Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бонові загородження
Очікувана вартість
4 876 537,16 UAH
UA-2024-12-24-014575-a ● 1540e4d3e83744619350f4e525f5b080
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026 , Україна , Одеська обл., Одеса, Митна пл. 1 |
Контактна особа: |
Карабанов Святослав Олександрович 380487293064 ksa@ods.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2024 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2025 11:16 |
Початок аукціону: | 15 січня 2025 11:16 |
Очікувана вартість: | 4 876 537,16 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 765,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи у вигляді електронного документу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі: 121 000,00 грн (сто двадцять одна тисяча гривень 00 коп. ) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 91 (дев’яносто одного) дня з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення закупівлі. Банківська гарантія повинна бути складена за Формою забезпечення тендерної пропозиції згідно з Додатком 6 до Тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 121000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34510000-5: Судна
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю товару, оскільки є наявна потреба у визначених товарах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).
Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю товару, оскільки є наявна потреба у визначених товарах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).
Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Загороджувальні бони з циліндричною поплавковою камерою 1500 пог.м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34510000-5 — Судна
16 штука
Буксирні кінці плавучі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34510000-5 — Судна
16 штука
Буксирні траверси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34510000-5 — Судна
25 штука
Причальні траверси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34510000-5 — Судна
500 штука
Скоба монтажна пряма
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34510000-5 — Судна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Покупець здійснює оплату за фактично поставлений Товар шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставленого Товару після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством, за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 затвердження фінансового плану Покупця на відповідний календарний рік у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899 «Про порядок здійснення витрат суб’єктами господарювання державного сектору економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку», наявності в ньому витрат на закупівлю Товару, що є предметом Договору. (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ). | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2025 11:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2025 11:42 |
3. Перелік змін до ТД та оголошення 09.01.2025.docx | |
09 січня 2025 11:42 |
2. ТД - Бонові загородження (із змінами).docx | |
06 січня 2025 16:16 |
3. Перелік змін до ТД та оголошення 06.01.2025.docx |
09 січня 2025 11:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 січня 2025 11:42 |
3. Перелік змін до ТД та оголошення 09.01.2025.docx
|
||||||
09 січня 2025 11:42 |
2. ТД - Бонові загородження (із змінами).docx
|
||||||
06 січня 2025 16:16 |
3. Перелік змін до ТД та оголошення 06.01.2025.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо виправити таблицю, для коректного заповнення технічних характеристик.
Дата подання: 06 січня 2025 12:57
Дата відповіді: 06 січня 2025 16:16
Згідно тендерної докуменнтації, Учасник процедури закупівлі повинен надати самостійно заповнений опис предмета закупівлі
(який містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованих учасником товару,
що підтверджує відповідність запропонованого учасником товару вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації).
Але у таблиці у місці заповнення інформації наявна зайва кількість стовпців, що унеможливлює коректне заповнення даного додатку.
Просимо виправити таблицю, для коректного заповнення технічних характеристик.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: дякуємо за Ваше звернення, додаток 3 до тендерної документації відкориговано в цій частині
Уточнення техічних вимог
Дата подання: 07 січня 2025 08:37
Дата відповіді: 09 січня 2025 11:44
Запитання щодо встановлення вернього троса:
- який ценз встановлення верхнього троса, коли враховуючі геометрію кінцевої частини оболонки бона, трос не буде мати натягу;
- друге - загальна міцність оболонки бонів складає не менш 3000кг, тоді як міцність поліпропіленового канату діам. 10-12 мм має
1000-1500кг.
У сучасних конструціях бонів з постійною плавучостю поплавки виготоляються з пінополієтилену з зачиненою структурою ячейки (ППЄ) замість поплавків з полістиролу.
Гарантійний термін використання бонів у випадку оперативного використання при тканини оболонки бонів щільністю 900 гр./кв.м.
складає не більш 12 місяців (обусловлено технічними характеристиками данного типу тканини)
Бажано більш конкретно прописати порядок поставки продукції по партіям згідно Заявки Замовника та оплату за кожну поставлену партію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення, за результатами звернення повідомляємо наступне:
Трос у верхній частині бона передбачений для буксирування бонового загородження та кріплення відтяжок, які використовуються для фіксації бона на позиції за допомогою якоря. З урахуванням геометрії кінцевої частини оболонки бона, забезпечення належного натягу троса регулюється залежно від умов експлуатації та типу бонового загородження. У разі, якщо трос не передбачений виробником, його наявність не є обов’язковою. Відповідні зміни внесені до тендерної документації
Гарантійний термін використання бонів при оперативному застосуванні, враховуючи тканину оболонки бонів щільністю 900 г/м², становить до 12 місяців, що зумовлено технічними характеристиками матеріалу. Відповідні зміни внесені до тендерної документації
Відповідно до п. 5.1. проекту договору поставка Товару здійснюється однією партією протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання заявки Покупця. Постачання здійснюється у повній відповідності до специфікацій і кількості, зазначених у наданій заявці. Оплата за Товар проводиться після поставки Товару згідно з підписаною Видатковою накладною.
Трос у верхній частині бона передбачений для буксирування бонового загородження та кріплення відтяжок, які використовуються для фіксації бона на позиції за допомогою якоря. З урахуванням геометрії кінцевої частини оболонки бона, забезпечення належного натягу троса регулюється залежно від умов експлуатації та типу бонового загородження. У разі, якщо трос не передбачений виробником, його наявність не є обов’язковою. Відповідні зміни внесені до тендерної документації
Гарантійний термін використання бонів при оперативному застосуванні, враховуючи тканину оболонки бонів щільністю 900 г/м², становить до 12 місяців, що зумовлено технічними характеристиками матеріалу. Відповідні зміни внесені до тендерної документації
Відповідно до п. 5.1. проекту договору поставка Товару здійснюється однією партією протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання заявки Покупця. Постачання здійснюється у повній відповідності до специфікацій і кількості, зазначених у наданій заявці. Оплата за Товар проводиться після поставки Товару згідно з підписаною Видатковою накладною.
Уточнення технічних вимог
Дата подання: 08 січня 2025 20:46
Дата відповіді: 09 січня 2025 11:47
Замовником, у документі "Перелік змін,що вносяться до тендерної документації із закупівлі товару: Бонові загородження (Судна за кодом ДК 021:2015 - 34510000-5 )", пункт 1 "Додаток 3 до тендерної документацій «Технічні вимоги» викласти в новій редакції", зазначено текст (вимога):
« "Відповідна послуга може надаватися раз на квартал (у разі наявної транспортної партії відходів) з метою уникнення штрафних санкцій з боку державних контролюючих органів у сфері контролю за дотриманням природоохоронних вимог, а також сплати екологічного податку за розміщення небезпечних відходів на території Одеської філії ДП «АМПУ».
Послуги надаються протягом 5 (п`яти) робочих днів з дати отримання Замовлення шляхом завантаження транспортного засобу і вивезення відходів.
Учасник повинен гарантувати дотримання норм чинного законодавства із захисту довкілля, основних вимог державної політики України в галузі захисту довкілля та вимог чинного природоохоронного законодавства України, під час надання послуг, що є предметом закупівлі.
Якість послуг повинна відповідати вимогам Закону України «Про управління відходами» та чинного законодавства України у сфері управління небезпечними відходами.»».
У документі «ТД- Бонові загородження (зі змінами)», даний текст відсутній.
Тож не зрозуміло:
1) яка саме послуга;
2) як розрахувати послугу (об’єм, кількість і т.д.)
Прошу надати роз’яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення, за результатами розгляду повідомляємо наступне.
Порушене питання пов'язано з помилкою під час оприлюднення переліку змін та не стосується предмету закупівлі. Під час внесення останніх змін зазначена невідповідність усунута.
Перепрошуємо за неперозуміння та висловяємо подяку за пильність.
Порушене питання пов'язано з помилкою під час оприлюднення переліку змін та не стосується предмету закупівлі. Під час внесення останніх змін зазначена невідповідність усунута.
Перепрошуємо за неперозуміння та висловяємо подяку за пильність.
уточнення обсягів поставки
Дата подання: 10 січня 2025 07:46
Дата відповіді: 13 січня 2025 15:31
Дякуємо за Ваші відповіді на наши запитання.
Стосовно верхнього троса не зовсім зрозуміло, як до верхнього троса закрепляють
якорні відтяжки. Как правило вони закрепляються за баласний ланцюц у місці з'єднання з зчепним пристроєм.
Поставака партії - це відсоток від загальної кількості, або усі 100% продукції передбаченої договором.
Дякуємо !
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Кріплення якорних відтяжок здійснюється відповідно до конструкції та технічних рішень, передбачених виробником.
Відповідно до умов проєкту договору, поставка продукції здійснюється у повному обсязі згідно з переліком, зазначеним у специфікації договору. Вся продукція (100%), передбачена договором, має бути поставлена одноразово.
Кріплення якорних відтяжок здійснюється відповідно до конструкції та технічних рішень, передбачених виробником.
Відповідно до умов проєкту договору, поставка продукції здійснюється у повному обсязі згідно з переліком, зазначеним у специфікації договору. Вся продукція (100%), передбачена договором, має бути поставлена одноразово.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2025 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРСОФТ» |
3 998 760,00
UAH з ПДВ
|
3 998 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПАРТПОСТАЧ" |
4 487 090,00
UAH з ПДВ
|
4 487 090,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " Е К О Т Е Х Н І К А " |
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРСОФТ» #44312728 |
Очікує рішення |
3 998 760,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2025 11:45
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 21 січня 2025 10:02 |
Кінець періоду оскарження: | 01 лютого 2025 00:00 |
Дата відміни: | 01 лютого 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 5. На етапі розкриття пропозиції Учасника, Замовником встановлено неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: Пункт 11.1 Проєкту договору (Додаток 5 тендерної документації) містить речення наступного змісту: «Цей Договір набирає чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін, та скріплення печатками, якщо такі є, у випадках, передбачених чинним законодавством України, і діє з 01.01.2025р. до 31.12.2025 р….». Відповідно до ст. 174 ГКУ однією із підстав виникнення господарського зобов’язання є господарський договір. Терміном дії господарського договору відповідно до ч. 7 ст. 180 ГКУ є час, упродовж якого існують господарські зобов’язання сторін, що виникли на підставі цього договору. А згідно із п. 2 ст. 631 ЦКУ, договір набирає чинності з моменту його укладання. Відповідно до вимог пункту 5 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (Особливості), забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей. Тому враховуючи вище наведене, в тендерній документації Замовника існують порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки пункт 11.1. Проєкту договору (Додаток 5 тендерної документації) викладений в порушення вимог пункту 5 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (Особливості). Уповноважена особа Карабанов С.О., з урахуванням неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, вирішив відмінити закупівлю товару: Бонові загородження (Судна за кодом ДК 021:2015 34510000-5 ) на підставі пп.2 п. 50 Особливостей та п.2 ч.1 ст.32 Закону, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Вирішено: 1. Відмінити закупівлю товару: Бонові загородження (Судна за кодом ДК 021:2015 34510000-5 ) на підставі пп.2 п. 50 Особливостей та п.2 ч.1 ст.32 Закону та оприлюднити відповідну інформацію за даною процедурою закупівлі відповідно до вимог статті 10 Закону. |
Документи:
21 січня 2025 10:02
|
Електронний підпис |
21 січня 2025 10:02
|
ПР відміни через порушення.doc |