Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Т-21-01 /М-18/-Мерефа–Зміїв, км 19+770 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance Т-21-01 /М-18/- Merefa-Zmiyiv, km 19+770 in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
8 733 700,00 UAH
UA-2020-05-14-003060-a 143b2ffd7e7c413e8a8204bf05c59e2d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Highway services in Kharkiv region
National ID: 30885376
Contact point: Kukhar Roman
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 травня 2020 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 14:03
Очікувана вартість: 8 733 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 87337 UAH
Publication date: 14 травня 2020 17:36
Enquiries until: 05 червня 2020 09:00
Complaints submission until: до 11 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 червня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 8 733 700 UAH including VAT
Minimal lowering step: 44 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 п.м.
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Т-21-01 /М-18/-Мерефа–Зміїв, км 19+770 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance Т-21-01 /М-18/- Merefa-Zmiyiv, km 19+770 in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.7 договору - Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначеної Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. Пiсляоплата 30 Робочі 1.83
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.8 договору - Остаточний розрахунок у розмірі 60 % від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником після надання Підрядником «Експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації», від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі та передачі результату виконаних послуг у повному обсязі, а саме документів визначених у п. 6.4 цього Договору. Пiсляоплата 30 Робочі 2.75
Дата подання заявки Пункт 5.25 договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020р. № 42 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. Аванс 30 Робочі 28.63
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 66.79

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 18:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 17:33
Тендерна документація.PDF
14 травня 2020 17:33
Проект договору.docx
14 травня 2020 18:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 17:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 17:33
Тендерна документація.PDF
14 травня 2020 17:33
Проект договору.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 липня 2020
UA-2020-05-14-003060-a143b2ffd7e7c413e8a8204bf05c59e2d
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 16:10
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 16:11

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 тендерної документації та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю: 1.1.Перелік виявлених невідповідностей - В підтвердження інформації про наявність техніки № 19/3 від 12.06.2020р. та Інформації про наявність техніки Вих. № 1989т від 12.06.2020р. не надано: - лист-підтвердження від Підприємства зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА" на асфальтоукладач Vogele Super 1800-3 2018р. та коток дорожний НАММ HD+110VO 2019р., щодо незаперечення використання зазначених механізмів для надання послуг ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі; - лист-підтвердження від Товариства з обмеженою відповідальністю "Катерпіллар Файненшл Україна" на екскаватор Caterpillar 444F2 2018р. та коток вібраційний Caterpillar CB7 2018р., щодо незаперечення використання зазначених механізмів для надання послуг ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі; - лист-підтвердження від Комунального підприємства "Павлоград-Світло" на маркувальну машину з розпилювачами для нанесення фарби CRADO LineLazer 5900, 210ES D.I., щодо незаперечення використання зазначеного обладнання для надання послуг ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п. 1.1. Додатку 2 тендерної документації. 1.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – В підтвердження інформації про наявність техніки № 19/3 від 12.06.2020р. та Інформації про наявність техніки Вих. № 1989т від 12.06.2020р. надати: - лист-підтвердження від Підприємства зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА" на асфальтоукладач Vogele Super 1800-3 2018р. та коток дорожний НАММ HD+110VO 2019р., щодо незаперечення використання зазначених механізмів для надання послуг ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі; - лист-підтвердження від Товариства з обмеженою відповідальністю "Катерпіллар Файненшл Україна" на екскаватор Caterpillar 444F2 2018р. та коток вібраційний Caterpillar CB7 2018р., щодо незаперечення використання зазначених механізмів для надання послуг ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі; - лист-підтвердження від Комунального підприємства "Павлоград-Світло" на маркувальну машину з розпилювачами для нанесення фарби CRADO LineLazer 5900, 210ES D.I., щодо незаперечення використання зазначеного обладнання для надання послуг ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей - В підтвердження довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. №1993т від 12.06.2020р. не надано копії скан-копії дипломів про закінчення зазначених учбових закладів на працівників: - начальник дільниці Сафарян Едуард Завенович; - виконавець робіт Ляшков Юрій Юрійович; - майстер Ратушна Катерина Ігорівна. 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.2 Додатку 2 тендерної документації. 3.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – В підтвердження довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. №1993т від 12.06.2020р. надати копії скан-копії дипломів про закінчення зазначених учбових закладів на працівників: - начальник дільниці Сафарян Едуард Завенович; - виконавець робіт Ляшков Юрій Юрійович; - майстер Ратушна Катерина Ігорівна. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей – В інформації про виконання аналогічного (них) договору (рів) № 19/9 від 10.06.2020р. зазначений договір № 5-3 від 14.03.2017р. не відповідає вимогам до кваліфікації за критерієм "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору". 3.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.3 Додатку 2 тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту штучних споруд на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про виконання аналогічного (их) договору (ів), яка обов’язково повинна містити інформацію встановлену Таблицею № 8. Для підтвердження інформації, що зазначена в Таблиці № 8, Учасник надає наступні документи: - копію (ї) аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками та невід'ємними частинами до договору; - копія (ї) акту (тів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В) та довідка (ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3); - копію (ї) позитивного (их) відгуку (ів) Замовника (ів) (за наданим (и) аналогічним (и) договором (ами), у якому (их) обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, суму виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданим Замовниками не раніше дати оголошення закупівлі. 4.1.Перелік виявлених невідповідностей - тендерна пропозиція не містить електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, а накладено електронний ключ фізичної особи. 4.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1 "Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції". 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Накласти електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів на тендерну пропозицію. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» .

Документи

Публічні документи

06 липня 2020 22:28
Електронний підпис
06 липня 2020 22:28
Електронний підпис
06 липня 2020 22:26
Аналогічний договір.pdf
06 липня 2020 22:26
Док субпідпрядник.pdf
14 червня 2020 20:08
Електронний підпис
14 червня 2020 20:08
Електронний підпис
14 червня 2020 20:06
2.4 АБЗ.pdf
14 червня 2020 20:06
2.6 Працівники.pdf
14 червня 2020 20:06
5. Додаток 6.pdf
14 червня 2020 20:06
2.2 Машини мех 2 етап.pdf
14 червня 2020 20:06
2.5 Цементобетон.pdf
14 червня 2020 20:06
Гарантия 19км.zip
14 червня 2020 20:06
2.3 Мат тех база.pdf
14 червня 2020 20:06
3. Додаток 3.pdf
14 червня 2020 20:06
6. Додаток 7.pdf
14 червня 2020 20:06
1. Додаток 1.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 тендерної документації: 1.1.Перелік виявлених невідповідностей - В підтвердження інформації про наявність техніки Вих.№ 2-12/06 від 12.06.2020р. та Інформації про наявність техніки Вих. № 1979т від 12.06.2020р. не надано: - лист-підтвердження від Підприємства зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА" на асфальтоукладач Vogele Super 1800-3 2018р. та коток дорожний НАММ HD+110VO 2019р., щодо незаперечення використання зазначених механізмів для надання послуг ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі; - лист-підтвердження від Товариства з обмеженою відповідальністю "Катерпіллар Файненшл Україна" на екскаватор Caterpillar 444F2 2018р. та коток вібраційний Caterpillar CB7 2018р., щодо незаперечення використання зазначених механізмів для надання послуг ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі; - лист-підтвердження від Комунального підприємства "Павлоград-Світло" на маркувальну машину з розпилювачами для нанесення фарби CRADO LineLazer 5900, 210ES D.I., щодо незаперечення використання зазначеного обладнання для надання послуг ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п. 1.1. Додатку 2 тендерної документації. 1.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – В підтвердження інформації про наявність техніки Вих.№2-12/06 від 12.06.2020р. та Інформації про наявність техніки Вих. № 1979т від 12.06.2020р. надати: - лист-підтвердження від Підприємства зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА" на асфальтоукладач Vogele Super 1800-3 2018р. та коток дорожний НАММ HD+110VO 2019р., щодо незаперечення використання зазначених механізмів для надання послуг ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі; - лист-підтвердження від Товариства з обмеженою відповідальністю "Катерпіллар Файненшл Україна" на екскаватор Caterpillar 444F2 2018р. та коток вібраційний Caterpillar CB7 2018р., щодо незаперечення використання зазначених механізмів для надання послуг ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі; - лист-підтвердження від Комунального підприємства "Павлоград-Світло" на маркувальну машину з розпилювачами для нанесення фарби CRADO LineLazer 5900, 210ES D.I., щодо незаперечення використання зазначеного обладнання для надання послуг ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей - В підтвердження довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих №1980т від 12.06.2020р. не надано копії скан-копії дипломів про закінчення зазначених учбових закладів на працівників: - начальник дільниці Сафарян Едуард Завенович; - виконавець робіт Ляшков Юрій Юрійович; - майстер Ратушна Катерина Ігорівна. 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.2 Додатку 2 тендерної документації. 3.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – В підтвердження довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих №1980т від 12.06.2020р. надати копії скан-копії дипломів про закінчення зазначених учбових закладів на працівників: - начальник дільниці Сафарян Едуард Завенович; - виконавець робіт Ляшков Юрій Юрійович; - майстер Ратушна Катерина Ігорівна. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» .

Документи

Публічні документи

16 липня 2020 11:07
Електронний підпис
16 липня 2020 11:07
Електронний підпис
16 липня 2020 11:05
3 справки.PDF
16 липня 2020 11:05
скан Євдошенко 08.07.2020.pdf
07 липня 2020 08:25
Електронний підпис
07 липня 2020 08:25
Електронний підпис
07 липня 2020 08:20
Свідотцтво.pdf
14 червня 2020 22:47
Електронний підпис
14 червня 2020 22:47
Електронний підпис
14 червня 2020 22:35
Додаток 2 табл 9.pdf
14 червня 2020 22:35
Додаток 2 табл 1.pdf
14 червня 2020 22:35
Додаток 2 табл 7.2.pdf
14 червня 2020 22:35
Додаток 2 табл 7.1.pdf
14 червня 2020 22:35
Лаборатория.pdf
14 червня 2020 22:35
Додаток 2 табл 5, 6 ЦБЗ.PDF
14 червня 2020 22:35
Додаток 7 субподряд.PDF
14 червня 2020 22:35
Додаток 2 табл 3.4 АБЗ.pdf
14 червня 2020 22:35
1 етап Спеціалісти.pdf
14 червня 2020 22:35
1 етап техника1.pdf
14 червня 2020 22:35
1етап техника2.pdf
14 червня 2020 22:35
1 етап лист погодження.PDF
14 червня 2020 22:35
Додаток 6.PDF
14 червня 2020 22:35
Додаток 3.PDF
14 червня 2020 22:35
Додаток 1 гарант лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост"

ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ 8 720 000,00
UAH з ПДВ
8 670 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост" 8 733 000,00
UAH з ПДВ
8 689 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 11:07
Електронний підпис
16 липня 2020 11:07
Електронний підпис
16 липня 2020 11:05
3 справки.PDF
16 липня 2020 11:05
скан Євдошенко 08.07.2020.pdf
07 липня 2020 08:25
Електронний підпис
07 липня 2020 08:25
Електронний підпис
07 липня 2020 08:20
Свідотцтво.pdf
14 червня 2020 22:47
Електронний підпис
14 червня 2020 22:47
Електронний підпис
14 червня 2020 22:35
Додаток 2 табл 9.pdf
14 червня 2020 22:35
Додаток 2 табл 1.pdf
14 червня 2020 22:35
Додаток 2 табл 7.2.pdf
14 червня 2020 22:35
Додаток 2 табл 7.1.pdf
14 червня 2020 22:35
Лаборатория.pdf
14 червня 2020 22:35
Додаток 2 табл 5, 6 ЦБЗ.PDF
14 червня 2020 22:35
Додаток 7 субподряд.PDF
14 червня 2020 22:35
Додаток 2 табл 3.4 АБЗ.pdf
14 червня 2020 22:35
1 етап Спеціалісти.pdf
14 червня 2020 22:35
1 етап техника1.pdf
14 червня 2020 22:35
1етап техника2.pdf
14 червня 2020 22:35
1 етап лист погодження.PDF
14 червня 2020 22:35
Додаток 6.PDF
14 червня 2020 22:35
Додаток 3.PDF
14 червня 2020 22:35
Додаток 1 гарант лист.PDF

Публічні документи

06 липня 2020 22:28
Електронний підпис
06 липня 2020 22:28
Електронний підпис
06 липня 2020 22:26
Аналогічний договір.pdf
06 липня 2020 22:26
Док субпідпрядник.pdf
14 червня 2020 20:08
Електронний підпис
14 червня 2020 20:08
Електронний підпис
14 червня 2020 20:06
2.4 АБЗ.pdf
14 червня 2020 20:06
2.6 Працівники.pdf
14 червня 2020 20:06
5. Додаток 6.pdf
14 червня 2020 20:06
2.2 Машини мех 2 етап.pdf
14 червня 2020 20:06
2.5 Цементобетон.pdf
14 червня 2020 20:06
Гарантия 19км.zip
14 червня 2020 20:06
2.3 Мат тех база.pdf
14 червня 2020 20:06
3. Додаток 3.pdf
14 червня 2020 20:06
6. Додаток 7.pdf
14 червня 2020 20:06
1. Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ
#41163294
Переможець 8 670 000,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 10:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ
#41163294
8 670 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 09:44
Додаткова угода 8 Т56-МЗ19-20.PDF зміни до договору
15 вересня 2021 09:44
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 11:15
Додаткова угода 3 Т56-МЗ19-20 (1).PDF зміни до договору
23 листопада 2020 11:13
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 14:32
Додаткова угода 1 Т56-МЗ19-20 (1).PDF зміни до договору
16 вересня 2020 14:32
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 11:52
Т56-МЗ19-20.PDF укладений
31 липня 2020 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.4.6.2 та п.16.5 Договору та на підставі п.3 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т56-МЗ19/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі експертного звіту відповідно п.4.1, п.4.6.4 Договору та п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т56-МЗ19/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п. 4.6.4 Договору та керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг)
Номер договору про закупівлю: Т56-МЗ19/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 15 вересня 2021
Сума оплати за договором: 5 918 865,00
UAH (в тому числі ПДВ 986 477,50 UAH)