Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Public toilets of modular type
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СВКП "Київводфонд" |
Код ЄДРПОУ: | 37292855 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , м. Київ обл., Подільський район, вул. Дмитрівська, 16-Б |
Контактна особа: |
Ковалько Вікторія Валеріївна +380442289173 kovalkovictoriia@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Кириченко Руслана Ярославівна +380442230963 kyivvodfond@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SVKP "KYIVVODFOND" |
National ID: | 37292855 |
Contact point: |
+380442289173 kovalkovictoriia@gmail.com |
Additional contacts: |
Ruslana Kyrychenko +380442230963 kyivvodfond@kmda.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2021 10:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2021 10:06 |
Початок аукціону: | 15 липня 2021 12:33 |
Очікувана вартість: | 11 081 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 406,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Видом забезпечення тендерної пропозиції є банківська гарантія або електронна банківська гарантія. Валютою забезпечення тендерної пропозиції є гривня. Тендерна пропозиція, що подається учасником, обов’язково супроводжується документом в оригіналі, що підтверджує надання забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії, поданого одночасно з тендерною пропозицією на суму 50000 (п’ятдесят тисяч) грн. 00 коп. Форма та зміст документа, що підтверджує надання банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції та становить 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Видом забезпечення виконання договору є банківська гарантія. Валютою забезпечення виконання договору є гривня. Переможець надає Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу банківської гарантії у розмірі 0,5 (нуль цілих п’ять десятих) відсотків вартості договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Надання забезпечення виконання договору переможцем підтверджується оригіналом банківської гарантії, форма та зміст якої повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця. У разі ненадання переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до умов тендерної документації договір про закупівлю не буде укладено. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається у разі невиконання переможцем процедури закупівлі зобов’язань за договором про закупівлю, в тому числі, але не виключно зобов’язань щодо сплати штрафних санкцій, відшкодування Замовнику збитків, зумовлених невиконанням або неналежним виконанням переможцем процедури закупівлі зобов’язань за Договором. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок Замовника. |
Publication date: | 03 червня 2021 10:01 |
Enquiries until: | 24 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 липня 2021 10:06 |
Information
Estimated total value: | 11 081 300 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 55 407 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | після поставки, монтажу (установки) та запуску | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2021 10:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2021 10:01 |
ТД Громадські вбиральні модульного типу 2021 (3) (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-08-000060 ● c4fc37f3eb7c42db847c9a0ebf10c229
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 16:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.09.2021 № 301
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-06-03-001789-b 03.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-09 10:44:10
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі громадських вбиралень модульного типу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-03-001789-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю; яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-14 18:06:21
Надання пояснення
1. Щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю, пояснюю наступне.
Переможцем процедури закупівлі згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015: 44210000-5: Конструкції та їх частини (Громадські вбиральні модульного типу) з ідентифікатором № UA-2021-06-03-001789-b на виконання умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю, надано банківську гарантію № 5497-21Г від 20.07.2021р. Окрім того, зазначена гарантія оприлюднена переможцем на порталі https://prozorro.gov.ua/ в складі документів переможця.
2. Щодо обґрунтування бюджетного призначення предмета закупівлі пояснюю наступне.
Бюджетне призначення предмета закупівлі згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015: 44210000-5: Конструкції та їх частини (Громадські вбиральні модульного типу), обґрунтовується необхідністю виконання вимог законів України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про благоустрій населених пунктів», Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.03.2011 № 145, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.04.2011 за № 457/19195, ДБН Б.2.2.-5:2011. Благоустрій територій, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 28.10.2011 № 259, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.10.2013 року № 1948 «Про будівництво інженерних мереж, малих архітектурних форм – пунктів підключення та встановлення громадських вбиралень модульного типу» та від 26.06.2020 року № 929 «Про затвердження адресного переліку місць для встановлення громадських вбиралень модульного типу», Комплексної цільової програми підвищення енергоефективності та розвитку житлово-комунальної інфраструктури міста Києва на 2021-2025 роки, затвердженою рішенням Київської міської ради від 27 травня 2021 року № 1241/1282.
Відповідно до пункту 2.1 Статуту спеціалізованого водогосподарського комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд», затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.02.2010 № 86 у редакції від 01.10.2019 року № 1739 (далі - Статут), підприємство створено з метою використання і охорони підземних вод, охорони, утримання, експлуатації земель водного фонду, охорони, утримання та експлуатації мережі фонтанів, бюветних комплексів та громадських вбиралень на території міста Києва, утримання та експлуатації технологічних електричних мереж та електроенергетичного обладнання, а також отримання прибутку за рахунок іншої господарської діяльності, передбаченої законодавством України.
Згідно з підпунктами 2.2.3-2.2. пункту 2.2. Статуту предметом діяльності підприємства, зокрема, є провадження господарської діяльності у сфері розширення, утримання та експлуатації мережі громадських вбиралень на території міста Києва, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва; провадження діяльності у сфері надання послуг з користування громадськими вбиральнями; участь у розробленні та реалізації міських програм утримання громадських вбиралень стаціонарного і модульного типів, мобільних туалетних кабін на території міста Києва.
Згідно з пунктом 2.23 Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.03.2011 № 145, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.04.2011 за № 457/19195, у населених пунктах, на території курортів, у місцях масового скупчення і відвідування громадян (парки, сквери, торгово-розважальні комплекси тощо) повинні влаштовуватись громадські вбиральні відповідно до вимог санітарного законодавства з розрахунку 1 санітарно-технічний прилад на 500 осіб. Забороняється будівництво громадських вбиралень, каналізованих на вигріб.
За погодженням з державною санітарно-епідеміологічною службою відповідної адміністративної території на період проведення масових громадських заходів (мітинги, концерти, спортивні змагання тощо) місця їх проведення необхідно додатково забезпечити контейнерами для зберігання побутових відходів та мобільними (пересувними) санітарно-технічними приладами (вбиральні, умивальники) із запасами питної води та герметичними ємностями для збору рідких відходів з розрахунку на чисельність громадян, що беруть участь у заходах, за нормами утворення відходів і водоспоживання.
Відповідно до пункту 9.3 ДБН Б.2.2.-5:2011. Благоустрій територій громадські вбиральні треба влаштовувати в місцях масового зосередження людей. Громадські вбиральні треба влаштовувати в таких місцях:
- на площах, транспортних магістралях, вулицях з великим пішохідним рухом;
- на площах біля вокзалів, залізничних станцій, авто- та річкових вокзалів, автостанцій та аеровокзалів;
- у виходів та вестибюлів метрополітену;
- у місцях проведення масових заходів;
- у зонах розміщення і на території ярмарок, крупних об’єктів торгівлі та послуг, об’єктів громадського харчування, об’єктів культурно – розважального та спортивного призначення;
- на території об’єктів рекреації: у садах, парках, лісопарках, на бульварах шириною більше ніж 25 м;
- на АЗС, стоянках автомобілів більше ніж 25 місць, багатоповерхових і відкритих автостоянках;
- спеціально обладнаних майданчиках для паркування транспортних засобів;
- на територіях, прилеглих до зовнішніх магістральних доріг;
- на підприємствах торгівлі потужністю більше ніж 15 торгівельних місць;
- у зонах масового відпочинку, на стадіонах, пляжах;
- біля кінотеатрів, виставок;
- культових об’єктів (храми, церкви, мечеті тощо).
Орієнтовні розрахунки місткості і потужності громадських вбиралень треба проводити із розрахунку: не менше 1 приладу на 1000 чоловік населення. За один прилад треба приймати 1 унітаз або 2 пісуари при максимальної пропускної спроможності одного приладу: 27 відвідувачів за годину. Кількість відвідувачів треба визначати за розрахунковими показниками.
Радіус обслуговування стаціонарних громадських вбиралень становить 700 м для парків та 500 м для центральних районів населених пунктів. Необхідне влаштування як мінімум однієї громадської вбиральні на кожну зону зелених насаджень. Для площ, пішохідних зон та місць з прогнозованим скупченням населення необхідне влаштування громадських вбиралень на відстані не більше 300 м одна від одної.
Водночас наразі на території міста Києва не дотримано вимог Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.03.2011 № 145, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.04.2011 за № 457/19195, та ДБН Б.2.2.-5:2011. Благоустрій територій щодо місткості і потужності громадських вбиралень, радіусу обслуговування та влаштування громадських вбиралень.
У зв’язку з чим до СВКП «Київводфонд» постійно надходять скарги щодо недостатньої кількості громадських вбиралень у м. Києві та пропозиції щодо розширення їх мережі.
Зокрема, відповідно до Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій, затвердженого рішенням Київської міської ради від 08.10.2015 року № 103/2006 у 2016 році до Київської міської ради надійшла електронна петиція № 4636 «Створення мережі громадських вбиралень у м. Києві, ініційована Щелкуновим С.С., підписана 10279 громадянами.
Під час засідання постійної комісії Київської міської ради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу 16 січня 2017 року вивчено аспекти питання, порушеного в петиції Щелкунова С.С. від 29 вересня 2016 року № 4636 «Створення мережі громадських вбиралень у м. Києві», заслухано думки представників виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та громадськості.
За результатами розгляду питання членами цієї комісії одноголосно підтримано ініційовану Щелкуновим С.С. електронну петицію № 4636 та прийнято рішення щодо створення умов для подальшого розвитку мережі громадських вбиралень у місті Києві, що має відповідати затвердженим санітарно-гігієнічним, епідеміологічним та екологічним нормам.
На виконання петиції від 29 вересня 2016 року № 4636 «Створення мережі громадських вбиралень в м. Києві» проведено аналіз існуючого стану громадських вбиралень за основними місцями масового перебування громадян, а саме: туристичні маршрути, місця масового скупчення і відвідування громадян, та встановлено, що існуюча кількість громадських вбиралень на території міста Києва не задовольняє потреби мешканців та гостей столиці у послугах громадських вбиралень. Копії матеріалів додаються.
Планом заходів на 2017 рік щодо забезпечення розвитку мережі громадських вбиралень у місті Києві, затвердженим розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07 вересня 2017 року № 1090 «Про затвердження Плану заходів на 2017 рік щодо забезпечення розвитку мережі громадських вбиралень у місті Києві», передбачено заходи розширення мережі громадських вбиралень на території міста Києва.
Виконання петиції від 29 вересня 2016 року № 4636 «Створення мережі громадських вбиралень в м. Києві» можливо шляхом будівництва інженерних мереж, малих архітектурних форм – пунктів підключення та встановлення громадських вбиралень модульного типу згідно з розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.10.2013 року № 1948 «Про будівництво інженерних мереж, малих архітектурних форм – пунктів підключення та встановлення громадських вбиралень модульного типу» та від 26.06.2020 року № 929 «Про затвердження адресного переліку місць для встановлення громадських вбиралень модульного типу», Комплексною цільовою програмою підвищення енергоефективності та розвитку житлово-комунальної інфраструктури міста Києва на 2021-2025 роки, затвердженою рішенням Київської міської ради від 27 травня 2021 року № 1241/1282.
Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30 жовтня 2013 року № 1948 «Про будівництво інженерних мереж та встановлення громадських вбиралень модульного типу» станом на 2021 рік виконано в частині будівництва інженерних мереж, малих архітектурних форм – пунктів підключення та встановлення 42 громадських вбиралень, у тому числі 36 у період з 2013 по 2017 роки. В іншій частині Розпорядження не виконано.
Згідно з Протоколом доручень № 058/4/2-42 від 05.03.2020 року щодо проведення аналізу місць розташування туалетних модулів на предмет їх доцільності та визначення адресного переліку місць розміщення громадських вбиралень модульного типу СВКП «Київводфонд» з урахуванням туристичних маршрутів та потреб гостей і мешканців столиці у послугах громадських вбиралень сформовано перелік із 21 адреси запланованих місць для встановлення громадських вбиралень модульного типу.
З метою виконання розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.10.2013 року № 1948 «Про будівництво інженерних мереж, малих архітектурних форм – пунктів підключення та встановлення громадських вбиралень модульного типу» та від 26.06.2020 року № 929 «Про затвердження адресного переліку місць для встановлення громадських вбиралень модульного типу» вивчено європейський досвід вирішення питання забезпечення громадян якісними послугами громадських вбиралень.
Водночас згідно з пунктом 9.3 ДБН Б.2.2.-5:2011. Благоустрій територій розміщати громадські вбиральні в житлових, шкільних, дитячих дошкільних, лікувально – профілактичних і санітарно – епідеміологічних установах, а також прибудовувати до дитячих, учбових, лікувальних об’єктів, об’єктів громадського харчування, продуктових магазинів заборонено.
З огляду на вимоги законів України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про благоустрій населених пунктів», Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.03.2011 № 145, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.04.2011 за № 457/19195, ДБН Б.2.2.-5:2011. Благоустрій територій, в умовах наявних містобудівних умов і обмежень, відсутності вільних земельних ділянок для будівництва, обмеження розміру конструкції в умовах щільної забудови міста Києва та наявності розгалуженої мережі підземних інженерних комунікацій в історичній частині столиці будівництво капітальних будівель громадських вбиралень стаціонарного типу не виявляється можливим.
Враховуючи вищевикладене та зважаючи на позитивний досвід використання у більшості столиць Європи автоматизованих громадських вбиралень модульного типу, необхідність впровадження сучасних технологій, доцільним є встановлення в м. Києві саме автоматизованих громадських вбиралень модульного типу.
3.Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі пояснюю наступне.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено відповідно до вимог ДБН Б.2.2.-5:2011. Благоустрій територій, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 28.10.2011 № 259.
Також для визначення технічних та якісних характеристик було проведено моніторинг громадських вбиралень різних виробників, а саме "Євромодуль", "JCDecaux", "Штроєр", "Біла дзига", "Сервіс Столиця Інновейшн" та інших, а також ознайомлення з наявними моделями на виставках "Київ Експо" та у презентаційних каталогах та буклетах, копії яких додаються. На основі отриманої інформації було визначено вимоги до автоматизованих громадських вбиралень модульного типу, а саме:
№
п/п Найменування замовленого товару Технічні та якісні характеристики товару Кількість
11 Громадські вбиральні модульного типу в колоні
Тип: Автоматизована (автоматичне миття і дезінфекція, сушка унітазу та миття і дезінфекція підлоги після кожного відвідувача).
Фасад: екстер’єр відповідає архітектурі центральної частини міста обов’язково з покриттям анті-графіті
Основне обладнання: автоматичні розсувні двері, автоматична подача мила та води для миття рук, безконтактна автоматична сушарка для рук, вентиляція та підігрів повітря, контейнер для паперу.
Платіжна система: безконтактна система оплати за допомогою банківських платіжних карт (з можливістю фіскалізації), лічильником кількості відвідувачів.
Приєднання до інженерних мереж: безперешкодне під’єднання до міських інженерних мереж та можливість функціонування системи при температурі зовнішнього середовища до -300С. Максимальне перспективне навантаження 9 кВт.
Безпека відвідувачів: наявність кнопки виклику допомоги, можливість відкриття дверей в автоматичному та ручному режимі, таймер максимального користування туалетом в межах 15 хвилин, часткове відчиненні дверей по закінченню часу використання, датчик виявлення присутності відвідувача в кабіні.
Додаткове обладнання: світлове табло або екран індикації «вільно/зайнято», освіжувач повітря, вішалка для одягу, ударостійке дзеркало, матоване скло природнього освітлення, підлога з антиковзанням, чаша з антибактеріальним покриттям, система підігріву підлоги та порогу для запобігання обмерзанню, вивіска ідентифікатор «туалет» та/або «WC» з наявністю підсвітки у нічний час .
Якість: Антикорозійний та антивандальний захист.
Колір: Рекомендований у м. Києві для тимчасових споруд та рекламних засобів – RAL 7022;
Габаритні розміри: не більше: Ø2000 мм, висота 5000 мм 2 шт
22
Громадські вбиральні модульного типу
Тип: Автоматизована. (автоматичне миття дезінфекція та сушка санітарного приладу (унітазу або сидіння унітазу) та миття і дезінфекція підлоги після кожного відвідувача). Можливість відвідування людьми з обмеженими можливостями та громадян з дітьми.
Фасад: екстер’єр відповідає архітектурі центральної частини міста обов’язково з покриттям анті-графіті.
Основне обладнання: автоматична/безконтактна подача мила та води для миття рук, безконтактна автоматична сушарка для рук, вентиляція та підігрів повітря, сповивальний столик для немовлят, поручні для маломобільних людей, санітайзер, контейнер для паперу.
Платіжна система: система оплати за допомогою банківських платіжних карт (з можливістю фіскалізації), лічильником кількості відвідувачів.
Приєднання до інженерних мереж: безперешкодне під’єднання до міських інженерних мереж та можливість функціонування системи при температурі зовнішнього середовища до -300С, Максимальне перспективне навантаження 9 кВт.
Безпека відвідувачів: наявність кнопки виклику допомоги, можливість відкриття дверей в автоматичному та ручному режимі, таймер максимального користування туалетом в межах 15 хвилин, часткове відчиненні дверей по закінченню часу використання, датчик виявлення присутності відвідувача в кабіні.
Додаткове обладнання: світлове табло або екран індикації «вільно/зайнято», освіжував повітря, вішалка для одягу, ударостійке дзеркало, матоване скло природнього освітлення, підлога з антиковзанням, чаша з антибактеріальним покриттям, система підігріву підлоги та порогу для запобігання обмерзанню, вивіска ідентифікатор «туалет» та/або «WC» з наявністю підсвітки у нічний час, зовнішнє відеоспостереження
Якість: Антикорозійний та антивандальний захист.
Колір: Рекомендований у м. Києві для тимчасових споруд та рекламних засобів – RAL 7022;
Габаритні розміри: не більше: ширина 2500 х довжина 3500 х висота 3000 3 шт
На виконання вимог ДБН Б.2.2.-5:2011. Благоустрій територій, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 28.10.2011 № 259, ДБН В.2.2-40:2018. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення, затверджених наказом Мінрегіонбуду від 30.11.2018 № 327, з метою запобігання зайвого контакту користувачів з рухомими елементами автоматизованих громадських вбиралень модульного типу, зменшення кількості поломок, задля забезпечення безперервного їх функціонування, забезпечення доступності для маломобільних груп населення до якісних та технічних характеристик при придбанні громадських вбиральнь були включені наступні параметри: автоматичні розсувні двері, автоматична подача мила та води для миття рук, безконтактна автоматична сушарка для рук; вентиляція та підігрів повітря; поручні для маломобільних людей; сповивальний столик.
Окрім того, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 29.09.2010 року № 878 «Про здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги) з використанням спеціальних платіжних засобів» підприємство зобов’язане забезпечити можливість оплати банківською картою на всіх платних вбиральнях (наявність платіжної системи). Підтримка можливості оплати як картками, так і готівкою є економічно недоцільною (додаткові витрати на обслуговування, необхідність щоденної інкасації готівкових грошових коштів), за умови оплати картою гроші автоматично зараховуються на рахунок підприємства, що суттєво зменшує витрати на утримання вбиральні.
Крім того, до технічних характеристик предмету закупівлі включено максимальне перспективне навантаження 9 кВт, що пов’язано з тим, що проекти на будівництво інженерних мереж для встановлення модульних вбиралень розроблялись на навантаження 9кВт, тому встановлення більш потужних вбиралень неможливе з технічних причин.
Задля безпеки відвідувачів до технічних вимог також включені наступні параметри:
- наявність кнопки виклику допомоги, вбиральні повністю автоматизовані та в них відсутні працівники, які можуть надати допомогу відвідувачу;
- можливість відкриття дверей в автоматичному та ручному режимі, оскільки у випадку виходу з ладу обладнання або вимкнення електроенергії у відвідувача повинна бути можливість відкрити двері в ручному режимі, в іншому випадку особа може покинути модуль лише після приїзду сервісної служби;
- таймер максимального користування туалетом в межах 15 хвилин, часткове відчиненні дверей по закінченню часу використання, датчик виявлення присутності відвідувача в кабіні, якщо відвідувач під час перебування у громадській вбиральні втратить свідомість або не матиме змоги самостійно відчинити двері, передбачена можливість аварійного відкриття дверей.
Для підтримки належного зовнішнього вигляду, а також для зменшення витрат на обслуговування та ремонт громадських вбиральнь було зазначено таку якісну вимогу, як антикорозійний та антивандальний захист.
Складовою технічних характеристик предмету закупівлі були габарити, оскільки Департаментом містобудування та архітектури у м. Києві передбачено зонування міста по максимальній плащі тимчасових споруд. У зв’язку з потребою встановлення громадських вбиралень модульного типу у центральній частині міста, а саме в форматній зоні «0» та у форматній зоні «1» передбачено відповідні вимоги до максимальних площ конструкцій. Для «1» зони максимальна площа до 10м2. Крім того, при визначені габаритів громадських вбиралень взято до уваги наявність вільної площі в потенційних місцях встановлення.
4. Щодо очікуваної вартості предмета закупівлі зазначаю наступне.
Очікувана вартість закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275.
На відповідні запити комерційних пропозицій СВКП «КИЇВВОДФОНД» було отримано цінові пропозиції від ТОВ «Сервіс столиця інновейшен» вих. № 45 від 23.04.2021р., ТОВ «Сервіс столиця інновейшен» вих. № 44 від 23.04.2021р., від Біла Дзиґа б/н, ТОВ «Холлі Індастріал» від 23 квітня 2021р. № 333. Копії додаються.
Розрахунок очікуваної вартості здійснюється за формулою:
Цод Громадські вбиральні модульного типу в колоні (2 шт.)= (Ц1 + Ц2 + Ц3) / К,
де: Цод - очікувана вартість предмета закупівлі;
Ц1 – цінова пропозиція від Біла Дзиґа б/н
Ц2 – цінова пропозиція від ТОВ «Холлі Індастріал» від 23 квітня 2021р. № 333
Ц3 – цінова пропозиція від ТОВ «Сервіс столиця інновейшен» вих. № 44 від 23.04.2021р.
К – кількість отриманих цінових пропозицій.
2 055 000,00 грн., в т.ч. ПДВ = (1 560 000, 00 грн. + 2 205 000, 00 грн. + 2 400 000,00 грн.) / 3 пропозиції
2 055 000,00 * 2 шт. = 4 110 000,00 грн., в т.ч. ПДВ
Цод Громадські вбиральні модульного типу ( 3шт.) = (Ц1 + Ц2 + Ц3) / К,
де: Цод - очікувана вартість предмета закупівлі;
Ц1 – цінова пропозиція від Біла Дзиґа б/н
Ц2 – цінова пропозиція від ТОВ «Холлі Індастріал» від 23 квітня 2021р. № 333
Ц3 – цінова пропозиція від ТОВ «Сервіс столиця інновейшен» вих. № 45 від 23.04.2021р.
К – кількість отриманих цінових пропозицій.
2 323 766,67 грн., в т.ч. ПДВ = (2 052 000,00 грн. + 2 290 000, 00 грн. + 2 629 300,00 грн.) / 3 пропозиції
2 323 766,67 * 3 шт. = 6 971 300,00 грн., в т.ч. ПДВ
11 081 300,00 грн. в т.ч. ПДВ = 4 110 000,00 + 6 971 300,00
5. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі зазначаю, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПРОТОКОЛ № 0610/2 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ про надання аргументованих заперечень до висновку про результати моніторингу № UA-M-2021-09-08-000060 від 08.09.2021 року процедури закупівлі м. Київ «06» жовтня 2021 року Відповідно до Наказу від 08.09.2021 року № 301 «Про початок моніторингу процедур закупівель» ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ (далі – Держаудитслужба) прийнято рішення розпочати моніторинг (ID моніторингу: UA-M-2021-09-08-000060) процедури закупівлі з кодом національного класифікатора України ДК 021:2015: 44210000-5: Конструкції та їх частини (Громадські вбиральні модульного типу) з ідентифікатором № UA-2021-06-03-001789-b. 30.09.2021 о 17:44 Держаудитслужба оприлюднила через електронну систему висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, відповідно до якого встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, оскільки Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ХОЛЛІ ІНДАСТРІАЛ» як такого, що не відповідає іншим вимогам тендерної документації і допустив його до аукціону. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. Держаудитслужба зобов’язала здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. За результатами вивчення та аналізу вказаного висновку зазначаю, що замовник не згоден із вказаним висновком. Керуючись вимогами частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом СВКП «Київводфонд» від 27.10.2020 № 124-П ВИРІШИЛА: Надати аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу № UA-M-2021-09-08-000060 від 08.09.2021 року процедури закупівлі з кодом національного класифікатора України ДК 021:2015: 44210000-5: Конструкції та їх частини (Громадські вбиральні модульного типу) з ідентифікатором № UA-2021-06-03-001789-b (далі – Закупівля) в наступній редакції: 1. Щодо порушення замовником п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначаю наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників є 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно зі ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до п. 9 додатку 3 тендерної документації закупівлі замовник зазначив, що учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності у м. Києві спеціалізованого підприємства, організації по забезпеченню оперативного гарантійного та післягарантійного обслуговування (в довідці вказуються назва, адреса та контакти спеціалізованого підприємства чи організації). Водночас учасником закупівлі ТОВ «ХОЛЛІ ІНДАСТРІАЛ» з метою підтвердження відповідності даній вимозі надано довідку від 24.06.2021 № 373 про те, що учасник процедури закупівлі підтверджує, що має можливість сервісного обслуговування згідно Договору з ТОВ «КАРАТ-ЛІФТКОМПЛЕКТ» від 18 червня 2021 року. Також учасником у складі тендерної пропозиції надано копію попереднього договору від 18 червня 2021 року, укладеного між ним та ТОВ «КАРАТ-ЛІФТКОМПЛЕКТ», предметом якого є гарантійне обслуговування громадських вбиралень модульного типу. Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. На звернення замовника у порядку ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «КАРАТ-ЛІФТКОМПЛЕКТ» підтвердило факт укладення попереднього договору від 18 червня 2021 року з ТОВ «ХОЛЛІ ІНДАСТРІАЛ» та можливість здійснення за цим договором оперативного гарантійного та післягарантійного обслуговування громадських вбиралень модульного типу на території міста Києва. Копія листа додається. Водночас Держаудитслужбою безпідставно ототожнюється місце реєстрації та фактичне місцезнаходження офісного чи робочого приміщення юридичної особи з місцем здійснення її господарської діяльності, оскільки господарська діяльність юридичної особи територіально не обмежена районом її зареєстрованого чи фактичного місцезнаходження, а може здійснюватися на всій території України. Враховуючи вище викладене, замовник обґрунтовано не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ХОЛЛІ ІНДАСТРІАЛ» та допустив його до аукціону. Таким чином, висновок Держаудитслужби про встановлення порушення замовником п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» є безпідставним та необґрунтованим. 2. Щодо вимоги Держаудитслужби усунути виявлені порушення в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Відповідно до положень статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Також, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Відповідно до ст. 188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Статтею 526 Цивільного кодексу України встановлено, що зобов’язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Договором № 117-К від 04.08.2021 року про закупівлю товарів за бюджетні кошти (далі – Договір), що укладений з переможцем ТОВ «СЕРВІС СТОЛИЦЯ ІННОВЕЙШН» встановлені наступні підстави розірвання договору: - відповідно до п. 6.2.1 Договору покупець (замовник) має право відмовитись від договору в односторонньому порядку у випадку невиконання постачальником (переможцем) умов договору або несвоєчасного виконання Договору. - пунктом 6.2.8. Договору передбачено, що покупець має право розірвати Договір в односторонньому порядку у разі відсутності фактичної оплати вартості товарів за договором органом Державної казначейської служби України. - пункт 10.5. Договору передбачає, що покупець має право розірвати Договір в односторонньому порядку без укладення додаткової угоди до Договору з правом відшкодування збитків з наступних підстав: постачальник не поставив, не змонтував (не установив) товар у строки за з якістю, що передбачені Договором; іншого порушення будь-якої з умов постачальником. - пунктом 11.10 Договору встановлено, що порушення однією зі сторін будь-якої з вимог антикорупційного законодавства України є підставою для розірвання договору. Таким чином, Договір не передбачає такої підстави для розірвання, як вимога органу державної влади, зокрема, Державної аудиторської служби України відтак – дана вимога Держаудитслужби є такою, що суперечить основному принципу цивільного права – свободи договору, порушує норми ст.ст. 525, 526, 651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України та є такою, яку не можливо виконати без порушення прав сторін Договору. Договір наразі перебуває в процесі виконання і ТОВ «СЕРВІС СТОЛИЦЯ ІННОВЕЙШН» не було порушено жодних зобов’язань за договором, які б могли стати підставою для його розірвання. Розірвання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та виконав повністю умови укладеного ним договору, є протиправним та суперечить як законодавству, так і положенням самого договору. Водночас, зазначивши у висновку про необхідність «вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України», орган державного фінансового контролю не визначив конкретний спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, який передбачається чи допускається Господарським кодексом України та Цивільним кодексом України, при дотриманні якого були б виконані зобов’язання сторін за укладеним договором та не були порушені права. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як актів правозастосування, є їх обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття, чого у даному випадку органом державного фінансового контролю зроблено не було. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до порушення замовником чинного законодавства України та прав суб’єктів господарювання, з якими замовник перебуває у договірних відносинах. Враховуючи вищенаведене, висновок органу державного фінансового контролю від 08.09.2021 про результати моніторингу закупівель № UA-M-2021-09-08-000060 не відповідає критеріям обґрунтованості, своєчасності та розсудливості, складений без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття такого рішення, та з порушенням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів замовника та суб’єктів господарювання, з якими замовник перебуває у договірних відносинах, а також суспільних інтересів, і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення. Уповноважена особа Півнева Наталя Павлівна
2021-10-06 16:24:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Замовником оскаржено висновок до суду. Позовна заява про оскарження висновків моніторингу відправлена до Окружного адміністративного суду м. Києва 13.10.2021 року. |
Дата публікації: | 18 жовтня 2021 |
Документи:
18 жовтня 2021 22:45
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СВКП "Київводфонд" |
Код ЄДРПОУ: | 37292855 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна, м. Київ обл., Подільський район, вул. Дмитрівська, 16-Б |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС СТОЛИЦЯ ІННОВЕЙШН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Холлі Індастріал" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2021 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС СТОЛИЦЯ ІННОВЕЙШН" |
11 080 000,00
UAH з ПДВ
|
11 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Холлі Індастріал" |
11 081 300,00
UAH з ПДВ
|
11 081 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС СТОЛИЦЯ ІННОВЕЙШН" #40276283 |
Переможець |
11 080 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2021 08:08
|
Договір | укладений |
06 серпня 2021 08:04
|