Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Деревина дров"яна непромислового використання
Очікувана вартість
1 693 900,00 UAH
UA-2024-11-14-014995-a ● 143447f8cb24422aac365f08aa07feec
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41411215 |
Вебсайт: | http://olevsk-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 11001, Україна , Житомирська обл., м.Олевськ, вулиця Свято-Миколаївська, будинок 4 |
Контактна особа: |
Наталія Кручко +380977091393 osvita-tenderr@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2024 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2024 13:12 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2024 13:12 |
Очікувана вартість: | 1 693 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 469,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
638 метр кубічний
Деревина дров’яна непромислового використання однорідної породи 1-ї групи породи “дуб”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина
665 метр кубічний
Деревина дров’яна непромислового використання однорідної породи 1-ї групи породи “береза”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2024 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2024 16:16 |
Додаток 4 Перелік документів таабо інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
14 листопада 2024 16:16 |
Додаток 5 Перелік документів таабо інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
14 листопада 2024 16:16 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
14 листопада 2024 16:16 |
Додаток 3 Проєкт договору про закупівлю товару- деревина.docx | |
14 листопада 2024 16:16 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
14 листопада 2024 16:16 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунення невідповідності
Дата подання: 15 листопада 2024 08:09
Дата відповіді: 15 листопада 2024 09:58
Доброго дня! Відповідо до вимог тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Слід зазначити, що на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та / або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України „Про електронні довірчі послуги“. Тобто законодавцем продовжено можливість використання учасниками УЕП. Встановлюючи вимогу щодо необхідності підписання тендерної пропозиції виключно КЕП, Замовник порушує прицниципи здійснення публічних закупівель, передбачених у ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема - не дискримінація учасників. У Замовника відсутні законодавчі підстаи для встановлення вимоги щодо підписання пропозиції виключно КЕП. Звертаємося до вас з вимогою внести відповідні зміни до умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаю! Шановний Учаснику, частиною 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Водночас відповідно до частини 5 статті 22 Закону замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель, яка забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять вебпортал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Так, на виконання вимог Закону наказом Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок № 1082).
Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель. Інформація про публічні закупівлі — це інформація, яка формується, розміщується, оприлюднюється та обмін якою здійснюється в електронній системі закупівель відповідно до Закону.
Пунктом 3 Порядку № 1082 передбачено, зокрема, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником, учасником, постачальником, і т.д. шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, ЦЗО, учасника, постачальника, органу оскарження, органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Отже, спеціальними нормами у сфері публічних закупівель чітко передбачено застосування саме КЕП, а не УЕП.
Крім того, постанова КМУ №300, якою, на період воєнного стану, передбачалася можливість накладення УЕП замість КЕП втратила чинність ще 01.02.2024.
Закон та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), не трактують поняття «дискримінація», цей термін є суб’єктивним.
Принцип недискримінації учасників закріплений, зокрема, у статті 5 Закону, де прямо передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Тобто дискримінаційні вимоги — це коли замовник встановлює надмірні вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, що об’єктивно не є необхідними для успішного виконання договору про закупівлю, такими вимогами замовник звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи конкуренції.
З огляду на зазначене, та через нескладність та швидкість отримання учасником / постачальником кваліфікованого електронного підпису, у замовника відсутні підстави для внесення змін .
Водночас відповідно до частини 5 статті 22 Закону замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель, яка забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять вебпортал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Так, на виконання вимог Закону наказом Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок № 1082).
Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель. Інформація про публічні закупівлі — це інформація, яка формується, розміщується, оприлюднюється та обмін якою здійснюється в електронній системі закупівель відповідно до Закону.
Пунктом 3 Порядку № 1082 передбачено, зокрема, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником, учасником, постачальником, і т.д. шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, ЦЗО, учасника, постачальника, органу оскарження, органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Отже, спеціальними нормами у сфері публічних закупівель чітко передбачено застосування саме КЕП, а не УЕП.
Крім того, постанова КМУ №300, якою, на період воєнного стану, передбачалася можливість накладення УЕП замість КЕП втратила чинність ще 01.02.2024.
Закон та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), не трактують поняття «дискримінація», цей термін є суб’єктивним.
Принцип недискримінації учасників закріплений, зокрема, у статті 5 Закону, де прямо передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Тобто дискримінаційні вимоги — це коли замовник встановлює надмірні вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, що об’єктивно не є необхідними для успішного виконання договору про закупівлю, такими вимогами замовник звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи конкуренції.
З огляду на зазначене, та через нескладність та швидкість отримання учасником / постачальником кваліфікованого електронного підпису, у замовника відсутні підстави для внесення змін .
Усунення порушення у ТД
Дата подання: 15 листопада 2024 08:12
Дата відповіді: 15 листопада 2024 11:00
Згідно ТД вимагається "У разі, якщо учасник не є постійним лісокористувачем він має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від постійного або тимчасового лісокористувача щодо поставки товару, датований не раніше дати оголошення Замовником даної процедури закупівлі. Гарантійний лист складається із зазначенням ідентифікатора закупівлі, найменування Замовника, об’єму товару та терміну поставки. Наведена у договорі/ах/довідці/гарантійному листі інформація повинна бути достовірною та може бути перевірена замовником.". Повідомляємо про те, що відповідно до Регламенту товарних бірж :«Оформлення та обмін біржовими (аукціонними) свідоцтвами, актами виконаних робіт за цим Регламентом може здійснюватись із застосуванням положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги»»; «Біржові (аукціонні) свідоцтва в паперовій та електронній формах мають однакову юридичну силу».
Відповідно до Регламенту «Договір купівлі-продажу необробленої деревини/деревини дров’яної укладається за типовою формою, затвердженою Наглядовою радою Біржі та розміщеною в ЕТС Біржі, шляхом підписання електронними підписами уповноважених осіб (КЕП або УЕП) в ЕТС Біржі. В такому випадку підписання договору купівлі-продажу необробленої деревини/деревини дров’яної сторонами в паперовому вигляді не вимагається та не є обов’язковою умовою набрання ним чинності».Таким чином постійні або тимчасові лісокористувача, чи власники лісу не зобов’язані надавати додатково до біржових договорів додаткові гарантійні листи про можливість постачання, зазначена вимога суперечить Регламенту товарних бірж. Вимагаємо виключити її з ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаю! Шановний Учасник, проаналізувавши Ваше звернення Замовник прийняв рішення про не задоволення Вашої вимоги враховуючи наступне:
у тендерній документації немає вимоги про надання договору/ів укладених за результатами біржових торгів підписаних у паперевому вигляді, також немає вимоги про надання до таких договорів гарантійних листів, Учасник не вірно розтлумачив вимогу " У разі, якщо учасник не є постійним лісокористувачем він має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від постійного або тимчасового лісокористувача щодо поставки товару, датований не раніше дати оголошення Замовником даної процедури закупівлі. Гарантійний лист складається із зазначенням ідентифікатора закупівлі, найменування Замовника, об’єму товару та терміну поставки.", оскільки Замовником вимагається надання даного гарантійного листа для Учасника, який не є постійним лісокористувачем, для підтвердження його можливості постачання паливної деревини в повному об"ємі, тобто, що постійний чи тимчасовий лісокористувач гарантійним листом підтведжує (разом з укладеними договорами між ним та Учасником) можливість Учасника постачати дану деревину у повному обсязі.
у тендерній документації немає вимоги про надання договору/ів укладених за результатами біржових торгів підписаних у паперевому вигляді, також немає вимоги про надання до таких договорів гарантійних листів, Учасник не вірно розтлумачив вимогу " У разі, якщо учасник не є постійним лісокористувачем він має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від постійного або тимчасового лісокористувача щодо поставки товару, датований не раніше дати оголошення Замовником даної процедури закупівлі. Гарантійний лист складається із зазначенням ідентифікатора закупівлі, найменування Замовника, об’єму товару та терміну поставки.", оскільки Замовником вимагається надання даного гарантійного листа для Учасника, який не є постійним лісокористувачем, для підтвердження його можливості постачання паливної деревини в повному об"ємі, тобто, що постійний чи тимчасовий лісокористувач гарантійним листом підтведжує (разом з укладеними договорами між ним та Учасником) можливість Учасника постачати дану деревину у повному обсязі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2024 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ХІЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОСТАПОВИЧ |
1 665 234,00
UAH з ПДВ
|
1 640 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК " ЖОКАП "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" |
1 683 888,00
UAH з ПДВ
|
1 641 540,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ХІЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОСТАПОВИЧ #3139204798 |
Відхилено |
1 640 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2024 10:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 листопада 2024 15:39
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК " ЖОКАП "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" #05418483 |
Відхилено |
1 641 540,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2024 09:13
|