Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 33239981 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б |
Контактна особа: |
Сидоренко Олександр Валерійович 380442340250 inzhcentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2021 11:44 |
Очікувана вартість: | 20 975 143,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 104 875,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 105000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 105 000,00 грн.
Реквізити замовника: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), код ЄДРПОУ 33239981, 01030, м. Київ, вул. Івана Франка, 12А, літ. Б, Р/р UA923226690000026005300801952, в ТВБВ №10026/0195 Ф-ї ГУ по м. Києву та Київській області АТ Ощадбанк.
Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного кваліфікаційного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекc та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки.
За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи.
Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником тендерної пропозиції, відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер та дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми.
Учасник торгів під час надання забезпечення тендерної пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів:
- свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ;
- ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність);
- внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку і умов проведення допорогової закупівлі, оголошення про проведення відбору» (далі – «Програма»), складену до «Правил» затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг (як «Правила» так і «Програма»)..
«Правила» мають відповідати наступним критеріям:
а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування», «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)».
Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» (та у «Програмі») та\або додатках до них (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам тендерної документації замовника);
б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них);
в) підтверджують право гарантування та укладення з боку страховика договорів добровільного страхування «фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації»;
г) підтверджують обов’язок страховика відшкодовувати страхові ризики, що можуть виникнути внаслідок «невиконання (неналежного виконання) страхувальником вимог тендерної документації».
В наданій гарантії обов’язкове посилання на пункт, частину, розділ «Правил», що підтверджують обов’язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків).
Зокрема, «страхова гарантія» обов’язково повинна містити такі реквізити:
- назву документа – «страхова гарантія»;
- номер, дату та місце складання;
- повну назву, код ЄДРПОУ, юридичну та фактичну адресу принципала (страхувальника), його банківські реквізити. Для принципала (страхувальника) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП), інформацію про адресу реєстрації (місця проживання);
- суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти відповідно до Класифікатора;
- посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії;
- назву бенефіціара (вигодонабувача), код ЄДРПОУ, юридичну адресу;
- назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, юридичну адресу, банківські реквізити;
- термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту);
- підпис та відбиток печатки страхової компанії;
- умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики);
- порядок та умови виплати страхового відшкодування.
Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затвердженим Національною комісією, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) та «Програмі», що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі тендерної пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору – умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимогам тендерної документації замовника.
Текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити:
- умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику);
- умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»;
- умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання;
- умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиції пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію.
Ненадання учасником будь-якого документу, який передбачений вимогами цього пункту документації, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання тендерного забезпечення» та «невідповідність пропозиції учасника - вимогам документації», що призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2021 17:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2021 17:47 |
Перелік змін (13.04.2021).docx | |
13 квітня 2021 17:46 |
ТД Г. Сталінграда 16 (БМР) (13.04.2021) зміни.docx |
13 квітня 2021 17:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 квітня 2021 17:47 |
Перелік змін (13.04.2021).docx
|
||||||
13 квітня 2021 17:46 |
ТД Г. Сталінграда 16 (БМР) (13.04.2021) зміни.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-19-000017 ● ecac78180156449eb174bf7f074a002d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 14:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2021 № 322
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
21.05.2021 № 322
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-04-02-005168-c 02.04.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-27 09:47:32
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція будівель Київського міського перинатального центру - структурного підрозділу Київського міського центру репродуктивної та перинатальної медицини на просп. Героїв Сталінграда, 16 в Оболонському район м. Києва» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (продовження робіт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-02-005168-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів
Комунальним підприємством «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-27 10:55:18
Пояснення
КП "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 27.05.2021 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт - Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівель Київського міського перинатального центру - структурного підрозділу Київського міського центру репродуктивної та перинатальної медицини на просп. Героїв Сталінграда, 16 в Оболонському районі м. Києва» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (продовження робіт) UA-2021-04-02-005168-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 надає пояснення:
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (реконструкція) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено закупівлю без використання електронної системи - UA-2019-07-31-000131-b. За результатами вказаної закупівлі було укладеного договір ТОВ "КИЇВ МЕД ПРОЕКТ", яке розробило проектну документацію. Дана проектна документація пройшла у встановленому порядку експертизу в ДП «Київоблбудінвест» філія «Київоблбудекспертиза», а за результатами проходження експертизи було отримано позитивний експертний висновок від 11.11.2019 №01-0666-19-ЦБ.
Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів.
Ґрунтуючись на висновку експертного звіту та на зведеному кошторисному розрахунку в межах розподілених асигнувань за рахунок бюджетних коштів була визначена очікувана вартість закупівлі.
Відповідно до рішення Київської міської ради від 24.12.2020 №23/23 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки» на КП "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було виділено кошти для фінансування об’єкту «Реконструкція будівель Київського міського перинатального центру - структурного підрозділу Київського міського центру репродуктивної та перинатальної медицини на просп. Героїв Сталінграда, 16 в Оболонському районі м. Києва». Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу та в рамках виділених коштів була запланована та проведена закупівля робіт.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КП "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) являється саме одержувачем бюджетних коштів.
А відтак, враховуючи вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» КП "Інженерний центр" не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У комунальному підприємстві «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – КП «Інженерний центр») розглянуто висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі робіт: Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівель Київського міського перинатального центру - структурного підрозділу Київського міського центру репродуктивної та перинатальної медицини на просп. Героїв Сталінграда, 16 в Оболонському районі м. Києва» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (продовження робіт) UA-2021-04-02-005168-c) (надалі – Закупівля) та повідомляється. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. З огляду на викладене, для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення. Даний висновок Держаудитслужби про результати моніторингу по закупівлі: Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівель Київського міського перинатального центру - структурного підрозділу Київського міського центру репродуктивної та перинатальної медицини на просп. Героїв Сталінграда, 16 в Оболонському районі м. Києва» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (продовження робіт) UA-2021-04-02-005168-c) опубліковано у електронній системі закупівель 16.06.2021. Тобто, перебіг процесуального строку для надання Замовником відповіді починається з наступного дня після оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку, з урахуванням офіційних вихідних днів. Відтак, з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», останнім робочим днем для надання відповіді являється 24.06.2021. Згідно з Висновком Держаудитслужби України за результатами моніторингу закупівлі: Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівель Київського міського перинатального центру - структурного підрозділу Київського міського центру репродуктивної та перинатальної медицини на просп. Героїв Сталінграда, 16 в Оболонському районі м. Києва» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (продовження робіт) UA-2021-04-02-005168-c) встановлено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт. Слід зазначити, що Замовником встановлено розмір забезпечення тендерної пропозиції, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості предмета закупівлі (на 124,2 грн), чим не дотримано вимоги частини 1 статті 25 Закону № 922-VIII. КП «Інженерний центр» надає свої пояснення щодо неможливості усунення вищевказаних порушень з наступних причин. При розрахунку розміру забезпечення тендерної пропозиції було допущено механічну помилку шляхом заокруглення числа. Проте варто відмітити, що дана помилка, зроблена замовником під час формування тендерної документації, не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення, не стосується характеристики предмета закупівлі та кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, тобто носить ознаки формальних (несуттєвих) помилок. Станом на сьогоднішній день, виявлені порушення законодавства в частині розміру забезпечення тендерної пропозиції не можуть бути усунені у зв’язку із закінченням проведення процедури закупівлі та відсутності можливості внести будь-які зміни до оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації. Згідно з Висновком Держаудитслужби України за результатами моніторингу закупівлі: Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівель Київського міського перинатального центру - структурного підрозділу Київського міського центру репродуктивної та перинатальної медицини на просп. Героїв Сталінграда, 16 в Оболонському районі м. Києва» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (продовження робіт) UA-2021-04-02-005168-c) встановлено, що на виконання вимог п. 2 Розділу 3 тендерної документації у її складі міститься страхова гарантія від 09.04.2021 № 103-181-000655. Відповідно до умов, викладених у додатковій угоді від 14.04.2021 № 1 до договору добровільного страхування від 09.04.2021 № 103-181-000655, у зв’язку із внесенням змін до тендерної документації та в частину строків дії гарантії, страховиком видано нову гарантію. У зв’язку з чим, Переможцем надано нову гарантію від 14.04.2021 № 103-181-000655. Відповідно до пункту 2 Розділу 3 ТД у складі пропозиції надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію про те, що текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії. Однак, у складі пропозиції Переможця надано лист із зазначенням умов, викладених вище, щодо страхової гарантії, виданої 09.04.2021 за № 103-181-000655, лист-гарантія щодо страхової гарантії від 14.04.2021 № 103-181-000655 у складі пропозиції відсутній. Крім того, учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію, зокрема лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі. Переможцем у складі пропозиції надано лист від страхової компанії б/н та б/д, який не підтверджує отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію від 14.04.2021 № 103-181-000655, оскільки містить посилання на гарантію від 09.04.2021 № 103-181-000655. Враховуючи зазначене, Переможцем не надано документів, які б свідчили про виконання вимог, передбачених п. 2 Розділу 3 ТД. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а уклав з ним договір на загальну суму 20 935 182,27 гривень. Вищевказане призвело до порушення частини одинадцятої статті 29 Закону № 922-VIII відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Так, КП «Інженерний центр» не погоджується з твердженнями Держаудитслужби України щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Абсолют-Клімат», оскільки вони є хибними, необ’єктивними та упередженими з огляду на наступне. На виконання вимог п. 2 Розділу 3 тендерної документації у складі пропозиції учасника міститься страхова гарантія від 09.04.2021 № 103-181-000655, яка надана на підставі Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації від 09.04.2021 № 103-181-000655 (далі – Договір страхування). Договір страхування укладено з урахуванням вимог Закону України «Про страхування», ст. 179, ст. 180 Господарського кодексу України, ст. ст. 560, ст. 626 Цивільного кодексу України та на підставі господарської діяльності Страховика. Так, пунктом 18.4. Договору передбачено, що продовження строку дії тендерної пропозиції у разі наявності вимоги Вигодонабувача здійснюється шляхом укладання додаткової угоди. У зв’язку із внесенням змін до тендерної документації, Замовником продовжено строки вищезазначеної закупівлі, на підставі чого переможець ТОВ «Абсолют-Клімат» уклало Додаткову угоду №1 від 14.04.2021 до Договору № 103-181-000655 від 09.04.2021, яка є невід’ємною частиною Договору страхування. Варто відмітити, що у разі продовження строку дії Договору страхування відповідно продовжується і строк дії страхової гарантії, у зв’язку з чим Страховиком було надано страхову гарантію від 14.04.2021 № 103-181-000655, на тих самих умовах, що гарантія від 09.04.2021 № 103-181-000655. Отже, страхова гарантія від 14.04.2021 № 103-181-000655 та страхова гарантія від 09.04.2021 № 103-181-000655, фактично є одним документом, в рамках якої страхова компанія ПрАТ «СК «Престиж» гарантує перед Замовником торгів КП «Інженерний центр» виконання ТОВ «Абсолют-Клімат» їх обов’язків, що випливають із тендерної документації чи договору про закупівлю, відповідно. Крім того, відповідно до пункту 2 Розділу 3 ТД у складі пропозиції надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію про те, що текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії. Так, у складі пропозиції Переможця надано лист-гарантію в довільній формі із зазначенням умов, передбачених пунктом 2 Розділу 3 ТД щодо страхової гарантії №103-181-000655. Переможцем також у складі пропозиції надано лист від страхової компанії, який підтверджує отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію № 103-181-000655 на підставі Договору страхування та Додаткової угоди №1 від 14.04.2021, що був наданий Переможцю для участі у закупівлі «Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівель Київського міського перинатального центру - структурного підрозділу Київського міського центру репродуктивної та перинатальної медицини на просп. Героїв Сталінграда, 16 в Оболонському район м. Києва» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (продовження робіт)». Крім того, учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію, зокрема лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі. Отже, ТОВ «Абсолют-Клімат» виконало всі вимоги тендерної документації, а відтак у Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Абсолют-Клімат». Враховуючи вищевикладене, просимо взяти до уваги той факт, що дана закупівля проведена з дотриманням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а надані встановлені в ході моніторингу порушення у сукупності не призвели до негативних наслідків для місцевого бюджету, як то нецільове використання бюджетних коштів чи спричинення збитків міському бюджету. Виявлені Північним офісом Держаудитслужби порушення зводяться до невідповідності пропозицій учасника вимогам тендерної документації, що носить формальний характер, так як жодне з них не пов`язано із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, розвитком добросовісної конкуренції. Вимога Північного офісу Держаудитслужби про зобов`язання замовника розірвати укладений за результатами проведеної закупівлі договір з суто формальних причин є необ’єктивною та упередженою, оскільки суть виявлених порушень жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси, а задоволення вказаної вимоги призведе до настання несприятливих наслідків у вигляді зриву будівельного процесу в медичному закладі, який на сьогодні являється єдиним пологовим будиноком, де є спеціалізоване пологове інфекційне відділення з індивідуальними боксами, куди можуть звернутись вагітні жінки із підозрою та хворі на COVID-19. Таким чином, усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків у запропонований в наданому висновку спосіб, а саме шляхом розірвання договору, призведе до порушення прав та інтересів замовника та територіальної громади міста та матиме для них негативні наслідки, що є непропорційним у співвідношенні з виявленими недоліками. Просимо врахувати.
2021-06-24 18:57:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 11 статті 29, частини 1 статті 25 Закону № 922-VIII)
Ризики, що спрацювали
RISK-1-8-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Абсолют-Клімат |
20 935 182,27
UAH з ПДВ
|
20 935 182,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ" |
20 955 000,00
UAH з ПДВ
|
20 955 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Абсолют-Клімат #35837877 |
Переможець |
20 935 182,27
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 19:23
|
ДУ №4 до Дог.172_21-43.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 19:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:03
|
ДУ №3 172-21-43 (Сталінграда БМР).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 14:42
|
ДУ №2 172-21-43 (Г. Сталінграда).pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2021 10:21
|
ДУ№1_Додаток4.pdf | зміни до договору |
19 травня 2021 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 11:44
|
172-21-43 (Г. Сталінграда) БМР.pdf | укладений |
13 травня 2021 11:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №172/21-43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 4 частини п’ятої ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час виконання робіт за Договором виникла необхідність у виконанні додаткових аналогічних робіт без яких даний Договір не може бути виконаний у повному обсязі. |
Номер договору про закупівлю: | №172/21-43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення обсягів робіт у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | №172/21-43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з уточненням обсягів робіт та відповідно до ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | №172/21-43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |