Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ОТОЛАРИНГОЛОГІЇ ІМ. ПРОФ. О.С. КОЛОМІЙЧЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02011870 |
Вебсайт: | http://www.iol.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. ЗООЛОГІЧНА, буд. 3 |
Контактна особа: |
Вікторія Терентьєва +380996848788 viktoria.lutsenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2023 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 24 102 565,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Тендерна документація
20 жовтня 2023 15:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2023 15:29 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Шановний Замовнику, з метою розширення кола потенційних учасників, покращення конкурентного середовища та покращення предмету закупівлі просимо розглянути можливість внесення змін до медико-технічних вимог предмета закупівлі по Лоту №1, а саме:
- замінити вимогу «Товщина процесору – не більше 9,3 мм» на «Товщина процесору – не більше 10 мм»;
- прибрати вимогу «Наявність бездротової аудіо трансляції за допомогою Bluetooth LE»;
- змінити вимогу «можливість введення електрода в завиток на глибину не менше 20 мм» на «можливість введення електрода в завиток на глибину не менше 25 мм»;
- змінити вимогу «не менше 16 платинових електродів» на «не менше 19 платинових електродів»;
- прибрати вимогу «діаметр електроду не більше 0,8 мм»;
- змінити вимогу «загальна довжина корпусу імплантату з котушкою – не більше 56,2 мм» на «загальна довжина корпусу імплантату з котушкою – не більше 52 мм»;
- прибрати вимогу «Товщина імплантату не більше 4,5 мм»;
- змінити вимогу «ширина корпусу імплантату – не більше 25 мм.» на «ширина корпусу імплантату – не більше 31 мм.»;
- змінити вимогу «можливість проведення обстеження пацієнтів, що про імплантовані, на обладнанні ядерно-магнітного резонансу до 3 Тесла без хірургічного втручання» на «можливість проведення обстеження пацієнтів, що про імплантовані, на обладнанні ядерно-магнітного резонансу до 1,5 Тесла без хірургічного втручання».
Державна установа «Інститут отоларингології ім. проф. О.С. Коломійченка НАМН України» здійснює закупівлю систем кохлеарної імплантації для виконання державної програми. Технічні характеристики предмета закупівлі визначаються та затверджуються протоколом Комісії з розробки вихідних даних для закупівлі лікарських засобів, виробів медичного призначення та виробів медичної техніки, щодо закупівлі лікарських засобів та протоколом Спеціального засідання Комісії з визначення характеристик та типів пристроїв для імплантації та відбору пацієнтів (дітей та дорослих) для проведення імплантаційного слухопротезування за бюджетною програмою. Виходячи з медичних показань, відповідно до потреб пацієнтів, що перебувають в черзі, Комісіями визначені та затверджені технічні характеристики пристроїв для імплантаційного слухопротезування, за рахунок порівняння параметрів трьох виробників.
Отже, технічні вимоги предмета закупівлі є конкурентними, дозволяють взяти участь у закупівлі декільком виробникам, тому не будуть змінені.
Замовником повністю дотримано вимоги законодавства України зокрема принципи здійснення публічних закупівель.
Враховуючи вищезазначене просимо розглянути можливість внесення змін з урахуванням конструкції електроду (не тільки прямий) та його глибини введення (менше 20мм), що дозволить значно розширити можливість участі виробників обладнання (або їх представників) та розширити виконання оперативних втручань в залежності від фізіологічних особливостей пацієнтів та з урахуванням раніше встановлених імплантатів. Також просимо внести зміни відносно кількості електродів (вказати не менше 19 платинових електродів), що дозволить закупівлю найсучасніших систем кохлеарної імплантації, а не застарілих та менш високотехнологічних систем з меншими показниками стимуляції та функціональними можливостями в цілому, враховуючи факт встановлення імплантатів на все подальше життя.
Державна установа «Інститут отоларингології ім. проф. О.С. Коломійченка НАМН України» здійснює закупівлю систем кохлеарної імплантації для виконання державної програми. Технічні характеристики предмета закупівлі визначаються та затверджуються протоколом Комісії з розробки вихідних даних для закупівлі лікарських засобів, виробів медичного призначення та виробів медичної техніки, щодо закупівлі лікарських засобів та протоколом Спеціального засідання Комісії з визначення характеристик та типів пристроїв для імплантації та відбору пацієнтів (дітей та дорослих) для проведення імплантаційного слухопротезування за бюджетною програмою. Виходячи з медичних показань, відповідно до потреб пацієнтів, що перебувають в черзі, Комісіями визначені та затверджені технічні характеристики пристроїв для імплантаційного слухопротезування, за рахунок порівняння параметрів трьох виробників.
Отже, технічні вимоги предмета закупівлі є конкурентними, дозволяють взяти участь у закупівлі декільком виробникам, тому не будуть змінені.
Замовником повністю дотримано вимоги законодавства України зокрема принципи здійснення публічних закупівель.
а саме, надання:
- копії договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку предмета у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника).
Даний пункт вимагає надання документу, який містить конфіденційну інформацію, яку заборонено виробником надавати третім особам. Також дистриб’юторська угода не передбачає заключення разових або окремих договорів на конкретну тендерну закупівлю. Відповідність вищезазначеним вимогам (поставка предмета у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів) виробник або його уповноважений представник вказують у гарантійних (авторизаційних) листах.
У відповідь на Ваше питання, звертаємо увагу, що Пункт 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: «- У разі, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, гарантійними строками обслуговування та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає:
- оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника). Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, назву учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі та кількість згідно Додатку 3 тендерної документації;
та/або
- копію договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку предмета у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника).», містить вираз «та/або». Тобто Замовником не було встановлено в Тендерній документації виключної вимоги надання Учасником зазначеного Вами документа.
Скарги до процедури
Дата подання: 07 листопада 2023 09:54
Дата подання: 24 листопада 2023 16:14
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-22-000066 ● 40496261d1464fdeb84bb833925cb23e
- Статус: завершено ● Дата: 16 січня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 13:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.12.2023 № 362
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2023-10-20-012867-a 20.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-26 19:03:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «КОД ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (ЛОТ № 1: 35643 система кохлеарної імплантації, лот № 2: 47374 звуковий процесор для системи кохлеарної імплантації)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-20-012867-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-29 21:14:09
Пояснення Замовника
Визначення очікуваної вартості предметів закупівлі здійснювалося Замовником на підставі аналізу цін з Договорів поставки, укладених Замовником у 2022-2023 р. (надаються) за даними предметами закупівель та наданих Комерційних пропозицій (надаються). Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначалися Замовником шляхом узагальнення технічних характеристик, які містяться у інструкціях користувача трьох виробників предмета закупівлі (надаються).
- Договір 147-2022 ТОВ Медтехнотрейд.pdf
- Договір 150-2022 ТОВ Універсал.pdf
- Договір 187 2022.pdf
- Договір №115 ТОВ Універсал.pdf
- Договір №118-2023 ТОВ Медтехпроект.pdf
- Договір №119-2023 ТОВ Медтехпроект (1).pdf
- ДУ 1 Договір №119-2023 ТОВ Медтехпроект (3).pdf
- Кінд 2022 інструкція-5-94.pdf
- Кінд 2023 інструкція-5-54.pdf
- Комерційна пропозиція.pdf
- Комерційні пропозиції.pdf
- Медтехпроект 2022-2023 інструкція-36-94.pdf
- Універсал 2022 інструкція-28-76.pdf
- Універсал 2023 інструкція-26-74.pdf
- Договір 152-2022 ТОВ Кінд (імпланти Медель).pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 35643 СИСТЕМА КОХЛЕАРНОЇ ІМПЛАНТАЦІЇ |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 23 799 150,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 118 995,75 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Державна установа «Інститут отоларингології ім. проф. О.С. Коломійченка НАМН України» здійснює закупівлю систем кохлеарної імплантації для виконання державної програми. Технічні характеристики предмета закупівлі визначаються та затверджуються протоколом Комісії з розробки вихідних даних для закупівлі лікарських засобів, виробів медичного призначення та виробів медичної техніки, щодо закупівлі лікарських засобів та протоколом Спеціального засідання Комісії з визначення характеристик та типів пристроїв для імплантації та відбору пацієнтів (дітей та дорослих) для проведення імплантаційного слухопротезування за бюджетною програмою. Виходячи з медичних показань, відповідно до потреб пацієнтів, що перебувають в черзі, Комісіями визначені та затверджені технічні характеристики пристроїв для імплантаційного слухопротезування, за рахунок порівняння параметрів трьох виробників.
Отже, технічні вимоги предмета закупівлі є конкурентними, дозволяють взяти участь у закупівлі декільком виробникам, тому не будуть змінені.
Замовником повністю дотримано вимоги законодавства України зокрема принципи здійснення публічних закупівель.
Вказана Вами вимога Додатку 3 до Тендерної документації, відповідає характеристикам найбільш нових (сучасних) імплантів провідних виробників (Cochlear, Mede-el, Advanced Bionics), використання вимоги у редакції, що пропонується Вами, надасть можливість постачання звукових процесорів/імплантів попереднього покоління, що призведе до погіршення якості кохлеарної імплантації.
Вимоги про усунення порушення
Шановний Замовнику, з метою розширення кола потенційних учасників, покращення конкурентного середовища та покращення предмету закупівлі просимо розглянути можливість внесення змін до медико-технічних вимог предмета закупівлі по Лоту №1, а саме:
- замінити вимогу «Товщина процесору – не більше 9,3 мм» на «Товщина процесору – не більше 10 мм»;
- прибрати вимогу «Наявність бездротової аудіо трансляції за допомогою Bluetooth LE»;
- змінити вимогу «можливість введення електрода в завиток на глибину не менше 20 мм» на «можливість введення електрода в завиток на глибину не менше 25 мм»;
- змінити вимогу «не менше 16 платинових електродів» на «не менше 19 платинових електродів»;
- прибрати вимогу «діаметр електроду не більше 0,8 мм»;
- змінити вимогу «загальна довжина корпусу імплантату з котушкою – не більше 56,2 мм» на «загальна довжина корпусу імплантату з котушкою – не більше 52 мм»;
- прибрати вимогу «Товщина імплантату не більше 4,5 мм»;
- змінити вимогу «ширина корпусу імплантату – не більше 25 мм.» на «ширина корпусу імплантату – не більше 31 мм.»;
- змінити вимогу «можливість проведення обстеження пацієнтів, що про імплантовані, на обладнанні ядерно-магнітного резонансу до 3 Тесла без хірургічного втручання» на «можливість проведення обстеження пацієнтів, що про імплантовані, на обладнанні ядерно-магнітного резонансу до 1,5 Тесла без хірургічного втручання».
Державна установа «Інститут отоларингології ім. проф. О.С. Коломійченка НАМН України» здійснює закупівлю систем кохлеарної імплантації для виконання державної програми. Технічні характеристики предмета закупівлі визначаються та затверджуються протоколом Комісії з розробки вихідних даних для закупівлі лікарських засобів, виробів медичного призначення та виробів медичної техніки, щодо закупівлі лікарських засобів та протоколом Спеціального засідання Комісії з визначення характеристик та типів пристроїв для імплантації та відбору пацієнтів (дітей та дорослих) для проведення імплантаційного слухопротезування за бюджетною програмою. Виходячи з медичних показань, відповідно до потреб пацієнтів, що перебувають в черзі, Комісіями визначені та затверджені технічні характеристики пристроїв для імплантаційного слухопротезування, за рахунок порівняння параметрів трьох виробників.
Отже, технічні вимоги предмета закупівлі є конкурентними, дозволяють взяти участь у закупівлі декільком виробникам, тому не будуть змінені.
Замовником повністю дотримано вимоги законодавства України зокрема принципи здійснення публічних закупівель.
Враховуючи вищезазначене просимо розглянути можливість внесення змін з урахуванням конструкції електроду (не тільки прямий) та його глибини введення (менше 20мм), що дозволить значно розширити можливість участі виробників обладнання (або їх представників) та розширити виконання оперативних втручань в залежності від фізіологічних особливостей пацієнтів та з урахуванням раніше встановлених імплантатів. Також просимо внести зміни відносно кількості електродів (вказати не менше 19 платинових електродів), що дозволить закупівлю найсучасніших систем кохлеарної імплантації, а не застарілих та менш високотехнологічних систем з меншими показниками стимуляції та функціональними можливостями в цілому, враховуючи факт встановлення імплантатів на все подальше життя.
Державна установа «Інститут отоларингології ім. проф. О.С. Коломійченка НАМН України» здійснює закупівлю систем кохлеарної імплантації для виконання державної програми. Технічні характеристики предмета закупівлі визначаються та затверджуються протоколом Комісії з розробки вихідних даних для закупівлі лікарських засобів, виробів медичного призначення та виробів медичної техніки, щодо закупівлі лікарських засобів та протоколом Спеціального засідання Комісії з визначення характеристик та типів пристроїв для імплантації та відбору пацієнтів (дітей та дорослих) для проведення імплантаційного слухопротезування за бюджетною програмою. Виходячи з медичних показань, відповідно до потреб пацієнтів, що перебувають в черзі, Комісіями визначені та затверджені технічні характеристики пристроїв для імплантаційного слухопротезування, за рахунок порівняння параметрів трьох виробників.
Отже, технічні вимоги предмета закупівлі є конкурентними, дозволяють взяти участь у закупівлі декільком виробникам, тому не будуть змінені.
Замовником повністю дотримано вимоги законодавства України зокрема принципи здійснення публічних закупівель.
а саме, надання:
- копії договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку предмета у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника).
Даний пункт вимагає надання документу, який містить конфіденційну інформацію, яку заборонено виробником надавати третім особам. Також дистриб’юторська угода не передбачає заключення разових або окремих договорів на конкретну тендерну закупівлю. Відповідність вищезазначеним вимогам (поставка предмета у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів) виробник або його уповноважений представник вказують у гарантійних (авторизаційних) листах.
У відповідь на Ваше питання, звертаємо увагу, що Пункт 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: «- У разі, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, гарантійними строками обслуговування та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає:
- оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника). Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, назву учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі та кількість згідно Додатку 3 тендерної документації;
та/або
- копію договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку предмета у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника).», містить вираз «та/або». Тобто Замовником не було встановлено в Тендерній документації виключної вимоги надання Учасником зазначеного Вами документа.
Скарги до лоту
Дата подання: 07 листопада 2023 09:54
Дата подання: 24 листопада 2023 16:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2023 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕДТЕХПРОЕКТ" |
21 181 223,52
UAH з ПДВ
|
21 181 223,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ |
10 631 520,00
UAH з ПДВ
|
10 631 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАТЕХ-УКРАЇНА" |
16 756 200,00
UAH з ПДВ
|
16 756 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ #36352221 |
Відхилено |
10 631 520,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2023 14:56
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 листопада 2023 00:00
|
ТОВ "ДІАТЕХ-УКРАЇНА" #38546579 |
Відхилено |
16 756 200,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2023 14:26
|
|
ТОВ "МЕДТЕХПРОЕКТ" #42144487 |
Переможець |
21 181 223,52
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2023 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2024 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2024 13:34
|
Додаткова угода № 3 до Договору поставки № 211-2023 від 11 грудня 2023 року.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2024 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2024 13:28
|
Додаткова угода № 2 до Договору № 211-2023 від 11 грудня 2023 р. (1).pdf | зміни до договору |
01 лютого 2024 13:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 12:48
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 1 до Договору поставки № 211-2023 від 11 грудня 2023 року (1).pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 14:01
|
Договір №211-2023.pdf | укладений |
12 грудня 2023 14:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 211/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 211/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 211/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |