Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо (М’ясо свійської птиці)
Очікувана вартість
770 600,00 UAH
UA-2020-12-03-000160-a 14fcc793d39b426ba1a11dcaa8b90d25
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Очкусь Галина Іванівна

+380324761535 tender.komitet9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Медичний реабілітаційний центр МВС України "Перлина Прикарпаття"
Код ЄДРПОУ: 20760948
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., місто Трускавець, м. Трускавець, вул. Степана Бандери, 71
Контактна особа: Очкусь Галина Іванівна
+380324761535
tender.komitet9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 08:59
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2020 09:04
Початок аукціону: 21 грудня 2020 13:41
Очікувана вартість: 770 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 853,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23118 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - Українська мова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5200 кг
Тушки курей, охолоджені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1600 кг
Філе куряче, охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
5280 кг
Четвертинки курячі, охолоджені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2020 09:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 09:00
додаток 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
03 грудня 2020 09:00
додаток 2 форма технічного завдання.doc
03 грудня 2020 09:00
додаток 1- ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.doc
03 грудня 2020 09:00
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-16-000018 ● ea8ca4b3c90f43619e58c0877ceddbb3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2021 15:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.01.2021 № 10

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.01.2021 № 10.
.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:UA-2020-12-03-000160-a, 03.12.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

відповідь надано

2021-01-26 15:17:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Голобутовська Г.М. 766 910,40
UAH з ПДВ
763 052,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волошин Галина Ігорівна 769 920,00
UAH з ПДВ
766 067,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2021 09:13
Довідка МВС
29 грудня 2020 10:55
Довідка ДПС
17 грудня 2020 13:12
Електронний підпис
17 грудня 2020 11:06
Проєкт договору.PDF
17 грудня 2020 11:06
Цінова пропозиція.PDF
17 грудня 2020 11:06
Відгук філе.PDF
17 грудня 2020 11:06
Відгук кури.PDF
17 грудня 2020 11:06
Експертні висновки.PDF
17 грудня 2020 11:06
Інформаційна довідка.PDF
17 грудня 2020 11:06
Статут.PDF
17 грудня 2020 11:06
Стаття 17.PDF
17 грудня 2020 11:06
Стаття 17 1.PDF
17 грудня 2020 11:06
Санкції.PDF
17 грудня 2020 11:06
Право підпису.PDF
17 грудня 2020 11:06
Мед. книжка.PDF
17 грудня 2020 11:06
Лист-згода.PDF
17 грудня 2020 11:06
Довідка працівники.PDF
17 грудня 2020 11:06
Довідка МТБ.PDF
17 грудня 2020 11:06
До статті 17.PDF
17 грудня 2020 11:06
Гарантійний лист.PDF
17 грудня 2020 11:06
Відгук четв..PDF
17 грудня 2020 11:06
Вимоги техн. якісні.PDF
17 грудня 2020 11:06
Виконання зобов_язань.PDF
17 грудня 2020 11:06
Дов_дка_3544 покриття.zip
17 грудня 2020 11:06
Bank_licenzia .zip
17 грудня 2020 11:06
Dovirenist_Davydchuk .zip
17 грудня 2020 11:06
Nakaz_Davydchuk .zip
17 грудня 2020 11:06
ІПН.pdf
17 грудня 2020 11:06
Право власності склад.PDF
17 грудня 2020 11:06
Паспорт ID.pdf
17 грудня 2020 11:06
Паспорт ID (зворотня ст).pdf
17 грудня 2020 11:06
Договір оренди. склад.PDF
17 грудня 2020 11:06
Витяг ЄДР.PDF
17 грудня 2020 11:06
Витяг платників ПДВ.PDF
17 грудня 2020 11:06
Виписка ЄДР.PDF

Публічні документи

15 грудня 2020 15:31
Техпаспорт Галан.pdf
15 грудня 2020 15:31
Медична книжка Галан.pdf
15 грудня 2020 15:31
Лист-згода.pdf
15 грудня 2020 15:31
Копія паспорта.pdf
15 грудня 2020 15:31
Договір дезинфекції.pdf
15 грудня 2020 15:31
Витяг ДПІ.pdf
15 грудня 2020 15:31
Виписка ЄДРПОУ.pdf
15 грудня 2020 15:31
Цінова кури.pdf
15 грудня 2020 15:31
Технічна кури.pdf
15 грудня 2020 15:31
Проєкт договору кури.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Голобутовська Г.М.

ФОП Волошин Галина Ігорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Голобутовська Г.М.
#2769112221
Переможець 763 052,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 12:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2020 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Голобутовська Г.М.
#2769112221
763 052,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 12:50
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 16:49
додатковий договір 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:47
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 15:54
додатковий договір 1.pdf зміни до договору
25 травня 2021 15:52
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 12:29
договір 7-30.pdf укладений
11 січня 2021 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 7-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 7-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 552 244,55
UAH (в тому числі ПДВ 92 040,76 UAH)