Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Нове будівництво лісової автомобільної дороги філія Макарівське лісове господарство» «ДП «Ліси України» Макарівське лісництво кв. 62, 67-69, 74-76, 87, 98, 100»
«Нове будівництво лісової автомобільної дороги філія «Коростишівське ЛГ» ДП «Ліси України» Андрушівське Лісництво кв. 39, 40»
Очікувана вартість
30 825 062,40 UAH
UA-2023-10-06-011439-a ● 1712edc7b3b349f6be4f6338babe24d5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Майоренко Вікторія viktoriia.maiorenko@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2023 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 30 825 062,40 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
13 жовтня 2023 14:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2023 14:54 |
Додаток 7_ТЗ_82_13.10.2023.docx | |
13 жовтня 2023 14:54 |
Додаток 6_ТЗ_82_13.10.2023.docx | |
13 жовтня 2023 14:53 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_82_13.10.2023.docx | |
13 жовтня 2023 14:53 |
ТД_69_06.10.2023_78_11.10.2023_82_13.10.2023.docx | |
11 жовтня 2023 17:24 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_78_11.10.2023.docx | |
06 жовтня 2023 15:55 |
Додаток 3_проєкт договору.docx | |
06 жовтня 2023 15:55 |
ТОМ 1_лот 2_.pdf | |
06 жовтня 2023 15:55 |
ТОМ 1_лот 1_.pdf |
13 жовтня 2023 14:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 жовтня 2023 14:54 |
Додаток 7_ТЗ_82_13.10.2023.docx
|
||||||
13 жовтня 2023 14:54 |
Додаток 6_ТЗ_82_13.10.2023.docx
|
||||||
13 жовтня 2023 14:53 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_82_13.10.2023.docx
|
||||||
13 жовтня 2023 14:53 |
ТД_69_06.10.2023_78_11.10.2023_82_13.10.2023.docx
|
||||||
11 жовтня 2023 17:24 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_78_11.10.2023.docx
|
||||||
06 жовтня 2023 15:55 |
Додаток 3_проєкт договору.docx
|
||||||
06 жовтня 2023 15:55 |
ТОМ 1_лот 2_.pdf
|
||||||
06 жовтня 2023 15:55 |
ТОМ 1_лот 1_.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відомість обсягів
Дата подання: 09 жовтня 2023 15:09
Дата відповіді: 11 жовтня 2023 17:25
Прохання прояснити? Грунт на досипку йде з резерву який знаходиться на якій відстані? Досипка насипу з грунту який йде після розробки? Для більшої ясності прохання надати кошторис з нульовими цінами для уникнення непорозумінь між учасниками!
Відповідь: Шановний учаснику!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Щодо уточнення ґрунту на досипку:
Для лоту 1 на кресленні наведеному на Аркуші 12 робочого проєкту (ст. 59 «ТОМ 1_лот 1_.pdf») винесені досипка з резерву та розробка кювету-резерву. Також, в пункті 2.1.1 Відомості обсягів робіт наведеній в Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації зазначається, що Підрядник мусить розробити бокові канави та в подальшому згідно з пунктами 2.1.2 та 2.1.3 влаштувати узбіччя та земляне полотно використовуючи ґрунт з резерву.
В лоті 2 - на кресленнях наведених на Аркушах 4 та 5 робочого проєкту (ст. 47-48 «ТОМ 1_лот 2_.pdf») аналогічно винесено досипку з резерву та розробку кювету-резерву де в подальшому в пункті 2.1.1 Відомості обсягів робіт наведеній в Таблиці 1 Додатку 7 до тендерної документації зазначається, що досипка земляного полотна здійснюється ґрунтом від розробки кюветів.
Щодо надання кошторису з нульовими цінами:
Звертаємо Вашу увагу, що інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі оприлюднюється Замовником в системі електронних закупівель відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема статті 23 та статті 10. Даними нормами Закону не встановлено вимоги стосовно формату документів, які замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. Натомість, згідно з вимогами Настанови для розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Замовник надає як технічне завдання:
- відомість обсягів робіт (за рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною замовником) та відомість ресурсів до неї без цін;
- або затверджену проєктну документацію;
- або при закупівлі окремих видів капітальних ремонтів дефектний акт, у якому визначаються фізичні об’єми будівельних робіт та умови їх виконання.
Відтак, формат відомостей обсягів робіт для лоту 1 та лоту 2, що викладені у Додатках 6 та 7 до тендерної документації оголошення про проведення відкритих торгів повністю відповідає вимогам законодавства. Слід зауважити, що відомості обсягів робіт надано в машинозчитувальному форматі та по суті наведена інформація в повній мірі надає потенційним учасникам розуміння щодо переліку і видів робіт, що підлягають виконанню, а також можливість оперативно визначити свою цінову пропозицію використовуючи укрупнені показники, які формуються за стандартизованими методами вимірювання.
Втім, з метою надання можливості для якісної підготовки документів тендерних пропозицій потенційних учасників, враховуючи отриманні звернення до даної процедури закупівлі, Замовником буде продовжено строк подання тендерних пропозицій.
Дякуємо за запитання!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Щодо уточнення ґрунту на досипку:
Для лоту 1 на кресленні наведеному на Аркуші 12 робочого проєкту (ст. 59 «ТОМ 1_лот 1_.pdf») винесені досипка з резерву та розробка кювету-резерву. Також, в пункті 2.1.1 Відомості обсягів робіт наведеній в Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації зазначається, що Підрядник мусить розробити бокові канави та в подальшому згідно з пунктами 2.1.2 та 2.1.3 влаштувати узбіччя та земляне полотно використовуючи ґрунт з резерву.
В лоті 2 - на кресленнях наведених на Аркушах 4 та 5 робочого проєкту (ст. 47-48 «ТОМ 1_лот 2_.pdf») аналогічно винесено досипку з резерву та розробку кювету-резерву де в подальшому в пункті 2.1.1 Відомості обсягів робіт наведеній в Таблиці 1 Додатку 7 до тендерної документації зазначається, що досипка земляного полотна здійснюється ґрунтом від розробки кюветів.
Щодо надання кошторису з нульовими цінами:
Звертаємо Вашу увагу, що інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі оприлюднюється Замовником в системі електронних закупівель відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема статті 23 та статті 10. Даними нормами Закону не встановлено вимоги стосовно формату документів, які замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. Натомість, згідно з вимогами Настанови для розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Замовник надає як технічне завдання:
- відомість обсягів робіт (за рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною замовником) та відомість ресурсів до неї без цін;
- або затверджену проєктну документацію;
- або при закупівлі окремих видів капітальних ремонтів дефектний акт, у якому визначаються фізичні об’єми будівельних робіт та умови їх виконання.
Відтак, формат відомостей обсягів робіт для лоту 1 та лоту 2, що викладені у Додатках 6 та 7 до тендерної документації оголошення про проведення відкритих торгів повністю відповідає вимогам законодавства. Слід зауважити, що відомості обсягів робіт надано в машинозчитувальному форматі та по суті наведена інформація в повній мірі надає потенційним учасникам розуміння щодо переліку і видів робіт, що підлягають виконанню, а також можливість оперативно визначити свою цінову пропозицію використовуючи укрупнені показники, які формуються за стандартизованими методами вимірювання.
Втім, з метою надання можливості для якісної підготовки документів тендерних пропозицій потенційних учасників, враховуючи отриманні звернення до даної процедури закупівлі, Замовником буде продовжено строк подання тендерних пропозицій.
Дякуємо за запитання!
Технічне завдання
Дата подання: 11 жовтня 2023 08:15
Дата відповіді: 12 жовтня 2023 14:55
Прохання відкорегувати технічне завдання, а саме пункт 3.5 так як навіщо враховувати відрядження підприємству яке знаходиться безпосередньо в даному районі будівництва?
Відповідь: Шановний учаснику!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Пунктом 3.5 Додатку 6 до тендерної документації, встановлено наступне:
«3.5. При розробленні Договірної ціни врахувати витрати на відрядження та перевезення працівників.»
Аналогічна вимога наведена і у пункті 3.5 Додатку 7 до тендерної документації.
Дана вимога встановлена для потенційних учасників з інших регіонів України, аніж об’єкти будівництва згідно тендеру, з метою розширення кола зацікавлених постачальників, недопущення дискримінації за територіальною ознакою та забезпечення якісного виконання робіт відповідно.
Відтак, в Замовника відсутні підстави для внесення змін в цій частині.
Дякуємо за запитання!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Пунктом 3.5 Додатку 6 до тендерної документації, встановлено наступне:
«3.5. При розробленні Договірної ціни врахувати витрати на відрядження та перевезення працівників.»
Аналогічна вимога наведена і у пункті 3.5 Додатку 7 до тендерної документації.
Дана вимога встановлена для потенційних учасників з інших регіонів України, аніж об’єкти будівництва згідно тендеру, з метою розширення кола зацікавлених постачальників, недопущення дискримінації за територіальною ознакою та забезпечення якісного виконання робіт відповідно.
Відтак, в Замовника відсутні підстави для внесення змін в цій частині.
Дякуємо за запитання!
Вгадай переможця
Дата подання: 11 жовтня 2023 09:03
Дата відповіді: 12 жовтня 2023 14:57
Проаналізувавши закупівлі у ВАС заздалегідь обрані переможці на 99.9% це 2 фірми. Якщо не ці а якісь інші на першому місці тоді закупівля відміняється. Не дуже прозоро.....
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно п.п 1, 3 загальних положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу другого пункту 54 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Відтак, суть Вашого запиту не містить звернення за роз’ясненнями щодо умов тендерної документації та/або вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру з посиланням на конкретні факти або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника. Таким чином, Ваше звернення має бути залишене без розгляду, як таке, що не відповідає зазначеній вище нормі Особливостей.
Також, принагідно повідомляємо, що Замовник проводить процедури закупівель робіт з неухильним дотриманням принципів закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Умови та вимоги тендерних документацій торгів на закупівлю робіт не містять жодних дискримінаційних вимог, які обмежували б конкуренцію серед потенційних учасників. Це підтверджується відсутністю фактів подання скарг на умови до Антимонопольного комітету України і загалом відсутністю вимог щодо усунення порушень. Щодо лише кількох випадків скасування торгів або відміни їх, повідомляємо, що всі вони були наслідком відхилення всіх поданих тендерних пропозицій учасників через невідповідність або через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, частково навіть не з вини Замовника. Жоден із скасованих або відмінених торгів не був оскаржений до Антимонопольного комітету України, зокрема відсутні випадки доведення неправомірного відхилення Замовником тендерних пропозицій.
Враховуючи вищезазначене і відсутність реальних підтверджуючих фактів у Вашому висловленні, Замовник не може погодитися з Вашою позицією через її необґрунтованість.
У той же час, Замовник просить надати аргументовані зауваження та пропозиції, які покращать проведення процедур закупівель робіт, збільшать конкуренцію та при цьому не призведуть до погіршення якості робіт чи відмов від виконання договорів про закупівлю.
Дякуємо!
Відповідно п.п 1, 3 загальних положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу другого пункту 54 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Відтак, суть Вашого запиту не містить звернення за роз’ясненнями щодо умов тендерної документації та/або вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру з посиланням на конкретні факти або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника. Таким чином, Ваше звернення має бути залишене без розгляду, як таке, що не відповідає зазначеній вище нормі Особливостей.
Також, принагідно повідомляємо, що Замовник проводить процедури закупівель робіт з неухильним дотриманням принципів закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Умови та вимоги тендерних документацій торгів на закупівлю робіт не містять жодних дискримінаційних вимог, які обмежували б конкуренцію серед потенційних учасників. Це підтверджується відсутністю фактів подання скарг на умови до Антимонопольного комітету України і загалом відсутністю вимог щодо усунення порушень. Щодо лише кількох випадків скасування торгів або відміни їх, повідомляємо, що всі вони були наслідком відхилення всіх поданих тендерних пропозицій учасників через невідповідність або через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, частково навіть не з вини Замовника. Жоден із скасованих або відмінених торгів не був оскаржений до Антимонопольного комітету України, зокрема відсутні випадки доведення неправомірного відхилення Замовником тендерних пропозицій.
Враховуючи вищезазначене і відсутність реальних підтверджуючих фактів у Вашому висловленні, Замовник не може погодитися з Вашою позицією через її необґрунтованість.
У той же час, Замовник просить надати аргументовані зауваження та пропозиції, які покращать проведення процедур закупівель робіт, збільшать конкуренцію та при цьому не призведуть до погіршення якості робіт чи відмов від виконання договорів про закупівлю.
Дякуємо!
технічне завдання
Дата подання: 12 жовтня 2023 15:02
Дата відповіді: 13 жовтня 2023 14:57
Відповідно пункту 3.5 незалежно чи потрібно чи непотрібно учаснику відрядження а він всеодно повинен їх врахувати тк як там чітко прописано врахувати а не може враховувати! Для того щоб таких нюансів не виникало для оскарження в АМКУ прохання прописати (можуть бути враховані).
Відповідь: Шановний учаснику!
Замовником прийнято рішення внести зміни до Технічних завдань за лотами наведених в Додатку 6 та Додатку 7 до тендерної документації відповідно з метою уточнення умов згідно з Вашим зверненням.
Заздалегідь дякуємо за увагу до нашого тендеру!
Замовником прийнято рішення внести зміни до Технічних завдань за лотами наведених в Додатку 6 та Додатку 7 до тендерної документації відповідно з метою уточнення умов згідно з Вашим зверненням.
Заздалегідь дякуємо за увагу до нашого тендеру!
Відомість обсягів робіт
Дата подання: 20 жовтня 2023 11:15
Дата відповіді: 23 жовтня 2023 09:58
п.1.1 відомості обсягів робіт "Поновлення траси і закріплення на місцевости ІІ категорії" на об’єкті Нове будівництво лісової автомобільної дороги філія Макарівське лісове господарство" ДП "Ліси України" Макарівське лісництво кв.62,67-69,74-76,87,98,100" та
п.1.1 відомості обсягів робіт "Розбивка та закріплення осі дороги на місцевости ІІ категорії складності" на об’єкті Нове будівництво лісової автомобільної дороги філія Коростишівське ЛГ" ДП "Ліси України" Андрушівське лісництво кв.39,40.
потребує додаткового кошторису на ці роботи, чи можна вартість цих робіт вставити в графу "інші витрати" не розшифровуючи, цифрою?
п1.2 відомості обсягів робіт "Розчистка площі від чагарнику та дрібнолісся" включає в себе тільки згрібання чи й зрізання чагарника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
По п.1.1. потрібно зробити окремий кошторисний розрахунок, та включити цю суму у Главу 1 Зведеного Кошторисного Розрахунку "Підготовлення території будівництва", оскільки підготовчі роботи не можна включати у інші витрати, тому що ці витрати (інші витрати не відносяться безпосередньо до будівництва.
Відповідно до п. 1.2."Розчистка площі від чагарнику та дрібнолісся" включає в себе повний комплекс робіт із зрізанням та корчуванням чагарника та дрібнолісся.
Дякуємо за запитання!
По п.1.1. потрібно зробити окремий кошторисний розрахунок, та включити цю суму у Главу 1 Зведеного Кошторисного Розрахунку "Підготовлення території будівництва", оскільки підготовчі роботи не можна включати у інші витрати, тому що ці витрати (інші витрати не відносяться безпосередньо до будівництва.
Відповідно до п. 1.2."Розчистка площі від чагарнику та дрібнолісся" включає в себе повний комплекс робіт із зрізанням та корчуванням чагарника та дрібнолісся.
Дякуємо за запитання!
термін трудові договори
Дата подання: 25 жовтня 2023 11:58
Дата відповіді: 27 жовтня 2023 16:44
В межах виконання робіт по даній тендерній закупівлі, чи можна використовувати працівників, що залучені на підприємстві, згідно цивільно-правових договорів?
Відповідь: «Шановний учаснику!
Відповідно до п.п. 2.1, 2.2 Розділу 1 наведеного в Додатку 1 до тендерної документації, передбачено наявність працівників відповідної кваліфікації з документами підтверджуючими ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ між учасником та працівниками, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Відтак, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасник не може вказувати про фахівців, які надають послуги за цивільно-правовими договорами, адже такі особи не працюють за трудовим договором і не перебувають у штаті підприємства.
Дякуємо за запитання!»
Відповідно до п.п. 2.1, 2.2 Розділу 1 наведеного в Додатку 1 до тендерної документації, передбачено наявність працівників відповідної кваліфікації з документами підтверджуючими ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ між учасником та працівниками, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Відтак, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасник не може вказувати про фахівців, які надають послуги за цивільно-правовими договорами, адже такі особи не працюють за трудовим договором і не перебувають у штаті підприємства.
Дякуємо за запитання!»
Підтвердження трудових відносин між учасником та працівниками
Дата подання: 25 жовтня 2023 17:42
Дата відповіді: 27 жовтня 2023 16:44
Шановний Замовнику!
Відповідно до вимог п.п.2.2.1. п.2 Додаток 1 до тендерної документації учасник у складі пропозиції надає копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, або субпідрядником/співвиконавцем і працівниками, зазначеними у довідці, а саме: копія звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом “Наймані працівники” або копії витягів із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом) або копії наказів про прийняття на роботу та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) або трудові договори (у разі наявності) (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників).
Водночас вимогами тендерної документації не передбачена можливість надання цивільно-правових договорів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, або субпідрядником/співвиконавцем і працівниками, зазначеними у довідці, що призводить до дискримінації потенційних учасників закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційної вимоги, просимо внести зміни до тендерної документації, та додати до переліку документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, або субпідрядником/співвиконавцем і працівниками, зазначеними у довідці, зокрема, цивільно-правовий договір/цивільно-правову угоду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику!
Відповідно до п.п. 2.2 Розділу 1 наведеного в Додатку 1 до тендерної документації, передбачено наявність документів підтверджуючих трудові відносини між учасником та працівниками, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Згідно із Тлумачним словником сучасної української мови (уклад. і гол. ред. В.Т.Бусел. - 5-те вид. -К. ; Ірпінь: Перун, 2005), працівник - це трудяща людина, трудівник, те ж саме, що робітник.
У свою чергу законодавство України таким чином визначає поняття «працівник», зокрема, відповідно до:
- статті 1 Закону України «Про охорону праці» працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов`язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом);
- статті 1 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» працівник - фізична особа, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, яка використовує найману працю;
- підпункту 14.1.195 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону.
Таким чином, з правової точки зору працівник - це фізична особа, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, яка використовує найману працю.
Відповідно до частини першої статті 21 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпП України) трудовий договір - це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов`язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов`язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Отже, за трудовим договором громадянин набуває статусу «працівник» та зобов`язаний виконувати не якусь індивідуально-визначену роботу, а роботу з визначеної однієї або кількох професій, спеціальностей, посади відповідної кваліфікації, як правило передбаченої штатним розписом підприємства, після закінчення виконання визначеного завдання, трудова діяльність не припиняється, трудові відносини регулює законодавство про працю.
Згідно зі статтею 23 КЗпП України трудовий договір може бути: безстроковим, що укладається на невизначений строк; на визначений строк, встановлений за погодженням сторін; таким, що укладається на час виконання певної роботи.
Особисті немайнові та майнові відносини (цивільні відносини), засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників регулюються цивільним законодавством.
Відповідно до статті 626 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав і обов`язків.
Сторони цивільно-правової угоди укладають договір в письмовій формі згідно з вимогами статті 208 ЦК.
За цивільно-правовим договором дві рівноправних сторони домовляються: про виконання робіт або надання послуг, із зазначенням їх вичерпного переліку в договорі. Виконання робіт або надання послуг за цивільно-правовим договором передбачає самостійну організацію особою виконання роботи, відсутність підпорядкування внутрішньому трудовому розпорядку, відсутність права на одержання допомоги з соціального страхування, спрямованість договору на отримання одного разового результату, а не на тривалий зв’язок між двома сторонами. Факт виконання обов`язково оформляють актом виконаних робіт/наданих послуг; конкретні строки виконання робіт/надання послуг або кожного окремого їх етапу; вартості виконання робіт, надання послуг.
Також, хочемо зауважити на судовій практиці (Рішення №640/1042/19 від 26.06.2019 р. та Постанову Верховного Суду у справі № 826/18068/17 від 14.05.2020), якою встановлено, що умова щодо наявності штатних працівників (які працюють на умовах трудового договору), а не працівників, які працюють на підставі цивільно-правових договорів, не може вважатися дискримінаційною умовою взагалі, а лише свідчить про намір позивача як замовника тендерної процедури мати справу з суб’єктами господарювання, які планують стабільну роботу протягом тривалого періоду часу, а не розраховують виконати разове замовлення. За цих обставин Верховний Суд погоджується з висновками судів попередніх інстанцій про те, що посилання на статтю 208 Цивільного кодексу України в спірних правовідносинах не може бути визнане обґрунтованим, оскільки небажання скаржника укладати трудові договори зі своїми працівниками не може обмежувати права інших суб’єктів господарювання, які не вважають таку форму організації роботи для себе прийнятною.
Враховуючи вищевикладене, судову практику з аналогічного питання, ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», де замовнику надано можливість встановлення такого кваліфікаційного критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повідомляємо, що вимога встановлена у п.п. 2.2 Розділу 1 наведеного в Додатку 1 до тендерної документації не є дискримінаційною, а направлена виключно на убезпечення Замовника.
Окремо зауважимо, що абзацом другим частини 3 статті 16 Закону так і вимогами тендерної документації передбачено можливість для учасника для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та/або «наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід» залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дякуємо за запитання!»
Відповідно до п.п. 2.2 Розділу 1 наведеного в Додатку 1 до тендерної документації, передбачено наявність документів підтверджуючих трудові відносини між учасником та працівниками, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Згідно із Тлумачним словником сучасної української мови (уклад. і гол. ред. В.Т.Бусел. - 5-те вид. -К. ; Ірпінь: Перун, 2005), працівник - це трудяща людина, трудівник, те ж саме, що робітник.
У свою чергу законодавство України таким чином визначає поняття «працівник», зокрема, відповідно до:
- статті 1 Закону України «Про охорону праці» працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов`язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом);
- статті 1 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» працівник - фізична особа, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, яка використовує найману працю;
- підпункту 14.1.195 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону.
Таким чином, з правової точки зору працівник - це фізична особа, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, яка використовує найману працю.
Відповідно до частини першої статті 21 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпП України) трудовий договір - це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов`язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов`язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Отже, за трудовим договором громадянин набуває статусу «працівник» та зобов`язаний виконувати не якусь індивідуально-визначену роботу, а роботу з визначеної однієї або кількох професій, спеціальностей, посади відповідної кваліфікації, як правило передбаченої штатним розписом підприємства, після закінчення виконання визначеного завдання, трудова діяльність не припиняється, трудові відносини регулює законодавство про працю.
Згідно зі статтею 23 КЗпП України трудовий договір може бути: безстроковим, що укладається на невизначений строк; на визначений строк, встановлений за погодженням сторін; таким, що укладається на час виконання певної роботи.
Особисті немайнові та майнові відносини (цивільні відносини), засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників регулюються цивільним законодавством.
Відповідно до статті 626 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав і обов`язків.
Сторони цивільно-правової угоди укладають договір в письмовій формі згідно з вимогами статті 208 ЦК.
За цивільно-правовим договором дві рівноправних сторони домовляються: про виконання робіт або надання послуг, із зазначенням їх вичерпного переліку в договорі. Виконання робіт або надання послуг за цивільно-правовим договором передбачає самостійну організацію особою виконання роботи, відсутність підпорядкування внутрішньому трудовому розпорядку, відсутність права на одержання допомоги з соціального страхування, спрямованість договору на отримання одного разового результату, а не на тривалий зв’язок між двома сторонами. Факт виконання обов`язково оформляють актом виконаних робіт/наданих послуг; конкретні строки виконання робіт/надання послуг або кожного окремого їх етапу; вартості виконання робіт, надання послуг.
Також, хочемо зауважити на судовій практиці (Рішення №640/1042/19 від 26.06.2019 р. та Постанову Верховного Суду у справі № 826/18068/17 від 14.05.2020), якою встановлено, що умова щодо наявності штатних працівників (які працюють на умовах трудового договору), а не працівників, які працюють на підставі цивільно-правових договорів, не може вважатися дискримінаційною умовою взагалі, а лише свідчить про намір позивача як замовника тендерної процедури мати справу з суб’єктами господарювання, які планують стабільну роботу протягом тривалого періоду часу, а не розраховують виконати разове замовлення. За цих обставин Верховний Суд погоджується з висновками судів попередніх інстанцій про те, що посилання на статтю 208 Цивільного кодексу України в спірних правовідносинах не може бути визнане обґрунтованим, оскільки небажання скаржника укладати трудові договори зі своїми працівниками не може обмежувати права інших суб’єктів господарювання, які не вважають таку форму організації роботи для себе прийнятною.
Враховуючи вищевикладене, судову практику з аналогічного питання, ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», де замовнику надано можливість встановлення такого кваліфікаційного критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повідомляємо, що вимога встановлена у п.п. 2.2 Розділу 1 наведеного в Додатку 1 до тендерної документації не є дискримінаційною, а направлена виключно на убезпечення Замовника.
Окремо зауважимо, що абзацом другим частини 3 статті 16 Закону так і вимогами тендерної документації передбачено можливість для учасника для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та/або «наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід» залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дякуємо за запитання!»
Питання по технічному завданню
Дата подання: 26 жовтня 2023 17:39
Дата відповіді: 27 жовтня 2023 16:44
Шановний замовнику! Просимо надати інформацію, чи є в зоні прокладання дороги дерева або кущі, які потрібно буде зрізати та вікорчовувати для виконання робіт з прокладання дороги.
Відповідь: «Шановний учаснику!
Дана інформація зазначена в Додатках 6 та 7 до тендерної документації, а саме : Глава 1 «Підготовчі роботи» в таблиці 1 «Відомість обсягів робіт».
Дякуємо за запитання!»
Дана інформація зазначена в Додатках 6 та 7 до тендерної документації, а саме : Глава 1 «Підготовчі роботи» в таблиці 1 «Відомість обсягів робіт».
Дякуємо за запитання!»
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-10-07-000023 • b741be6cef254a1ea5cc8e8529629e0f
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-07
•
22:41
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Досить красти наші гроші і займатися марнотратством. Розкрадання бюджету
Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни. Кошти повинні йти на обороноздатність країни. Це гроші платників податків, зокрема мої. Вимагаю зупинити процедуру та перенаправити на військові цілі, закупівлю засобів захисту, медичних засобів для потреб ЗСУ.
Витрата недоцільна, нелогічна, некритична, нераціональна, неліквідна, та антидержавницька і протиукраїнська.
Неприпустимі витрати під час війни
Держаудитслужби - зупиніть це розкрадання бюджету!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-07-000001 • 2efe2027dbe44eadb9322d2529728d5c
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-07
•
03:06
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Завищена ціна на закупівлю некритичної потреби, недоцільні необгрунтовані витрати у військовий час, що загрожує національній безпеці
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-06-000016 • 9629434194314354869457605b151fd4
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-06
•
20:55
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Недоцільне використання коштів під час війни. ДП «Ліси України» вже не вперше виставляють мільйонні тендери з недоцільними тратами. Автомобілі, дороги, паливо. Кошти мають бути спрямовані на потреби армії!!!!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1: «Нове будівництво лісової автомобільної дороги філія Макарівське лісове господарство» «ДП «Ліси України» Макарівське лісництво кв. 62, 67-69, 74-76, 87, 98, 100» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 25 653 144,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 128 265,72 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги») у розмірі: за Лотом 1: 128 000,00 грн. (сто двадцять вісім тисяч гривень 00 копійок); за Лотом 2: 25 000,00 грн. (двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок). Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 2 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Гарантія надається учасником торгів в складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги»; - лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 128000 UAH |
Аукціон
Позиції
1 роб
Лот 1: «Нове будівництво лісової автомобільної дороги філія Макарівське лісове господарство» «ДП «Ліси України» Макарівське лісництво кв. 62, 67-69, 74-76, 87, 98, 100»
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 березня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки по Договору проводяться Замовником в особі відокремленого структурного підрозділу (філії) шляхом оплати фактично виконаних робіт, протягом 15 робочих днів з дати підписання Акта приймання виконаних робіт. | Пiсляоплата | 100 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2023 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
19 214 223,20
UAH з ПДВ
|
15 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІДОРБУД" |
20 548 966,80
UAH з ПДВ
|
15 391 887,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР" |
22 575 146,98
UAH з ПДВ
|
16 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " |
23 857 384,45
UAH з ПДВ
|
18 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" |
25 063 904,40
UAH з ПДВ
|
23 757 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
15 390 000,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2023 12:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 листопада 2023 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2024 09:25
|
ДУ2 до договору №15-2_12.2023-з від 15.12.2023.7z | зміни до договору |
28 серпня 2024 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2024 10:28
|
ДУ №1_22.03.2024 до договору №15-2_12.2023-з_15.12.2023_ПП АВТОМАГІСТРАЛЬ_з ОБГРУНТУВАННЯМ.7z | зміни до договору |
25 березня 2024 09:39
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 15:16
|
15-2_12.2023-з_15.12.2023_UA-2023-10-06-011439-a_ТОВ АВТОМАГІСТРАЛЬ_ЛОТ 1_.pdf | укладений |
15 грудня 2023 15:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Лот 1: «Нове будівництво лісової автомобільної дороги філія Макарівське лісове господарство» «ДП «Ліси України» Макарівське лісництво кв. 62, 67-69, 74-76, 87, 98, 100» | 1 | Роботи |
15 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Сторони погодили продовжити строк виконання робіт та викладення в новій редакції календарного плану-графіку. |
Номер договору про закупівлю: | 15-2/12.2023-з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строків виконання робіт до 25.10.2024. Підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження наведені в архівному файлі разом з Додатковою угодою №2 |
Номер договору про закупівлю: | 15-2/12.2023-з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Лот 1: «Нове будівництво лісової автомобільної дороги філія Макарівське лісове господарство» «ДП «Ліси України» Макарівське лісництво кв. 62, 67-69, 74-76, 87, 98, 100» | 1 | Роботи |
15 390 000,00
UAH з ПДВ
|