Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26323404 |
Вебсайт: | http://www.rada.cherkasy.ua |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36 |
Контактна особа: |
Гайдуков Микола Олександрович 380939187480 DGKK_CK@I.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2021 18:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2021 14:50 |
Очікувана вартість: | 29 055 802,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 145 279,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія дійсна на строк дії тендерної пропозиції і видається банківською організацією з накладанням ЕЦП/КЕП та подається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Валютою електронної банківської гарантії та електронної страхової гарантії є національна валюта України - гривня. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Електронна банківська гарантія має відповідати вимогам Наказу від 14.12.2020 р. №2628 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. Реквізити банку замовника: ГУДКСУ у Черкаській області, Департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради; адреса: 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, к. 506, код 26323404, р/р у форматі IBAN UA108201720355189012000048486 Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 144 000 (сто сорок чотири тисячі грн. 00 коп.). Учасник повинен надати забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанові Кабінету міністрів України від 7 листопада 2018 р. № 992 «Вимоги у сфері електронних довірчих послуг» та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Також необхідно надати у складі пропозиції копію чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копію документу який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який накладений на файл гарантії.Тендерні пропозиції учасників, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 144000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Протягом 3 (трьох) банківських днів, з моменту підписання Сторонами Договору, на підставі рахунку, наданого підрядником, згідно Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 Замовник перераховує Підряднику аванс в розмірі 30% від суми фінансування відповідного бюджетного періоду, який Підрядник зобов’язується використати на виконання робіт протягом 3 (трьох) місяців з моменту отримання цього авансу. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. | Аванс | 3 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи, здійснюється на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту виконання робіт і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2021 18:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2021 18:42 |
Додаток 1.rtf | |
06 вересня 2021 18:42 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №10050, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.09.17 за №1111/30979, затверджено нормативно-правовий акт «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» , в якому окрім іншого регламентовано вимоги до кваліфікації координатора з питань охорони праці, а саме: «координатор з питань охорони праці повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво)» (див. абзац 4, пункту 4, Розділу IV). Підтвердження відповідності (продукції, процесів, послуг, систем або персоналу) незалежним органом є не що інше як сертифікація (див. статтю 1., Розділу І, Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»).
Наявність кваліфікації інженера з охорони праці (будівництво), підтвердженої незалежним органом, дає повне право такому сертифікованому персоналу виконувати функції координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (див. Розділ IV «Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»).
Разом з цим, постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (набрала чинності 18.03.2020) затверджено Перелік постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, зокрема, постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)», якою затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню; постанова Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою затверджено Порядок ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури.
Також постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 внесено зміни до Переліку органів ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 609, якими виключено Державну архітектурно-будівельну інспекцію України із переліку органів ліцензування.
Відповідно до Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.07.2014 № 294 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219) Державна архітектурно-будівельна інспекція України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку громад та територій і який реалізує державну політику з питань державного архітектурнобудівельного контролю та нагляду в частині надання (отримання, реєстрації), відмови у видачі чи анулювання (скасування) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Враховуючи зазначене, ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками з 18.03.2020 не здійснюється, як і внесення змін до вже виданої ліцензії на будівництво.
Отже, Ліцензії на здійснення господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури не скасовані, а скасований порядок видачі нових ліцензій та порядок внесення змін до вже виданих.
Враховуючи те, що предметом закупівлі є саме будівельні роботи, Ваша вимога не відповідає вимогам законодавства та не може бути задоволена.
Скарги до процедури
Дата подання: 01 жовтня 2021 15:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-14-000098 ● 78c5894110b847f5920c7ce28a27e948
- Статус: завершено ● Дата: 07 травня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 17:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2022 № 24
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2021-09-06-003052-a 06.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-18 08:21:53
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою) в м.Черкаси (коригування)», очікуваною вартістю 29 055 802,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-06-003052-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-03-30-000013 ● 8e2e0de3f55e4f66a464c969fa7ae1aa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 13:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.03.2022 № 50
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-09-06-003052-a 06.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок щодо результатів моніторингу. Замовник не погоджується з твердженням згідно інформації про результати моніторингу закупівлі «у розрізі стадій проведення процедури закупівлі щодо того, що Замовник Рішенням № 271 скасував своє рішення від 28.09.2021 № 237 про визначення ТОВ «НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем процедури закупівлі та цим самим Рішенням № 271 повторно визначив ТОВ «НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем процедури закупівлі, не зважаючи на зміст Рішення АМКУ, що фактично призвело до його невиконання, чим порушено абзац другий частини 22 статті 18 Закону», оскільки згідно Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №24311-р/пк-пз від 27.10.2021 року, встановлено обов’язок для Замовника саме скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" переможцем процедури закупівлі «Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою) в м. Черкаси (коригування)», оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-09-06-003052-a. Тобто, відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №24311-р/пк-пз від 27.10.2021 року Замовника зобов’язано сапе скасувати рішення про визначення учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" переможцем процедури закупівлі, а не дискваліфікувати даного учасника. Відповідно до регламенту роботи електронних майданчиків та веб-порталу Уповноваженого органу виконання рішення щодо скасування пропозиції учасника не потребує підкріплення до системи окремого протокольного рішення тощо. Більш того, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить будь-яких заборон стосовно повторної кваліфікації учасника замовником після виконання рішення Антимонопольного комітету, та скасування його попередньої кваліфікації. Більш того, Замовник у своїх діях керувався Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативними актами. Так, на виконання Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель закупівель №24311-р/пк-пз від 27.10.2021 року, та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», під час вчинення дій по оприлюдненню в електронній системі закупівель інформації про виконання рішення Антимонопольного комітету України, а саме скасування рішення уповноваженої особи про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ", через технічну спроможність авторизованого електронного майданчика усі тендерні пропозиції, що передували тендерній пропозиції даного учасника, а саме тендерна пропозиція ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ТЕХБЕЗПЕКА" повторно перейшли в статус «на розгляді», однак такий статус є лише технічною можливістю електронної системи закупівель і, відповідно до Рішення АМКУ, не передбачава повторного перегляду вищевказаної тендерної пропозиції. Відповідно до частини 2 пункту 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Також, відповідно до статей 251-254 Цивільного кодексу України визначене саме поняття та обчислення строків. Згідно Рішення Антимонопольного комітету України закупівель №24311-р/пк-пз від 27.10.2021 року, встановлено обов’язок для Замовника СКАСУВАТИ рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ", переможцем процедури закупівлі. Тобто, з урахуванням вищевикладеного, керуючись вказаними нормами чинного законодавства, виконання Рішення Антимонопольного комітету України закупівель №24311-р/пк-пз від 27.10.2021 року стосується виключно скасування рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" переможцем процедури закупівлі, та не передбачає повторного перегляду будь-яких інших тендерних пропозицій чи вчинення будь-яких інших дій, що не визначені даним рішенням. Так, Замовником 03.11.2021 року було скасовано рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" переможцем процедури закупівлі «Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою) в м. Черкаси (коригування)». Також, Замовником було повторно переглянуто тендерні пропозиції учасників на відповідність технічним вимогам та критеріям, визначеним у процедур відкритих торгів «Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою) в м. Черкаси (коригування)» з урахуванням Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №24311-р/пк-пз від 27.10.2021 року. При цьому, попереднє протокольне рішення уповноваженої особи від 23.09.2021 року про розгляд та, за результатами розгляду, відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ТЕХБЕЗПЕКА", відповідно до абз.2 п.1 та абз.1 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», в разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є законним та чинним, що підтвердженно Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №24311-р/пк-пз від 27.10.2021 року. Після скасування тендерної пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ", та повторного її розгляду з урахуванням Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №24311-р/пк-пз від 27.10.2021 року на відповідність вимогам тендерної документації, відповідність учасників кваліфікаційним та іншим критеріям та вимогам, визначеним у тендерній документації за предметом закупівлі «Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою) в м.Черкаси (коригування)», було встановлено наступне: Відповідно до пп.6.2 ч.6 розділу ІІІ тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: - кошторисну документацію, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним програмного комплексу з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з: -договірної ціни; -локального кошторису; -підсумкової відомості ресурсів. - кошторисну документацію в електронному вигляді (формат imd. тощо), розроблену за допомогою програмного комплексу АВК-5 / іншого сумісного з ним ПК (згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації). Додаток 1 Документації містить локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-2, в якому передбачено вартість ОС до АРМ оператора (коробкова версія з носієм) (Microsoft Windows 10) – 6980 грн. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Учасника міститься, зокрема, кошторисна документація (файл "Кошторисна документація.pdf"), у тому числі, локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-2, в якому передбачено вартість ОС до АРМ оператора (коробкова версія з носієм) (Microsoft Windows 10) – 7000 грн. З урахуванням вищезазначеного, повідомляємо, що, по-перше, кошторисна документація, розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5, в тому числі сформовані локальні кошториси, при обчисленні, яких, зокрема та в тому числі стовпчика 6 «Вартість одиниці, грн.» дана програма автоматично застосувала заокруглення числа. Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», а саме ч.2 «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі». Вищевказана помилка, віднесена Замовником до формальної (несуттєвої) помилки, що підпадає під дію наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та допущення якої учасником не призводить до відхилення його тендерної пропозиції. Крім того, звертаємо увагу, що відповідно ч.4 ст.26 Закону, ціна тендерної пропозиції Учасника не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, що додатково підтверджує, що зазначене заокруглення не впливає на ціну тендерної пропозиції Учасника. По-друге, тендерна документація не містила окремої вимоги щодо співпадіння вартісних показників Учасника, під час розроблення кошторисної документації, в тому числі в локальних кошторисах, складених у відповідності до тендерної документації (згідно Додатку №1). По-третє, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника, ТОВ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ", оскільки ст. 31 Закону визначений виключний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій: 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; Отже, з урахуванням вищевикладеного, у Замовника відсутні, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» підстави для відхилення пропозиції Учасника, ТОВ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ", зокрема із підстав, визначених у Рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №24311-р/пк-пз від 27.10.2021 року, тому за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, ТОВ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ", встановлено повну відповідність інформації та документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, умовам тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, згідно протокольного рішення від 03.11.2021 року №271 було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" переможцем процедури відкритих торгів «Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою) в м. Черкаси (коригування)», та прийняти рішення про намір укласти договір з даним учасником-переможцем. Просимо взяти до уваги, що протокольне рішення замовника № 271 від 03.11.2021 року іншими учасниками процедури закупівлі оскаржене не було і тому є чинним. Стосовно зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору повідомляємо наступне: такий спосіб усунення виявлених порушень, а саме шляхом розірвання договору, призведе до порушення прав та інтересів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" та матиме негативні наслідки для репутації Замовника, що є непропорційним у співвідношенні з виявленими, на Вашу думку, недоліками. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.
2022-05-30 09:26:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2022 |
Порушення виявлено
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2021 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ТЕХБЕЗПЕКА" |
27 520 792,28
UAH з ПДВ
|
27 520 792,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
29 018 531,46
UAH з ПДВ
|
29 018 531,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" |
29 054 609,94
UAH з ПДВ
|
29 054 609,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ТЕХБЕЗПЕКА" #40899537 |
Рішення скасоване |
27 520 792,28
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 09:04
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" #39685229 |
Рішення скасоване |
29 018 531,46
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 09:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 вересня 2021 16:44
|
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ТЕХБЕЗПЕКА" #40899537 |
Відхилено |
27 520 792,28
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 09:45
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" #39685229 |
Переможець |
29 018 531,46
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2023 13:08
|
ДУ11 камери.pdf | зміни до договору |
02 травня 2023 13:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:45
|
Додаткова угода № 10 до договору № 286.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2022 09:28
|
Додаткова угода № 8 до договору № 286.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2022 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2022 09:33
|
Додаткова угода № 7 до договору № 286.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2022 09:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2022 08:51
|
Додаткова угода № 6 до договору № 286.pdf | зміни до договору |
24 травня 2022 08:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 09:09
|
Додаткова угода № 5 до договору № 286.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 09:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2022 09:58
|
Додаткова угода № 4 до договору № 286.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2022 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:51
|
Додаткова угода № 3 до договору № 286.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 12:07
|
Додаткова угода № 2 до договору № 286.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2021 15:53
|
Додаткова угода № 1 до договору № 286.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2021 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 09:13
|
Договір № 286.pdf | укладений |
16 листопада 2021 09:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та розділом 12 договору № 286 від 15.11.2021 року (далі - Договір) дійшли згоди про наступне: 1. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 28 550 367,64 грн (двадцять вісім мільйонів п’ятсот п’ятдесят тисяч триста шістдесят сім гривень 64 копійки), з ПДВ, при цьому: - фінансування 2021 року – 15 580 000,00 (п'ятнадцять мільйонів п’ятсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок); - фінансування 2022 року – 12 970 367,64 (дванадцять мільйонів дев’ятсот сімдесят тисяч триста шістдесят сім гривень 64 копійки).» 2. Додатки № 1-4 викласти в новій редакції, що додається. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 5. Ця додаткова угода складена українською мовою у 2 (двох) автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись розділом 12 договору № 286 від 15.11.2021 року (далі - Договір) дійшли згоди про наступне: 1. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 28 550 367,64 грн (двадцять вісім мільйонів п’ятсот п’ятдесят тисяч триста шістдесят сім гривень 64 копійки), з ПДВ, при цьому: - фінансування 2021 року – 15 080 000,00 (п'ятнадцять мільйонів вісімдесят тисяч гривень 00 копійок); - фінансування 2022 року – 13 470 367,64 (тринадцять мільйонів чотириста сімдесят тисяч триста шістдесят сім гривень 64 копійки).» 2. Додаток № 4 викласти в новій редакції, що додається. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 5. Ця додаткова угода складена українською мовою у 2 (двох) автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись розділом 12 договору № 286 від 15.11.2021 року (далі - Договір) дійшли згоди про наступне: 1. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 28 550 367,64 грн (двадцять вісім мільйонів п’ятсот п’ятдесят тисяч триста шістдесят сім гривень 64 копійки), з ПДВ, при цьому: - фінансування 2021 року – 0,00 (00 гривень 00 копійок); - фінансування 2022 року – 28 550 367,64 грн (двадцять вісім мільйонів п’ятсот п’ятдесят тисяч триста шістдесят сім гривень 64 копійки).» 2. Додаток № 4 викласти в новій редакції, що додається. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 5. Ця додаткова угода складена українською мовою у 2 (двох) автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись розділом 12 договору № 286 від 15.11.2021 року (далі - Договір) дійшли згоди про наступне: 1. Викласти пункт 4.1 Договору в наступній редакції: «4.1. Протягом 3 (трьох) банківських днів, з моменту підписання Сторонами Договору, на підставі рахунку, наданого Підрядником, згідно Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 Замовник перераховує Підряднику на рахунок UA518201720355999000000710712, відкритий в органах Державної казначейської служби, аванс в розмірі 30% від суми фінансування відповідного бюджетного періоду, який Підрядник зобов’язується використати на виконання робіт протягом 3 (трьох) місяців з моменту отримання цього авансу. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику.» 2. Викласти реквізити Підрядника у розділі 15 Договору в наступній редакції: Підрядник ТОВ «НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ» 04050, м. Київ, вул. Мельникова, 12 р/р UA 67 320478 0000026009212003809 в ПАТ «УкрГазБанк» р/р UA518201720355999000000710712 в Держказначейська служба України, м Київ ЄДРПОУ 39685229 ІПН 396852226592 т. (044) 355 07 89, т. 063 407 33 82 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 5. Ця додаткова угода складена українською мовою у 2 (двох) автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись розділом 12 договору № 286 від 15.11.2021 року (далі - Договір) дійшли згоди про наступне: 1. Викласти пункт 4.1 Договору в наступній редакції: «4.1. Протягом 3 (трьох) банківських днів, з моменту підписання Сторонами Договору, на підставі рахунку, наданого Підрядником, згідно Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 Замовник перераховує Підряднику одним платежем на рахунок UA518201720355999000000710712, відкритий в органах Державної казначейської служби, аванс в розмірі 30% від суми фінансування відповідного бюджетного періоду, який Підрядник зобов’язується використати на виконання робіт протягом 3 (трьох) місяців з моменту отримання цього авансу. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Остаточний розрахунок з Підрядником Замовник проводить на рахунок р/р UA 673204780000026009212003809 в ПАТ «УкрГазБанк». 2. Викласти пункт 7.2 Договору в наступній редакції: «7.2. У разі порушення Підрядником строків виконання Робіт, встановлених в заявках Замовника та додатках до договору, про що складаються відповідні акти, за підписами уповноважених представників Замовника і Підрядника, останній сплачує Замовнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, діючої на момент нарахування пені від ціни Договору за кожний день затримки виконання Робіт, а за прострочення виконання Робіт за Договором понад 5 (п’ять) днів, а також за прострочення строку повернення суми невикористаного авансу, Підрядник додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 5% (п’яти) відсотків від ціни Договору.» 3. Додаток № 3 викласти в новій редакції, що додається. 4. Інші пункти Договору залишити без змін. 5. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 6. Ця додаткова угода складена українською мовою у 2 (двох) автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись розділом 12 договору № 286 від 15.11.2021 року (далі - Договір) дійшли згоди про наступне: 1. Викласти реквізити Замовника у розділі 15 Договору в наступній редакції: Замовник: Департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради 18000, м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, буд. 36 р/р UA 078201720344241052100048486 Держказначейська служба України, м. Київ код ЄДРПОУ: 26323404, тел. (0472) 361135 2. Інші пункти Договору залишити без змін. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 4. Ця додаткова угода складена українською мовою у 2 (двох) автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством України та п. 12.1 договору №286 від 15.11.2022 року (надалі – Договір), уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Доповнити Договір п. 12.3. в наступній редакції: « 12.3. У разі зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, Сторони можуть переглянути (змінити) ціну договору шляхом відповідної зміни вартості матеріалів, устаткування, меблів та інвентарю, наведених у Додатках 2, 3 до Договору.» 2. Всі інші умови Договору, не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними в попередній редакції. Сторони підтверджують обов'язковість їх виконання.. 3. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. 4. Ця Додаткова угода складена українською мовою при повному розумінні Сторонами її умов та термінології у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 4, 7 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», чинним законодавством України, п. 12.1 та п. 12.3 договору №286 від 15.11.2022 року (надалі – Договір), на підставі листа Підрядника за вхідним № 05-09/2022.1 від 05 вересня 2022 року, уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: « 3.1. Ціна Договору становить 30 953 333,77 грн (тридцять мільйонів дев’ятсот п’ятдесят три тисячі триста тридцять три гривні 77 коп.), з ПДВ: - фінансування 2022 року – 30 932 342,17 грн. (тридцять мільйонів дев’ятсот тридцять дві тисячі триста сорок дві гривні 17 коп.); - фінансування 2023 року – 20 991,60 грн. (двадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто одна гривня 60 коп.)» 2. Викласти п. 11.1. Договору в наступній редакції «11.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.» 3. Викласти розділ 14 Договору в наступній редакції: «14. Додатки до Договору 14.1. Невід’ємною частиною договору є: Додаток №1-1: Договірна ціна Додаток №1-2: Договірна ціна Додаток №2-1: Локальний кошторис Додаток №2-2: Локальний кошторис Додаток №3-1: Відомість ресурсів Додаток №3-2: Відомість ресурсів Додаток №4: графік виконання та фінансування робіт» 4. Додатки №1-1, 1-2, 2-1, 2-2, 3-1, 3-2, 4 викласти в редакції, що додаються о даної додаткової угоди 5. Всі інші умови Договору, не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними в попередній редакції. Сторони підтверджують обов'язковість їх виконання. 6. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. 7. Ця Додаткова угода складена українською мовою при повному розумінні Сторонами її умов та термінології у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством України, п. 12.1 та п. 12.3 договору №286 від 15.11.2022 року (надалі – Договір), уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: « 3.1. Ціна Договору становить 30 953 333,77 грн (тридцять мільйонів дев’ятсот п’ятдесят три тисячі триста тридцять три гривні 77 коп.), з ПДВ: - фінансування 2022 року – 13 295 913,98 грн; - фінансування 2023 року – 17 657 419,79 грн.» 2. Додаток № 4 викласти в редакції, що додаються до даної додаткової угоди 3. Всі інші умови Договору, не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними в попередній редакції. Сторони підтверджують обов'язковість їх виконання. 4. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. 5. Ця Додаткова угода складена українською мовою при повному розумінні Сторонами її умов та термінології у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись рішенням Черкаської міської ради «Про заміну замовника» №39-18 від 28.03.2023 року, керуючись чинним законодавством України та п. 12.1 договору №286 від 15.11.2021 року, уклали додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Викладено преамбулу Договору в новій редакції. 2. Викладено п. 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 28 550 367, 64 грн (двадцять вісім мільйонів п’ятсот п’ятдесят тисяч триста шістдесят сім гривень 64 коп.), з ПДВ, при цьому: - фінансування 2022 року – 13 295 913,98 (тринадцять мільйонів двісті дев’яносто п’ять тисяч дев’ятсот тринадцять гривень 98 коп.); - фінансування 2023 року – 15 254 453,66 (п'ятнадцять мільйонів двісті п’ятдесят чотири тисячі чотириста п’ятдесят три гривні 66 коп.).» 3.. Викладено розділ 14 Договору в наступній редакції: «14. Додатки до Договору 14.1. Невід’ємною частиною Договору є: Додаток №1: договірна ціна. Додаток №2: локальний кошторис. Додаток №3: відомість ресурсів. Додаток №4: графік виконання та фінансування робіт.» 4. Додатки №1, 2, 3, 4 викладено в редакції, що додаються до даної Додаткової угоди 5. Викладено розділ 15 Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |