Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня" Вознесенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01998443 |
Місцезнаходження: | 56500, Україна , Миколаївська обл., м. Вознесенськ, вул. 228-ї стрілецької дивізії, 26 |
Контактна особа: |
Світлана Кірія +380966167795 kiriyasvetlana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 14:52 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 14:52 |
Очікувана вартість: | 258 275,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 582,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 09:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 09:37 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічні вимоги до предмету закупівлі) управ. відх. (нова редакція).docx | |
28 березня 2024 09:37 |
Додаток №3 Проєкт договору(нова редакція).docx | |
28 березня 2024 09:37 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 13,02,2024) управл. неб. відходами (нова редакція).docx | |
28 березня 2024 09:37 |
Зміни ТД управління відходами 28,03,2024.docx | |
22 березня 2024 12:56 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) управ. неб.відходами 22,03,2024.docx |
28 березня 2024 09:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2024 09:37 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічні вимоги до предмету закупівлі) управ. відх. (нова редакція).docx
|
|||
28 березня 2024 09:37 |
Додаток №3 Проєкт договору(нова редакція).docx
|
|||
28 березня 2024 09:37 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 13,02,2024) управл. неб. відходами (нова редакція).docx
|
|||
28 березня 2024 09:37 |
Зміни ТД управління відходами 28,03,2024.docx
|
|||
22 березня 2024 12:56 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) управ. неб.відходами 22,03,2024.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-03-000014 ● 3693160a9f4246869617e066748ffc9f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2024 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.10.2024 № 71-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 03.10.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 03.10.2024 № 71-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-03-22-006042-a 22.03.2024
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-07 15:27:37
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-09 09:13:47
Відповідь на запит
Відповідь на запит замовнику Управління Південного офісу Держаудитслужби від 07.10.2024року в рамках проведення моніторингу UA-2024-03-22-006042-a, надаємо наступну інформацію.
1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Послуги з управління небезпечними відходами (збирання, перевезення та подальше видалення відходів) за ДК 021:2015код 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, UA-2024-03-22-006042-a, були складені відповідно до потреби закладу на 2024рік (доповідна записка головного інженера та головної медичної сестри від 31.01.2024року) Комунального підприємства «Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня» Вознесенської міської ради та норм чинного законодавства. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та минулі періоди.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснювався відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Розрахунок очікуваної вартості здійснювався на підставах моніторингу закупівельних цін попередніх закупівель з даних системи Прозоро, а саме:
- закупівля: UA2024-02-26-004303-a - ТОВ НВК «Укрекопром» ;
- закупівля: UA2024-02-23-003822-a - ТОВ Харків ЕКО;
- закупівля: UA2024-03-18-010074-a – ТОВ ЕКО –Захист-Україна;
- закупівля: UA-2024-02-05-008537-a - ТОВ А Енерго.
Таким чином очікувана вартість предмета закупівлі розрахована як середньоарифметичне значення зібраних даних і становить 258275.00грн.з ПДВ.
2. Комунальне підприємство "Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня" Вознесенської міської ради згідно даних з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic) являється одержувачем бюджетних коштів. Виходячи зі змісту пункту 41 постанови № 710, вимога щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками, оскільки їх немає у переліку цього пункту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-11 13:52:20
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. На підставі яких нормативно-правових актів складено технічні вимоги до предмета даної закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-14 13:30:47
Відповідь на запит
Відповідь на запит замовнику Управління Південного офісу Держаудитслужби від 11.10.2024року в рамках проведення моніторингу UA-2024-03-22-006042-a, надаємо наступну інформацію.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Послуги з управління небезпечними відходами (збирання, перевезення та подальше видалення відходів) за ДК 021:2015код 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, UA-2024-03-22-006042-a, визначали самостійно відповідно до потреби закладу на 2024рік, специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, з дотриманням вимог Наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» від 08.06.2015 року №325, Закону України «Про управління відходами» від 31.03.2023 року № 2320-IX (зі змінами), Постанова КМУ від 20 жовтня 2023року №1102 «Про затвердження порядку кваліфікації відходів та національного переліку відходів».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство «Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня» Вознесенської міської ради повідомляє Вас про наступне: взявши до уваги висновок моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2024-10-03-000014) по закупівлі: Послуги з управління небезпечними відходами (збирання, перевезення та подальше видалення відходів) за ДК 021:2015код 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, прийнято рішення здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом укладання додаткової угоди № 1 від 25.10.2024року на розірвання договору надання послуг від 11.04.2024 № 112, укладеного з ТОВ «А-ЕНЕРГО». Адміністрація Комунального підприємства «Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня» Вознесенської міської ради зобов’язується здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
2024-10-28 13:49:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (-) • усунуто
-
2024-10-29 09:19:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" |
247 761,00
UAH з ПДВ
|
235 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
248 850,00
UAH з ПДВ
|
240 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" #40277858 |
Переможець |
235 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2024 13:43
|
Додаткова угода №1 від 25.10.2024р.pdf | укладений |
28 жовтня 2024 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 14:20
|
Договір №112 від 11.04.2024р. управління відходами.pdf | укладений |
15 квітня 2024 14:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню (Медичні відходи категорії В) (D10, D13, D15) 18 01 03* | 6000 | кілограм |
36,10
UAH з ПДВ
|
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню (гострі інструменти) (D10,D13, D15) 18 01 03* | 200 | кілограм |
38,10
UAH з ПДВ
|
Відпрацьовані люмінесцентні лампи, та інші ртуть вмісні відходи, (D9, D13, D15) 20 01 21* | 500 | штука |
18,24
UAH з ПДВ
|
Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (Лікарські препарати, тощо.. ) D10, D13, D15 18 01 06* | 50 | кілограм |
33,20
UAH з ПДВ
|