Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34861610 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7 |
Контактна особа: |
Олена Шевчун +380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2023 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 50 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Післяоплата протягом 30 (тридцяти) календарних днів на підставі актів наданих послуг, з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2023 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2023 15:18 |
Перелік змін.doc | |
20 грудня 2023 15:18 |
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
20 грудня 2023 15:18 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
19 грудня 2023 15:02 |
Додаток 1.docx | |
19 грудня 2023 15:02 |
Додаток 4.docx | |
19 грудня 2023 15:02 |
Тендерна документація.doc | |
19 грудня 2023 15:02 |
Додаток 3 Проєкт договору про закупівлю.docx | |
19 грудня 2023 15:02 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx |
20 грудня 2023 15:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 грудня 2023 15:18 |
Перелік змін.doc
|
|||
20 грудня 2023 15:18 |
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
20 грудня 2023 15:18 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
19 грудня 2023 15:02 |
Додаток 1.docx
|
|||
19 грудня 2023 15:02 |
Додаток 4.docx
|
|||
19 грудня 2023 15:02 |
Тендерна документація.doc
|
|||
19 грудня 2023 15:02 |
Додаток 3 Проєкт договору про закупівлю.docx
|
|||
19 грудня 2023 15:02 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-07-000010 ● 15602727be6a4110b9a9b42670b22d07
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2024 17:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.02.2024
№ 11-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.02.2024 № 11-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-12-19-015048-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-12 12:33:18
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-19-015048-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі - Замовник) є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника КП «ХАРКІВ-СИГНАЛ» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-15 16:08:11
Пояснення Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке.
1. Щодо першого питання:
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Департамент) здійснює свою діяльність згідно з Положенням про Департамент, затвердженим рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання» від 09.12.2020 № 7/20 (із змінами) (далі – Положення).
Відповідно до пункту 1.3 Положення, у своїй діяльності Департамент керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням та іншими нормативними актами.
Департамент у своїй діяльності підзвітний та підконтрольний Харківській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Харківської міської ради, міському голові, секретарю міської ради, заступнику міського голови з питань інфраструктури міста (пункт 1.2 Положення).
Згідно з Положенням Департамент відповідно до покладених на нього завдань організовує утримання, нове будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонти об’єктів організації дорожнього руху за встановленими державними стандартами та нормами.
Відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів» до об'єктів благоустрою населених пунктів відносяться, в тому числі, технічні засоби організації (регулювання) дорожнього руху.
Для забезпечення зниження рівня аварійності на шляхах міста, удосконалення системи управління дорожнім рухом та паркуванням транспортних засобів, створення безпечних та комфортних умов для учасників дорожнього руху і користувачів об'єктів транспортної інфраструктури, безперебійного функціонування технічних засобів регулювання дорожнього руху, необхідне надання послуг з експлуатаційного утримання, ремонту, заміни пошкоджених та встановлення нових технічних засобів організації (регулювання) дорожнього руху (світлофори, дорожні знаки, направляюче пішохідне огородження тощо), а також автоматизованої системи управління дорожнім рухом (АСУ-ДР). Для забезпечення функціонування системи необхідно виконувати певні регламентні роботи по ЦУП АСУ-ДР і периферійному устаткуванню, що керує роботою світлофорних об’єктів системи.
Надання послуг відповідає наступним вимогам: Закону України «Про дорожній рух»; Закону України «Про автомобільні дороги»; Закону України «Про благоустрій населених пунктів»; Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо управління безпекою автомобільних доріг»; постанові Кабінету Міністрів України № 1342 від 03.12.2009 «Про затвердження Правил паркування транспортних засобів» (зі змінами); наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» (зі змінами); наказу Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 15.05.1995 № 21 «Про затвердження Правил розміщення та обладнання зупинок міського електро- та автомобільного транспорту»; Кошторисним нормам України. Настанова з визначення вартості будівництва, затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 № 281 (із змінами); Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженому наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25 червня 2021 № 162; ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги; ДСТУ 4092-2002 Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосовування та вимоги безпеки; ДСТУ 4100:2021 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування; ДСТУ 2587:2021 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови; Правилам утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху вулично-дорожньої мережі населених пунктів, затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 08.11.2017 № 296, та іншим.
Запланований обсяг надання послуг з технічних засобів організації (регулювання) дорожнього руху формується з урахуванням фактичної кількості світлофорів, дорожніх знаків, направляючого пішохідного огородження, проведення відповідних регламентних робіт по ЦУП АСУ-ДР і периферійному устаткуванню, що керує роботою світлофорних об'єктів системи.
По м. Харкову експлуатується 3 205 шт. світлофорів, 288 шт. дорожніх контролерів, 28 481 шт. дорожніх знаків та 24 563,4 п. м направляючого пішохідного огородження.
Надання вищевказаних послуг передбачає строки, особливості, норми і кратність проведення технічних заходів. На підставі чого складається технічна специфікація.
В технічній специфікації міститься перелік запланованих заходів (Додаток 1 до пояснень - ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 7 аркушах).
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначений на підставі рішення Харківської міської ради 20 сесії 8 скликання № 447/23 від 22.11.2023 р. «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2024 рік» (за посиланням https://doc.city.kharkov.ua/uk/profile/document/view/id/710201) (Додаток 2 до пояснень - рішення ХМР № 447/23, на 77 аркушах), розрахунку видатків до кошторису Департаменту на 2024 рік (загальний фонд) за КПКВК 1517442 «Утримання та розвиток інших об’єктів транспортної інфраструктури».
Очікувана вартість предмета закупівлі «утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)» визначена з урахуванням Кошторисним нормам України. Настанова з визначення вартості будівництва, затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із змінами), СОУ Р-35586054-1-:2009 «Ресурсні елементні кошторисні норми на утримання об’єктів вулично-дорожньої мережі міста Харкова» та на підставі закупівельних цін минулорічних закупівель.
2. Щодо другого питання:
На виконання пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), Департаментом було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету за посиланням: https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-69718.html .
3. Щодо третього питання:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 (зі змінами, внесеними відповідними Указами Президента) введено в Україні воєнний стан.
Згідно з пунктом 5 частини першої статті 12-1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях визначає особливості здійснення оборонних та публічних закупівель із забезпеченням захищеності державних замовників і замовників від воєнних загроз.
Закон України «Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад у відповідності до його преамбули.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання даної норми прийнято постанову Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з п.19 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації щодо закупівлі за предметом: утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги), передбачено та зазначено опис та приклади формальних несуттєвих помилок згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження переліку формальних помилок» (далі – Перелік).
Отже, замовник в тендерній документації зазначає опис формальних помилок керуючись Переліком. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Правова природа формальних (несуттєвих) помилок в розумінні Закону є такою, що їх виявлення під час розгляду не потребує прийняття будь-яких додаткових рішень від замовника, оскільки їх допущення не залежить від рішень замовника і в жодному випадку не може призвести до відхилення тендерних пропозицій учасників, що прямо визначено частиною другою статті 22 Закону. Якщо ж виявлена помилка свідчить про наявність підстав для відхилення тендерних пропозицій, визначених пунктом 44 Особливостей, то така помилка не є формальною і тендерна пропозиція учасника відхиляється. При цьому, пункт 44 Особливостей містить вичерпний перелік підстав, у разі виявлення яких замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, і виявлені формальні (несуттєві) помилки до вказаного переліку не належать.
Законодавством про публічні закупівлі питання щодо протоколу стосовно встановлення фактів формальних несуттєвих помилок при розгляді тендерної пропозиції не врегульоване, тобто не передбачений обов’язок замовника складати окремий протокол про виявлення формальних помилок учасника.
Перелік формальних помилок визначений в пункті 2 розділу V тендерної документації по даному предмету закупівлі: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.». При цьому віднесення помилок, допущених учасниками в тендерних пропозиціях до формальних (несуттєвих), здійснюється замовником самостійно та відповідно до Переліку.
Під час розгляду тендерної пропозиції КП «ХАРКІВ-СИГНАЛ» було встановлено, що відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначені пунктом 44 Особливостей.
Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймалося замовником у день визначення учасника - КП «ХАРКІВ-СИГНАЛ» переможцем процедури закупівлі відповідно до статті 33 Закону та цього пункту Особливостей. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю було автоматично сформовано електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Оскільки інформація про визнання помилки формальною не містить обов’язку оприлюднювати її в електронній системі, дана інформація не включалась до протоколу про визнання учасника переможцем. Наявність формальних несуттєвих помилок учасника закупівлі ніяким чином не впливає на розгляд тендерної пропозиції та не призводить до її відхилення.
Додатки:
1. Додаток 1 до пояснень - ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 7 аркушах;
2. Додаток 2 до пояснень - рішення ХМР № 447/23, на 77 аркушах.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 17:58:21
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-19-015048-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до підпункту 7 пункту 47 Особливостей замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника.
Згідно із пунктом 20 частини 1 статті 1 Закону пов’язана особа - особа, яка для цілей Закону відповідає будь-якій із таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі;
фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Проведеним аналізом відповідності поданих тендерних пропозицій вимогам законодавства встановлено, що відповідно до інформації, яку розміщено у відкритому єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, доступ до якого є вільним, засновником КП "ХАРКІВ-СИГНАЛ" є - Харківська міська рада (ідентифікаційний код юридичної особи 35586054).
Також, відповідно до статуту, затвердженого заступником директора Департаменту - начальником Управління комунального майна та приватизації Департаменту економіки та комунального майна Харківської міської ради від 22.03.2023 та погодженого директором Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, власником КП "ХАРКІВ-СИГНАЛ" є Харківська міська територіальна громада в особі Харківської міської ради, яке знаходиться у сфері управління та підпорядковано Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради.
Таким чином, КП "ХАРКІВ-СИГНАЛ" та Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради перебувають під спільним контролем (підпорядковані, підзвітні та підконтрольні) Харківської міської ради та в розумінні пункту 20 частини 1 статті 1 Закону є пов’язаними особами.
Враховуючи вищевикладене, моніторингом встановлено підставу для відмови Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради учаснику КП "ХАРКІВ-СИГНАЛ" в участі у процедурі закупівлі відповідно до вимог підпункту 7 пункту 47 Особливостей.
Отже, поясніть, чому в порушення вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради не відхилив учасника процедури закупівлі КП "ХАРКІВ-СИГНАЛ" як такого, що підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-20 16:34:16
Пояснення Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон України «Про публічні закупівлі»/ Закон).
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону, згідно з пунктом 3-7 розділу Х Закону.
Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Принципи здійснення публічних закупівель закріплені у статті 5 Закону. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
У частині першій статті 1 Закону наведені значення термінів, що вживаються у Законі. Згідно з положеннями пункту 2 Особливостей, терміни вживаються Особливостях, зокрема у значенні, наведеному в Законі України «Про публічні закупівлі». За визначенням, наведеним у пункті 32 частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. За абзацом першим пункту 37 Закону учасник процедури закупівлі (далі - учасник), зокрема є - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію.
Пунктом 10 Особливостей передбачено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями.
Відповідно до пунктів 30 та 31 Особливостей під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи, а тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Згідно з частиною третьою статті 26 Закону отримана тендерна пропозиція пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції. Для участі в цих відкритих торгах через електронну систему закупівель була подана одна тендерна пропозиція: тендерну пропозицію подав учасник КП “ХАРКІВ-СИГНАЛ” (Ідентифікаційний код в ЄДР – 35586054). (РЕЄСТР ОТРИМАНИХ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, що додається, додаток 1 до цих пояснень).
У відповідності до норм абзацу першого пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону.
Тому згідно з абзацом першим пункту 36 Особливостей, оскільки була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, розкрила всю інформацію, зазначену в поданій тендерній пропозиції КП “ХАРКІВ-СИГНАЛ” (Ідентифікаційний код в ЄДР – 35586054), не проводила оцінку такої тендерної пропозиції та визначила тендерну пропозицію КП “ХАРКІВ-СИГНАЛ” найбільш економічно вигідною.
Відповідно до абзацу другого пункту 36 Особливостей, замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Тому, на виконання вимог абзацу другого пункту 36 Особливостей, згідно з відповідними положеннями статті 29 Закону, зокрема, згідно з частиною десятою статті 29 Закону, з урахуванням положень пункту 43 Особливостей, Замовником - Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради було розглянуто найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі - КП “ХАРКІВ-СИГНАЛ” щодо її відповідності вимогам тендерної документації, у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
За результатами розгляду тендерної пропозиції КП “ХАРКІВ-СИГНАЛ” встановлено, що тендерна пропозиція КП “ХАРКІВ-СИГНАЛ” відповідає вимогам тендерної документації, і у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції КП “ХАРКІВ-СИГНАЛ” згідно з Особливостями.
Відповідне рішення уповноваженої особи Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради було оформлено протоколом від 28.12.2023 року № 54-23.
Приймаючи рішення щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції КП “ХАРКІВ-СИГНАЛ”, встановлених пунктом 47 Особливостей, у тому числі підпунктом 7 пункту 47 Особливостей, Замовник виходив з наступного:
Абзацом першим пункту 47 Особливостей зазначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі у визначених випадках, а у підпунктах 1 – 12 пункту 47 Особливостей встановлено відповідні підстави:
«47. Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;
12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми».
Водночас вичерпний перелік підстав для відхилення учасника процедури закупівлі, тендерної пропозиції, переможця процедури закупівлі наведено у підпунктах 1 – 3 пункту 44 Особливостей.
Згідно з вищезазначеним, відповідно до підпункту 7 пункту 47 Особливостей замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника.
Пункт 20 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі;
фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї.
Таким чином, під час проведення процедури відкритих торгів замовник перевіряє наявність підстав, зазначених у підпункті 7 пункту 47 Особливостей, в частині пов`язаності учасника з іншими учасниками процедури закупівлі відкритих торгів та/або з уповноваженою особою (особами) замовника / керівником замовника.
Тобто, за положеннями Особливостей згідно із Законом, припущення щодо ознаки пов`язаності замовника з учасником, самої по собі, не є підставою для прийняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиленні тендерної пропозиції учасника. В той же час, такою підставою є пов`язаність самих учасників між собою, та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника.
Як уже було зазначено вище, для участі в цих відкритих торгах подана одна тендерна пропозиція, яку подав учасник - КП “ХАРКІВ-СИГНАЛ” (Ідентифікаційний код в ЄДР – 35586054). Тобто, у даних відкритих торгах прийняв участь один учасник, тому Замовником не було встановлено і не могло бути встановлено підстави, зазначеної у підпункті 7 пункту 47 Особливостей, в частині пов`язаності учасника з іншими учасниками процедури закупівлі відкритих торгів, за їх відсутністю.
Крім того, слід звернути увагу на те, що відповідно до п. 7.1.3. Статуту КП “ХАРКІВ-СИГНАЛ”, Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, здійснюючи свої функції, не втручається в оперативну та господарську діяльність Підприємства - КП “ХАРКІВ-СИГНАЛ” (далі – КП “ХАРКІВ-СИГНАЛ”/ Підприємство/ підприємство).
Відповідно до п. 2.3., 2.4. Статуту КП “ХАРКІВ-СИГНАЛ” підприємство як юридична особа має відокремлене майно, яке передане йому на праві господарського відання, самостійний баланс, поточний рахунок, валютний і інші рахунки в установах банків, товарний знак, фірмовий бланк, печатку, кутовий штамп зі своєю назвою.
Підприємство не відповідає по зобов`язаннях Харківської міської ради та її виконавчих органів, в сферу управління яких входить, а останні не відповідають по зобов`язаннях Підприємства.
А отже, з вищенаведеного вбачається, що Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Департамент / Замовник) не має право втручатись в оперативну та господарську діяльність КП “ХАРКІВ-СИГНАЛ”, а також не має право втручатись та не має можливості здійснювати вирішальний вплив на господарську діяльність КП “ХАРКІВ-СИГНАЛ”. Разом з тим, Департамент не є органом управління та не володіє часткою (паєм, пакетом акцій), яка становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Уповноважена особа, керівник Департаменту та/або члени їхніх сімей, не здійснюють контроль над КП “ХАРКІВ-СИГНАЛ” та не уповноважені здійснювати від імені підприємства юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Вищенаведене дає підстави дійти висновку про відсутність підстав вважати Департамент пов`язаною особою з КП “ХАРКІВ-СИГНАЛ” в розумінні пункту 20 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі".
Зважаючи на вищевказане, у Замовника були відсутні підстави для прийняття рішення про відмову КП “ХАРКІВ-СИГНАЛ” в участі у процедурі закупівлі, у тому числі зазначені у підпункті 7 пункту 47 Особливостей, та підстави для відхиленні його тендерної пропозиції, зокрема, визначені в абзаці другому підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Принагідно інформуємо, що подібна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 27.07.2021 у справі № 922/2469/20, від 12.08.2021 у справі № 922/2809/20, від 02.09.2022 № 922/2062/21, від 22.06.2023 № 922/2502/21, у постанові Третього апеляційного адміністративного суду від 06.09.2022 у справі № 280/7700/21.
Додатки до пояснень:
1. додаток 1 до пояснень - РЕЄСТР ОТРИМАНИХ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, на 1 аркуші;
2. додаток 2 до пояснень - СТАТУТ КП ХАРКІВ СИГНАЛ, на 11 аркушах.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація, що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-19-015048-a від 27.02.2024, проведеною Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, який опубліковано в електронній системі закупівель 27.02.2024 (далі – Висновок). Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (надалі - Департамент/Замовник) надає інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органом державного фінансового контролю – Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області у Висновку. У Висновку зазначено, що за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що в підпункті 2 пункту 11.4 розділу ХІ проєкту договору (Додатку 3 до тендерної документації) Замовником встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, «погодження зміни ціни за одиницю товару в Договорі (договорі про закупівлю) у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення Договору (договору про закупівлю) або останнього внесення змін до Договору (договору про закупівлю) в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в Договорі (договорі про закупівлю) на момент його укладення». Проте відповідно до даних оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вид предмета закупівлі визначено як послуга. Стосовно застосування Замовником в проєкті договору про закупівлю підпункту 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), повідомляємо, що Замовник керувався відповідями на запитання щодо застосування відповідних положень пункту 19 Особливостей, що розміщені на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=37af139c-f359-4feb-8db5-6e8a9a67a547&lang=uk-UA, https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=831b2ddd-f1a0-46b2-ba0b-d5a2d84380d2&lang=uk-UA. Відповідно до пункту 3 розділу ІІ. Констатуюча частина Висновку Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень) Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягненням до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Щодо підтвердження виконання зазначеного у Висновку зобов’язання повідомляємо, що: – уповноваженою особою Замовника було здійснено детальне вивчення положень Висновку та було прийняте рішення про врахування відповідних положень Висновку стосовно застосування положень абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28, пункту 19 Особливостей у подальшій роботі; – директором Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради було проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель у майбутньому, в подальшому при здійсненні публічних закупівель неухильно дотримуватись Закону, Особливостей та інших нормативних документів; – згідно з наказом директора Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради від 04.03.2024 № 3/1 щодо Шевчун О.В. застосовано захід громадського впливу у вигляді громадського осуду та проведено роз’яснювальну роботу (Додаток 1 – Наказ від 04.03.2024 № 3/1, на 2 аркушах). Також, слід зауважити, що уповноважена особа на постійній основі ознайомлюється з нормативно-правовими документами, що стосуються сфери публічних закупівель, з роз’ясненнями Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель, проходить навчання на семінарах та вебінарах з питань публічних закупівель; проводиться робота щодо вивчення та аналізу досвіду інших закупівельників, що буде обов’язково здійснюватися і в подальшому. Додаток: 1. Додаток 1 – Наказ від 04.03.2024 № 3/1, на 2 аркушах.
2024-03-05 16:30:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності.
2024-03-06 10:47:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "ХАРКІВ-СИГНАЛ" |
50 000 000,00
UAH з ПДВ
|
50 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "ХАРКІВ-СИГНАЛ" #35586054 |
Переможець |
50 000 000,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2023 12:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2024 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2024 15:21
|
Додаткова угода № 1 до договору № 3 Частина 2.PDF | зміни до договору |
12 серпня 2024 15:17
|
Додаткова угода № 1 до договору № 3 Частина 3.PDF | зміни до договору |
12 серпня 2024 15:17
|
Додаткова угода № 1 до договору № 3 Частина 1.PDF | зміни до договору |
12 серпня 2024 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 15:18
|
Договір № 3.pdf | укладений |
03 січня 2024 15:15
|
Додаток 1.pdf | укладений |
03 січня 2024 15:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до договору № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |