Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт під’їздів житлових будинків у м. Дніпро
Очікувана вартість
1 908 700,00 UAH
UA-2021-05-25-000857-c ● 16a30c1991014c0fb5be06dd7ee9d307
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44124263 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Контактна особа: |
Наталія Клімова 380931816334 nk44124263@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2021 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2021 12:32 |
Очікувана вартість: | 1 908 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 544,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 посл.
Поточний ремонт під’їздів житлових будинків у м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Висоцького, 4, вул. Висоцького, 2, вул. Софії Ковалевської, 71 А, пп. 1, 4, вул. Гулі Корольової, 1, пп. 1-3, вул. Паршина, 6, вул. Набережна Перемоги, 126-А, бульв. Слави, 10, ж/м Сокіл, буд. 1, к. 1, 2, 3, ж/м Сокіл-1, буд. 1, к. 4, 5, 5а, ж/м Тополя - 3, буд. 30, к. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2021 17:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2021 16:58 |
ТД нова редакція 0857.pdf | |
09 червня 2021 16:58 |
перелік змін 0857.pdf | |
25 травня 2021 10:59 |
ТД підїзди.doc |
09 червня 2021 17:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 червня 2021 16:58 |
ТД нова редакція 0857.pdf
|
|||
09 червня 2021 16:58 |
перелік змін 0857.pdf
|
|||
25 травня 2021 10:59 |
ТД підїзди.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендерна документація
Дата подання: 30 травня 2021 22:56
Дата відповіді: 02 червня 2021 18:51
Для Учасників фізичних осіб-підприємців передбачена подача копія свідоцтва про державну реєстрацію такої особи або копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. В той же час це є дані відкритих реєстрів.
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Вказане положення стосується виключно підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону.
Крім того, вимога про надання копії свідоцтва про державну реєстрацію такої особи або копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, закріплені у ст. 5 Закону.
Відповідно до ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Вказане положення стосується виключно підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону.
Крім того, вимога про надання копії свідоцтва про державну реєстрацію такої особи або копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, закріплені у ст. 5 Закону.
тендерна документація
Дата подання: 30 травня 2021 22:57
Дата відповіді: 02 червня 2021 18:51
чи є обовязковим використання КУП, УЕП чи достатньо ЕЦП?
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Чинне законодавство України не передбачає можливості застосування ЕЦП.
тендерна документація
Дата подання: 30 травня 2021 22:58
Дата відповіді: 02 червня 2021 18:52
Чи є обовязковим наявність офісного приміщення та складського приміщення?
Відповідь: Відповідно до п. 5.1. ТД на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники надають довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність необхідного обладнання (машини, механізми чи інструменти; заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту (за наявності), наявність офісу / складського або виробничого приміщення (за наявності) з зазначенням адреси та права користування за підписом уповноваженої особи учасника.
тендерна документація
Дата подання: 30 травня 2021 22:58
Дата відповіді: 02 червня 2021 18:52
Відповідно до закону про безпеку праці в організації до 20 штатних працівників не є обовязковим наявність в штаті особи відповідальної за охорону праці (допускається залучення фахівця на договірних засадах) як бути в такому випадку?
Відповідь: Відповідно до п. 5.2. ТД обов’язкова наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше 1 (одного) виконроба, 1 (однієї) особи, відповідальної за охорону праці та не менше 4 (чотирьох) працівників робітничих спеціальностей.
Таким чином, відповідальна особа за охорону праці може перебувати у штаті або бути залучена на договірних засадах.
Таким чином, відповідальна особа за охорону праці може перебувати у штаті або бути залучена на договірних засадах.
тендерна документація
Дата подання: 30 травня 2021 23:00
Дата відповіді: 02 червня 2021 18:53
Кваліфікаційними умовами до учасників закупівлі передбачено надання копії трудивих книжок робітників замовника які містять персональні даніщо, протирічить вимогам Закону “Про захист персональних даних” N 2297-VI 1 червня 2010 року.
Відповідь: Тендерною документацією не вимагається надання копій трудових книжок робітників Замовника.
тендерна документація
Дата подання: 30 травня 2021 23:00
Дата відповіді: 02 червня 2021 18:53
Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі передбачено що для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні не менше трьох договорів, укладених з бюджетною установою. Чи не є ця норма дискримінаційною так як порушує частину другу статті 318 Цивільного кодексу України. Усі суб'єкти права власності є рівними перед законом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією не вимагається надання не менше трьох договорів, укладених з бюджетною установою.
тендерна документація
Дата подання: 30 травня 2021 23:00
Дата відповіді: 02 червня 2021 18:54
Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні не менше трьох договорів, укладених з бюджетною установою та передбачається надання їх копій. В той же час так як договора укладені з бюджетною установою публікуються в системі Prozorro чи достатнім буде надати посилання на таку закупівлю так як це є загальнодоступна інформація?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією не вимагається надання не менше трьох договорів, укладених з бюджетною установою.
тендерна документація
Дата подання: 30 травня 2021 23:01
Дата відповіді: 02 червня 2021 18:54
Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні не менше трьох договорів, укладених з бюджетною установою та вимагається надання учасником оригіналу відгуку від замовника згідно поданих аналогічних договорів, з інформацією про найменування послуг; строки виконання та інформацію про якість наданих послуг. Так як передбачається розгляд лише договорів з бюджетною установою отримання в законному порядку такого відгуку є сумнівним так як керівники бюджетних установ є державні службовці (як правило) які в своїй роботі керуються статтею 4 закону України Про державну службу і обов’язок державного службовця діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На жаль в обовязках керівників бюджетних установ не передбачено надання відгуків на роботу виконавця за договором. Вважаю дану вимогу дискриминаційною. Прохання внести зміну до тендерної документації та прибрати дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією не вимагається надання не менше трьох договорів, укладених з бюджетною установою.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначення способу підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям є правом замовника. Враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник має намір провести закупівлю із максимальною ефективністю використання таких коштів. Саме це і зумовлює те, що Замовником було встановлено посилені вимоги до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Крім того, вимога про надання листів-відгуків за аналогічними договорами жодним чином не порушує принципи здійснення публчіних закупівель, передбачених ст. 5 Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначення способу підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям є правом замовника. Враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник має намір провести закупівлю із максимальною ефективністю використання таких коштів. Саме це і зумовлює те, що Замовником було встановлено посилені вимоги до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Крім того, вимога про надання листів-відгуків за аналогічними договорами жодним чином не порушує принципи здійснення публчіних закупівель, передбачених ст. 5 Закону.
тендерна документація
Дата подання: 30 травня 2021 23:01
Дата відповіді: 02 червня 2021 18:55
" Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі передбачено що учасник не завіряє печаткою документи лише в разі якщо вона відсутня. Прошу прибрати дану норму як таку що порушує вимоги ч. 2 ст. 207 ЦКУ. Крім того згідно Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122): глава 12 Стаття 166-24. Незаконні вимоги до документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування
Вимога посадової особи органу державної влади або органу місцевого самоврядування про наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єкта господарювання або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, - тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У ТД вказано, що вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Таким чином, печатка не є обов’язковим реквізитом документів пропозиції, а її відсутність не є підставою для відхилення пропозиції Учасника
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Таким чином, печатка не є обов’язковим реквізитом документів пропозиції, а її відсутність не є підставою для відхилення пропозиції Учасника
тендерна документація
Дата подання: 30 травня 2021 23:02
Дата відповіді: 02 червня 2021 18:55
Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі передбачено що учасник підписує з замовником та виконавцем акт попереднього обстеження об’єкта, капітальний ремонт якого є предметом закупівлі. що порушує пункт 1 статті 12 Закону України про державні закупівлі, яким передбачено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією не передбачено, що учасник підписує з замовником та виконавцем акт попереднього обстеження об’єкта, капітальний ремонт якого є предметом закупівлі.
тендерна документація
Дата подання: 30 травня 2021 23:02
Дата відповіді: 02 червня 2021 18:56
В дефектних актах не передбачено грунтування під фарбування?
Відповідь: Нормами ДСТУ Б Д.2.4-2012 «Національний стандарт України. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи» враховано витрати на ґрунтування.
тендерна документація
Дата подання: 30 травня 2021 23:03
Дата відповіді: 02 червня 2021 18:56
Прошу уточнити якісні характеристики віконних блоків якими передбачається заповнювати віконні прорізи?
Відповідь: Якісні характеристики віконних блоків повинні відповідати ДБН В.2.6-31: 2016 «Теплова ізоляція будівель» для житлових та громадських будівель І температурної зони України.
тендерна документація
Дата подання: 30 травня 2021 23:03
Дата відповіді: 02 червня 2021 18:56
в Дефектному акті ремонту підїзду по вул.Висоцького, 4 передбачено просте фарбування, чи буде це достатнім?
Відповідь: Простого фарбування буде достатньо, бо стосується фарбування внутрішніх віконних укосів. Разом з тим, характеристики укриття фарби повинні дозволяти якісно надати послугу.
тендерна документація
Дата подання: 30 травня 2021 23:03
Дата відповіді: 02 червня 2021 18:56
Яка товщина профільного листа при ремонті козирка?
Відповідь: При ремонті козирка необхідно використовувати профільний лист товщиною 0,55 мм.
тендерна документація
Дата подання: 30 травня 2021 23:05
Дата відповіді: 02 червня 2021 18:57
Чи передбачено систему відкривання в готових віконних блоках з метелопластику? Якщо передбачено систему відкривання чи передбачає вона провітрювання та їх кількість?
Відповідь: Узгоджується при огляді об’єкту.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-25-000857-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СТРОЙ СПЕКТР", Код ЄДРПОУ:44190776
Дата подання: 04 червня 2021 18:59
Дата подання: 04 червня 2021 18:59
Скарга на тендерну документацію
Просимо, зобов’язати замовника вилучити з тендерної документації дискримінаційні, обмежуючи та вимоги, що протирічать чинному законодавству, а саме:
1.вимогу про обов'язкове скріплення підпису посадової особи печаткою.
2.усунути протиріччя між вимогами до обов'язково до виконання в частині підпису та завірення печаткою документів та несуттєвими помилками згідно яких дане порушення визначається як несуттєве.
3.вимогу про обов'язкову наявність автомобільного транспорту.
4.вимогу про обов'язкову наявність/оренду офісного приміщення
5.вимогу про обов'язкову наявність/оренду складського приміщення
6.вимогу щодо обов'язкового використання лише кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису (УЕП) та дозволити використання ЕЦП.
7.вимог щодо перебування в штаті працівників певних кваліфікацій.
8.вимогу щодо підтвердження досвіду роботи лише з бюджетними установами та організаціями
9.вимогу надавати копії договорів з додатками якщо дані договори опубліковано в загальнодоступній системі державних закупівель Prozorro.
10.вимогу про складання акту проведення попереднього обстеження об’єкта.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 червня 2021 15:50
рішення від 09.06.2021 №12951 (+лист Замовнику; + Скаржник).pdf
Дата публікації: 09 червня 2021 15:49
інформація про перенесення розгляду скарги від 15.06.2021 № 11349.pdf
Дата публікації: 17 червня 2021 09:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.06.2021 №14546.pdf
Дата публікації: 30 червня 2021 17:52
Рішення від 29.06.2021 №14546.pdf
Дата публікації: 02 липня 2021 21:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2021 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФОРТЕЦЯ-БР" |
1 899 170,43
UAH з ПДВ
|
1 899 170,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПАРТНЕРСЬКА СПРАВА" |
1 908 692,00
UAH з ПДВ
|
1 908 692,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФОРТЕЦЯ-БР" #41492886 |
Переможець |
1 899 170,43
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2021 18:11
|
Договір 143.pdf | укладений |
28 липня 2021 18:08
|