Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський зоологічний парк загальнодержавного значення |
Код ЄДРПОУ: | 02221171 |
Вебсайт: | http://zoo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03055, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, буд. 32 |
Контактна особа: |
Валентина Єрмакова +380442774767 zoo_zakupka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2021 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2021 11:25 |
Очікувана вартість: | 34 840 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 348 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 2.2 пункту 2 цього розділу. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. При подані тендерної пропозиції, забезпечення тендерної пропозиції надається у електронному вигляді у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені в складі пропозиції документом який підтверджує повноваження підписанта або призначення голови правління (у разі підписання банківської гарантії головою правління) з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Разом із банківською гарантією, в складі пропозиції, надається у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку з накладанням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). 2.2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 174000,00 грн (Сто сімдесят чотири тисячі гривень 00 копійок ). 2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 174000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Капітальний ремонт будівлі та зовнішнього вольєру об’єкту «Слоновник» Київського зоологічного парку загальнодержавного значення по проспекту Перемоги, 32 у Шевченківському районі»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2021 14:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2021 14:33 |
Перелік змін.docx | |
16 листопада 2021 14:33 |
Тендерна документація в новій редакції.docx |
16 листопада 2021 14:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 листопада 2021 14:33 |
Перелік змін.docx
|
|||
16 листопада 2021 14:33 |
Тендерна документація в новій редакції.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-08-000014 ● e5b8c169242e4939bae10ccd282a63b8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2022 09:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2022 № 19
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-11-09-004048-a 09.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-16 08:20:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт будівлі та зовнішнього вольєру об’єкту «Слоновник» Київського зоологічного парку загальнодержавного значення по проспекту Перемоги, 32 у Шевченківському районі», очікуваною вартістю 34 840 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-09-004048-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-21 15:57:10
Відповідь на запит
На запит ДАСУ про надання пояснень (інформації та документів) від 08.02.2022 р. (ID моніторингу: UA-M-2022-02-08-000014) повідомляємо 09.11.2021 р. було опубліковано оголошення № UA-2021-11-09-004048-a щодо «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт будівлі та зовнішнього вольєру об’єкту «Слоновник» Київського зоологічного парку загальнодержавного значення по проспекту Перемоги, 32 у Шевченківському районі».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості було виконано на підставі проектно-кошторисної документації (стадія РП), розробленої на підставі договору підряду № 9200-а від 23.09.2021р., укладеного між Київським зоологічним парком загальнодержавного значення та Товариством з обмеженою відповідальністю «БК КБР».
Пункт 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» №710 від 11.10.2016 року, на який Ви посилаєтеся у запиті, не містить норм імперативного (обов'язкогового) характеру, а лише рекомендаційний. Крім того, пункт 4-1 вищезазначеної Постанови застосовується виключно до органів місцевого самоврядування, натомість Київський зоопарк є комунальною установою.
Згідно п 2.1 Договору підряду №4048-а від 15.12.2021 р. укладеного між Київським зоологічним парком загальнодержавного значення та Товариством з обмеженою відповідальністю «БК КБР» загальна вартість Робіт складає 34 838 464,13 грн. При цьому кошти у сумі 3 544 566,00 грн. є бюджетними коштами, а інші - 31 293 898,13 грн. є коштами, отриманими від господарської діяльності Замовника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-05-26-000015 ● 2e01b1d28ba7416d8a0750ac0491287c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 16:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022 № 83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-11-09-004048-a 09.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-07 15:37:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV) : (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт будівлі та зовнішнього вольєру об’єкту «Слоновник» Київського зоологічного парку загальнодержавного значення по проспекту Перемоги, 32 у Шевченківському районі»» інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-09-004048-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-10 12:55:59
Відповідь на звернення
На запит ДАСУ про надання пояснень (інформації та документів) від 07.06.2022 р. (ID моніторингу: UA-M-2022-02-08-000014) повідомляємо 09.11.2021 р. було опубліковано оголошення № UA-2021-11-09-004048-a щодо «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт будівлі та зовнішнього вольєру об’єкту «Слоновник» Київського зоологічного парку загальнодержавного значення по проспекту Перемоги, 32 у Шевченківському районі».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості було виконано на підставі проектно-кошторисної документації (стадія РП), розробленої на підставі договору підряду № 9200-а від 23.09.2021р., укладеного між Київським зоологічним парком загальнодержавного значення та Товариством з обмеженою відповідальністю «БК КБР».
Пункт 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» №710 від 11.10.2016 року, на який Ви посилаєтеся у запиті, не містить норм імперативного (обов'язкового) характеру, а лише рекомендаційний. Крім того, пункт 4-1 вищезазначеної Постанови застосовується виключно до органів місцевого самоврядування, натомість Київський зоопарк є комунальною установою.
Згідно п 2.1 Договору підряду №4048-а від 15.12.2021 р. укладеного між Київським зоологічним парком загальнодержавного значення та Товариством з обмеженою відповідальністю «БК КБР» загальна вартість Робіт складає 34 838 464,13 грн. При цьому кошти у сумі 3 544 566,00 грн. є бюджетними коштами, а інші - 31 293 898,13 грн. є коштами, отриманими від господарської діяльності Замовника.
Також повідомляємо, що у лютому 2022 року за результатами проведеного моніторингу аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено щодо процедури закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт будівлі та зовнішнього вольєру об’єкту «Слоновник» Київського зоологічного парку загальнодержавного значення по проспекту Перемоги, 32 у Шевченківському районі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ було проведено моніторинг та оприлюднено висновок від 17.06.2022 року, згідно якого було встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу. Замовником було допущено технічну помилку та не підвантаженно Додаток 6 Календарний графік виконання робіт до електронної системи закупівель. Замовником було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Додатку 6 Календарний графік виконання робіт та Додаткової угоди № 1 до Договору.
2022-06-23 14:41:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Усунуто
2022-06-29 15:02:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2021 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Климович Тетяна Миколаївна |
34 819 482,42
UAH з ПДВ
|
34 819 482,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК КБР" |
34 838 464,13
UAH з ПДВ
|
34 838 464,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РЕМКОНТ |
34 839 482,42
UAH з ПДВ
|
34 839 482,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Климович Тетяна Миколаївна #2880508780 |
Відхилено |
34 819 482,42
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 15:08
|
ТОВ "БК КБР" #40990651 |
Переможець |
34 838 464,13
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2022 14:40
|
Додаток 6 до дог. 4048-а.pdf | зміни до договору |
23 червня 2022 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2022 15:34
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
22 червня 2022 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 18:12
|
додатки до договору 4048-а 3.pdf | укладений |
15 грудня 2021 18:11
|
додатки до договору 4048-а 2.pdf | укладений |
15 грудня 2021 18:11
|
додатки до договору 4048-а 1.pdf | укладений |
15 грудня 2021 18:11
|
Договір 4048-а.pdf | укладений |
15 грудня 2021 18:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 4048-а |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до висновку проведеного моніторингу UA-M-2022-05-26-000015 Державної аудиторської служби, з метою усунення порушення законодавства у сфері державних закупівель, що було допущенно через технічну помилку та не підвантажено Додаток 6 Календарний графік виконання робіт до електронної системи закупівель, Замовник оприлюднює, в системі електронних закупівель, Додаток № 6 до договору № 4048-a |
Номер договору про закупівлю: | 4048-а |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |