Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Нове будівництво дощової каналізації по вул. П. Дорошенка в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування»
Очікувана вартість
6 585 000,00 UAH
UA-2024-04-19-009959-a ● 173a46a6ecc04dea9b9c9528a4b7c647
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40535043 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА , будинок 2 |
Контактна особа: |
Гриневич Олена Петрівна 380671459160 grinalen@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2024 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2024 14:57 |
Початок аукціону: | 06 травня 2024 14:57 |
Очікувана вартість: | 6 585 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 925,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Нове будівництво дощової каналізації по вул. П. Дорошенка в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування»
«Нове будівництво дощової каналізації по вул. П. Дорошенка в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Нове будівництво дощової каналізації по вул. П. Дорошенка в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08132, Україна, Київська область, Вишневе, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА , будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 липня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | «Нове будівництво дощової каналізації по вул. П. Дорошенка в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування» | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 15:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 15:44 |
ТД_Дорошенка будівництво каналізації.doc | |
19 квітня 2024 15:36 |
П.Дорошенка дод 2.docx | |
19 квітня 2024 15:36 |
П.Дорошенка дод 3.docx |
19 квітня 2024 15:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 квітня 2024 15:44 |
ТД_Дорошенка будівництво каналізації.doc
|
|||
19 квітня 2024 15:36 |
П.Дорошенка дод 2.docx
|
|||
19 квітня 2024 15:36 |
П.Дорошенка дод 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо роз’яснень до тендерної документації
Дата подання: 20 квітня 2024 11:41
Дата відповіді: 23 квітня 2024 11:16
Шановний Замовник, просимо надати роз’яснення як працівники робітничих професій, мінімально-необхідний склад яких наведено в Таблиці Б (підпункт 5.2.1 пункту 5 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації) співвідносяться з роботами що є предметом закупівлі перелік яких наведено у відомості обсягів робіт (Додаток 3 до тендерної документації).
Просимо привести у відповідність вимоги щодо складу мінімально-необхідних працівників робітничих професій, до переліку робіт наведених у відомості обсягів робіт (Додаток 3 до тендерної документації)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо це вимога Замовника, що відповідає чинному законодавству України відповідно до видів робіт які мають небезпечні ділянки по об’єкту будівництва, а саме можливе перенесення комунікацій і несуть небезпеку працівників тому вимога обґрунтована при таких видах робіт повинні виконувати спеціалісти які мають відповідні документи та освіту.
Щодо роз’яснень до тендерної документації
Дата подання: 20 квітня 2024 11:41
Дата відповіді: 23 квітня 2024 11:19
Шановний Замовник, просимо надати роз’яснення як техніка, мінімально-необхідний перелік якої наведено в Додатку 5 до Тендерної документації, співвідносяться з роботами що є предметом закупівлі перелік яких наведено у відомості обсягів робіт (Додаток 3 до Тендерної документації) та ресурсами і матеріалами перелік яких наведено у відомостях ресурсів та матеріалів (Додаток 3 до Тендерної документації).
Просимо привести у відповідність вимоги щодо мінімального переліку необхідної техніки, відповідно до вимог Замовника, до переліку робіт наведених у відомості обсягів робіт (Додаток 3 до тендерної документації) та ресурсів та матеріалів наведених у відомості ресурсів та матеріалів (Додаток 3 до тендерної документації)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо при виконанні таких видів робіт передбачено відповідно до Підсумкової відомості робіт більшість технічного обладнання.
Щодо виключення із тендерної документації вимог що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Дата подання: 20 квітня 2024 11:41
Дата відповіді: 23 квітня 2024 11:21
Шановний Замовник, в підпункті 5.2.1 пункту 5 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, зазначена вимога наступного змісту: документи, що підтверджують навчання зазначених інженерно-технічних працівників з питань охорони праці, в тому числі керівника підприємства. (Надати копії посвідчень з перевірки знань з охорони праці на виконавця робіт та копію витягу з протоколу комісії з питань перевірки знань з охорони праці щодо керівника підприємства). Надані посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства
Вважаємо вище зазначену вимогу, такою що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки, обов’язковість створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників на підприємстві не передбачена жодним нормативно-правовим актом чинного законодавства України. Відповідно до Наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ № 15 від 26.01.2005 року «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» навчання з питань охорони праці може проводитись як безпосередньо на підприємстві, так і навчальним центром.
На підставі вище наведеного вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме виключити з тендерної документації наступну вимогу (п.п. 5.2.1 пункту 5 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації): документи, що підтверджують навчання зазначених інженерно-технічних працівників з питань охорони праці, в тому числі керівника підприємства. (Надати копії посвідчень з перевірки знань з охорони праці на виконавця робіт та копію витягу з протоколу комісії з питань перевірки знань з охорони праці щодо керівника підприємства). Надані посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, як таку що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо це вимога Замовника, що відповідає чинному законодавству України відповідно до видів робіт які мають небезпечні ділянки по об’єкту будівництва, а саме улаштування котловану, розробка ґрунту у траншеях можливе перенесення комунікацій і несуть небезпеку працівників тому вимога обґрунтована при таких видах повинні виконувати спеціалісти які мають відповідні документи та освіту. Просимо проаналізувати законодавство https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1111-17#Text (ПЕРЕЛІК
будівельних робіт, при виконанні яких існує підвищений ризик для життя і здоров’я працівників
1. Роботи, при яких створюється ризик бути засипаними внаслідок обвалу ґрунту, загрузнути у заболоченій місцевості, впасти з висоти, що перевищує 1,3 м, посилений характером діяльності, застосованими процесами або умовами виробничого середовища на робочому місці або на будівельному майданчику.
2. Роботи, при яких на працівників впливають шкідливі хімічні або біологічні речовини, що створюють загрозу життю і здоров’ю працівників або використання яких регламентується вимогами нормативно-правових актів.
3. Роботи, при яких працівники піддаються ризику опромінення іонізуючим випромінюванням, зокрема, які регламентуються нормативно-правовими актами.
4. Роботи поблизу високовольтних ліній електропередачі.
5. Роботи, при яких існує небезпека потонути.
6. Спорудження колодязів, підземні роботи, будівництво тунелів.
7. Роботи з використанням балонів із стиснутим повітрям для подачі повітря кожному працівнику.
8. Роботи, при яких працівники піддаються підвищеному атмосферному тиску (наприклад, в кесонах).
9. Роботи, пов’язані з використанням вибухових речовин.
10. Роботи, пов’язані з монтажем або демонтажем будівельних конструкцій, будівельних елементів або обладнання, які проводяться з використанням вантажопідіймальних машин, домкратів тощо.)
будівельних робіт, при виконанні яких існує підвищений ризик для життя і здоров’я працівників
1. Роботи, при яких створюється ризик бути засипаними внаслідок обвалу ґрунту, загрузнути у заболоченій місцевості, впасти з висоти, що перевищує 1,3 м, посилений характером діяльності, застосованими процесами або умовами виробничого середовища на робочому місці або на будівельному майданчику.
2. Роботи, при яких на працівників впливають шкідливі хімічні або біологічні речовини, що створюють загрозу життю і здоров’ю працівників або використання яких регламентується вимогами нормативно-правових актів.
3. Роботи, при яких працівники піддаються ризику опромінення іонізуючим випромінюванням, зокрема, які регламентуються нормативно-правовими актами.
4. Роботи поблизу високовольтних ліній електропередачі.
5. Роботи, при яких існує небезпека потонути.
6. Спорудження колодязів, підземні роботи, будівництво тунелів.
7. Роботи з використанням балонів із стиснутим повітрям для подачі повітря кожному працівнику.
8. Роботи, при яких працівники піддаються підвищеному атмосферному тиску (наприклад, в кесонах).
9. Роботи, пов’язані з використанням вибухових речовин.
10. Роботи, пов’язані з монтажем або демонтажем будівельних конструкцій, будівельних елементів або обладнання, які проводяться з використанням вантажопідіймальних машин, домкратів тощо.)
Щодо роз’яснень до тендерної документації
Дата подання: 20 квітня 2024 11:42
Дата відповіді: 23 квітня 2024 11:22
Шановний Замовник, в підпункті 5.2.1 пункту 5 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, зазначена вимога наступного змісту: Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового.
Надайте будь-ласка роз’яснення чи буде належим підтвердженням Кваліфікації інженера з охорони праці надання в складі тендерної пропозиції протоколів та посвідчень щодо проходження ним навчання з охорони праці ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо учасник повинен підтвердити кваліфікацію працівника з охорони праці (будівництво) відповідно Копія сертифікату інженера з охорони праці (будівництво) з відмітками роботодавця, а також внесено у реєстрі органом з сертифікації персоналу будівельної галузі.
Щодо виключення із тендерної документації вимог що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата подання: 20 квітня 2024 12:00
Дата відповіді: 23 квітня 2024 11:23
Шановний Замовник, в п.п. 8 п. 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, зазначена вимога наступного змісту: дозвільні документи (ліцензії/дозволи/декларації) на провадження господарської діяльності з наступними видами робіт: Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій.
В свою чергу, в переліку робіт наведеному у відомості обсягів робіт (Додаток 3 до Тендерної документації) відсутні роботи пов’язані з нанесенням лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій, а у відомості ресурсів та матеріалів (Додаток 3 до тендерної документації) відсутні фарби, ґрунтовки та шпакльовки на основі нітрофарб, полімерних композицій.
На підставі вище зазначеного, вважаємо вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції дозвільного документу (ліцензії/дозволи/декларації) на провадження господарської діяльності з таким видом робіт як: нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій, такою що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників і вимагаємо цю вимогу виключити зі складу тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Під час проведення закупівлі замовник дотримується вимог чинних нормативних актів, зокрема Настанови з визначення вартості будівництва. Відповідно до пункту 5.1. Настанови - для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін. У складі тендерної документації надано вказані документи у повному обсязі, тобто містять всю інформацію, яка вказана в них проектувальником при складанні інвесторської проектно-кошторисної документації. Проект пройшов експертизу та отримано позитивний експертний звіт. Дякуємо за наведену Вами інформацію, яка може бути використана підрядником при виконанні робіт, що є предметом закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2024 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ КРАФТ" |
5 531 626,20
UAH з ПДВ
|
5 498 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВЕСТОН КОНСТРАКШН |
5 644 206,79
UAH з ПДВ
|
5 610 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" |
6 248 195,15
UAH з ПДВ
|
6 248 195,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ КРАФТ" #41257387 |
Очікує рішення |
5 498 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 15:26
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 09 травня 2024 14:33 |
Кінець періоду оскарження: | 20 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 20 травня 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Порушено вимоги до МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Наказ 18.02.2020 № 275 Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Розрахунок очікуваної вартості робіт. Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" та "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво" відповідно до п. 3 НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» |
Документи:
09 травня 2024 14:33
|
Електронний підпис |
09 травня 2024 14:33
|
протокол 23.pdf |