Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 36121268 |
Вебсайт: | http://perinatalcenter.rv.ua |
Місцезнаходження: | 33000, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Міцкевича, 30 |
Контактна особа: |
Людмила Оліфір +380680584687 buhgalt.perinatal.rivne@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2020 11:47 |
Очікувана вартість: | 285 518,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 427,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Набір реагентів для вимірювання загальних білків
Альбумін IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз
Сечовина (Urea) IVD, набір, ферментний спектрофото-метричний аналіз
Креатинін IVD, набір, спектрофото-метричний аналіз
Глюкоза IVD, набір, ферментний спектрофото-метричний аналіз
Набір аланін-амінотрансферази
Комплекс активності аспартатаміно-трансферази
Загальна амілаза, IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз
Загальний холестерин IVD, набір, ферментний спектрофото-метричний аналіз
Тригліцериди IVD, реагент
Холестерин ліпопротеїнів високої щільності IVD, реагент
Холестерин ліпопротеїнів низької щільності IVD, реагент
C-реактивний білок (CRP) ІВД,
набір, аглютинація, експрес-аналіз
Ревматоїдний фактор ІВД, набір, реакція аглютинації
Комплект антистрептолізин антитіла
Множинні аналіти клінічної хімії IVD, контрольний матеріал
Множинні аналіти клінічної хімії IVD, контрольний матеріал
Набір реагентів для вимірювання протромбінового часу (ПЧ) IVD
Активований частковий тромбопластиновий час ІВД, набір, аналіз утворення згустку
Багатокомпонентний калібратор клінічної хімії
Засіб очищення приладу/аналізатора ІВД
Підрахунок клітин крові ІВД, контрольний матеріал
Підрахунок клітин крові ІВД, набір
Підрахунок клітин крові ІВД, набір
Численні аналіти сечі ІВД, колориметрична тест-смужка,експрес-аналіз
Набір для ідентифікації антитіл до Treponema pallidum
Засіб очищення приладу / аналізатора ІВД
Кальцію хлорид. Реагент для аналізу утворення згустку IVD
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі - кошти НСЗУ | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2020 13:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 13:01 |
Додаток_3.doc | |
01 червня 2020 13:01 |
Додаток_1.doc | |
01 червня 2020 13:01 |
Додаток_2.docx | |
01 червня 2020 13:01 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-01-000011 ● 74ec5008de8b4ac2b729a74fa4b94bf6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2020 15:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.07.2020 № 49
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.07.2020 № 49.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-01-003626-b 01.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків RISK1-4_1
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-01 15:40:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-01-003626-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу 18.06.2020 прийнято до розгляду тендерну пропозицію учасника ФОП Різник Тетяни Василівної. Однак, відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому вами перевищено строк розгляду тендерної пропозиції ФОП Різник Тетяни Василівної (кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції 24.06.2020)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-03 10:35:54
протокол
Протокол відміни додається.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-07-03 10:36:17
протокол
Протокол відміни додається
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-07-03 10:40:36
намір
Замовником прийнято рішення відмінити закупівлю , оскільки порушені строки, але техеічно майданчик не дозволяє скасувати, оскільки період оскарження.
Після закінчення періоду оскарження торги будуть відмінені.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2020 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Різник Тетяна Василівна |
274 645,85
UAH з ПДВ
|
274 645,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА» |
283 997,00
UAH з ПДВ
|
283 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Різник Тетяна Василівна #3674606383 |
Переможець |
274 645,85
UAH з ПДВ
|
01 липня 2020 12:23
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 15:16 |
Кінець періоду оскарження: | 24 липня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 24 липня 2020 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
13 липня 2020 15:16
|
Електронний підпис |
13 липня 2020 13:45
|
03_07_2020_Відміна реактиви (1).doc |