Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту та/або технічного обслуговування систем автоматики та автоматизації плавзасобів
Repair and / or maintenance services of automation systems and automation of watercraft
Очікувана вартість
2 406 400,00 UAH
UA-2020-11-25-000665-a 17517cc30093403ab2f45c44d0eb8041
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Туней Світлана Миколаївна

+380512501184 TUNEY@DELTA.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Дельта-лоцман" державного підприємства "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38728507
Вебсайт: http://www.delta-pilot.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Лягіна, буд 27
Контактна особа: Туней Світлана Миколаївна
+380512501184
TUNEY@DELTA.USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Delta-pilot branch of State enterprise «Ukrainian sea port authority»
National ID: 38728507
Contact point: Tunei Svitlana
+380512501184
TUNEY@DELTA.USPA.GOV.UA

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 26 січня 2021 12:46
Очікувана вартість: 2 406 400,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 032,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH
Publication date: 25 листопада 2020 10:47
Enquiries until: 18 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 грудня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 2 406 400 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 12 032 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту та/або технічного обслуговування систем автоматики та автоматизації плавзасобів). Детально про закупівлю згідно Тендерної документції за предметом закупівлі.
CPV 50240000-9 "Repair, maintenance and associated services related to marine and other equipment" (Repair and / or maintenance services of automation systems and automation of watercraft). Details about the procurement according to the Tender documentation on the subject of procurement.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 Людино-година
Послуги з ремонту та/або технічного обслуговування систем автоматики та автоматизації плавзасобів. Оголошення про проведення відкритих торгів 1) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (ДП "АМПУ"), 01135, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14, 38727770, замовники, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання; від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507, місцезнаходження ВП: 54017, Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район, ВУЛИЦЯ ЛЯГІНА, будинок 27; 2) Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) – Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту та/або технічного обслуговування систем автоматики та автоматизації плавзасобів); 3) Кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг – 800 нормо-годин, Україна (згідно Тендерної документації за предметом закупівлі); 4) очікувана вартість предмета закупівлі – 2 406 400,00 грн. без ПДВ; 5) Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – 31.12.2021 (відповідно до умов договору); 6) Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 28.12.2020, до 09-00; 7) умови оплати – післяоплата, 15 банківських днів (відповідно до умов договору); 8) Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - тендерні пропозиції повинні готуватися українською та/або російською мовою; 9) Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) – 20 000,00 грн., гарантія банківської установа, умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно вимог чинного законодавства та умов Тендерної документації за предметом закупівлі; 10) Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону - 28.12.2020, після 09-00 (відповідно до умов чинного законодавства з публічних закупівель); 11) Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка; 12) Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) – не застосовується. Інша інформація: назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі – послуги з ремонту та/або технічного обслуговування систем автоматики та автоматизації плавзасобів; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – за кодом ДК 021:2015 50241000-6 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден». Джерело фінансування закупівлі – кошти підприємства.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Repair and / or maintenance services of automation systems and automation of watercraft. Announcement of open bidding 1) Name, location and identification code of the customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individuals - Entrepreneurs and Public Associations, its category: STATE ENTERPRISE "UKRAINIAN SEA PORTS AUTHORITY" (USPA), 01135, Kyiv, Peremogi avenue, building 14, code: 38727770, customers operating in one or more separate areas of management; on behalf of the customer: BRANCH "DELTA-PILOT" USPA, code: 38728507, 54017, Mykolaiv region, Mykolaiv city, Tsentralny district, LYAGINA STREET, building 27; 2) CPV 50240000-9 "Repair, maintenance and associated services related to marine and other equipment" (Repair and / or maintenance services of automation systems and automation of watercraft). 3) Quantity and place of delivery of goods, volume and place of performance of works or provision of services: 800 standard hours, Ukraine (according to the Tender documentation); 4) Тhe expected value of the subject of procurement: UAH 2 406 400,00 without VAT; 5) Тerm of delivery of goods, performance of works, rendering of services: 31.12.2021 (according to conditions of the contract); 6) Тhe deadline for submission of tender proposals: 28.12.2020, to 09-00; 7) Тerms of payment: postpay, 15 banking days (according to the terms of the contract); 8) Language (languages) in which tender proposals should be prepared: tender proposals should be prepared in Ukrainian and / or Russian; 9) Size, type and conditions of providing tender offers (if the customer requires it): UAH 20 000.00, guarantee of the banking institution, conditions of providing tender offers - in accordance with the requirements of current legislation and conditions of the Tender documentation; 10) The date and time of opening of tender proposals, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 28.12.2020, after 09-00 (in accordance with the terms of current legislation on public procurement); 11) The size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0.5 %; 12) Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application): not applicable. Other information: name of the product or service of each nomenclature item of the subject of procurement - Repair and / or maintenance services of automation systems and automation of watercraft; code of goods or services, determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature position of the subject of procurement - CPV 50241000-6 "Repair and maintenance services of ships". The source of financing the purchase - the company's funds.
Розгорнути Згорнути
CPV: 50240000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Детально про умови оплати - згідно Додатку 2 до Тендерної документації (Details on the terms of payment - according to Annex 2 to the Tender documentation). Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 10:44
ТД 50240000-9 Ремонт та ТО систем автоматики та автоматизації плавзасобів.doc
25 листопада 2020 10:44
Проект договору про закупівлю.doc
25 листопада 2020 10:44
Announcement of open bidding.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 січня 2021
UA-2020-11-25-000665-a17517cc30093403ab2f45c44d0eb8041
Найменування закупівельника: Філія "Дельта-лоцман" державного підприємства "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38728507
Місцезнаходження закупівельника: 54001, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Лягіна, буд 27
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Магістраль-Юг Документи
Рішення скасоване
Документи
ФОП АСТАХОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2021 10:14
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марко Лтд" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Магістраль-Юг Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 16:18
Електронний підпис
22 грудня 2020 16:18
Електронний підпис
22 грудня 2020 16:11
Підписаний_Licenziya_Zavirena.pdf
22 грудня 2020 16:11
Підписаний_G1220-7700-GL_tender.pdf
22 грудня 2020 16:11
Довідка (3).zip
22 грудня 2020 16:11
11 Св-во платника ПДВ.pdf
22 грудня 2020 16:11
10 Право власності.pdf
22 грудня 2020 16:11
8 Статут _ код доступу.pdf
22 грудня 2020 16:11
6 Накази і протоколи.pdf
22 грудня 2020 16:11
4 Довідка стаття 17.pdf
22 грудня 2020 16:11
3.4 Досвід відгук.pdf
22 грудня 2020 16:11
3.3 Досвід часть 3.pdf
22 грудня 2020 16:11
3.2 Досвід часть 2.pdf
22 грудня 2020 16:11
3.1 Досвід часть 1.pdf
22 грудня 2020 16:11
3 Довідка досвід.pdf
22 грудня 2020 16:11
2 Довідка працівники.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП АСТАХОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією на закупівлю послуг: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту та/або технічного обслуговування систем автоматики та автоматизації плавзасобів) в редакції від 25 листопада 2020 року 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (ДП "АМПУ"), 01135, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14, 38727770, замовники, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання; від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507, місцезнаходження ВП: 54017, Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район, ВУЛИЦЯ ЛЯГІНА, будинок 27; 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2020-11-25-000665-a; 3) перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – Згідно умов п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 25.11.2020 встановлено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або електронного цифрового підпису (ЕЦП) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну (без ПДВ), інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: • документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: - скановані копії документів, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, тощо – надати будь-який із відповідних чинних документів)». В інформації та/або документах, що подані учасником ФОП АСТАХОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ у тендерній пропозиції, міститься Довідка від 23.12.2020 №12 у якій учасником підтверджується, що фізичною особою підприємцем Астаховим Віктором Миколайовичем всі документи підписуються власноруч. При цьому учасником ФОП АСТАХОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ не накладено кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або електронного цифрового підпису (ЕЦП) на подані документи тендерної пропозиції. 4) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Для усунення виявлених замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП АСТАХОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ невідповідностей, в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 25.11.2020, учасник ФОП АСТАХОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або електронний цифровий підпис (ЕЦП) на подані документи тендерної пропозиції. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

19 січня 2021 16:11
Електронний підпис
19 січня 2021 16:07
Електронний підпис
19 січня 2021 16:07
Електронний підпис
19 січня 2021 15:48
Електронний підпис
19 січня 2021 15:47
Електронний підпис
25 грудня 2020 17:15
Електронний підпис
25 грудня 2020 17:09
ліцензія.zip
25 грудня 2020 17:09
016-001-46347-2020.zip
25 грудня 2020 17:09
Посадові особи.pdf
25 грудня 2020 17:09
Договор №1-19.pdf
25 грудня 2020 17:09
Договор №1-18.pdf
25 грудня 2020 17:09
Диплом Астахова В.М.pdf
25 грудня 2020 17:09
Довідка Мат.тех.бази..pdf
25 грудня 2020 17:09
РСУ стр2.pdf
25 грудня 2020 17:09
Свідоцтво РСУ стр1.pdf
25 грудня 2020 17:09
прописка.pdf
25 грудня 2020 17:09
паспорт Астахов.pdf
25 грудня 2020 17:09
Виписка ЄДР.pdf

Документи

Публічні документи

09 лютого 2021 14:52
Електронний підпис
09 лютого 2021 14:52
Електронний підпис
09 лютого 2021 14:49
Рішення.pdf
05 лютого 2021 18:42
Електронний підпис
05 лютого 2021 18:42
Електронний підпис
05 лютого 2021 18:41
Коваль.pdf
05 лютого 2021 14:09
Довідки ст. 17.pdf
05 лютого 2021 14:09
податкова.pdf
26 січня 2021 14:45
Електронний підпис
26 січня 2021 14:45
Електронний підпис
26 січня 2021 14:42
Обґрунтування ціни.pdf
26 грудня 2020 18:08
Електронний підпис
26 грудня 2020 18:08
Електронний підпис
26 грудня 2020 16:36
Рішення.pdf
26 грудня 2020 16:36
Опис послуг.pdf
26 грудня 2020 16:36
Опис до статуту.pdf
26 грудня 2020 16:36
Довідка ст. 17.pdf
26 грудня 2020 16:36
Довідка працівники.pdf
26 грудня 2020 16:36
Витяг ПДВ.pdf
26 грудня 2020 16:36
Відгук Дельта-Лоцман.pdf
26 грудня 2020 16:36
Довідка мтб.pdf
26 грудня 2020 16:36
Витяг ЄДРПОУ на 16.12.2020.pdf
26 грудня 2020 16:36
Довідка досвід.pdf
25 грудня 2020 20:14
ліцензія.zip
25 грудня 2020 20:14
ліцензія.pdf.p7s
25 грудня 2020 20:14
016-001-46353-2020.zip
25 грудня 2020 20:14
ліцензія.pdf
25 грудня 2020 20:14
016-001-46353-2020.pdf.p7s
25 грудня 2020 20:14
лицензия.pdf (2).p7s
25 грудня 2020 20:14
016-001-46353-2020.pdf

Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 16:18
Електронний підпис
22 грудня 2020 16:18
Електронний підпис
22 грудня 2020 16:11
Підписаний_Licenziya_Zavirena.pdf
22 грудня 2020 16:11
Підписаний_G1220-7700-GL_tender.pdf
22 грудня 2020 16:11
Довідка (3).zip
22 грудня 2020 16:11
11 Св-во платника ПДВ.pdf
22 грудня 2020 16:11
10 Право власності.pdf
22 грудня 2020 16:11
8 Статут _ код доступу.pdf
22 грудня 2020 16:11
6 Накази і протоколи.pdf
22 грудня 2020 16:11
4 Довідка стаття 17.pdf
22 грудня 2020 16:11
3.4 Досвід відгук.pdf
22 грудня 2020 16:11
3.3 Досвід часть 3.pdf
22 грудня 2020 16:11
3.2 Досвід часть 2.pdf
22 грудня 2020 16:11
3.1 Досвід часть 1.pdf
22 грудня 2020 16:11
3 Довідка досвід.pdf
22 грудня 2020 16:11
2 Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Магістраль-Юг

ФОП АСТАХОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Марко Лтд"

ТОВ Магістраль-Юг

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2021 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марко Лтд" 1 907 200,00
UAH
1 149 440,00
UAH
Документи
ФОП АСТАХОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ 2 240 000,00
UAH
1 150 000,00
UAH
Документи
ТОВ Магістраль-Юг 2 256 000,00
UAH
2 256 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 лютого 2021 14:52
Електронний підпис
09 лютого 2021 14:52
Електронний підпис
09 лютого 2021 14:49
Рішення.pdf
05 лютого 2021 18:42
Електронний підпис
05 лютого 2021 18:42
Електронний підпис
05 лютого 2021 18:41
Коваль.pdf
05 лютого 2021 14:09
Довідки ст. 17.pdf
05 лютого 2021 14:09
податкова.pdf
26 січня 2021 14:45
Електронний підпис
26 січня 2021 14:45
Електронний підпис
26 січня 2021 14:42
Обґрунтування ціни.pdf
26 грудня 2020 18:08
Електронний підпис
26 грудня 2020 18:08
Електронний підпис
26 грудня 2020 16:36
Рішення.pdf
26 грудня 2020 16:36
Опис послуг.pdf
26 грудня 2020 16:36
Опис до статуту.pdf
26 грудня 2020 16:36
Довідка ст. 17.pdf
26 грудня 2020 16:36
Довідка працівники.pdf
26 грудня 2020 16:36
Витяг ПДВ.pdf
26 грудня 2020 16:36
Відгук Дельта-Лоцман.pdf
26 грудня 2020 16:36
Довідка мтб.pdf
26 грудня 2020 16:36
Витяг ЄДРПОУ на 16.12.2020.pdf
26 грудня 2020 16:36
Довідка досвід.pdf
25 грудня 2020 20:14
ліцензія.zip
25 грудня 2020 20:14
ліцензія.pdf.p7s
25 грудня 2020 20:14
016-001-46353-2020.zip
25 грудня 2020 20:14
ліцензія.pdf
25 грудня 2020 20:14
016-001-46353-2020.pdf.p7s
25 грудня 2020 20:14
лицензия.pdf (2).p7s
25 грудня 2020 20:14
016-001-46353-2020.pdf

Публічні документи

19 січня 2021 16:11
Електронний підпис
19 січня 2021 16:07
Електронний підпис
19 січня 2021 16:07
Електронний підпис
19 січня 2021 15:48
Електронний підпис
19 січня 2021 15:47
Електронний підпис
25 грудня 2020 17:15
Електронний підпис
25 грудня 2020 17:09
ліцензія.zip
25 грудня 2020 17:09
016-001-46347-2020.zip
25 грудня 2020 17:09
Посадові особи.pdf
25 грудня 2020 17:09
Договор №1-19.pdf
25 грудня 2020 17:09
Договор №1-18.pdf
25 грудня 2020 17:09
Диплом Астахова В.М.pdf
25 грудня 2020 17:09
Довідка Мат.тех.бази..pdf
25 грудня 2020 17:09
РСУ стр2.pdf
25 грудня 2020 17:09
Свідоцтво РСУ стр1.pdf
25 грудня 2020 17:09
прописка.pdf
25 грудня 2020 17:09
паспорт Астахов.pdf
25 грудня 2020 17:09
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

22 грудня 2020 16:18
Електронний підпис
22 грудня 2020 16:18
Електронний підпис
22 грудня 2020 16:11
Підписаний_Licenziya_Zavirena.pdf
22 грудня 2020 16:11
Підписаний_G1220-7700-GL_tender.pdf
22 грудня 2020 16:11
Довідка (3).zip
22 грудня 2020 16:11
11 Св-во платника ПДВ.pdf
22 грудня 2020 16:11
10 Право власності.pdf
22 грудня 2020 16:11
8 Статут _ код доступу.pdf
22 грудня 2020 16:11
6 Накази і протоколи.pdf
22 грудня 2020 16:11
4 Довідка стаття 17.pdf
22 грудня 2020 16:11
3.4 Досвід відгук.pdf
22 грудня 2020 16:11
3.3 Досвід часть 3.pdf
22 грудня 2020 16:11
3.2 Досвід часть 2.pdf
22 грудня 2020 16:11
3.1 Досвід часть 1.pdf
22 грудня 2020 16:11
3 Довідка досвід.pdf
22 грудня 2020 16:11
2 Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Марко Лтд"

ФОП АСТАХОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ Магістраль-Юг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марко Лтд"
#30284125
Переможець
1 149 440,00
UAH
01 лютого 2021 17:10
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 січня 2021 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марко Лтд"
#30284125
1 149 440,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:34
1-21-48-в-фдл-21.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:34
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 16:07
48-в-фдл-21.tif укладений
22 лютого 2021 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно частини 6 статті 41 ЗУ Про публічні закупівлі - Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку (Цей Договір набуває чинності з 19.02.2021 року і діє до проведення Державним підприємством "Адміністрація морських портів України" процедури закупівлі у 2022 році (скасувальна обставина), але в будь-якому разі не пізніше 31.12.2022. Сторни домовились Додаток №1 до Договору "Номенклатура, кількість, ціна та вартість послуг" до Договору викласти новій редакції, що додається до цієї додаткової уголи та Договору.)
Номер договору про закупівлю: 48-В-ФДЛ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-21/48-В-ФДЛ-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML