Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Ремонтно-реставраційні роботи меморіального будинку-музею академіка С.П. Корольова за адресою: вул. Дмитрівська,5 у м. Житомирі» (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 033 458,00 UAH
UA-2021-07-23-001603-a 14927fa940ac4b6fbb0129cf5bc2b9ec
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пархомець Руслана Миколаївна

+380412420784 tender@drrdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Пархомець Руслана Миколаївна
+380412420784
tender@drrdep.zht.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2021 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2021 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2021 19:00
Очікувана вартість: 1 033 458,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 334,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції. Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Закону. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. - Розмір забезпечення пропозиції: 5167,00 грн. (П'ять тисяч сто шістдесят сім гривень 00 копійок). - Вид забезпечення пропозиції - гарантія: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно до діючого законодавства, на суму: 5167,00 грн. (П'ять тисяч сто шістдесят сім гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківські реквізити Замовника: р/р UA 918201720355109049002091523 відкритий в органах Казначейської служби України. Замовник: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації Юридична та фактична адреса: 10014 м. Житомир, майдан С.П. Корольова, 12 При внесенні учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену кваліфікованим електронним підписом відповідальних осіб банку. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик, окремим PDF-файлом з роздільною здатністю не нижче 300 ppi. Документ підписаний КЕП та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). При оформленні гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інш.). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням оголошення спрощеної закупівлі та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення пропозиції оформлені не у відповідності з умовами оголошення спрощеної закупівлі, відхиляються Замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5167 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Ремонтно-реставраційні роботи меморіального будинку-музею академіка С.П. Корольова за адресою: вул. Дмитрівська,5 у м. Житомирі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Дмитрівська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції. Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Закону. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. - Розмір забезпечення пропозиції: 5167,00 грн. (П'ять тисяч сто шістдесят сім гривень 00 копійок). - Вид забезпечення пропозиції - гарантія: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно до діючого законодавства, на суму: 5167,00 грн. (П'ять тисяч сто шістдесят сім гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківські реквізити Замовника: р/р UA 918201720355109049002091523 відкритий в органах Казначейської служби України. Замовник: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації Юридична та фактична адреса: 10014 м. Житомир, майдан С.П. Корольова, 12 При внесенні учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену кваліфікованим електронним підписом відповідальних осіб банку. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик, окремим PDF-файлом з роздільною здатністю не нижче 300 ppi. Документ підписаний КЕП та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). При оформленні гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інш.). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням оголошення спрощеної закупівлі та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення пропозиції оформлені не у відповідності з умовами оголошення спрощеної закупівлі, відхиляються Замовником.

Сума забезпечення: 5167 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно до діючого законодавства
18 серпня 2021 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2021 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2021 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2021 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2021 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2021 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2021 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2021 15:03
ПРОТОКОЛ УО _105 зміни Корольова_ Дмитрівська 5.docx
18 серпня 2021 15:03
Оголошення Дмитрівська_ 5 (зі змінами від 18.08.2021).docx
13 серпня 2021 16:55
Оголошення Дмитрівська_ 5 (зі змінами від 13.08.2021).docx
10 серпня 2021 16:06
Оголошення Дмитрівська_ 5 (зі змінами від 10.08.2021).docx
05 серпня 2021 17:15
Оголошення Дмитрівська_ 5 (зі змінами від 05.08.2021).docx
05 серпня 2021 17:10
Оголошення Дмитрівська_ 5 (зі змінами від 05.08.2021).docx
03 серпня 2021 17:42
Оголошення Дмитрівська_ 5 (зі змінами від 03.08.2021).docx
23 липня 2021 14:29
Оголошення.pdf
13 серпня 2021 16:55
ПРОТОКОЛ УО _103 зміни Корольова_ Дмитрівська 5.docx
10 серпня 2021 16:06
ПРОТОКОЛ УО _99 зміни Корольова_ Дмитрівська 5.docx
05 серпня 2021 17:10
ПРОТОКОЛ УО _97 зміни Корольова_ Дмитрівська 5.docx
03 серпня 2021 17:42
Оголошення (зі змінами).docx
29 липня 2021 11:40
Оголошення (зі змінами).docx
29 липня 2021 11:40
ПРОТОКОЛ УО _95 зміни Корольова_ Дмитрівська 5.docx
23 липня 2021 14:29
Проект договору Додаток 5.rar
23 липня 2021 14:29
Додаток 2 Технічне завдання.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2021 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" 1 032 438,50
UAH з ПДВ
1 032 438,50
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 серпня 2021 11:32
Електронний підпис
28 серпня 2021 11:31
4.1 Досвід.rar
28 серпня 2021 11:31
23 Лист Захист довкілля.pdf
28 серпня 2021 11:31
4 Досвід.pdf
28 серпня 2021 11:31
6.10 Розрахунки 2.pdf
28 серпня 2021 11:31
2.1.1 Довідки.pdf
28 серпня 2021 11:31
6.11 2.imd
28 серпня 2021 11:31
15 ГЛ ціна ТП.pdf
28 серпня 2021 11:31
30 Довідка Ст.17.pdf
28 серпня 2021 11:31
20 Довідка Податки.pdf
28 серпня 2021 11:31
6.10 Розрахунки 1.pdf
28 серпня 2021 11:31
довідка покриття.pdf
28 серпня 2021 11:31
19 Виписка з ЄДР.pdf
28 серпня 2021 11:31
3.2.1 Виписка АБЦ Центр.pdf
28 серпня 2021 11:31
6.10 Розрахунки 3.pdf
28 серпня 2021 11:31
6.10 Розрахунки 4.pdf
28 серпня 2021 11:31
17 Статут.PDF
28 серпня 2021 11:31
2.3 Договора приміщень.pdf
28 серпня 2021 11:31
виписка.pdf
28 серпня 2021 11:31
25 Вимоги по карантину.pdf
28 серпня 2021 11:31
3.4.2 Посвідчення ОП.pdf
28 серпня 2021 11:31
9 Субпідряд.pdf
28 серпня 2021 11:31
22 ГЛ гарантійний строк.pdf
28 серпня 2021 11:31
3.2 Документи ІТР.rar
28 серпня 2021 11:31
01 Реєстр.pdf
28 серпня 2021 11:31
7 Уповноважена особа.pdf
28 серпня 2021 11:31
3.3 Документи робітники.rar
28 серпня 2021 11:31
16 Витяг ПДВ.pdf
28 серпня 2021 11:31
17.1 Опис до Статуту.PDF
28 серпня 2021 11:31
3.4 Протокол ОП.pdf
28 серпня 2021 11:31
4.2 Досвід Відгук.pdf
28 серпня 2021 11:31
2 МТБ.pdf
28 серпня 2021 11:31
3 Працівники ІТП.pdf
28 серпня 2021 11:31
11 Дозвільні документи.rar
28 серпня 2021 11:31
6.12 Розрахунки док..zip
28 серпня 2021 11:31
1 Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2021 11:31
Свідоцтво_УБІБ.zip
28 серпня 2021 11:31
2.1 Договора оренди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"
#42297001
Переможець 1 032 438,50
UAH з ПДВ
30 серпня 2021 15:48

Документи

30 серпня 2021 15:48
Електронний підпис
30 серпня 2021 15:47
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2021 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"
#42297001
1 032 438,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2021 15:48
Електронний підпис
30 серпня 2021 15:47
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 09:32
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 14:41
Договір №28-21 укладений
03 вересня 2021 14:39

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 листопада 2021 13:01
309 731,00 UAH UA738201720344271038127091523
Департамент регіонального розвитку
UA958201720355339107000709309
ТОВ "Будiвельний альянс МОНТАЖПРОЕКТ"
Оплачений
28 грудня 2021 12:05
722 707,49 UAH UA738201720344271038127091523
Департамент регіонального розвитку
UA973259900000002600401216920
ТОВ "Будiвельний альянс МОНТАЖПРОЕКТ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 032 438,49
UAH (в тому числі ПДВ 172 073,08 UAH)