Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі створення Web-сайту Державної установи «Національне військове меморіальне кладовище»
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2024-06-04-012149-a ● 144a4d1945324524bc0279076cffc8b0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА НАЦІОНАЛЬНЕ ВІЙСЬКОВЕ МЕМОРІАЛЬНЕ КЛАДОВИЩЕ |
Код ЄДРПОУ: | 45022710 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, провулок Музейний, будинок 12 |
Контактна особа: |
Биховченко Іван +380666887436 nvmktender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2024 21:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2024 14:05 |
Початок аукціону: | 12 червня 2024 14:05 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі створення Web-сайту Державної установи «Національне військове меморіальне кладовище»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані Послуги, вказані в пункті 1.1 цього Договору, здійснюється відповідно до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України на підставі підписаного Сторонами Акта приймання – передачі наданих Послуг протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за роботи, вказані в пункті 1.1 цього Договору, здійснюються протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного призначення на фінансування оплати робіт на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2024 21:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2024 21:15 |
ТД з особливостями веб-сайт.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підпис КЕП/УЕП
Дата подання: 06 червня 2024 09:27
Дата відповіді: 07 червня 2024 10:05
В тендерній документації зазначається, що тендерна пропозиція має бути з накладеним КЕП, підкажіть чи буде прийнята наша пропозиція, якщо замість КЕП, в нас буде накладений УЕП підпис?
Відповідь: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-06-04-012149-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Шевченко Олег Олександрович, Код ЄДРПОУ:2554513855
Дата подання: 14 червня 2024 16:45
Скасувати рішення по дискваліфікації
ТАК, Я ІНВАЛІД, АЛЕ ПРИЙМАТИ МЕНЕ ЗА ДУРНЯ, НІ КОМУ НЕ ДЖОЗВОЛЮ! Є закон, який ви, відносно мене порушили! Скарга у прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 червня 2024 13:06
Уважно розглянувши Ваш лист від 14.06.2024 № 97 повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (ДОДАТОК 5 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ);
- інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей (ДОДАТОК 5 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ);
- інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі (ДОДАТОК 4 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ);
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (ДОДАТОК 6 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ);
- інших документів та / або інформації визначені тендерною документацією та додатками цієї документації. (ДОДАТОК 2, 3, 6 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ).
Додаток 4 тендерної документації передбачено технічні, якісні та кількісним характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації надання інформації, яка підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі (додаток 4 тендерної документації) Учасниками у складі тендерної пропозиції є обов’язковим.
Слід зауважити, що інформація, яка міститься в додатку 4 тендерної документації та повинна бути надана у складі тендерної пропозиції Учасників відноситься до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 43 постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, зазначаємо, що Законотворець не передбачив усунення учасником невідповідностей у таких документах, зокрема, як:
- відсутності забезпечення ТП, якщо таке забезпечення вимагав замовник;
та / або
- інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що у відповідності до пункту 43 постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 Уповноважена особа не має жодного права оприлюднювати в електронній системі PROZORRO повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель щодо Вашої тендерної пропозиції, оскільки відсутня інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (ДОДАТОК 5 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ);
- інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей (ДОДАТОК 5 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ);
- інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі (ДОДАТОК 4 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ);
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (ДОДАТОК 6 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ);
- інших документів та / або інформації визначені тендерною документацією та додатками цієї документації. (ДОДАТОК 2, 3, 6 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ).
Додаток 4 тендерної документації передбачено технічні, якісні та кількісним характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації надання інформації, яка підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі (додаток 4 тендерної документації) Учасниками у складі тендерної пропозиції є обов’язковим.
Слід зауважити, що інформація, яка міститься в додатку 4 тендерної документації та повинна бути надана у складі тендерної пропозиції Учасників відноситься до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 43 постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, зазначаємо, що Законотворець не передбачив усунення учасником невідповідностей у таких документах, зокрема, як:
- відсутності забезпечення ТП, якщо таке забезпечення вимагав замовник;
та / або
- інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що у відповідності до пункту 43 постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 Уповноважена особа не має жодного права оприлюднювати в електронній системі PROZORRO повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель щодо Вашої тендерної пропозиції, оскільки відсутня інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-06-19-000001 • c74a15cd72db4ed1ab8acb94bf320d4f
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-06-19
•
07:34
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Скарга
на порушення в процедурі закупівлі та незаконне протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції, що є першою за результатами аукціону
Фізична-особа підприємець Шевченко Олег Олександрович (далі – скаржник, учасник) прийняв участь в процедурі публічної закупівлі предмету: «Послуги зі створення Web-сайту Державної установи «Національне військове меморіальне кладовище»», очікуваною вартістю 800 000,00 гривень, інформація про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-2024-06-04-012149-a, що оголошена ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ НАЦІОНАЛЬНЕ ВІЙСЬКОВЕ МЕМОРІАЛЬНЕ КЛАДОВИЩЕ (далі – Замовник), та на підставі чого учасник повідомляє наступне.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками, та встановлено такі результати по аукціону від 12.06.2024 року:
1. ФОП Шевченко Олег Олександрович - пропозиція 300 000,00 гривень з пдв.
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДЕР" - пропозиція 786 000,00 грн з пдв.
3. Державне ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" - пропозиція 790 000,00 грн з пдв.
Згідно статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
12.06.2024 року, за результатами проведення аукціону, найбільш економічно вигідну пропозицію надано від ФОП Шевченко Олег Олександрович - пропозиція 300 000,00 гривень без пдв.
14.06.2024 року Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Шевченко Олег Олександрович, яка визначена найбільш вигідною за результатами аукціону.
Не погодившись з рішенням про відхилення тендерної ФОП Шевченко Олег Олександрович звернувся до Замовника із вимогою про скасування незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиція, що становить порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
18.06.2024 року Замовником було надано відповідь, що суперечить документам учасника, а також нормам законодавства України в публічних закупівлях.
1. Щодо законодавчих вимог процедри проведення закупівлі:
Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Так, суб'єкти відносин, пов'язані із персональними даними, в тому числі володільці та треті особи, здійснюють свої повноваження в межах, установлених Конституцією та законами України.
Процедура закупівлі повинна бути проведена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням, проте Замовник порушив принцип «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», а також « максимальна економія, ефективність та пропорційність», бо незаконно відхилив найкращу за ціною тендерну пропозицію від ФОП Шевченко О.О. (код 2554513855), що порівняно із другим учасником аукціону зберігає 586 тисяч гривень державного бюджету.
Замовник повинен відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі Особливості) здійснювати розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
2. Щодо ненадання 24 годин для усунення невідповідностей Учаснику ФОП Шевченко Олег Олександровичу:
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відповідно до пункту 43 постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Учаснику ФОП Шевченко Олег Олександрович не було надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником такого повідомлення в електронній системі закупівель, хоча підставою відхилення є пункт Тендерної документації, що змінює вимоги предмету закупівлі.
3. Щодо незаконної підстави відхилення тендерної пропозиції ФОП Шевченко О.О.:
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (ДОДАТОК 5 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ);
- інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей (ДОДАТОК 5 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ);
- інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі (ДОДАТОК 4 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ);
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (ДОДАТОК 6 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ);
- інших документів та / або інформації визначені тендерною документацією та додатками цієї документації. (ДОДАТОК 2, 3, 6 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ).
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації надання інформації, яка підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі (Додаток 4 тендерної документації) не встановлено яким чином учасники закупівлі повинні виконоти цю вимогу, та які документи надати!
Слід зауважити, що інформація, яка міститься в додатку 4 тендерної документації та повинна бути надана у складі тендерної пропозиції Учасників, і це виконано учасником: вона наявна в завантаженому Проекті договору для підписання за результатами цієї закупівлі, що підписаний та наданий учасником ФОП Шевченоком О.О. у складі його тендерної пропозиції, а також ним надано гарантійний лист щодо підтвердження відповідності його пропозиції та послуг Технічному завданню та вимогам цієї закупівлі.
Замовник не обґрунтував необхідність надання конкретного переліку документів у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати документи підтвердження, які сподобаються Замовнику – не будуть відхиленні, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання,
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище порушення шляхом скасування рішення про відхилення учасника із ФОП Шевченко О.О. із підстави необґрунтованості та дискримінаційності такої підстави.
Протокол уповноваженої особи № 20 від 14 червня 2024 року встановлює підстави відхилення тендерної пропозиції згідно з підпунктом 2 пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Проте Тендерна документація закупівлі № UA-2024-06-04-012149-a не встановлює конкретних документів на підтвердження вимог Технічного завдання згідно Додатку 4, що потрібно надати на виконання цієї вимоги, тому учасник виконав цю вимогу наданням документів довільної форми – гарнатнійного листа, та фактом підписання проекту договору.
Не встановивши конкретної вимоги про надання Додатку 4, а також не визначивши яким чином учасник повинен підтвердити відповідність його пропоциції Технічному завдаванню Тендерної документації замовник надав собі незаконну можливість оціночного ставлення до пропозицій учасників та дискримінації на свій роздум.
Також, Замовник при перевірці тендерної пропозиції ФОП Шевченок О.О. не взяв до уваги, документи тендерної пропозиції та процедура відкритих торгів із особливостями проводяться із врахуванням вимог відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі" та вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок» визначено наступний перелік формальних помилок, які не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
4. Щодо необхідних дій для усунення порушення у процедурі закупівлі UA-2024-06-04-012149-a:
Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Шевченко О.О. порушують його права, законні інтереси та принципи закупівель такі як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 43, 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
Прошу Державну аудиторську службу України встановити факт порушення в процедурі закупівлі UA-2024-06-04-012149-a Замовником «ДЕРЖАВНА УСТАНОВА НАЦІОНАЛЬНЕ ВІЙСЬКОВЕ МЕМОРІАЛЬНЕ КЛАДОВИЩЕ» (Код ЄДРПОУ 45022710) та зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення уповноваженої особи стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Шевченко Олег Олександрович.
Відповідно до ст.5 Закону України про "Звернення громадян" у даній скаргі зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
В електронному зверненні також зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Реєструючи скаргу, ФОП Шевченко О.О. закупівлі надає згоду на обробку і використання персональних даних згідно з законодавством України
З повагою,
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2024 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Шевченко Олег Олександрович |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДЕР" |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
786 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" |
798 000,00
UAH з ПДВ
|
790 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Шевченко Олег Олександрович #2554513855 |
Відхилено |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2024 11:51
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 червня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДЕР" #39023287 |
Відхилено |
786 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2024 11:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2024 14:12
|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" #34239034 |
Переможець |
790 000,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2024 16:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2024 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2024 16:56
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
23 липня 2024 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2024 10:52
|
договір сайт.pdf | укладений |
17 липня 2024 10:51
|
Протокол про продовження строку укладання договору.pdf | укладений |
17 липня 2024 10:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 024-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |