Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖИТОМИРСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03188487 |
Місцезнаходження: | 12415, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с. Іванівка, вул. Інтернатна, 1 |
Контактна особа: |
Наталія Вонсович +380982474837 natudgan1985@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2023 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 18 235 871,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 91 179,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2023 15:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2023 14:48 |
тендер_compressed.pdf | |
14 листопада 2023 14:48 |
тендер_compressed.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000068 ● b49940eeb68f41909541c38bd895b70a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 № 15-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.02.2024 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13. UA-2023-11-14-011196-a, 14.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-09 11:55:06
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 18 235 871,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-14-011196-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-14 14:24:26
Пояснення Уповноваженої особи
У відповідь на запит замовнику на пояснення від 09.02.2024, який оприлюднений через електронну систему закупівель, повідомляємо наступне.
Згідно із пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Як слідує із зазначеного Замовник перед оголошенням процедури закупівлі має здійснити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднити дану інформацію на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
Слід зазначити, за законодавець даними приписами зобов’язав Замовника здійснити обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Також, даними нормами визначив ВИБІР СПОСОБУ оприлюднення такого обгрунтування, а саме: дана інформація може бути оприлюднена НА ВЛАСНОМУ ВЕБ-САЙТІ ЗАМОВНИКА АБО Ж НА ОФІЦІЙНОМУ ВЕБ-САЙТІ ГОЛОВНОГО РОЗПОРЯДНИКА БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ.
Зазначаємо, що Житомирський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради НЕ МАЄ власного веб-сайту розміщеного в мережі інтернет, оскільки створення такого сайту є затратним та на дані витрати не було виділено відповідних коштів. Більше того, обов’язок створення власного веб-сайту для Замовника НЕ ВИЗНАЧЕНО законодавством обов’язковим.
Повідомляємо Вас, що головним розпорядником коштів Замовника є Департамент соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації. Головний розпорядник має власний офіційний веб-сайт.
Враховуючи зазначене, просимо Вас ознайомитись із інформацією оприлюдненою на сайті головного розпорядника коштів або ж звернутись до нього за відповідною інформацією.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-02-26 15:19:03
Доповнення до пояснення
Уповноважена особа Житомирського геріатричного пансіонату, додатково, повідомляє, що у зв’язку з відсутністю власного Вебсайту замовника( не головного розпорядника бюджетних коштів), не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , визначене пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «про ефективне використання державних коштів»(далі-Постанова №710) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель На виконання зобов’язань щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-11-14-011196-a (оприлюдненого в електронній системі закупівель 27.02.2024) повідомляємо наступне: 1. Адміністрація Житомирського геріатричного пансіонату провела службове розслідування з питання не оприлюднення уповноваженою особою Вонсович Н.А. інформації передбаченої пунктом 4-1 Постанови № 710. Під час здійсненого службового розслідування встановлено, що уповноважена особа Вонсович Н.А. не оприлюднила інформацію з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі через відсутність власного веб-сайту. За результатами службового розслідування вирішено: оголосити уповноваженій особі Вонсович Н.А. попередження, так як, зазначений працівник вперше вчинив проступок; зобов’язати уповноважену особу пройти навчання у сфері публічних закупівель на тему оприлюднення інформації про закупівлю. 2. На офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (Департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації) оприлюднено інформацію передбачену пунктом 4-1 Постанови № 710. З інформацією можливо ознайомитись за посиланням https://szndep.gov.ua/obgruntuvannya-pidvidomchih-ustanov-08-48-21-01-11-2023/. Таким чином, адміністрація Житомирського геріатричного пансіонату в повній мірі виконана заходи щодо усунення виявленого порушення про які йдеться у Висновку. Відповідно до пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку (пункт 9 статті 8 Закону). Враховуючи зазначене, просимо врахувати зазначену інформацію про факт усунення виявленого порушення вимог законодавства у сфері закупівель про що оприлюднити (через електронну систему закупівель) підтвердження.
2024-03-04 16:01:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Навітехсервіс |
17 284 108,98
UAH з ПДВ
|
17 284 108,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Навітехсервіс #38494616 |
Переможець |
17 284 108,98
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2024 14:46
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
27 березня 2024 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2024 15:36
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
26 січня 2024 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2023 12:00
|
протокол.pdf | укладений |
01 грудня 2023 11:59
|
договір 215.pdf | укладений |
01 грудня 2023 11:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | строк виконання будівельних робіт до 28.02.2025 |
Номер договору про закупівлю: | 215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |