфікації
Порушення Законодавства у сфері державних закупівель
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 квітня 2021 11:13
Рішення від 07.04.2021 № 7161 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2021 11:13
інформація про перенесення розгляду скарги від 16.04.2021 № 6287.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2021 12:45
інформація про перенесення розгляду скарги від 20.04.2021 №6540.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 09:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2021 № 9215.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2021 15:40
Рішення від 27.04.2021 № 9215.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2021 18:49
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 31 березня 2021
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2021 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
6 588 601,01
UAH з ПДВ
|
6 588 601,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" |
7 764 654,48
UAH з ПДВ
|
7 764 654,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
6 588 601,01
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2021 09:30
|
Додаткова угода№2.pdf | зміни до договору |
21 травня 2021 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2021 09:28
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
19 травня 2021 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2021 09:15
|
Банківська гарантія №2095.pdf | укладений |
19 травня 2021 09:15
|
Договір №11-21 від 18.05.2021.pdf | укладений |
19 травня 2021 09:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди пункт 4.2 викласти в новій редакції. Доповнити даний договір пунктом 4.15 . Виключити п.14.3. |
Номер договору про закупівлю: | №11-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти в Додаток 2 до Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №11-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |