Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них/ Крісло, стілець
Очікувана вартість
292 423,17 UAH
UA-2019-10-17-000079-c ● 1586b87ab7a648fb9a3c9ba5c5c0d3c9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150216 |
Місцезнаходження: | 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), вул. Кірова, буд. 22 |
Контактна особа: |
Погребняк Станислав +38(06261)6-26-53 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 09:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2019 14:46 |
Очікувана вартість: | 292 423,17 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 462,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8772.7 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Крісло, стілець, згідно Додатку №4 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
353 шт
Крісло, стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84400, Україна, Донецька обл., Лиман, Привокзальна,105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2019 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2019 16:15 |
Зміни (тендер).doc | |
29 жовтня 2019 16:15 |
ТДК СТУЛЬЯ - 2019.doc |
29 жовтня 2019 16:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 жовтня 2019 16:15 |
Зміни (тендер).doc
|
|||
29 жовтня 2019 16:15 |
ТДК СТУЛЬЯ - 2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Помилкові вимоги
Дата подання: 17 жовтня 2019 22:35
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 13:42
Шановний замовник! Згідно додатку 5 п.4 У складі пропозиції необхідно надати: Копії нормативних документів, або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника), та інші документи які вимагаються Технічним регламентом засобів індивідуального захисту, відповідно до яких виготовляється продукція. Але предметом закупівлі є стільці, а не асоби індивідуального захисту. На виготовлення товарів ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них/ Крісло, стілець взагалі не потрібні ТУ(ТЗ), тому просимо взагалі прибрати п.4 додатку 5, як не актуальний для цього виду товарів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження, в найближчий час будуть внесені зміни.
Незрозумілі вимоги
Дата подання: 17 жовтня 2019 22:40
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 13:42
Шановний замовник! Згідно п8. Додаток 5: Замовник (вантажоодержувач) має право при поставці кожної окремої партії продукції вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку учасник зобов’язаний вжити заходи щодо забезпечення доставки зразків продукції до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Уточніть, будь ласка, які саме лабораторні дослідження Ви плануєте робити стільцям та кріслам? Це потрібно щоб оцінити розмір оплати за ці лабораторні дослідження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Згідно п8. Додаток 5: Замовник (вантажоодержувач) має право при поставці кожної окремої партії продукції вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників та їх відповідності вимогам замовника. – Дана вимога необхідна уразі поставці не якісної продукції та не відповідності до технічних та якісних показників.
Згідно п8. Додаток 5: Замовник (вантажоодержувач) має право при поставці кожної окремої партії продукції вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників та їх відповідності вимогам замовника. – Дана вимога необхідна уразі поставці не якісної продукції та не відповідності до технічних та якісних показників.
Запитання щодо технічних характеристик
Дата подання: 21 жовтня 2019 06:56
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 13:43
Шановний замовник! Згідно з підпункту 3. п. 2 статті 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» «... Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим... ».
Для усунення антиконкурентних дій, прошу внести зміни в умови тендеру, а саме:
- не вказувати конкретну назву тканини або назву крісла, так як в Україні є щонайменше декілька виробників стільців та крісел з характеристиками краще, але з іншими назвами. Вказана класифікація тканин та крісел не є загальною;
- вказати допустимі розбіжності в параметрах стільців та крісел.
Вказуючи конкретні розміри без допустимих розбіжностей в параметрах, ви суперечите вимогам п. 4 статті 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників» і позбавляє шансів інших виробників перемогти в даному тендері.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Дякуємо за зауваження, в найближчий час будуть внесені зміни.
Дякуємо за зауваження, в найближчий час будуть внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" |
286 170,00
UAH з ПДВ
|
286 170,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА" |
292 080,00
UAH з ПДВ
|
292 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АМІКУМ |
292 289,94
UAH з ПДВ
|
292 289,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЛАРСО |
292 423,00
UAH з ПДВ
|
292 423,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" #32011280 |
Переможець |
286 170,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2019 15:06
|
Договор 19682.PDF | укладений |
28 листопада 2019 15:06
|