Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт по очистці р. Південний Буг в м. Вінниці (між районом 29-ї школи та островом Фестивальним) (ІІ черга) (Класифікатор ДК 021:2015 - 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів)
Overhaul of the Southern Bug River in Vinnytsia (between the 29th school district and the Festival Island) (II stage) (Classifier DK 021: 2015 - 45240000-1 Construction of hydraulic facilities)
Overhaul of the Southern Bug River in Vinnytsia (between the 29th school district and the Festival Island) (II stage) (Classifier DK 021: 2015 - 45240000-1 Construction of hydraulic facilities)
Очікувана вартість
211 467 478,00 UAH
UA-2021-11-15-011128-a ● 16fab11b7c0643db90dd539903d1887b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849106 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Чумак Світлана Василівна 380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of communal economy and equipping with modern amenities of the Vinnytsya town council |
National ID: | 34849106 |
Contact point: |
Chumak S. V. 380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2021 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 211 467 478,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 057 337,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.1. Учасник повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 3% від вартості договору із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок р/р UA 878201720355149011000028667 МФО 820172 ДКСУ, м. Київ, код ЄДРПОУ 34849106, одержувач Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. 6.2. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділом 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави повернення Учаснику забезпечення виконання договору згідно ч. 2 ст. 27 Закону. Умови неповернення забезпечення: невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань. У випадку відсутності підстав для повернення забезпечення виконання Договору кошти, передбачені забезпеченням підлягають перерахуванню у відповідний бюджет. 6.3. Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення договору повинен відповідати строку дії договору. В разі продовження строку дії договору, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк. 6.4. Банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком. 6.5. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. 6.6. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю до підписання договору, учасник надає у складі пропозиції відповідний гарантійний лист. Замовник має право з власної ініціативи перевірити наявність у банка-гаранта права на проведення операцій з надання гарантій шляхом звернень до відповідних державних установ. Відсутність права на проведення операцій з надання гарантій прирівнюється до відсутності забезпечення виконання договору про закупівлю. Ненадання банківської гарантії на виконання договору про закупівлю до його підписання буде розцінене як відмову від підписання договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника та не компенсуються замовником. |
Publication date: | 15 листопада 2021 14:59 |
Enquiries until: | 06 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 грудня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 211 467 478 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 057 337 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Капітальний ремонт по очистці р. Південний Буг в м. Вінниці (між районом 29-ї школи та островом Фестивальним) (ІІ черга) (Класифікатор ДК 021:2015 - 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів)
Overhaul of the Southern Bug River in Vinnytsia (between the 29th school district and the Festival Island) (II stage) (Classifier DK 021: 2015 - 45240000-1 Construction of hydraulic facilities)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт по очистці р. Південний Буг в м. Вінниці (між районом 29-ї школи та островом Фестивальним) (ІІ черга) (Класифікатор ДК 021:2015 - 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів
Overhaul of the Southern Bug River in Vinnytsia (between the 29th school district and the Festival Island) (II stage) (Classifier DK 021: 2015 - 45240000-1 Construction of hydraulic facilities)
CPV: 45240000-1
Період постачання:
по 30 листопада 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов зазначених у тендерній документації та проекті договору. Місцезнаходження замовника: вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21100. Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена у розділі "ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2021 15:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2021 15:00 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання)2.rtf | |
15 листопада 2021 15:00 |
Додаток №1 (проект договору).doc | |
15 листопада 2021 15:00 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-15-011128-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ПОГОРЕЛЬСЬКА ЛЮДМИЛА КОСТЯНТИНІВНА, Код ЄДРПОУ:1635201506
Дата подання: 24 листопада 2021 16:54
Щодо умов Тендерної документації
Шановний Замовнику!
Прошу звернути Вашу увагу на факт наявності в Тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників, якими порушуються норми чинного законодавства України, а також права та інтереси потенційних учасників закупівлі.
Так, згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В абзаці другому підпункту 5.1.1.2. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації міститься умова наступного змісту:
«Обов’язкова наявність головного інженера, водолазів, які мають досвід роботи - не менше 2 фахівців, фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків, на підтвердження даної інформації надати документи, які підтверджують наявність даних працівників, зазначених в довідці (накази про прийняття на роботу або сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування або про трудові цивільні відносини з Учасником (цивільно-правові угоди тощо)) відповідно до КЗпП, ЦКУ.»
В Додатку № 2 до Тендерної документації міститься Технічне завдання на роботи «Капітальний ремонт по очистці р. Південний Буг в м. Вінниці (між районом 29-ї школи та островом Фестивальним) (ІІ черга) (Класифікатор ДК 021:2015 - 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів)». В Технічному завданні наведено перелік робіт, які необхідно виконати по даній закупівлі.
За результатами ознайомлення з переліком робіт, який наведено у Технічному завданні, Скаржником встановлено, що роботи, передбачені даною закупівлею, не передбачають необхідності проведення будь-яких водолазних робіт. Отже, для робіт, передбачених даною закупівлею, НЕ ПОТРЕБУЄТЬСЯ наявність водолазів та фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків.
Вищезазначена вимога Замовника про необхідність наявності в учасників водолазів, які мають досвід роботи - не менше 2 фахівців, фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків є невиправданою, недоцільною, неправомірною, такою, що не відповідає нормам чинного законодавства України.
Замовник жодним чином не довів та не обґрунтував необхідність наявності в учасників водолазів та фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків.
Вищевказана умова обмежує конкуренцію та порушує принципи здійснення закупівель, зокрема принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, так як позбавляє можливості участі в закупівлі тих учасників, які не мають водолазів та фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків.
Крім того, позбавлення учасників можливості виконати таку вимогу фактично порушує такий принцип здійснення закупівель, як принцип максимальної економії та ефективності. Адже суттєве обмеження кола учасників, які можуть виконати дану вимогу, в свою чергу суттєво обмежує можливість отримання Замовником пропозиції з найвигіднішою ціною.
Виконання учасниками процедури закупівлі такої умови не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям або здатність учасника якісно виконати роботи, адже водолазні роботи не передбачені умовами даної закупівлі. А отже, така умова є необґрунтованим обтяженням для учасників, яке обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи вищенаведені пояснення, зазначена в Тендерній документації вимога Замовника про необхідність наявності водолазів, які мають досвід роботи - не менше 2 фахівців, фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків є необгрунтованою, неправомірною, дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію, а отже суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, а також не відповідає нормам чинного законодавства України. Дана умова порушує права та законні інтереси Скаржника та інших учасників процедури закупівлі.
Наявність такої умови в Тендерній документації фактично позбавляє Скаржника можливості прийняти участь в закупівлі, не будучи при цьому відхиленим через відсутність в складі пропозиції документів, які підтверджують наявність в учасника водолазів та фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено дискримінаційною умовою Тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, вимога Замовника про необхідність наявності в учасника водолазів, які мають досвід роботи - не менше 2 фахівців, фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків підлягає виключенню з умов Тендерної документації.
Зазначена в даній Вимозі умова Тендерної документації суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як такою умовою обмежується конкуренція серед учасників, порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
Виключити з умов Тендерної документації зазначений в абзаці другому підпункту 5.1.1.2. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації наступний текст:
«водолазів, які мають досвід роботи - не менше 2 фахівців, фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків,».
У разі невиконання Замовником законних вимог, які викладені у даній Вимозі, Скаржник буде вимушений у передбаченому чинним законодавством України порядку звернутися за захистом порушених прав та інтересів до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Прошу звернути Вашу увагу на факт наявності в Тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників, якими порушуються норми чинного законодавства України, а також права та інтереси потенційних учасників закупівлі.
Так, згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В абзаці другому підпункту 5.1.1.2. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації міститься умова наступного змісту:
«Обов’язкова наявність головного інженера, водолазів, які мають досвід роботи - не менше 2 фахівців, фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків, на підтвердження даної інформації надати документи, які підтверджують наявність даних працівників, зазначених в довідці (накази про прийняття на роботу або сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування або про трудові цивільні відносини з Учасником (цивільно-правові угоди тощо)) відповідно до КЗпП, ЦКУ.»
В Додатку № 2 до Тендерної документації міститься Технічне завдання на роботи «Капітальний ремонт по очистці р. Південний Буг в м. Вінниці (між районом 29-ї школи та островом Фестивальним) (ІІ черга) (Класифікатор ДК 021:2015 - 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів)». В Технічному завданні наведено перелік робіт, які необхідно виконати по даній закупівлі.
За результатами ознайомлення з переліком робіт, який наведено у Технічному завданні, Скаржником встановлено, що роботи, передбачені даною закупівлею, не передбачають необхідності проведення будь-яких водолазних робіт. Отже, для робіт, передбачених даною закупівлею, НЕ ПОТРЕБУЄТЬСЯ наявність водолазів та фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків.
Вищезазначена вимога Замовника про необхідність наявності в учасників водолазів, які мають досвід роботи - не менше 2 фахівців, фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків є невиправданою, недоцільною, неправомірною, такою, що не відповідає нормам чинного законодавства України.
Замовник жодним чином не довів та не обґрунтував необхідність наявності в учасників водолазів та фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків.
Вищевказана умова обмежує конкуренцію та порушує принципи здійснення закупівель, зокрема принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, так як позбавляє можливості участі в закупівлі тих учасників, які не мають водолазів та фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків.
Крім того, позбавлення учасників можливості виконати таку вимогу фактично порушує такий принцип здійснення закупівель, як принцип максимальної економії та ефективності. Адже суттєве обмеження кола учасників, які можуть виконати дану вимогу, в свою чергу суттєво обмежує можливість отримання Замовником пропозиції з найвигіднішою ціною.
Виконання учасниками процедури закупівлі такої умови не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям або здатність учасника якісно виконати роботи, адже водолазні роботи не передбачені умовами даної закупівлі. А отже, така умова є необґрунтованим обтяженням для учасників, яке обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи вищенаведені пояснення, зазначена в Тендерній документації вимога Замовника про необхідність наявності водолазів, які мають досвід роботи - не менше 2 фахівців, фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків є необгрунтованою, неправомірною, дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію, а отже суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, а також не відповідає нормам чинного законодавства України. Дана умова порушує права та законні інтереси Скаржника та інших учасників процедури закупівлі.
Наявність такої умови в Тендерній документації фактично позбавляє Скаржника можливості прийняти участь в закупівлі, не будучи при цьому відхиленим через відсутність в складі пропозиції документів, які підтверджують наявність в учасника водолазів та фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено дискримінаційною умовою Тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, вимога Замовника про необхідність наявності в учасника водолазів, які мають досвід роботи - не менше 2 фахівців, фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків підлягає виключенню з умов Тендерної документації.
Зазначена в даній Вимозі умова Тендерної документації суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як такою умовою обмежується конкуренція серед учасників, порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
Виключити з умов Тендерної документації зазначений в абзаці другому підпункту 5.1.1.2. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації наступний текст:
«водолазів, які мають досвід роботи - не менше 2 фахівців, фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків,».
У разі невиконання Замовником законних вимог, які викладені у даній Вимозі, Скаржник буде вимушений у передбаченому чинним законодавством України порядку звернутися за захистом порушених прав та інтересів до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2021 16:02
Шановний учасник. Тендерний комітет Департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниця (надалі-Замовник) ознайомившись із Вашою вимогою за № UA-2021-11-15-011128-a.a1 від 24.11.2021 повідомляє наступне.
Тендерна документація містить перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), зокрема кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Частиною третьою статті 22 Закону встановлено зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Процедура закупівлі «Капітальний ремонт по очистці р. Південний Буг в м. Вінниці (між районом 29-ї школи та островом Фестивальним) (ІІ черга) (Класифікатор ДК 021:2015 - 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів)» оголошена з дотриманням усіх вимог та принципів частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Беручи до уваги затверджену проектно-кошторисну документацію (надалі – ПКД), яка пройшла комплексну експертизу за всіма напрямками, досвід аналогічних робіт з «Капітального ремонту по очистці р. Південний Буг в м. Вінниці (від мосту об’їзної дороги до 29-ї школи) (І черга)» та «Капітального ремонту по очистці р. Південний Буг в районі о. Кемпа у м. Вінниця» для виконання робіт учаснику потрібна обов’язкова наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: водолазів, які мають досвід роботи - не менше 2 фахівців, фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків, про що й зазначено в п. 5.1.1.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Нагадаю, що, згідно із Законом, замовник не просто встановлює в тендерній документації кваліфікаційний критерій, але й обов’язково вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Встановлення замовником способу документального підтвердження відповідності установленим критеріям — це також особиста компетенція замовника.
Ураховуючи дані зазначені в ПКД загальні заходи капітального ремонту направлені на відновлення сприятливого гідрологічного режиму та поліпшення санітарного стану р. Південний Буг в межах (між районом 29-ї школи та островом Фестивальним) м. Вінниці. В даних межах спостерігаються найменші глибини. По кліматичних умовах площа капітального ремонту розташована в І кліматичному районі архітектурно-будівельного кліматичного районування території України (ДСТУ-Н БВ.1.1-27:2010). Враховуючи геоморфологічний тип руслового процесу – вільне маневрування, загальний хід глибинних деформацій носять сезонний характер і зводяться до нарощування перекатів і розмивання плес в період повені і до протилежних деформацій в період межені. Строк виконання запланованих капітальних робіт відбудеться в період з 2022 по 2023 роки. Зміна погодних умов та межені прогнозувати не можливо.
Разом з тим, ділянка між районом 29-ї школи та островом Фестивальним, яка підлягає очищенню, пролягає територіально через центр м. Вінниці. Безліч комунікаційних мереж прокладені по дну р. Південний Буг. Нехтування необхідним вивченням галузі (специфіки предмета закупівлі) при виконанні робіт, пошкодження даних мереж, може призвести до завдання значних збитків державі, місту, життю та здоров’ю людей.
Відповідно до законодавства (постанова № 209 від 04.03.1997) електричні мережі, які підлягають охороні згідно з Правилами, вважаються трансформаторні підстанції, розподільні пункти і пристрої, струмопроводи, повітряні лінії електропередачі, підземні і підводні кабельні лінії електропередачі та споруди, які до них належать. Уздовж підводних кабельних ліній електропередачі - у вигляді водного простору від поверхні води до дна, обмеженого вертикальними площинами, віддаленими по обидві сторони лінії від крайніх кабелів на відстань 100 метрів. Забороняється в охоронних зонах повітряних і кабельних ліній, трансформаторних підстанцій, розподільних пунктів і пристроїв виконувати будь-які дії, що можуть порушити нормальну роботу електричних мереж, спричинити їх пошкодження або нещасні випадки.
Тому для виконання капітальних робіт на найпроблемнішій ділянці потребуватиме частих періодичних обстежень дна акваторію русла річки водолазами.
Також водолазне обстеження дна акваторії русла річки необхідне для виявлення предметів і кам'яних брил, які впливають на виконання робіт.
Водночас водолазні спуски та роботи відповідно до законодавства протягом усього періоду водолазного спуску до початку їх декомпресії обов’язково забезпечуються медичним супроводом фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків.
Окрім того повідомляю, що тендерна документація не містить заборони щодо залучення осіб до надання послуг/виконання робіт, що мають необхідні знання та досвід, на підставі цивільно-правових угод.
Ураховуючи наведене, Департаментом комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниця проводиться процедура закупівлі по предмету закупівлі «Капітальний ремонт по очистці р. Південний Буг в м. Вінниці (між районом 29-ї школи та островом Фестивальним) (ІІ черга) (Класифікатор ДК 021:2015 - 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів)» з дотриманням норм та принципів публічних закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Тендерна документація містить перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), зокрема кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Частиною третьою статті 22 Закону встановлено зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Процедура закупівлі «Капітальний ремонт по очистці р. Південний Буг в м. Вінниці (між районом 29-ї школи та островом Фестивальним) (ІІ черга) (Класифікатор ДК 021:2015 - 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів)» оголошена з дотриманням усіх вимог та принципів частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Беручи до уваги затверджену проектно-кошторисну документацію (надалі – ПКД), яка пройшла комплексну експертизу за всіма напрямками, досвід аналогічних робіт з «Капітального ремонту по очистці р. Південний Буг в м. Вінниці (від мосту об’їзної дороги до 29-ї школи) (І черга)» та «Капітального ремонту по очистці р. Південний Буг в районі о. Кемпа у м. Вінниця» для виконання робіт учаснику потрібна обов’язкова наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: водолазів, які мають досвід роботи - не менше 2 фахівців, фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків, про що й зазначено в п. 5.1.1.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Нагадаю, що, згідно із Законом, замовник не просто встановлює в тендерній документації кваліфікаційний критерій, але й обов’язково вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Встановлення замовником способу документального підтвердження відповідності установленим критеріям — це також особиста компетенція замовника.
Ураховуючи дані зазначені в ПКД загальні заходи капітального ремонту направлені на відновлення сприятливого гідрологічного режиму та поліпшення санітарного стану р. Південний Буг в межах (між районом 29-ї школи та островом Фестивальним) м. Вінниці. В даних межах спостерігаються найменші глибини. По кліматичних умовах площа капітального ремонту розташована в І кліматичному районі архітектурно-будівельного кліматичного районування території України (ДСТУ-Н БВ.1.1-27:2010). Враховуючи геоморфологічний тип руслового процесу – вільне маневрування, загальний хід глибинних деформацій носять сезонний характер і зводяться до нарощування перекатів і розмивання плес в період повені і до протилежних деформацій в період межені. Строк виконання запланованих капітальних робіт відбудеться в період з 2022 по 2023 роки. Зміна погодних умов та межені прогнозувати не можливо.
Разом з тим, ділянка між районом 29-ї школи та островом Фестивальним, яка підлягає очищенню, пролягає територіально через центр м. Вінниці. Безліч комунікаційних мереж прокладені по дну р. Південний Буг. Нехтування необхідним вивченням галузі (специфіки предмета закупівлі) при виконанні робіт, пошкодження даних мереж, може призвести до завдання значних збитків державі, місту, життю та здоров’ю людей.
Відповідно до законодавства (постанова № 209 від 04.03.1997) електричні мережі, які підлягають охороні згідно з Правилами, вважаються трансформаторні підстанції, розподільні пункти і пристрої, струмопроводи, повітряні лінії електропередачі, підземні і підводні кабельні лінії електропередачі та споруди, які до них належать. Уздовж підводних кабельних ліній електропередачі - у вигляді водного простору від поверхні води до дна, обмеженого вертикальними площинами, віддаленими по обидві сторони лінії від крайніх кабелів на відстань 100 метрів. Забороняється в охоронних зонах повітряних і кабельних ліній, трансформаторних підстанцій, розподільних пунктів і пристроїв виконувати будь-які дії, що можуть порушити нормальну роботу електричних мереж, спричинити їх пошкодження або нещасні випадки.
Тому для виконання капітальних робіт на найпроблемнішій ділянці потребуватиме частих періодичних обстежень дна акваторію русла річки водолазами.
Також водолазне обстеження дна акваторії русла річки необхідне для виявлення предметів і кам'яних брил, які впливають на виконання робіт.
Водночас водолазні спуски та роботи відповідно до законодавства протягом усього періоду водолазного спуску до початку їх декомпресії обов’язково забезпечуються медичним супроводом фахівця з медичного забезпечення водолазних спусків.
Окрім того повідомляю, що тендерна документація не містить заборони щодо залучення осіб до надання послуг/виконання робіт, що мають необхідні знання та досвід, на підставі цивільно-правових угод.
Ураховуючи наведене, Департаментом комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниця проводиться процедура закупівлі по предмету закупівлі «Капітальний ремонт по очистці р. Південний Буг в м. Вінниці (між районом 29-ї школи та островом Фестивальним) (ІІ черга) (Класифікатор ДК 021:2015 - 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів)» з дотриманням норм та принципів публічних закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 грудня 2021
Найменування: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849106 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОМЕХ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПМК-КИЇВ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
16 грудня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій