Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАНЬКІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" МАНЬКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02005421 |
Місцезнаходження: | 20101, Україна , Черкаська обл., смт. Маньківка, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Домбров Олександр Григорович 380474861446 man_likarnya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2023 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація). Згідно п. 35 Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація).
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей).
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Згідно п. 35 Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів від дня отримання Товару Покупцем. У разі затримки фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2023 11:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2023 11:09 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД від 15.03.2023.doc | |
15 березня 2023 11:09 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД_ОБЛАДНАННЯ від 15.03.2023.docx |
15 березня 2023 11:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2023 11:09 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД від 15.03.2023.doc
|
|||
15 березня 2023 11:09 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД_ОБЛАДНАННЯ від 15.03.2023.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-30-000065 ● 295d33e2ffd148599479b54d14f04874
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2023 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.05.2023 № 38-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 30.05.2023 № 38-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-03-14-012002-a 14.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-02 14:47:36
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Комплект обладнання для лапароскопічних операцій (НК 024-2019 – 35616 Система ендоскопічної візуалізації)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-14-012002-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-07 14:03:41
Про надання інформації
Щодо визначення технічних, якісних та кількісних характеристик, очікуваної вартості предмету закупівлі.
Згідно п. 4-1 постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
При цьому, згідно п. 47 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
В той же час установа замовника за своєю організаційно-правовою формою є комунальним некомерційним підприємством, що не є бюджетною установою, та в окремих випадках може виступати одержувачем бюджетних коштів.
Отже, оскільки установа замовника не є розпорядником бюджетних коштів, а так само не належить до суб’єктів господарювання державного сектору економіки, вимоги постанови від 11 жовтня 2016 р. № 710 не застосовуються до замовника даної закупівлі, а саме в частині п. 4-1 такої постанови.
Проте, Замовником були здійснені вище зазначені вимоги, в тому числі відповідна інформація оприлюднена на нашому сайті (підтвердження за посиланням https://mankivska.crl.net.ua/publichna-informatsiya/).
На підставі протоколу засідання оперативної наради у директора КНП «Маньківська БЛ» № 2 від 08.02.2023 року було зазначено потребу у закупівлі даного обладнання для потреб Замовника, даний протокол містить чітке обґрунтування потреби та мети у придбанні комплекту обладнання для лапароскопічних операцій (протокол додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено та затверджено, керуючись потребою Замовника, дослідженням відповідного ринку та досвіду інших закладів медицини які вже використовують подібне обладнання.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275, а саме – методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товар з відповідними параметрами (відповідне підтвердження додається).
Враховуючи вищезазначене, КНП «МАНЬКІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» МАНЬКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ» обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначило очікувану вартість та характеристики предмета закупівлі, з подальшим оголошенням відповідної процедури закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
Додатки:
1. Копія протоколу засідання оперативної наради у директора КНП «Маньківська БЛ» № 2 від 08.02.2023;
2. Цінові (комерційні) пропозиції;
3. Рішення Маньківської селищної ради № 26-14/VIII від 02 «березня» 2023 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БОВІ-УКРАЇНА" |
5 850 000,00
UAH з ПДВ
|
5 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БОВІ-УКРАЇНА" #43745875 |
Переможець |
5 850 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2023 08:14
|
ДУ 1 від 20.06.23.pdf | зміни до договору |
22 червня 2023 08:13
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 14:28
|
договір №1.pdf | укладений |
31 березня 2023 14:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди № 1 від 20.06.2023 року (уточнення комерційної назви деяких компонентів комплекту поставки, підстава для внесення змін "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" була обрана з технічних міркувань, для забезпечення публікації даної додаткової угоди). Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін. |
Номер договору про закупівлю: | № 1 Б/У |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |