Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради «Обласний туберкульозний санаторій "Занки"» |
Код ЄДРПОУ: | 02001771 |
Місцезнаходження: | 63435, Україна , Харківська обл., село Курортне, Харківська область Чугуївський район село Курортне, вул. Соснова, 20 |
Контактна особа: |
Пікула Світлана Анатоліївна +380574730912 zanki_tubsan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2023 23:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2023 23:51 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2023 23:54 |
Очікувана вартість: | 246 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 233,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2023 23:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2023 23:47 |
ТД Масло солодковеркове 2023 рік.docx | |
25 січня 2023 23:47 |
ТД Масло солодковеркове 2023 рік.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-05-000062 ● 70466b405bad49a0ae84808567407c2f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 14:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.04.2023 № 94
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 03.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2023 № 94
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
16 UA-2023-01-25-018137-a 25.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-06 10:03:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі шприцу 2-х компонентного ін’єкційного 2 мл, шприцу 2-х компонентного ін’єкційного 5 мл, шприцу 2-х компонентного ін’єкційного 5 мл, шприцу 2-х компонентного ін’єкційного 10 мл, шприцу 2-х компонентного ін’єкційного 20 мл, шприцу 3-х компонентного ін’єкційного 1 мл U-100, набору одноразового для вливання інфузійних розчинів, набору для переливання крові одноразовий, набору одноразового для інфузії для вливання інфузійних розчинів, комплекту для ін’єкцій, шприців 5 мл з серветками спиртовими, канюлі інфузійної 20G, канюлі інфузійної 22G, канюлі інфузійної 24G, канюлі інфузійної 18G, бинту марлевого медичного нестерильного 7м х 14см, відрізу марлевого медичного нестерильного 500см*90см, пластиру на тканинній основі 2.5см х 500см, (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-23-010811-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-06 10:46:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі масла солодковершкового "Селянське" або еквівалент жирністю не менше 73%, (ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-25-018137-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-10 17:11:38
Відповідь на запит
На запит Державної аудиторської служби України від 06.04.2023 про надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі масла солодковершкового "Селянське" або еквівалент жирністю не менше 73%, (ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло), що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-25-018137-a, повідомляємо наступне:
Для визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів враховувалася примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Кількісні показники предмета закупівлі визначені виходячи з кількості хворих, які перебувають на лікуванні у закладі, норм споживання відповідно до Постанови КМУ від 27.12.2001 року «Про норми харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу» та аналізу обсягу попередніх закупівель. Під час визначення очікуваної вартості цієї закупівлі було проведено аналіз закупівель попередніх періодів, здійснено аналіз на відповідну продукцію на інтернет-ресурсах, зокрема на сайтах виробників, та продуктових крамницях, також проаналізована інформація з електронної системи закупівель "Ргоzогго" (закупівель за аналогічним предметом закупівлі в Харківському регіоні).
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені для забезпечення якісного і повноцінного раціону хворих. Вони сформовані з урахуванням вимог державних стандартів, нормативних документів, ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 16.01.2020 року № 771/97-ВР. Також вимоги базуються на багаторічному досвіді закупівлі масла вершкового нашим закладом. Основним завданням даної закупівлі було придбання якісного продукту, при цьому дотримуючись співвідношення ціни та якості.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-06 11:24:31
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі масла солодковершкового "Селянське" або еквівалент жирністю не менше 73%, (ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-25-018137-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до вимог п. 7 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі (фізичні осіби-підприємці) повинні надати копію паспорта. Згідно з наданими документами ФОП Передерій Н. П. надані не всі сторінки паспорту. Просимо надати пояснення щодо виконання ФОП Передерій Н. П. вимог передбачених п. 7 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-10 19:09:37
Відповідь на запит
На запит Державної аудиторської служби України від 06.04.2023 про надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі масла солодковершкового "Селянське" або еквівалент жирністю не менше 73%, (ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло), що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-25-018137-a, повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог п. 7 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі (фізичні осіби-підприємці) повинні надати копію паспорта. Надані ФОП Передерій Н.П. сторінки паспорту містять прізвище, ім’я, по батькові, фотокартку, підпис, місце реєстрації, відбиток печатки установи, яка видала документ, дату видачі, що є достатнім для ідентифікації учасника. На ненаданих учасником сторінках паспорту відмітки відсутні і їхнє ненадання не впливає на зміст тендерної пропозиції. Надання копії паспорта учасника не в повному обсязі, а лише його сторінок, на яких є певні записи, не можна розцінювати як ненадання паспорту взагалі, тим більше, що у тендерній документації не зазначено, що копія паспорту має включати й копії сторінок, на яких записи відсутні. Такої ж думки притримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України (Рішення № 21028-р/пк-пз від 15.09.2021, оголошення № UA-2021-08-05-005125-a).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби КНП ХОР "Обласний туберкульозний санаторій "Занки"" прийнято рішення про розірвання договору шляхом підписання додаткової угоди від 02.05.2023 року.
2023-05-02 12:50:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Прийнято рішення про розірвання договору шляхом підписання додаткової угоди від 02.05.2023 року.
2023-05-03 15:26:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2023 23:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Передерій Н П |
215 250,00
UAH з ПДВ
|
215 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОРОВ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ |
232 995,00
UAH з ПДВ
|
232 995,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Передерій Н П #3036211089 |
Переможець |
215 250,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 19:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2023 14:10
|
Додаткова угода | укладений |
08 травня 2023 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 12:09
|
Дод.угода масло вершкове.pdf | зміни до договору |
29 березня 2023 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2023 11:32
|
2ВТ.pdf | укладений |
15 лютого 2023 11:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погоджене підвищення ціни на товар пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, наслідком чого є зменшення обсягу закупівлі та суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 2-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |