Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Бугай Дмитро Вікторович 380444199838 dugaj.103@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 46 214 822,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 231 074,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 14:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 14:44 |
ТД КР Перша Ластівка.docx | |
09 лютого 2024 14:44 |
25_СД_ВОБ Перша ластівка.rtf | |
09 лютого 2024 14:44 |
24_СД_ВОБ Перша ластівка.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно п.9.2 ДБН А.2.2-3:2014 із Зміною № 1 та Зміною № 2 до складу проєкту стадії Р для будівництва повинні входити переліки робіт, для яких необхідне складання актів на приховані роботи, в тому числі Проекти виконання робіт, які розробляються будівельною організацією, тобто підрядником, із залученням інженера проектувальника. Проєкт виконання робіт, який є обов’язковою складовою частиною робочої документації з будівництва, розробляється організацією, що здійснює будівництво (підрядником), на підставі інших частин робочої документації, проєкту організації будівництва та завдання ГІПа будівельної організації (відповідно п.5.3.5 ДБН А .3.1-5:2016), який має узгодити зазначену робочу документацію підрядника.
Крім того, вимоги тендерної документації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, передбачають надання учасником кошторисної документації, до складу якої входить зведений кошторисний розрахунок, що передбачає його складання підписання за участю головного інженера проєкту.
Також під час формування вимог тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації і досвіду замовником враховано складність об’єкту будівництва, тривалість виконання робіт (до 31.12.2025 р.) та можливі зміни до проєктної документації протягом процесу будівництва.
За таких обставин, вважаємо, що вимога тендерної документації щодо наявності в учасника закупівлі головного інженера проєкту, кваліфікація якого підтверджується сертифікатом, є обґрунтованою.
Вимоги про усунення порушення
Додатково зазначаємо, що ДІАМ під час прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів перевіряється дотримання норм ДБН
В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» (далі - ДБН В.2.2-5:2023)
затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та нфраструктури України від 10.08.2023 № 702.
Згідно абзацу першого частини шостої статті 39 Закону, орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає декларацію про готовність об’єкта до експлуатації замовникові, якщо декларація подана чи оформлена з порушенням установлених вимог, з обґрунтуванням причини у строк, передбачений для її реєстрації.
Частиною сьомою статті 39 Закону визначено перелік підстав згідно яких орган державного архітектурно-будівельного контролю відмовляє у видачі
сертифіката.
Додатково зазначаємо, що відповідно до абзацу четвертого частини сьомої статті 39 Закону, однією з основних підстав відмови у видачі сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації є: невідповідність об’єкта проектній
документації на будівництво такого об’єкта та/або вимогам будівельних норм, у тому числі щодо: дотримання вимог, передбачених розділом інженерно-технічних заходів
цивільного захисту, вимог пожежної та техногенної безпеки.
Механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів визначений Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвомоб’єктів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 461 від 13.04.2011.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в Мінюсті 30.07.2018 № 879/3233. В разі неулаштування АСЦО, укриття не буде прийняте в експлуатацію, не будуть підписані акти і Державна казначейська служба України не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу, що на це виділяються бюджетні кошти. При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2000). Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства, а саме передбачити в тендерній документації улаштування АСЦО.
Щодо 2 частини зауваження: «захисні споруди та СПП суб’єктів господарювання, що мають обладнуватися автоматизованими системами раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення (на об’єктах підвищеної небезпеки), мають обладнуватися електронними інформаційними табло та системою зв’язку; сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло мають з’єднуватися з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення», ключовим є визначення (на об’єктах підвищеної небезпеки) – де проєктний об’єкт: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови - дошкільний навчальний заклад «Перша Ластівка» Оболонського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Героїв полку «Азов» (вулиця Малиновського Маршала), 30-а у Оболонському районі м. Києва» таким не являється, згідно Закону України «Про об’єкти підвищеної небезпеки» (стаття 1, абзац 7: об’єкт підвищеної небезпеки - єдиний майновий комплекс підприємства, що включає будь-які будівлі, виробництва (цехи, відділення, виробничі дільниці), окреме обладнання та джерела небезпеки, розташовані в межах території такого об’єкта, який за результатами ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки вважається об’єктом підвищеної небезпеки відповідного класу).
Враховуючи вищевказане, проєкт відповідає вимогам п.11.7, ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» та отримав позитивний висновок екпертизи (Реєстраційний номер EX01:6412-1423-2828-4957).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000017 ● 2f7626ed8d7f436b99e485833da5f5de
- Статус: завершено ● Дата: 17 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 12:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2024-02-09-009765-a 09.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-11 16:13:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови-дошкільний навчальний заклад «Перша Ластівка» Оболонського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Героїв полку «Азов», 30-А (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-009765-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-16 12:12:35
Надання пояснень на запит
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
Відповідно до Договору № 2809-Р від 28.09.2023 було розроблено проектну документацію на будівництво за робочим проєктом: код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови-дошкільний навчальний заклад «Перша Ластівка» Оболонського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Героїв полку «Азов», 30-А).
Отримано позитивний експертний висновок щодо розгляду проектної документації від ТОВ «Перша будівельна експертиза» від 26.12.2023 №231206-06/А.
На підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта визначена вартість будівництва.
Закупівля здійснюється на виконання рішення Київської міської ради від 31.08.2023 №7093/7134 та відповідно до розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 15.11.2023 №730 «Про будівництво споруд подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття у закладах освіти Оболонського району м. Києва», які розміщені на відповідних веб-сайтах за посиланнями:
https://kmr.gov.ua/sites/default/files/7093-7134.pdf
https://obolon.kyivcity.gov.ua/files/2023/11/15/730.pdf
Технічні та якісні характеристики, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», «Настанови з визначення вартості будівництва», «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництві», а також відповідно до ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»; ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти»; ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві»; ДБН В.2.5-56:2014 зі змінами «Системи протипожежного захисту»; ДБН А.2.2-3-2014 зі змінами «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На виконання вищевказаного, обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено Замовником на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/ACD0F2B09DE4D679C2258AB30052081E
(на підтвердження чого додатково надаємо скрін-копії сторінок публікації).
Додатково надаємо експертний звіт від 26.12.2023 №231206-06/А та зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 11:32:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови-дошкільний навчальний заклад «Перша Ластівка» Оболонського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Героїв полку «Азов», 30-А (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-009765-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином учасником ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» дотримано вимогу підпункту 2.1.пункту 2 таб. 1 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання сканованих протоколів (або витяги з них) до посвідчень або свідоцтв, що підтверджують здобуття робітничої професії (присвоєння кваліфікації з робітничої професії), на підставі яких видавалися посвідчення або свідоцтва на працівників (згідно інформації зазначеної в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.02.2024
№ 29 та від 20.02.2024 № 60): Серенко Олександра Олександровича, Єруха Володимира Олександровича, Вовка Андрія Петровича, Буряка Владислава Сергійовича, Боуша Дмитра Олеговича, Клічка Романа Олексійовича, Селезньова Олексія Дмитровича, Абрамова Олександра Олександровича, Артамонова Олексія Олександровича, Дрозда Романа Олександровича?
2. Яким чином учасником ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» дотримано вимогу підпункту 3.1. пункту 3 таб. 1 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання на підтвердження виконання аналогічного договору, зокрема, копію завірену належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» повністю виконаного аналогічного договору?
3. Яким чином учасником ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» дотримано вимогу підпункту 1.1. пункту 1 таб. 1 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують наявність у нього механізмів, обладнання та інструменту, зазначеного у довідці, та підстави права власності або права користування або договори, або акти-приймання-передачі, або видаткові накладні, або свідоцтва про реєстрацію права власності, зокрема, акумуляторний шуруповерт Зеніт ЗШФ-18, Li M1 у кількості 2 шт., шуруповерт мережевий 280 Вт у кількості 1 шт., міксер для штукатурки, цементу, клейових мас, SDS 100x600 мм (Україна) у кількості 1 шт., компресор дизельний MATARI у кількості 1 шт.?
4. Яким чином учасником ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» дотримано вимогу підпункту 1.1. пункту 1 таб. 1 Додатку 1 до тендерної документації в частині підписання оборотно-сальдової відомості по рахунку 10, 11 за 31.12.2023 р. службовою особою учасника, відповідальною за ведення бухгалтерського обліку?
5. Яким чином учасником ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» дотримано вимогу підпункту 1.11 пункту 1 таб. 2 Додатку 1 до тендерної документації (учасник надає у складі тендерної пропозиції проєкт договору відповідно до наданої форми з приміткою Учасника «Згодні з умовами договору»)?
6. Яким чином учасником ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» дотримано вимогу підпункту 2 пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині надання:
- розрахунок величини адміністративних витрат;
- розрахунок очікуваного прибутку;
- кошторисну документацію обмінний файл .bdd (.bds) або .imd (.ims)?
7. Яким чином учасником ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» дотримано вимогу підпункту 2.4 пункту 2 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації чинного Дозволу, виданого органом Держпраці та/або Декларацію про відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам охорони праці (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу та/або декларації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки») (зі змінами) за наступними роботами, зокрема, монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 14:24:44
Пояснення на запит
«Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) надає пояснення на запит Держаудитслужби від 15.04.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі: «код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови-дошкільний навчальний заклад «Перша Ластівка» Оболонського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Героїв полку «Азов», 30-А».
1. Відповідаючи на це запитання зазначаємо, що після вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» було виявлені невідповідності дотримання вимог підпункту 2.1. пункту 2 таб. 1 Додатку 1 до тендерної документації, після чого учаснику було надано 24 години на виправлення недоліків в тендерній пропозиції. ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» 20 лютого 2024 року через електронну систему закупівель шляхом завантаження файлів було надано документ «2.2.1. Дипломи,сертиф. ЦБ», у якому наявна інформація про здобуття робітничої професії (присвоєння кваліфікації з робітничої професії) наступними працівниками: Серенко Олександр Олександрович та Єрух Володимир Олександрович (стор. 43-46 документа). Також ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» 20 лютого 2024 року було завантажено документ «2.2.2. Охорона праці ЦБ», у якому наявна інформація про здобуття робітничої професії (присвоєння кваліфікації з робітничої професії) наступними працівниками: Вовк Андрій Петрович, Буряк Владислав Сергійович, Боуш Дмитро Олегович, Клічко Роман Олексійович, Селезньов Олексій Дмитрович, Абрамов Олександр Олександрович, Артамонов Олексій Олександрович, Дрозд Роман Олександрович (стор. 93-107 документа).
2. Відповідаючи на це запитання, повідомляємо, що учасник ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» у складі тендерної пропозиції завантажив файли з назвами: «2.3.1. Договір Ортопедія», «2.3.2. Договір НАУ корп. 2», «2.3.3. Договір НАУ корп. 11», «2.3.4._Васил_кiвка_спортзал», «2.3.5._Договiр_Верхн_однiпровс_к», «2.3.6. Договір Божедарівка». В цих документах завантажені скановані оригінали аналогічних договорів з кольоровими печатками, виходячи з чого Замовником зроблено висновок про дотримання учасником вимог підпункту 3.1. пункту 3 таб. 1 Додатку 1 тендерної документації.
3. Відповідаючи на це запитання, повідомляємо, що учасником - ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» - у складі тендерної пропозиції завантажено файл з назвою «2.1.1. Накладні, акт, договір авто». Відповідно до цього документа учасник підтвердив наявність в нього механізмів, обладнання та інструменту, про якій йдеться у запиті, а саме: 1. акумуляторний шуруповерт Зеніт ЗШФ-18, Li M1 у кількості 2 шт. (стор. 10, позиція №13 та стор. 15, позиція №1 документа); шуруповерт мережевий 280 Вт у кількості 1 шт. (стор. 10, позиція №3 документа); міксер для штукатурки, цементу, клейових мас, SDS 100x600 мм (Україна) у кількості 1 шт. (стор. 14, позиція №14 документа); компресор дизельний MATARI у кількості 1 шт. (стор. 17 підпункту 3 пункту 1 документа).
4. Відповідаючи на це запитання, повідомляємо, що згідно із ч. 3 ст. 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років, несе уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством, або власник відповідно до законодавства та установчих документів. У складі документів тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» надано витяг з оборотно-сальдової відомості станом на 31.12.2023, підписаний керівником Товариства, тобто уповноваженою особою (документ з назвою «2.1.5. Витяг осв 31.12.2023»).
5. Відповідаючи на це запитання, повідомляємо, що учасник ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» у складі тендерної пропозиції завантажено файл з назвою «6. Проект договору», в якому викладений проєкт договору згідно Додатку №4 до тендерної документації з приміткою «Згодні з умовами договору», а також з підписом керівника Товариства, тобто уповноваженою особою.
6. Відповідаючи на це запитання, повідомляємо, що учасник ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» у складі тендерної пропозиції завантажено файл з назвою «4.1. Кошторис Перша ластівка». Відповідно до цього документа підтвердив відповідність підпункту 2 пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації а саме: 1. розрахунок величини адміністративних витрат (стор. 9 документа); 2. розрахунок очікуваного прибутку ( стор. 10 документа). Також на вимогу надання обмінного файлу .bdd (.bds) або .imd (.ims) на кошторисну документацію, учасником було надано файли з назвою «4.1.2.1. ІМД файл» та «4.1.2.2. ІМД файл 2».
7. Відповідаючи на це запитання, повідомляємо, що учасник ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» у складі тендерної пропозиції завантажив файли з назвами: «8.16. Декларація ЦЕНТРА-БУД», та «8.15. Дозвіл виконання робіт», відповідно до цих документів учасник підтвердив дотримання вимоги підпункту 2.4 пункту 2 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит у порядку, зазначеному вище.
ВИРІШЕНО:
1. Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією.
2. Оприлюднити пояснення на Запит в електронній системі закупівель.
3. Оприлюднити скрін-копії з сайту Київаудит, що помилково не були завантажені у відповідь на перший запит
- Відповідь.docx
- 4.1.2.2. ІМД файл 2 .idc
- Київаудит 3.pdf
- Київаудит 2.pdf
- Київаудит 4.pdf
- Київаудит 1.pdf
- 2.1.5. Витяг осв 31.12.2023.pdf
- Відповідь.pdf
- 8.16. Декларація ЦЕНТРА-БУД.pdf
- 8.15. Дозвіл виконання робіт.pdf
- 6. Проект договору.pdf
- 2.3.3. Договір НАУ корп.11.pdf
- 2.3.2. Договір НАУ корп. 2.pdf
- 4.1.2.1. ІМД файл .imd
- 2.3.6. Договір Божедарівка.pdf
- 2.3.4._Васил_кiвка_спортзал.pdf
- 2.2.1. Дипломи,сертиф. ЦБ.pdf
- 2.3.5._Договiр_Верхн_однiпровс_к.pdf
- 2.3.1. Договір Ортопедія.pdf
- 2.1.1. Накладні, акт, договір авто.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-16 16:43:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови-дошкільний навчальний заклад «Перша Ластівка» Оболонського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Героїв полку «Азов», 30-А (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-009765-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Надати інформацію та документальне підтвердження щодо дотримання переможцем ТОВ «СС-БІЛДКОМПАНІ» вимог підстав передбачених пунктом 10 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, враховуючи, що вартість закупівлі перевищує 20 мільйонів гривень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-19 13:05:52
Пояснення на запит
«Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) надає пояснення на запит Держаудитслужби від 16.04.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі: «код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови-дошкільний навчальний заклад «Перша Ластівка» Оболонського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Героїв полку «Азов», 30-А».
ТОВ «СС-БІЛДКОМПАНІ» не приймала участь у відкритих торгах та не є переможцем вищевказаної закупівлі.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит у порядку, зазначеному вище.
ВИРІШЕНО:
1. Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією.
2. Оприлюднити пояснення на Запит в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-19 15:08:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови-дошкільний навчальний заклад «Перша Ластівка» Оболонського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Героїв полку «Азов», 30-А (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-009765-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до пояснень Замовника отриманих на запит Держаудитслужби від 11.04.2024, зокрема, щодо надання інформації чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, за наданим посиланням відсутня інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та відсутній скріншот вебсайту з вищезазначеною інформацією.
Враховуючи зазначене, повторно надати посилання на вебсайт або у разі неможливості надати посилання на вебсайт надати скріншот вебсайту з вищезазначеною інформацією.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-24 15:42:01
Пояснення на запит
Виходячи зі змісту Запиту, на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) надає пояснення на запит Держаудитслужби від 19.04.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі: «код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови-дошкільний навчальний заклад «Перша Ластівка» Оболонського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Героїв полку «Азов», 30-А».
На виконання вищевказаного, обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено Замовником на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/ACD0F2B09DE4D679C2258AB30052081E (на підтвердження чого додатково надаємо скрін-копії сторінок публікації).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 10:50:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови-дошкільний навчальний заклад «Перша Ластівка» Оболонського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Героїв полку «Азов», 30-А (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-009765-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Надати інформацію та документальне підтвердження щодо дотримання переможцем ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» вимог підстав передбачених пунктом 10 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, враховуючи, що вартість закупівлі перевищує 20 мільйонів гривень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 13:40:56
Пояснення на запит
Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що перелік документів для підтвердження відповідності учасника (у т.ч. учасника-переможця) вимогам, визначеним у статті 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством, наведено в Додатку 1 Табл.3 до тендерної документації. Так, згідно із вимогами Таблиці 3 Додатку 1 до тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасником закупівлі – ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» на підтвердження відповідності його пропозиції вимогам, визначеним ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості), у складі тендерної пропозиції надано документи:
- Гарантійний лист за вих. № 31 від 15.02.2024 (файл у pdf-форматі «3.1. Гарантічний лист ст. 17 та п. 47»), в якому учасник інформує про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції з підстав, визначених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 47 Особливостей, в тому числі інформує про наявність антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (п. 10 гарантійного листа);
- Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, щодо фізичної особи (керівника учасника) – архівний файл «3.2. Довідка НАЗК Кушнарьов 02.01.24»;
- Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, щодо юридичної особи (учасника) – архівний файл «3.3. Довідка НАЗК ЦБ 02.01.24»;
- Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" щодо фізичної особи (керівника учасника) – архівний файл «3.4. МВС Кушнарьов В.С. 15.02.24»;
- Гарантійний лист за вих. №32 від 15.02.2024 (файл у pdf-форматі «3.5. Гарантічний лист ст 17 переможець»), в якому учасник гарантує, що у разі перемоги у відкритих торгах, як учасник-переможець, надасть/завантажить замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначені Законом та додатком 1 до тендерної документації в строки, передбачені Законом та тендерною документацією.
Обов’язок надання учасником та/або переможцем публічної закупівлі на підтвердження відповідності пропозиції учасника та/або переможця вимогам п.п. 10 пункту 47 Особливостей, а саме антикорупційної програми та наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», Особливостями та тендерною документацією.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" |
46 213 996,39
UAH з ПДВ
|
46 213 996,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" #41941762 |
Переможець |
46 213 996,39
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2024 15:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2024 10:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2024 17:07
|
ДУ 3 до 26-Р.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2024 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2024 17:00
|
ДУ 2 до 26-Р.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2024 16:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2024 09:06
|
ДУ 1 до 26-Р.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2024 09:05
|
Електронний підпис | укладений |
29 лютого 2024 13:19
|
Договір 26-Р.pdf | укладений |
29 лютого 2024 12:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку зі зміною фінансування на підставі рішення Київської міської ради від 19.09.2024 №8/9816 "Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 14 грудня 2023 року №7531/7572 "Про бюджет міста Києва на 2024 рік", враховуючи положення пунктів 5.3, 5.4, 17.3, Договору, Сторони дійшли взаємної згоди про внесення наступних змін до Договору: 1. Викладено в новій редакції Додаток№1 2. Пункт 2.1. Договору викладено в новій редакції 3. Викладено в новій редакції Додаток №5 4. Пункт 4.2. Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 26-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з виявленням технічної помилки при формуванні додатків до Додаткової угоди №1 від 30.09.2024 року, з метою дотримання вимог чинного законодавства, Сторони дійшли взаємної згоди визнати недійсною зазначену Додаткову угоду №1 та домовились про її скасування |
Номер договору про закупівлю: | 26-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку зі зміною фінансування на підставі рішення Київської міської ради від 19.09.2024 №8/9816 "Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 14 грудня 2023 року №7531/7572 "Про бюджет міста Києва на 2024 рік", враховуючи положення пунктів 5.3, 5.4, 17.3, Договору, Сторони дійшли взаємної згоди про внесення наступних змін до Договору: 1. Викладено в новій редакції Додаток№1 2. Пункт 2.1. Договору викладено в новій редакції 3. Викладено в новій редакції Додаток №5 4. Пункт 4.2. Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 26-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |