Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Metalworking machines
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Криворізький центр професійної освіти металургії та машинобудування" |
Код ЄДРПОУ: | 05536099 |
Місцезнаходження: | 50103, Україна , Дніпропетровська область обл., КРИВИЙ РІГ, пл.Домнобудівників, буд.10 |
Контактна особа: |
Тороповська Марія Михайлівна 067-603-65-04 kcpommbuh@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Махиня Денис Олександрович 067-495-27-13 kcpommbuh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State educational institution Kryvyi Rih Center for Vocational Education in Metallurgy and Mechanical Engineering |
National ID: | 05536099 |
Contact point: |
Toropovska Maria Mykhailivna 067-603-65-04 kcpommbuh@ukr.net |
Additional contacts: |
Makhynia Denys Oleksandrovych 067-495-27-13 kcpommbuh@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2020 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2020 13:11 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2020 15:06 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2020 15:06 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 150000 UAH |
Publication date: | 14 вересня 2020 11:45 |
Enquiries until: | 06 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 жовтня 2020 13:11 |
Planned auction date: | 03 листопада 2020 15:06 |
Information
Estimated total value: | 5 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 150 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 3,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42630000-1: Металообробні верстати
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2020 11:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2020 11:45 |
ТД_верстати КЦПОММ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Стаття 17 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» п. 9 Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів). В Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-НАЛАГОДЖУВАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 34"код ЄДРПОУ 24520520 відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Стаття 17 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» п. 13 Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Згідно відомостей з відкритих інформаційних ресурсів, а саме сайту ДПС України, станом на 29.10.2020 р. у Учасника наявний податковий борг та Учасник не надав документального підтвердження (довідку у довільній формі) розстрочення і відстрочення такої заборгованості.
На вимогу ДОДАТКУ 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», Замовником вимагалося надати, копію аналогічного договору; оригінал відгуку від замовника, з яким укладено договір, копію якого подає учасник, копії видаткових накладних/актів наданих послуг згідно аналогічного договору.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-НАЛАГОДЖУВАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 34", до складу пропозиції завантажено:
- Договір поставки №28/02 від 10.02.2020р. з ФОП Діордієв Євгеном Федоровичем,
- Лист – відгук від ФОП Діордієв Євгена Федоровича,
- Видаткова накладна №15 від 12 березня 2020 р.,
в яких вбачається можлива підробка підпису та печатки підприємця ФОП Діордієва Євгена Федоровича. Крім того, аналогічні помилки виявлені в учасника Фізична-особа підприємець Климовська Світлана Василівна, по закупівлі: Металообробні верстати, замовника ДНЗ "Первомайський ППЛ" (UA-2020-10-09-004788-b), до складу пропозиції вищезазначеним учасником завантажено наступні документи:
- Договір поставки №44/01 від 24.09.2020р. з ФОП Діордієв Євгеном Федоровичем,
- Лист-відгук від ФОП Діордієв Євгена Федоровича, вих. №10 від 20.10.2020р.;
- Видаткова накладна №32 від 09 жовтня 2020р.,
де, можливими порушеннями даних договорів є підробка документів.
Вищезазначені дії можуть свідчити не тільки про порушення Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Статті 17, ч. 1 п. 4 «Вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів» але і ст. 358 ч. 1 ККУ «Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів».
На вимогу Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ 42630000-1 Металообробні верстати – Верстати» учасник в складі пропозиції надає оригінал або копію гарантійного листа виробника (офіційного представника виробника), яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. » Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-НАЛАГОДЖУВАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 34" подано наступні документи:
- Гарантійний лист від ТОВ «ДНЕПРСТАН» від 09 жовтня 2020 р. щодо можливої поставки товарів бренду Optimum - Sturmer Machines GmbH;
- Гарантійний лист від ТОВ «ПСТ Україна» від 12 жовтня 2020 р. щодо можливої поставки товарів виробника Bernardo;
- Гарантійний лист від ТОВ «ДІС ГРУПП» вих. №12/10-01 від 12.10.2020 р. . щодо можливої поставки товарів виробника Guangzhou Souzern CNC.
Проте, на вимогу умов тендерної документації, відсутні офіційні листи, які б підтверджували статус офіційного представника виробника ТОВ «ДНЕПРСТАН» та ТОВ «ПСТ Україна», ТОВ «ДІС ГРУПП».
Залишаємо за собою право звернутися до правоохоронних органів, Антимонопольного комітету, з інформацією про можливе вчинення злочину одним із учасників тендеру.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-07-000012 ● f802e66550f946ff96b086c023121817
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2020 18:06 |
04.12.2020 № 241
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.12.2020 № 241
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2020-09-14-001733-а 14.09.2020 Державний навчальний заклад «Криворізький центр професійної освіти металургії та машинобудування» (код за ЄДРПОУ 05536099) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-17 20:45:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК021-2015: 42630000-1 — Металообробні верстати (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-14-001733-а) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1. Чому Замовник на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону до оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про мову(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
2. Чому тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог Закону, а саме:
- на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснити зв'язок з учасниками, зокрема Тороповської Марії Михайлівни - голова тендерного комітету;
- на порушення вимог частини дванадцятої статті 29 Закону тендерна документація не містить інформації щодо розкриття тендерних пропозицій у разі оприлюднення оголошення відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
- на порушення вимог частини другої статті 24 Закону тендерна документація не містить інформації, якою передбачено, що у разі несвоєчасного надання Замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру;
- на порушення норми пункту 11 частини другої статті 22 Закону зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, тоді як згідно із Законом тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- на порушення вимог частини 3 статті 22, частини 2 статті 24 Закону у пункті 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» визначено, що положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації, тоді як зміни мають відображатися у новій тендерній документації та зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Водночас, замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі має оприлюднити перелік змін, що вносяться;
- у пункті 9.5 Додатку 6 («Проект договору») тендерної документації щодо змін істотних умов договору про закупівлю йдеться посилання на частину четверту статті 36 Закону, але випадки змін істотних умов договору про закупівлю закріплені у статті 41 Закону;
- згідно пункту 1 Розділу ІV тендерної документації зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 16.10.2020 16.00, що не відповідає кінцевому строку подання тендерних пропозицій зазначених у оголошенні, а саме: 16.10.2020 13:11.
3. Чому Замовником не надано відповідь на звернення учасника ТОВ "СТАН ГРУП ПЛЮС"?
4. Поясніть причину розбіжності щодо строку поставки товару, визначеного у пункті 4.4 тендерної документації (до 21 грудня 2020 року включно) та періодом постачання товару – по 31 грудня 2020, зазначеного в інформації про предмет закупівлі в електронній формі.
5. Чому тендерні пропозиції Фізична особа-підприємець КЛИМОВСЬКА СВІТЛАНА ВАСИЛІВНА, ТОВ «СТАН ГРУП ПЛЮС» були відхилені Замовником як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації без зазначення інформації щодо умови тендерної документації, яким тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, та у чому саме полягає така невідповідність?
6. Моніторингом установлено, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-НАЛАГОДЖУВАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 34" у складі своєї тендерної пропозиції (файл технічна частина.pdf 16 жовтня 2020 11.58) надало інформацію про відповідність запропонованої продукції технічним вимогам Замовника, при цьому така інформація не підтверджена наданими у складі тендерної пропозиції копіями паспортів, інструкцій по експлуатації на обладнання, що планується до постачання, а саме відносно:
токарно гвинторізного верстату (модель Тurпеr 360x1000WM) щодо наявності в комплекті постачання: пристрою цифрової індикації, 3-х кулачкового патрону діаметром 160, 4-кулачкового патрону діаметром 200, планшайби 250 мм;
токарно гвинторізного верстату (модель TURNER 280*700) щодо розміру висоти центрів, діапазону швидкостей шпинделя, переміщення пінолі, поздовжнього та поперечного переміщення супорта, відсутність інформації щодо розміру інструменту та 3-х кулачкового патрону діаметром 125, 4-кулачкового патрону діаметром 125, планшайби 250 мм;
плоскошліфувального верстату (модель М820) щодо розміру шліфувального кругу та ваги верстату;
токарно-фрезерного центру з ЧПУ для обробки металy (модель СNХ3бХ1) щодо приводу фрезерного Yaskawa для осьового фрезерування 1800 Вт;
універсального верстату для заточки iнструментів (модель OPTIsrind GH 20Т) щодо габаритних розмірів та ваги верстату;
стрiчкової ппли (модель HBS 150 Z Веrпаrdо) щодо розміру її робочої висоти та відносно насосу охолоджуючої рідини;
універсального фрезерного верстату (UF 200) щодо розміру його столу, відстані від вісі шпинделя до станини, габаритних розмірів та ваги верстату;
вертикально-свердлильного верстату (модель OPTIDRILL В 25) щодо максимального діаметру тривалого свердління в сталі, ваги верстату, швидкозмінного патрону (0-16мм) В 16 та перехідної оправлення МК 3-В 16.
7 Моніторингом тендерної пропозиції ФОП ЗАВОЛОКА МАРИНА АНАТОЛІЇВНА встановлено, що учасником надано інформацію від 15.10.2020 №№ 1, 2 про відповідність запропонованої продукції технічним вимогам Замовника. Проте, надана у складі тендерної пропозиції ФОП ЗАВОЛОКА МАРИНА АНАТОЛІЇВНА інформація (копії заводських паспортів, інструкцій по експлуатації на обладнання, що планується до постачання) не підтверджує відповідність вимогам замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а саме відносно:
токарно гвинторізного верстату (модель Тurпеr 360x1000WM) щодо наявності в комплекті постачання: пристрою цифрової індикації, 3-х кулачкового патрону діаметром 160, 4-кулачкового патрону діаметром 200, планшайби 250 мм;
токарно гвинторізного верстату (модель TURNER 280*700) щодо розміру висоти центрів, діапазону швидкостей шпинделя, переміщення пінолі, поздовжнього та поперечного переміщення супорта, відсутність інформації щодо розміру інструменту та 3-х кулачкового патрону діаметром 125, 4-кулачкового патрону діаметром 125, планшайби 250 мм;
плоскошліфувального верстату (модель М820) щодо розміру шліфувального кругу та ваги верстату;
токарно-фрезерного центру з ЧПУ для обробки металy (модель СNХ3бХ1) щодо приводу фрезерного Yaskawa для осьового фрезерування 1800 Вт;
універсального верстату для заточки iнструментів (модель OPTIsrind GH 20Т) щодо габаритних розмірів та ваги верстату;
стрiчкової ппли (модель HBS 150 Z Веrпаrdо) щодо розміру її робочої висоти та відносно насосу охолоджуючої рідини;
універсального фрезерного верстату (UF 200) щодо розміру його столу, відстані від вісі шпинделя до станини, габаритних розмірів та ваги верстату;
вертикально-свердлильного верстату (модель OPTIDRILL В 25) щодо максимального діаметру тривалого свердління в сталі, ваги верстату, швидкозмінного патрону (0-16мм) В 16 та перехідної оправлення МК 3-В 16.
8. Чому на порушення норми п. 16 ст. 29 Закону Замовник не звернувся до учасників з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-12-21 14:28:48
Відповідь на запитання
Надання пояснень, які виникли в ході перевірки.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пунктів восьмого та дев’ятого частини другої статті 21 Закону)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державний навчальний заклад "Криворізький центр професійної освіти металургії та машинобудування" |
Код ЄДРПОУ: | 05536099 |
Місцезнаходження: | 50103, Україна, Дніпропетровська область обл., КРИВИЙ РІГ, пл.Домнобудівників, буд.10 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець КЛИМОВСЬКА СВІТЛАНА ВАСИЛІВНА | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ФОП "ЗАВОЛОКА МАРИНА АНАТОЛІЇВНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-НАЛАГОДЖУВАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 34" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СТАН ГРУП ПЛЮС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЗАВОЛОКА МАРИНА АНАТОЛІЇВНА" |
4 977 760,00
UAH з ПДВ
|
4 527 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-НАЛАГОДЖУВАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 34" |
4 987 788,00
UAH з ПДВ
|
4 537 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗАВОЛОКА МАРИНА АНАТОЛІЇВНА" #3308617125 |
Переможець |
4 527 700,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2020 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
додаткова угода про розірвання Договору.jpg | укладений |
29 грудня 2020 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 14:06
|
дод угода №2.PDF | зміни до договору |
24 листопада 2020 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 16:19
|
Додаткова угода №1.jpg | зміни до договору |
23 листопада 2020 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 10:42
|
Договір металообробні верстати.rar | укладений |
23 листопада 2020 10:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк поставки товару 31.12.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 23/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна путктів Договору п. 3.4 та п. 4.1 |
Номер договору про закупівлю: | 23/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |