Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
418 000,00 UAH
UA-2019-11-17-000042-b ● 1734ceb396f74e48b1886437f1f9876d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА КУЛЬТУРИ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02141638 |
Місцезнаходження: | 43001, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Шевченка, буд. 41 |
Контактна особа: |
Владислав Груй +38033740382 prozorroosvitaprom@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2019 22:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 13:51 |
Очікувана вартість: | 418 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 090,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 комплект
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43001, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку товару здійснюється Покупцем протягом 20 (двадцяти) календарних днів після підписання Сторонами документів про отримання товару, але не пізніше терміну закінчення строку дії Договору. Детально викладено у файлі "Тендерна документація" (Додаток 4 до Тендерної документації). | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2019 21:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2019 21:44 |
Перелік_змін_до_Тендерної_документації.zip | |
29 листопада 2019 21:44 |
Тендерна_документація.zip |
29 листопада 2019 21:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 листопада 2019 21:44 |
Перелік_змін_до_Тендерної_документації.zip
|
|||
29 листопада 2019 21:44 |
Тендерна_документація.zip
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 18 листопада 2019 11:52
Дата відповіді: 22 листопада 2019 02:10
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги
щодо предмета закупівлі: Персональні комп’ютери ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) від 15 листопада 2019 року
В порядку передбаченому статтею 10, частиною третьою і четвертою статті 11 та частиною першою статті 23 та Закону України “Про публічні закупівлі”, на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме: «Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?», надаємо роз’яснення:
Оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу Тендерна документації разом з усіма Додатками до неї складена та оформлена з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі». Пунктом 5.1.1 Додатка 3 до Тендерної документації передбачено:
«У ході виконання договору про закупівлю в частині поставки товарів замовнику повинні бути надані наступні супутні послуги, пов’язані з постачанням товару:
(a) транспортування товару до місця поставки;
(b) охорона товару до його передачі замовнику;
(c) розвантаження та передача товару уповноваженим працівникам замовника;
(d) монтаж, комплекс пусконалагоджувальних робіт, тестування та налаштування;
(e) консультування уповноважених працівників замовника з питань використання, експлуатації, користувацького обслуговування;
(f) сервісне (післягарантійне) обслуговування товару протягом строку його експлуатації»
Окрім того відповідно до пункта 5.1.2 Додатка 3 до Тендерної документації надання супутніх послуг здійснюється учасником – переможцем процедури закупівлі, з яким укладено договір про закупівлю силами власного або залученого відповідно до законодавства персоналу.
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги
щодо предмета закупівлі: Персональні комп’ютери ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) від 15 листопада 2019 року
В порядку передбаченому статтею 10, частиною третьою і четвертою статті 11 та частиною першою статті 23 та Закону України “Про публічні закупівлі”, на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме: «Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?», надаємо роз’яснення:
Оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу Тендерна документації разом з усіма Додатками до неї складена та оформлена з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі». Пунктом 5.1.1 Додатка 3 до Тендерної документації передбачено:
«У ході виконання договору про закупівлю в частині поставки товарів замовнику повинні бути надані наступні супутні послуги, пов’язані з постачанням товару:
(a) транспортування товару до місця поставки;
(b) охорона товару до його передачі замовнику;
(c) розвантаження та передача товару уповноваженим працівникам замовника;
(d) монтаж, комплекс пусконалагоджувальних робіт, тестування та налаштування;
(e) консультування уповноважених працівників замовника з питань використання, експлуатації, користувацького обслуговування;
(f) сервісне (післягарантійне) обслуговування товару протягом строку його експлуатації»
Окрім того відповідно до пункта 5.1.2 Додатка 3 до Тендерної документації надання супутніх послуг здійснюється учасником – переможцем процедури закупівлі, з яким укладено договір про закупівлю силами власного або залученого відповідно до законодавства персоналу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КОРВЕТ |
380 000,00
UAH з ПДВ
|
380 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРУЧИК МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
417 777,00
UAH з ПДВ
|
417 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАНТЄЛЄЄВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
417 990,00
UAH з ПДВ
|
417 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КОРВЕТ #21337459 |
Переможець |
380 000,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 23:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 18:18
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 13:55
|
Договір.pdf | укладений |
24 грудня 2019 13:54
|