Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Гружчанської медичної амбулаторії ЗПСМ по вул. Шевченка, 13 «Б», с. Грузьке Макарівського району (відновлення внутрішніх перегородок, підлоги, теплопостачання, водопостачання та каналізації, вентиляції, електропостачання, зв’язку та сигналізації, утеплення фасадів, заміна вікон та дверей, заміна вимощення, ремонт покрівлі)
Очікувана вартість
6 424 383,40 UAH
UA-2020-07-28-006617-c 153cb937b8e94081a197d908cab95258
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Чайкун

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Марта Чайкун
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 14:55
Очікувана вартість: 6 424 383,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 121,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями).Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Гружчанської медичної амбулаторії ЗПСМ по вул. Шевченка, 13 «Б», с. Грузьке Макарівського району (відновлення внутрішніх перегородок, підлоги, теплопостачання, водопостачання та каналізації, вентиляції, електропостачання, зв’язку та сигналізації, утеплення фасадів, заміна вікон та дверей, заміна вимощення, ремонт покрівлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08052, Україна, Київська область, с. Грузьке Макарівський район, вул. Шевченка, 13 «Б»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 120 днів. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 16:30
Додаток 7 до ТД проєкт договору _нова редакція 30.07.2020.pdf
30 липня 2020 16:30
Перелік змін.PDF
30 липня 2020 16:30
ТД Амбулаторія Грузьке_нова редакція 30.07.2020.PDF
28 липня 2020 15:05
Додатки 1-6.PDF
30 липня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 16:30
Додаток 7 до ТД проєкт договору _нова редакція 30.07.2020.pdf
28 липня 2020 15:05
Додаток 7_проєкт договору.pdf
30 липня 2020 16:30
Перелік змін.PDF
30 липня 2020 16:30
ТД Амбулаторія Грузьке_нова редакція 30.07.2020.PDF
28 липня 2020 15:05
ТД Амбулаторія Грузьке.PDF
28 липня 2020 15:05
Додатки 1-6.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 6 288 702,18
UAH з ПДВ
6 288 702,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СтарБудКонтракт 6 414 123,81
UAH з ПДВ
6 414 123,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 08:07
Електронний підпис
13 серпня 2020 07:48
Тех_Офіс_Склад.rar
13 серпня 2020 07:48
Кошторис_PDF.rar
13 серпня 2020 07:48
Сертифікати 1.rar
13 серпня 2020 07:48
Працівники_1.rar
13 серпня 2020 07:48
Техпаспо.rar
13 серпня 2020 07:48
Працівники.rar
13 серпня 2020 07:48
Сертифікати.rar
13 серпня 2020 07:48
Посвідчення.rar
13 серпня 2020 07:48
Інші документи 2.rar
13 серпня 2020 07:48
Штатний розпис.rar
13 серпня 2020 07:48
Інші документи.rar
13 серпня 2020 07:48
Оренда_тех_ПМК.rar
13 серпня 2020 07:48
Тех_Офіс_Склад 1.rar
13 серпня 2020 07:48
Оновлені довідки.rar
13 серпня 2020 07:48
Анало дого_Фурси.rar
13 серпня 2020 07:48
Осн засоб_обладнан.rar
13 серпня 2020 07:48
Інші документи 1.rar
13 серпня 2020 07:48
Кошторисник.rar
13 серпня 2020 07:48
Анало дого_Фурси_1.rar
13 серпня 2020 07:48
Довідки ПДФ.rar
13 серпня 2020 07:48
Аналог догов_Борисп.rar
13 серпня 2020 07:48
Анало дого_Фурси_2.rar
13 серпня 2020 07:48
Кошторис_RTF.rar
13 серпня 2020 07:48
Довідки ПДФ 1.rar
13 серпня 2020 07:48
Дозволи до МТБ.rar
13 серпня 2020 07:48
Анало дого_Фурси_3.rar
13 серпня 2020 07:48
Звітність.rar
13 серпня 2020 07:48
Дод до догов Бориспіль.rar
13 серпня 2020 07:48
Додатково накази.rar
13 серпня 2020 07:48
Банків гарантія.rar
13 серпня 2020 07:48
Відгуки.rar
13 серпня 2020 07:48
Ген договір_Фурси.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

ТОВ СтарБудКонтракт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
#42977983
Відхилено 6 288 702,18
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 14:31
ТОВ СтарБудКонтракт
#40630948
Переможець 6 414 123,81
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 15:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СтарБудКонтракт
#40630948
6 414 123,81
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 12:30
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 16:18
Додаткова угода № 6 від 31.12.2021_28-20_.pdf зміни до договору
04 січня 2022 16:17
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2021 15:43
Додаткова угода від 12.07.2021 № 5 № 28-20.PDF зміни до договору
12 липня 2021 15:43
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 14:58
Додаткова угода №4 від 22.04.2021_ 28-20.PDF зміни до договору
23 квітня 2021 14:58
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 16:46
Додаткова угода № 3 від 15.03.2021_ до договору № 28-20.PDF зміни до договору
16 березня 2021 16:45
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 14:56
Додаткова угода № 2 від 04.02.2020_№28-20.PDF зміни до договору
04 лютого 2021 14:54
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 15:37
Додаткова угода № 1 від 21.09.2020_.PDF зміни до договору
23 вересня 2020 15:36
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 15:46
Додаткова угода № 1 від 21.09.2020.PDF зміни до договору
21 вересня 2020 15:46
ДУ № 1 від 21.09.2020.PDF зміни до договору
21 вересня 2020 15:42
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 11:59
Договір №28-20 від 08.09.2020.PDF укладений
10 вересня 2020 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 28-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 28-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 28-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 28-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 28-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 28-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 28-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 6 031 544,81
UAH (в тому числі ПДВ 1 005 257,45 UAH)