Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: Реконструкція штучних покриттів аеродрому комунального підприємства "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради" за адресою: 50000, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, АЕРОПОРТ (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
13 454 042,30 UAH
UA-2021-06-08-003306-b 148704dd3a1443ba90ba21c71555bf4c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Масльоха

+380563730123 maslekha@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Масльоха
+380563730123
maslekha@adm.dp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Департаментом капітального будівництва облдержадміністрації було двічі проведено процедури закупівель відкриті торги по об’єкту: «Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: Реконструкція штучних покриттів аеродрому комунального підприємства "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради" за адресою: 50000, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, АЕРОПОРТ (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)» (Ідентифікатори закупівель: UA-2021-04-20-006085-a; UA-2021-05-12-006180-b). Обидва рази закупівлі було автоматично відмінено електронною системою закупівель через подання для участі менше двох тендерних пропозицій. Згідно п.1 ч.2 Ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. На підставі вищенаведеного прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі по об’єкту: «Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: Реконструкція штучних покриттів аеродрому комунального підприємства "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради" за адресою: 50000, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, АЕРОПОРТ (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2021 11:14
Оскарження наміру укласти договір: 19 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: Реконструкція штучних покриттів аеродрому комунального підприємства "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради" за адресою: 50000, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, АЕРОПОРТ (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи проводиться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт по відповідному етапу, згідно фактично виконаних обсягів. Пiсляоплата 10 Робочі 95
Виконання робіт Остаточний розрахунок за виконані роботи у розмірі 5% здійснюється Замовником після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, документації та матеріалів (у тому числі в електронному вигляді). Пiсляоплата 10 Робочі 5

Тендерна документація

08 червня 2021 11:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТДОРМІСТТЕХНОЛОГІЯ"
#34867256
Переможець 12 596 394,00
UAH з ПДВ
08 червня 2021 11:14

Документи

08 червня 2021 11:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 червня 2021 11:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТДОРМІСТТЕХНОЛОГІЯ"
#34867256
12 596 394,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 червня 2021 11:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2024 10:51
ДУ №7 продовження.pdf зміни до договору
12 січня 2024 10:51
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2022 10:29
ДУ №5 штучне покриття Аеропорт.pdf зміни до договору
20 червня 2022 10:26
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 12:58
ДУ № 1.pdf зміни до договору
25 червня 2021 12:58
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 12:49
Договор.pdf укладений
25 червня 2021 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: №190-ПР/21
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: №190-ПР/21
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: №190-ПР/21
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML