Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Південне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Солодка Наталія Романівна 380487381786 Natalia.Solodka@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2025 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2025 12:00 |
Очікувана вартість: | 20 735,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 622,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50330000-7: Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання
код ДК 021:2015 - 50330000-7 — Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 лютого 2025 10:58 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
28 лютого 2025 10:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2025 10:58 |
ТД Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання.docx | |
28 лютого 2025 10:58 |
зразок довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2025 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТІ КОМПЛЕКС" |
20 680,00
UAH
|
20 680,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТІ КОМПЛЕКС"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
1_матеріально_технічна_база_та_технології.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Підтверджую
1_матеріально_технічна_база_та_технології.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТІ КОМПЛЕКС" #44767601 |
Переможець |
20 680,00
UAH
|
13 березня 2025 16:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2025 15:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 12.03.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 12.03.2025 № 88) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-02-28-003005-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання за кодом ДК 021:2015 - 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙТІ КОМПЛЕКС» (ТОВ «АЙТІ КОМПЛЕКС»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно п.п. 2.3.2 п. 2.3 ч. 2 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалося надати: Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) належне виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці: - акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами), які підтверджують його(їх) виконання. або позитивний лист - відгук у довільній формі від контрагента за договором, зазначеним у довідці та/або акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами), які підтверджують його(їх) виконання. Аналогічним договором за предметом закупівлі вважається договір на надання послуг діагностики та/або ремонту телекомунікаційного обладнання з номенклатурою обладнання, що не менш ніж на 2/3 відповідає вимогам п.2 таблиці 1 Технічних вимог (Додатку 1 до цієї тендерної документації). 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо п.п. 2.3.2 п. 2.3 ч. 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «АЙТІ КОМПЛЕКС» у складі його тендерної пропозиції було надано: Документи НА БЛАНКУ учасника процедури закупівлі ТОВ «АЙТІ КОМПЛЕКС», які містять інформацію щодо: - Відгуку від фізичної особи-підприємця Бодюл Ю.І. вих. № 19 від 22.03.2024 р.; - Договору № 2590 від 07.12.2023 р.; - Акту надання послуг № 5240 від 25.12.2023 р. від фізичної особи - підприємця Бодюл Ю.І.. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу п.п. 2.3.2 п. 2.3 ч. 2 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей надати документи за встановленими формами / форматами, а саме: А) СКАНОВАНІ КОПІЇ ОРИГІНАЛІВ АБО ЗАВІРЕНИХ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ КОПІЙ НАСТУПНИХ ДОКУМЕНТІВ, що підтверджують належне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного у довідці: - Відгуку від фізичної особи-підприємця Бодюл Ю.І. вих. № 19 від 22.03.2024 р.; - Договору № 2590 від 07.12.2023 р.; - Акту надання послуг № 5240 від 25.12.2023 р. від фізичної особи - підприємця Бодюл Ю.І.. АБО Б) інші документи, які підтверджують відповідність встановленому кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у вигляді СКАНОВАНИХ КОПІЙ ОРИГІНАЛІВ АБО ЗАВІРЕНИХ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ КОПІЙ документів, що підтверджують належне виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці, за встановленими вимогами п. 2.3 ч. 2 Додатку 3 до ТД. Примітка: Для усунення невідповідностей учасником можуть бути надані інформація та/або документи на заміну завантажених та/або в доповнення/пояснення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та завантажені вище невідповідності. Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 13 березня 2025 16:27
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТІ КОМПЛЕКС" #44767601 |
20 680,00
UAH
|
Документи |