Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Вінницької міської ради" по вул. М. Шимка,1 в м. Вінниця
Очікувана вартість
22 396 168,00 UAH
UA-2020-07-06-002180-c ● 176c4153ef85470198f297849faa660f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03084204 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а |
Контактна особа: |
Слободяник Сергій Миколайович 0432 592071 kapbud@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 28 липня 2020 13:39 |
Початок аукціону: | 28 липня 2020 13:39 |
Очікувана вартість: | 22 396 168,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 223 961,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 111980.84 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
виконання будівельних робіт
виконання будівельних робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3869.1 метри квадратні
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Вінницької міської ради" по вул. М. Шимка,1 в м. Вінниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21034, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. М. Шимка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 липня 2020
—
01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45214220-8 — Будівництво середніх загальноосвітніх шкіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | згідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2020 16:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 16:30 |
зміни до тд ЗОШ_13 - 2 (1).docx | |
16 липня 2020 16:30 |
ТендернаД ЗОШ_13 (2) (2) (1).doc | |
16 липня 2020 16:28 |
ТендернаД ЗОШ_13 (2) (2).doc | |
16 липня 2020 16:28 |
зміни до тд ЗОШ_13 - 2.docx | |
09 липня 2020 16:03 |
зміни до тд ЗОШ_13 (1).docx | |
09 липня 2020 16:03 |
ТендернаД ЗОШ_13 (3).doc | |
09 липня 2020 16:01 |
зміни до тд ЗОШ_13.docx | |
09 липня 2020 16:01 |
ТендернаД ЗОШ_13 (2).doc | |
06 липня 2020 17:07 |
57 (1).ims | |
06 липня 2020 17:07 |
57.ims |
16 липня 2020 16:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
16 липня 2020 16:30 |
зміни до тд ЗОШ_13 - 2 (1).docx
|
||||||||||||
16 липня 2020 16:30 |
ТендернаД ЗОШ_13 (2) (2) (1).doc
|
||||||||||||
16 липня 2020 16:28 |
ТендернаД ЗОШ_13 (2) (2).doc
|
||||||||||||
16 липня 2020 16:28 |
зміни до тд ЗОШ_13 - 2.docx
|
||||||||||||
09 липня 2020 16:03 |
зміни до тд ЗОШ_13 (1).docx
|
||||||||||||
09 липня 2020 16:03 |
ТендернаД ЗОШ_13 (3).doc
|
||||||||||||
09 липня 2020 16:01 |
зміни до тд ЗОШ_13.docx
|
||||||||||||
09 липня 2020 16:01 |
ТендернаД ЗОШ_13 (2).doc
|
||||||||||||
06 липня 2020 17:07 |
57 (1).ims
|
||||||||||||
06 липня 2020 17:07 |
57.ims
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики предмета закупівлі.
Дата подання: 08 липня 2020 00:21
Дата відповіді: 09 липня 2020 15:38
Здраствуйте. Відповідно до п. 1, Додатку 2 тендерної документації згідно закупівлі «Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Вінницької міської ради" по вул. М. Шимка,1 в м. Вінниця» передбачено перелік машин та механізмів необхідних для виконання робіт. Прохання надати роз’яснення, чи можна використовувати вказану МТБ на умовах оренди, лізингу, чи договору надання послуг із іншими особами, а також чи можливо залучати інші організації для підтвердження даного кваліфікаційного критерію? Завчасно дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: можна використовувати вказану МТБ на умовах оренди, лізингу, чи договору надання послуг із іншими особами
Кваліфікаційні критерії закупівлі.
Дата подання: 08 липня 2020 00:22
Дата відповіді: 09 липня 2020 11:30
Здраствуйте. Відповідно до п. 2, Додатку 2 тендерної документації згідно закупівлі «Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Вінницької міської ради" по вул. М. Шимка,1 в м. Вінниця» передбачено перелік посад необхідних для виконання вищевказаних робіт, прохання надати роз’яснення стосовно «машиніста крана автомобільного», чи буде забезпечено виконання даного кваліфікаційного критерію Учасником, у випадку використання «крана автомобільного» згідно договору послуг, відповідно до якого Учаснику буде надаватися спеціалізований транспорт з виконавцем даних послуг (машиніст буде працівником організації з якою укладено договір)? Завчасно дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: буде забезпечено виконання даного кваліфікаційного критерію Учасником, у випадку використання «крана автомобільного» згідно договору послуг, відповідно до якого Учаснику буде надаватися спеціалізований транспорт з виконавцем даних послуг (машиніст буде працівником організації з якою укладено договір)
Кваліфікаційні критерії закупівлі.
Дата подання: 08 липня 2020 00:22
Дата відповіді: 09 липня 2020 11:29
Здраствуйте. Відповідно до п. 3, Додатку 2 тендерної документації згідно закупівлі «Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Вінницької міської ради" по вул. М. Шимка,1 в м. Вінниця» передбачено підтвердження виконання аналогічних договорів з проведення реконструкції (термомодернізації) громадських будівель. Скажіть будь ласка, чи буде підтвердженням даного кваліфікаційного критерію надання договорів на будівництво громадських будівель, що включає в себе проведення робіт з утеплення зовнішніх стін, покрівлі, тощо.? Завчасно дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: надання договорів на будівництво громадських будівель, що включає в себе проведення робіт з утеплення зовнішніх стін, покрівлі, тощо - буде підтвердженням даного кваліфікаційного критерію
Кваліфікаційні критерії закупівлі.
Дата подання: 08 липня 2020 00:23
Дата відповіді: 09 липня 2020 15:38
Здраствуйте. Відповідно до п. 2, Додатку 5 тендерної документації згідно закупівлі «Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Вінницької міської ради" по вул. М. Шимка,1 в м. Вінниця» передбачено, що у випадку залучення субпідрядної організації, необхідно документальне підтвердження наявності в останнього автомобілів аварійної служби (їх характеристика), що підтверджується копіями тех. паспортів на автомобілі. Прохання обгунтувати з якою метою необхідне забезпечення автомобілів аварійної служби, адже даний кваліфікацій критерій до Учасників закупівлі не передбачений. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: даний пункт виключено із вимог тендерної документації
Кваліфікаційні критерії закупівлі.
Дата подання: 08 липня 2020 00:23
Дата відповіді: 09 липня 2020 08:05
Здраствуйте. Відповідно до п. 5, Додатку 5 тендерної документації згідно закупівлі «Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Вінницької міської ради" по вул. М. Шимка,1 в м. Вінниця» передбачено надання дозволу субпідрядної організації на виконання робіт підвищеної небезпеки при ремонті та обслуговуванні піднімального-транспортного устаткування, проте даний критерій щодо самих Учасників не передбачений. Прохання надати роз’яснення щодо встановлення зазначених вимог до субпідрядних організацій. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: даний пункт виключено із вимог тендерної документації
Кваліфікаційні критерії закупівлі
Дата подання: 16 липня 2020 17:42
Дата відповіді: 20 липня 2020 16:36
Доброго дня.
Відповідно до п. 2.1, ч. 2, Додатку 2 тендерної документації передбачено, що учасник обов'язаний мати персонал у своєму штаті на постійній основі, або згідно договору найму. Прохання надати розяснення, що розуміється під визначенням "договір найму", - трудовий договір відповідно до положень Кодексу законів про працю України чи договір цивільно-правового характеру відповідно до Цивільного Кодексу України?
Завчасно дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На виконання цього пункту тендерної документації необхідно підтвердити взаємовідносини між робототавцем та працівником надавши відповідний документ, який це підтверджує
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-06-002180-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД", Код ЄДРПОУ:37618365
Дата подання: 13 липня 2020 09:43
Вимоги щодо тендерної документації
Відповідно до п. 7, ч. 1, розділу 3 тендерної документації, передбачено що: переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати на адресу Замовника документи, що підтверджують відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону та інші документи визначені у додатку №4 тендерної документації. Пакет документів з реєстром наданих документів, повинен бути прошитий та пронумерований. На останньому аркуші (на місці прошивання) необхідно зробити напис: «Прошито й пронумеровано», вказати кількість аркушів, поставити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, засвідчити печаткою* підприємства.
Проте, відповідно до ч. 6, ст. 17, Закону України про публічні закупівлі (далі - Закон) встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Виходячи із вищенаведеного, прохання виключити дану вимогу із тендерної документації, як таку, що суперечить вимогам чинного законодавства у даній сфері. Завчасно дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Проте, відповідно до ч. 6, ст. 17, Закону України про публічні закупівлі (далі - Закон) встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Виходячи із вищенаведеного, прохання виключити дану вимогу із тендерної документації, як таку, що суперечить вимогам чинного законодавства у даній сфері. Завчасно дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 08:38
Учасник - переможець торгів відповідно умовам тендерної документації повинен надати вказані документи як в паперовому вигляді так і шляхом завантаження їх на електронний майданчик
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 липня 2020 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ БУДМОНТАЖ" |
15 417 960,79
UAH з ПДВ
|
14 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД" |
15 573 837,60
UAH з ПДВ
|
14 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІНТЕХБУД" |
18 494 842,22
UAH з ПДВ
|
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Рослана" |
16 099 999,00
UAH з ПДВ
|
15 876 037,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Олеріт" |
17 834 300,00
UAH з ПДВ
|
16 099 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Арка-ПТФ |
18 886 314,00
UAH з ПДВ
|
18 494 842,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД" |
21 862 403,64
UAH з ПДВ
|
19 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Теплоенергетична компанія" |
22 100 125,00
UAH з ПДВ
|
22 100 125,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ БУДМОНТАЖ" #42871707 |
Переможець |
14 999 998,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 09:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 16:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2021 16:14
|
Угода про розірвання підряду СЗОШ№13 від 02.09.2021.pdf | укладений |
22 вересня 2021 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2021 15:56
|
дод.угода №6 СЗОШ №13 від 02.09.2021.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2021 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 15:55
|
додаткова №5 ЗОШ№13.PDF | зміни до договору |
17 лютого 2021 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 15:30
|
додаткова №4 ЗОШ№13.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 17:33
|
додаткова №3 ЗОШ№13.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2020 17:32
|
додаткова №2 ЗОШ №13.PDF | зміни до договору |
11 грудня 2020 18:16
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 16:40
|
додаткова №1 ЗОШ№13.PDF | зміни до договору |
06 жовтня 2020 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 10:07
|
договір ЗОШ№13.PDF | укладений |
02 вересня 2020 10:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 02/09-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 02/09-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 02/09-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 02/09-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 02/09-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 02/09-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |