Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них/ Крісло, стілець
Очікувана вартість
292 423,17 UAH
UA-2019-10-17-000079-c 1586b87ab7a648fb9a3c9ba5c5c0d3c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погребняк Станислав

+38(06261)6-26-53 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150216
Місцезнаходження: 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), вул. Кірова, буд. 22
Контактна особа: Погребняк Станислав
+38(06261)6-26-53
sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 07 листопада 2019 14:46
Очікувана вартість: 292 423,17 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 462,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8772.7 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Крісло, стілець, згідно Додатку №4 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
353 шт
Крісло, стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84400, Україна, Донецька обл., Лиман, Привокзальна,105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 16:15
Зміни (тендер).doc
29 жовтня 2019 16:15
ТДК СТУЛЬЯ - 2019.doc
29 жовтня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 16:15
Зміни (тендер).doc
29 жовтня 2019 16:15
ТДК СТУЛЬЯ - 2019.doc
17 жовтня 2019 09:26
ТДК СТУЛЬЯ - 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Помилкові вимоги
Дата подання: 17 жовтня 2019 22:35
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 13:42
Шановний замовник! Згідно додатку 5 п.4 У складі пропозиції необхідно надати: Копії нормативних документів, або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника), та інші документи які вимагаються Технічним регламентом засобів індивідуального захисту, відповідно до яких виготовляється продукція. Але предметом закупівлі є стільці, а не асоби індивідуального захисту. На виготовлення товарів ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них/ Крісло, стілець взагалі не потрібні ТУ(ТЗ), тому просимо взагалі прибрати п.4 додатку 5, як не актуальний для цього виду товарів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження, в найближчий час будуть внесені зміни.
Незрозумілі вимоги
Дата подання: 17 жовтня 2019 22:40
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 13:42
Шановний замовник! Згідно п8. Додаток 5: Замовник (вантажоодержувач) має право при поставці кожної окремої партії продукції вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку учасник зобов’язаний вжити заходи щодо забезпечення доставки зразків продукції до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Уточніть, будь ласка, які саме лабораторні дослідження Ви плануєте робити стільцям та кріслам? Це потрібно щоб оцінити розмір оплати за ці лабораторні дослідження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Згідно п8. Додаток 5: Замовник (вантажоодержувач) має право при поставці кожної окремої партії продукції вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників та їх відповідності вимогам замовника. – Дана вимога необхідна уразі поставці не якісної продукції та не відповідності до технічних та якісних показників.
Запитання щодо технічних характеристик
Дата подання: 21 жовтня 2019 06:56
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 13:43
Шановний замовник! Згідно з підпункту 3. п. 2 статті 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» «... Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим... ». Для усунення антиконкурентних дій, прошу внести зміни в умови тендеру, а саме: - не вказувати конкретну назву тканини або назву крісла, так як в Україні є щонайменше декілька виробників стільців та крісел з характеристиками краще, але з іншими назвами. Вказана класифікація тканин та крісел не є загальною; - вказати допустимі розбіжності в параметрах стільців та крісел. Вказуючи конкретні розміри без допустимих розбіжностей в параметрах, ви суперечите вимогам п. 4 статті 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників» і позбавляє шансів інших виробників перемогти в даному тендері.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Дякуємо за зауваження, в найближчий час будуть внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" 286 170,00
UAH з ПДВ
286 170,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА" 292 080,00
UAH з ПДВ
292 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АМІКУМ 292 289,94
UAH з ПДВ
292 289,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛАРСО 292 423,00
UAH з ПДВ
292 423,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 11:25
Електронний підпис
15 листопада 2019 14:31
Остаточна пропозиція.PDF
15 листопада 2019 14:31
Електронний підпис
13 листопада 2019 09:34
Електронний підпис
13 листопада 2019 09:34
мвс.PDF
13 листопада 2019 09:34
public_doc.pdf
13 листопада 2019 09:34
public_doc.p7s
06 листопада 2019 13:21
Електронний підпис
06 листопада 2019 13:20
Електронний підпис
06 листопада 2019 13:18
технічна специфікація.PDF
06 листопада 2019 13:18
тендерна пропозиція.PDF
06 листопада 2019 13:18
субпідрядн.PDF
06 листопада 2019 13:18
стаття 17.PDF
06 листопада 2019 13:18
Сертификат НС.pdf
06 листопада 2019 13:18
Протокол дир.pdf
06 листопада 2019 13:18
проект договору.PDF
06 листопада 2019 13:18
повноваження.PDF
06 листопада 2019 13:18
НАКАЗ Романенко М.В.PDF
06 листопада 2019 13:18
матер-тех.база.PDF
06 листопада 2019 13:18
Ліцензія завірена копія.zip
06 листопада 2019 13:18
копія статуту.PDF
06 листопада 2019 13:18
копія паспорту.PDF
06 листопада 2019 13:18
копія іпн.PDF
06 листопада 2019 13:18
зразки документів якості.PDF
06 листопада 2019 13:18
згода з умовами договору.PDF
06 листопада 2019 13:18
захист довкілля.PDF
06 листопада 2019 13:18
досвід.PDF
06 листопада 2019 13:18
довідка про працівників.PDF
06 листопада 2019 13:18
Гарантия 14353.zip
06 листопада 2019 13:18
гар.лист2.PDF
06 листопада 2019 13:18
гар.лист1.PDF
06 листопада 2019 13:17
Висн НС.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 11:26
Електронний підпис
06 листопада 2019 11:25
Електронний підпис
06 листопада 2019 11:25
Технічна специфікація.pdf
06 листопада 2019 11:25
Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2019 11:25
Копія Статуту.pdf
06 листопада 2019 11:25
Договор с НП.pdf
06 листопада 2019 11:25
Довідка про наявність МТБ.pdf
06 листопада 2019 11:25
Довідка про досвід.pdf
06 листопада 2019 11:25
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
06 листопада 2019 11:25
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 листопада 2019 11:25
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 13:16
Електронний підпис
06 листопада 2019 12:49
Гарантія 2500-19.zip
06 листопада 2019 12:49
Технічна частина.pdf
06 листопада 2019 12:49
Згода з проектом договору.pdf
06 листопада 2019 12:49
Кваліфікаційнійна частина.pdf
06 листопада 2019 12:49
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 15:11
Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2019 15:11
Сертифікати відповідності.pdf
06 листопада 2019 15:11
Кваліфікаційні вимоги.pdf
06 листопада 2019 15:10
Інформація про товар.pdf
06 листопада 2019 15:10
Довідка про довкілля.pdf
06 листопада 2019 15:10
Відповідність ст. 17 Закону.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА"

ТОВ АМІКУМ

ТОВ ЛАРСО

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"
#32011280
286 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 15:06
Договор 19682.PDF укладений
28 листопада 2019 15:06