Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 30644336 |
Вебсайт: | http://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation.html |
Місцезнаходження: | 50007, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ-ПІДПІЛЬНИКІВ, будинок 15, приміщення 15 |
Контактна особа: |
Надія Анатоліївна Скляр +380675439227 zakupkasanservis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2023 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2023 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2023 15:03 |
1.Тендерна документація за Особливостями(прибирання та підмітання) на 2024рік29.12.23.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-26-000005 ● 2a70e46f0ae14e9d982cfa651e13bdd9
- Статус: завершено ● Дата: 29 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2024 14:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2024 № 14
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2023-12-29-006099-a 29.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-30 10:29:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги із прибирання та підмітання доріжок та засмічених ділянок в парках, скверах та об’єктах благоустрою міста (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-006099) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформацію та відповідних документів на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-02 18:40:21
Пояснення в межах проведення моніторингу за Ідентифікатором моніторингу: UA-M-2024-01-26-000005 на запит від 30.01.2024 по закупівлі UA-2023-12-29-006099-a
У межах проведення моніторингу закупівлі «послуги із прибирання та підмітання доріжок та засмічених ділянок в парках, скверах та об’єктах благоустрою міста, код ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-006099-a) щодо порушених питань:
«потреба в отриманні інформацію та відповідних документів на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість»
КП «САНСЕРВІС» КМР (далі – Замовник) надає наступні пояснення (інформацію та документи), які полягають у наступному:
Уповноваженою особою Замовника 29.12.2023р. було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю «послуги із прибирання та підмітання доріжок та засмічених ділянок в парках, скверах та об’єктах благоустрою міста, код ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (далі – послуги) на очікувану вартість закупівлі на 2024р. на суму 10 000 000,00 UAH з ПДВ за номером ID: UA-2023-12-29-006099-a. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обраховано згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від можливих надавачів послуг з комерційних пропозицій з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами з урахуванням коефіцієнту інфляції на 2024 рік. Відповідно розмір очікуваного бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даної послуги, запиту попередніх цінових пропозицій з метою моніторингу цін, з урахуванням коефіцієнту інфляції, згідно очікуваних кошторисних призначень на 2024 рік. При цьому зроблено було запити щодо попередніх комерційних пропозицій та отримано орієнтовні розрахунки загальної річної вартості, орієнтовною розрахунковою потребою у прибиранні, підмітанні доріжок та засмічених ділянок в парках, скверах та об’єктах благоустрою з урахуванням: обсягів та періодичності надання послуг по об’єктно, згідно очікуваних планових розрахунків технічного відділу та з урахуванням ст. 18, ст. 24 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» та Правил благоустрою території населеного пункту, підприємства, установи, організації та громадян забезпечують благоустрій земельних ділянок, наданих їм відповідно до вимог чинного законодавства у власність чи користування.
КП «САНСЕРВІС» КМР з метою дотримання діючого законодавства та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було отримано 3 цінові пропозиції від можливих надавачів послуг, а саме: 10 336 000,00 грн від ТОВ «ЛІДЕР-БУД КР», 12 300 000,00 грн від ТОВ «Армада-КР» та 14 860 000,00 грн від ТОВ «ТАЙМ КРІСТАЛ» та визначено загальну середню вартість закупівлі у сумі 12 498 666,67 грн, що перевищувала очікувані виділені бюджетні призначення але враховуючи те, що найнижча цінова пропозиція найбільше відповідає сумі очікуваних бюджетних призначень на 2024р., то було оголошено закупівлю у межах цих призначень на суму 10 000 000,00грн.
Система утримання територій міста передбачає організацію прибирання, раціональне збирання, швидке видалення, перевезення відходів до полігону. Закупівля здійснюється з метою забезпечення належного санітарного рівня територій об’єктів благоустрою, а також дотримання правил екологічної безпеки при поводженні з ними та згідно з вимогами санітарних норм і правил для забезпечення комфортного та безпечного перебування у парках та скверах міста мешканців, гостей міста та переселенців з інших регіонів України, де ведуться бойові дії і відповідно орієнтовної потреби підприємства у цих послугах, що полягають у прибиранні та підмітанні доріжок та засмічених ділянок в парках, скверах та об’єктах благоустрою міста, що передані на балансовий облік підприємства у кількості 7 (сім): Парк «Шахтарський», Районний парк «Ювілейний», Районний парк ім. Савицького, Районний парк «Північний», Сквер на пл.Молодіжній,1, Сквер по вул. Героїв АТО,30 , Сквер «Алея 200 каштанів» загальною площею, що потребує утримання в належному стані 123142 квадратних метри. Враховуючи те що місто Кривий Ріг є найдовшим містом в Європі, то протяжність маршруту для надання послуги є досить значною ніж в інших містах, оскільки довжина міста приблизно 120 км.
Під прибиранням територій об'єктів благоустрою розуміють санітарне очищення елементів благоустрою, а саме: покриття вулично-дорожньої мережі, зелені насадження, малі архітектурні форми тощо, що знаходяться на території, збирання та перевезення у становлені місця відходів, вуличного змету, листя, гілля, снігу, льоду тощо.
Послуги з прибирання поділяються на механізовані, ручні та комплексні.Ручне прибирання здійснюється на тих ділянках, де неможливо застосування механізмів (невдосконалене покриття, тупикові ділянки тротуарів, прибардюрної частини тротуарів тощо), або у разі неможливості забезпечення об'єкту необхідними механізмами. До того ж як правило, прибирання механізованим способом здешевлює вартість послуги.
Обсяг послуг, що включає й роботи з прибирання об'єктів благоустрою: прибирання вручну та механізованим способом .
Орієнтовні обсяги по об’єктах благоустрою з урахуванням щільності заселення районів міста, з урахуванням кількості мешканців, гостей міста та переселенців, що постійно прибувають у місто з районів де ведуться бойові дії внаслідок російської агресії проти України
Благоустрій та утримання у належному стані парків, рекреаційних зон, садів, скверів і розташованих на їхніх територіях майданчиків для дозвілля здійснюється з дотриманням вимог Законів України «Про благоустрій населених пунктів», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про оцінку впливу на довкілля», а також:
- Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10 квітня 2006 року № 105, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 27 липня 2006 року за № 880/12754;
- Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697;
- Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 березня 2011 року № 145, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2011 року за № 457/19195;
- ДБН В.2.3-5-2017 «Вулиці та дороги населених пунктів»;
- інших нормативно-правових актів та нормативно-технічних документів.
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України « Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць» № 145 від 17.03.2011, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів, ДБН для зазначеного предмета закупівель.
Підприємству на балансовий облік у 2021-2022 рр. було передано об’єкти благоустрою: парки , сквери.
Необхідність закупівлі послуг у 2024році згідно заявки технічного відділу на проведення закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Термін надання послуг — з дати укладання договору по 31.12. 2024р.
1. Докладний опис послуги:
послуги із прибирання та підмітання доріжок та засмічених ділянок в парках і скверах міста, що перебувають на балансовому обліку підприємства у м. Кривий Ріг (ручне, механізоване) з вивезенням зметів та сміття на полігон твердих побутових відходів в м. Кривий Ріг.
Таблиця 1
№
пп Найменування послуг і витрат Одиниця
виміру Кількість
1 Прибирання покриття великотоннажними транспортними засобами або іншими технологічними транспортними засобами - підмітально-прибиральними машинами та підмітально-прибиральними машинами (з дорожніми щітками) 1000м2 19899,1962
2 Очищення проїзної частини від нанесеного ґрунту біля бордюрів вручну 10м 39 195,675
3 Очищення проїзної частини від нанесеного ґрунту біля бордюрів вручну за допомогою дорожнього пилосмоку (вуличного/дорожнього електричного пилососу) 10м 91 456,775
4 Перевезення сміття до 22 км
т 285,48
5 Перевезення сміття до 7 км
т 295,13
6 Перевезення сміття до 40 км
т 120,56
7 Перевезення робітників, інструментів, дорожніх знаків, огороджень тощо 1км 7114,4
Об'єкти благоустрою, які обліковані на балансі підприємства становлять площу 123142 квадратних метри
2. Вимоги:
- наявність спеціалізованої техніки:
- великотонажний транспортний засіб або інший технологічний транспортний засіб, а саме: підмітально-прибиральна машина не менше 6 одиниць;
- вуличний/дорожній електричний пилосос не менше 6 од.;
- підмітально-прибиральна машина (з дорожніми щітками) не менше 2 од.
- автомобіль для вивезення сміття;
та персоналу відповідної кваліфікації;
- чітке дотримання режимів і графіків прибирання;
- забезпечення належного санітарного стану території, що прибирається;
- обов’язкове забезпечення вивезення зметів та сміття на полігон в м. Кривий Ріг;
- очищення від ґрунту та порослі трави вздовж бордюр тротуарів в парках та скверах зі сторони тротуару та об’єктах благоустрою з зонах засмічених ділянок;
- дотримання природоохоронного та санітарного законодавства.
У разі, якщо в технічному завданні міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип, джерело походження або виробник, вважати доданим до кожного з них вираз: «або еквівалент»
Послуги з підмітання доріжок в парках та скверах та об’єктах благоустрою з зонах засмічених ділянок надаються з використанням матеріалу та машин і механізмів Учасника.
Види та обсяги послуг надаються з урахуванням погодних умов.
Місце надання: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, в парках, скверах та об’єктах благоустрою міста, що перебувають на балансовому обліку підприємства
Термін надання: по 31.12.2024.
3. Основні роботи з підмітання парків та скверів:
- підмітання та прибирання тротуарів в парках та скверах (від сміття та змету);
- санітарне прибирання побутових відходів;
- ручне, механізоване підмітання тротуарів від залишків технологічних матеріалів, що застосовувались для зимового утримання тротуарів, піску, опалого листя та сміття, решток рослин (трави);
- підмітання та прибирання на об’єктах благоустрою міста, що перебувають на балансовому обліку підприємства;
- забезпечення вивезення листя та змету з тротуарів парків, скверів, об’єктів благоустрою міста що перебувають на балансовому обліку підприємства у м. Кривий Ріг на полігон твердих побутових відходів.
4.Площі та місця надання послуги:
Прибирання територій парків та скверів від нанесеного піску та ґрунту, опалого листя здійснюється цілорічно за відсутності на дорожньому покритті снігово-льодових відкладень в зимовий період. Прибирання територій парків та скверів від залишків технологічних матеріалів, що застосовувались для зимового утримання територій. Прибирання від побутового та іншого сміття здійснюється цілорічно.
Нанесений пісок, ґрунт, залишки технологічних матеріалів та накопичене сміття забороняється переміщувати з територій на газони (зелені зони), смуги та ділянки зелених насаджень, а також скидати у водойми.
Прибирання тротуарів здійснюється цілорічно.
5. Технічні характеристики:
5.1. На територіях, які належить прибирати, необхідно надавати послуги, спрямовані на наведення та постійне підтримання чистоти і порядку на об’єктах благоустрою.
5.2. Об’єкти благоустрою підлягають прибиранню від:
- підмітання та прибирання тротуарів в парках та скверах (від сміття та змету);
- санітарне прибирання побутових відходів;
- ручне, механізоване підмітання тротуарів від залишків технологічних матеріалів, що застосовувались для зимового утримання тротуарів, піску, опалого листя та сміття, решток рослин (трави);
- підмітання та прибирання на об’єктах благоустрою міста, що перебувають на балансовому обліку підприємства;
- забезпечення вивезення листя та змету з тротуарів парків, скверів, об’єктів благоустрою міста що перебувають на балансовому обліку підприємства у м. Кривий Ріг на полігон твердих побутових відходів.
5.3. Надання послуг здійснюватиметься згідно із щомісячним графіком наданим Замовником з переліком об’єктів.
Періодичність надання послуг може бути змінена замовником в односторонньому порядку. У разі необхідності термінового виконання робіт із прибирання територій парків та скверів Замовник може надавати доручення на виконання додаткових об'ємів робіт в межах лімітних асигнувань.
5.4. При наданні послуг (підмітання) необхідно проводити періодичний моніторинг стану об’єктів благоустрою, а у разі виявлення недоліків (відкриті люки оглядових колодязів інженерних мереж, просідання покриття або ґрунту, малих архітектурних форм) інформувати про це замовника в день виявлення.
5.5. Вивезення сміття забезпечується власним, або такими, що використовується на правах оренди, лізингу, транспортних послуг тощо, автотранспортом Учасника.
5.6. Учасник забезпечує недопущення: складування відходів (побутового сміття, опалого листя, гілля та відходів деревини) в недозволених місцях, переміщення прибраного змету та піску на зелені зони, до/на решітки для прийому стічної води відкритого типу.
5.7. Не врахована Виконавцем вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.
5.8. У разі виявлення Замовником неякісно наданих послуг, представниками Замовника складається акт-претензія (дефектний акт). В такому разі Замовник не здійснює оплату Виконавцю за неякісно виконані роботи, до усунення дефектів.
У разі оформлення не менше трьох актів-претензії по одному об’єкту (вулиці) протягом звітного періоду (календарний місяць), Замовник залишає за собою право не проводити розрахунки по такому об’єкту за відповідний період.
5.9. Учасник повинен використовувати обладнання та матеріали, які не спричиняють шкоди довкіллю, забезпечити унеможливлення розсипання зібраного сміття в процесі його збирання та перевезення, не допускати забруднення навколишнього середовища при його транспортуванні.
6.Нормативні характеристики :
6.1. Надання послуг здійснюється з врахуванням:
- Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
- Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»;
- Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»;
- Закону України «Про управління відходами»;
- Правил благоустрою територій населених пунктів, затверджених рішенням Криворізької міської ради від 31.01.2023р. № 1685;
- Типових правил благоустрою територій населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.11.2017 №310;
- Методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 № 213;
- інших нормативно-правових актів.
До цього пояснення додаються:
1) сканкопії 3-х комерційних пропозицій
2) сканкопія паперової версії «обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі послуги, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі»
З повагою,
уповноважена особа з організації та
здійснення закупівель, начальник
відділу публічних закупівель та
матеріально-технічного постачання Надія СКЛЯР
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРК АВЕНЮ КР" |
9 954 130,89
UAH з ПДВ
|
9 954 130,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРК АВЕНЮ КР" #45284807 |
Переможець |
9 954 130,89
UAH з ПДВ
|
10 січня 2024 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 12:07
|
ДОГОВІР 7-Б від 16.01.2024 ТОВ ПАРК АВЕНЮ КР.PDF | укладений |
16 січня 2024 12:05
|