Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з подовження строку дії технічної та сервісної підтримки Апаратно-програмного комплексу криптографічного захисту інформації для забезпечення віддаленого доступу до інформаційних ресурсів Казначейства
Очікувана вартість
11 500 000,00 UAH
UA-2024-08-19-006798-a ● 13fd0a25f7594ca7bd81d3c15040d76a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна казначейська служба України |
Код ЄДРПОУ: | 37567646 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Анастасія Озерова +380442814933 nastyaozerova2009@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2024 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 11 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з подовження строку дії технічної та сервісної підтримки Апаратно-програмного комплексу криптографічного захисту інформації для забезпечення віддаленого доступу до інформаційних ресурсів Казначейства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м.Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2024
ДК 021:2015: 72253200-5 — Послуги з підтримки систем
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Акту Сторонами. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2024 14:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2024 14:07 |
Н_2024.08.19_Додаток_№_7_Догов.docx | |
19 серпня 2024 14:07 |
Н_2024.08.19_Додаток_№_4_Учасн_п.47.docx | |
19 серпня 2024 14:07 |
Н_2024.08.19_Тендерна_документацiя_ВТ.docx | |
19 серпня 2024 14:07 |
Н_2024.08.19_Додаток_№_5_Перемож_п.47.docx | |
19 серпня 2024 14:07 |
Н_2024.08.19_Додаток_№_1_Переліки.docx | |
19 серпня 2024 14:07 |
Н_2024.08.19_Додаток_№_8_Перемож_підпис.docx | |
19 серпня 2024 14:07 |
Н_2024.08.19_Додаток_№_3_Кваліф_.docx | |
19 серпня 2024 14:07 |
Н_2024.08.19_Додаток_№_8.1_Учасн_підпис.docx | |
19 серпня 2024 14:07 |
2024.08.19_Оголошення ВТ.docx | |
19 серпня 2024 14:07 |
2024.08.19_99_ДІТ_ВТ_Підтрим.АПККЗІ_Протокол_УО.docx | |
19 серпня 2024 14:07 |
Н_2024.08.19_Додаток_№_6_Тендерна.docx | |
19 серпня 2024 14:07 |
Н_2024.08.19_Додаток_№_2_ТЗ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість послуг
Дата подання: 23 серпня 2024 19:25
Дата відповіді: 26 серпня 2024 18:23
Шановний Замовнику,
Прохання надати пояснення щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету Закупівлі визначених Додатком №2 до Тендерної документації, а саме: Згідно п.1 (інформація про предмет закупівлі), кількість послуг що є предметом закупівлі складає – 1(одна) послуга. Одночасно згідно п.2.1 (технічної специфікації) Постачальник має надати «Послуги з продовження строку дії технічної та сервісної підтримки…», які включають «Послуги з передачі сервісних пакетів…» згідно переліку обладнання та програмної продукції з яких складається АПК. Яка кількість Послуг, що мають бути надані, буде вважатися коректним за умовами закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Державна казначейська служба України (далі – Казначейство) розглянула Ваше питання та повідомляє наступне.
Казначейством закупівлі здійснюються відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178).
Виходячи з вимог Закону та з урахуванням Особливостей № 1178 під час оголошення закупівлі замовник самостійно визначає її предмет та, з огляду на специфіку та особливості предмета закупівлі, власні потреби та вимоги, інші обставини, визначає обов’язково кількість.
Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку
Згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону послуги — це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Таким чином, Казначейством визначено предмет, а саме: «ПОСЛУГИ» та обов’язкова кількість «1 послуга», що включає в себе перелічені у пункті 2.1 розділу 2 Технічна специфікація Додатку 2 до тендерної документації конкретні назви послуг з їх кількісними значеннями.
Казначейством закупівлі здійснюються відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178).
Виходячи з вимог Закону та з урахуванням Особливостей № 1178 під час оголошення закупівлі замовник самостійно визначає її предмет та, з огляду на специфіку та особливості предмета закупівлі, власні потреби та вимоги, інші обставини, визначає обов’язково кількість.
Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку
Згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону послуги — це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Таким чином, Казначейством визначено предмет, а саме: «ПОСЛУГИ» та обов’язкова кількість «1 послуга», що включає в себе перелічені у пункті 2.1 розділу 2 Технічна специфікація Додатку 2 до тендерної документації конкретні назви послуг з їх кількісними значеннями.
Послуги з передачі сервісних пакетів
Дата подання: 23 серпня 2024 19:31
Дата відповіді: 26 серпня 2024 18:24
Шановний Замовнику.
Послуги з передачі сервісних пакетів чітко регламентовані відповідними Артикулами Виробника та мають у своєму складі заздалегідь визначений перелік можливостей та Service Level Agreement (SLA),що накладає ряд запитань щодо предмету закупівлі, наприклад:
1) «CON-SNT-» не передбачає обов’язкову комунікацію Замовника з Постачальником щодо заміни несправного обладнання, яка проходить напряму між сервісною службою Виробника та Замовником заздалегідь визначеними каналами комунікації. З метою виконання заміни відповідальними особами Постачальника, сервісний пакет має мати інший артикул, а Постачальник мати відповідний статус (Cisco PSS).
2) «CON-ECMUS-» не передбачає можливості оновлення програмного забезпечення на рівні major release («основних версій» згідно формулювань конкурсної документації). Чи достатньо для Замовника оновлення виключно minor release («перехідних версій») в контексті відповідного технічного рішення Cisco FMC?
3) Артикули «L-FPR- / L-AC- / ISE-E-LIC» не є сервісними пакетами, та мають кваліфікуватися програмною продукцією відповідної функціональності, яка може мати відмінності від визначених Замовником загальних вимог до Послуг.
4) Усі визначені вимоги, де у формулюванні фігурує «Постачальник» (відновлення, обслуговування, пошук, застосування, діагностика, вирішення проблем тощо) не є складовими визначених сервісних пакетів та мають визначатися в рамках окремих(ої) послуг(и). Однак з метою коректного прорахунку вартості та їх подальшої конкурентної оцінки збоку Замовника потенційних Виконавців (Учасників) визначені Послуги мають мати кількісні характеристики: планові трудовитрати (людино/години), кількість сервісних звернень (статистика минулих періодів) тощо. Прохання надати зазначену інформацію.
Прохання дати роз’яснення по всім вище перерахованим пунктам та внести відповідні зміни в тендерну документацію щодо: 1) коректних вимог до технічної і сервісної підтримки (сервісний пакет) Виробника які потребує Замовник та може надати Виробник згідно відповідного артикулу; 2) Чіткого виділення додаткових Послуг, які мають надаватися окрім тих, що входять до складу сервісних пакетів визначених технічною специфікацією, для забезпечення належного рівня конкурентоспроможності Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Державна казначейська служба України (далі – Казначейство) розглянула Ваше питання та зазначаємо, що вимоги до Послуги, описані в пункті 2.3 розділу 2 Технічна специфікація Додатку 2 до тендерної документації покликані забезпечити рівень підтримки необхідних для безперебійної експлуатації Апаратно-програмного комплексу криптографічного захисту інформації для забезпечення віддаленого доступу до інформаційних ресурсів Казначейства (далі – Апаратно-програмний комплекс Замовника), оскільки даний рівень не забезпечується лише виробником в повному обсязі.
1. «CON-SNT-» ніяк не обмежує залучення Замовником обслуговуючої організації до заміни обладнання та не накладає інших подібних обмежень. Тому вибір даного артикула вважаємо коректним;
2. Оновлення виключно minor release («перехідних версій») в контексті відповідного технічного рішення Cisco FMC не достатньо. Разом з тим артикул «CON-ECMUS-» забезпечує доступ до необхідних пакетів оновлень (як minor-, так і major release) на сайті виробника, а також доступ до досвідченої команди центру підтримки Виробника для вирішення питань пов’язаних наприклад з помилками в ПЗ (bugs). Для виконання оновлень Замовник згідно вимог п2.3 має можливість залучати Постачальника. Тому вважаємо що даний артикул в поєднання з додатковими вимогами п 2.3 повністю вирішує питання щодо оновлень.
3. В тендерній документації зазначено, що Учасник має право вказати своє найменування послуг, а саме: «у разі відмінності назви послуг у Замовника та Учасника (при однаковому артикулі послуг) у назві послуг вказується назва послуг за тендерною документацією Замовника та в дужках назва послуг Учасника». У разі відмінності назви послуг у Замовника та Учасника (при однаковому артикулі послуг), на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, назва послуг в специфікації договору може бути визначена відповідно до назви послуг тендерної пропозиції Учасника, яка подається в дужках після назви послуг Замовника. Таким чином, ці вимоги також стосуються артикулів «L-FPR- / L-AC- / ISE-E-LIC», які закуповуються Замовником для підтримки, як апаратної так і програмної частини Апаратно-програмного комплексу Замовника.
4. Для забезпечення безперебійної роботи Апаратно-програмного комплексу Замовника, який є критичною системою національного значення, Замовник має право вимагати від Постачальника перелік послуг, який зазначено у вимогах до закупівлі. Також, Замовник не може наперед кількісно оцінити обсяг робіт, тому Постачальник на власний розсуд оцінює свої ризики та можливості та приймає рішення щодо участі в закупівлі.
1. «CON-SNT-» ніяк не обмежує залучення Замовником обслуговуючої організації до заміни обладнання та не накладає інших подібних обмежень. Тому вибір даного артикула вважаємо коректним;
2. Оновлення виключно minor release («перехідних версій») в контексті відповідного технічного рішення Cisco FMC не достатньо. Разом з тим артикул «CON-ECMUS-» забезпечує доступ до необхідних пакетів оновлень (як minor-, так і major release) на сайті виробника, а також доступ до досвідченої команди центру підтримки Виробника для вирішення питань пов’язаних наприклад з помилками в ПЗ (bugs). Для виконання оновлень Замовник згідно вимог п2.3 має можливість залучати Постачальника. Тому вважаємо що даний артикул в поєднання з додатковими вимогами п 2.3 повністю вирішує питання щодо оновлень.
3. В тендерній документації зазначено, що Учасник має право вказати своє найменування послуг, а саме: «у разі відмінності назви послуг у Замовника та Учасника (при однаковому артикулі послуг) у назві послуг вказується назва послуг за тендерною документацією Замовника та в дужках назва послуг Учасника». У разі відмінності назви послуг у Замовника та Учасника (при однаковому артикулі послуг), на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, назва послуг в специфікації договору може бути визначена відповідно до назви послуг тендерної пропозиції Учасника, яка подається в дужках після назви послуг Замовника. Таким чином, ці вимоги також стосуються артикулів «L-FPR- / L-AC- / ISE-E-LIC», які закуповуються Замовником для підтримки, як апаратної так і програмної частини Апаратно-програмного комплексу Замовника.
4. Для забезпечення безперебійної роботи Апаратно-програмного комплексу Замовника, який є критичною системою національного значення, Замовник має право вимагати від Постачальника перелік послуг, який зазначено у вимогах до закупівлі. Також, Замовник не може наперед кількісно оцінити обсяг робіт, тому Постачальник на власний розсуд оцінює свої ризики та можливості та приймає рішення щодо участі в закупівлі.
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 23 серпня 2024 20:58
Дата відповіді: 26 серпня 2024 18:25
Шановний Замовнику.
Вимогами кваліфікаційних критеріїв згідно Додатку 3 до тендерної документації, визначається необхідність в наявності у Учасника кваліфікованих працівників найвищого рівня сертифікації Виробника Cisco Systems: Cisco CCIE Security та Cisco CCIE Enterprise Infrastructure (aka Routing & Switching), що має підтверджуватися відповідними сертифікатами.
1. Поясніть необхідність залучення спеціалістів найвищої ринкової кваліфікації (CCIE, кількість яких на ринку досить обмежена) для виконання завдань технічної та сервісної підтримки, яку зазвичай мають виконувати спеціалісти рівня Network/Security Associate (CCNA), або у крайньому випадку, для складних та критичних систем рівня Professional (CCNP).
2. Поясніть необхідність долучення двох фахівців CCIE враховуючи той факт, що перелік технологічних рішень АПК до якого застосовуються Послуги, які є предметом закупівлі відносяться до технологічного стеку Cisco Security.
Данна вимога є дискримінаційною та звужує коло учасників.
Просимо дати роз’яснення та внести зміни в тендерну документацію, а саме, замінити вимогу щодо рівеня сертифікації працівників на Professional (CCNP), для забезпечення належного рівня конкурентоспроможності Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Державна казначейська служба України (далі – Казначейство) розглянула Ваше питання та доводимо до вашого відома наступне.
1. Згідно критеріїв виробника (Cisco Systems Inc.), різниця між рівнями кваліфікації спеціалістів CCNA/CCNP/CCIE є не лише в обсягу знань та охопленні технологій, а в тому числі в практичному досвіді та тривалості його застосування на практиці. Згідно правил тестування виробника, лише спеціалісти рівня CCIE проходять практичні випробування на вміння в стислі терміни застосовувати знання та набутий досвід на практиці. Зважаючи на той факт, що Апаратно-програмний комплекс криптографічного захисту інформації для забезпечення віддаленого доступу до інформаційних ресурсів Казначейства (далі – Апаратно-програмний комплекс Замовника) є критичною системою національного значення і має працювати в режимі 24х7, а також досвід щодо складності задач, які має вирішувати обслуговуючий персонал в доволі стислі терміни, вважаємо за доцільне та необхідне, що Апаратно-програмний комплекс Замовника має обслуговуватись саме інженерами рівня експерт (CCIE), що мають валідовані виробником навички вирішення подібних задач. Це не є обмеженням конкуренції, так як на ринку України представлено більше 8-ми партнерів виробника рівня Gold, які для отримання вищезазначеного статусу зобов’язані мати у себе в штаті мінімум 4 інженери рівня CCIE кожний. Апаратно-програмний комплекс Замовника – не є тренувальним майданчиком для базового інженерного рівня CCNA. Тому радимо Вам підвищувати компетентність своїх співробітників, щоб відповідати високим стандартам виробника обладнання та вимогам, які висуває Замовник.
2. Незважаючи на те, що Послуги, які є предметом закупівлі відносяться до технологічного стеку Cisco Security, їх надання вимагає від інженерів також і навичок рівня з напряму Enterprise Infrastructure (aka Routing & Switching), оскільки обладнання Апаратно-програмного комплексу Замовника не працює відокремлено, а інтегровано з суміжним обладнанням комутації та маршрутизації та використовує відповідний стек протоколів та технологій. Згідно правил тестування виробника, лише спеціалісти рівня CCIE проходять практичні випробування на вміння в стислі терміни застосовувати знання та набутий досвід на практиці. Затребуваний рівень CCIE підтверджує навички інженера максимально швидко та адекватно справлятись з викликами під час штатних процедур та позаштатних ситуацій. Це не є обмеженням конкуренції, так як на ринку України представлено більше 8-ми партнерів виробника рівня Gold, які для отримання вищезазначеного статусу зобов’язані мати у себе в штаті мінімум 4 інженери рівня CCIE кожний. Апаратно-програмний комплекс Замовника – не є тренувальним майданчиком для базового інженерного рівня CCNA. Тому радимо Вам підвищувати компетентність своїх співробітників, щоб відповідати високим стандартам виробника обладнання та вимогам, які висуває Замовник.
1. Згідно критеріїв виробника (Cisco Systems Inc.), різниця між рівнями кваліфікації спеціалістів CCNA/CCNP/CCIE є не лише в обсягу знань та охопленні технологій, а в тому числі в практичному досвіді та тривалості його застосування на практиці. Згідно правил тестування виробника, лише спеціалісти рівня CCIE проходять практичні випробування на вміння в стислі терміни застосовувати знання та набутий досвід на практиці. Зважаючи на той факт, що Апаратно-програмний комплекс криптографічного захисту інформації для забезпечення віддаленого доступу до інформаційних ресурсів Казначейства (далі – Апаратно-програмний комплекс Замовника) є критичною системою національного значення і має працювати в режимі 24х7, а також досвід щодо складності задач, які має вирішувати обслуговуючий персонал в доволі стислі терміни, вважаємо за доцільне та необхідне, що Апаратно-програмний комплекс Замовника має обслуговуватись саме інженерами рівня експерт (CCIE), що мають валідовані виробником навички вирішення подібних задач. Це не є обмеженням конкуренції, так як на ринку України представлено більше 8-ми партнерів виробника рівня Gold, які для отримання вищезазначеного статусу зобов’язані мати у себе в штаті мінімум 4 інженери рівня CCIE кожний. Апаратно-програмний комплекс Замовника – не є тренувальним майданчиком для базового інженерного рівня CCNA. Тому радимо Вам підвищувати компетентність своїх співробітників, щоб відповідати високим стандартам виробника обладнання та вимогам, які висуває Замовник.
2. Незважаючи на те, що Послуги, які є предметом закупівлі відносяться до технологічного стеку Cisco Security, їх надання вимагає від інженерів також і навичок рівня з напряму Enterprise Infrastructure (aka Routing & Switching), оскільки обладнання Апаратно-програмного комплексу Замовника не працює відокремлено, а інтегровано з суміжним обладнанням комутації та маршрутизації та використовує відповідний стек протоколів та технологій. Згідно правил тестування виробника, лише спеціалісти рівня CCIE проходять практичні випробування на вміння в стислі терміни застосовувати знання та набутий досвід на практиці. Затребуваний рівень CCIE підтверджує навички інженера максимально швидко та адекватно справлятись з викликами під час штатних процедур та позаштатних ситуацій. Це не є обмеженням конкуренції, так як на ринку України представлено більше 8-ми партнерів виробника рівня Gold, які для отримання вищезазначеного статусу зобов’язані мати у себе в штаті мінімум 4 інженери рівня CCIE кожний. Апаратно-програмний комплекс Замовника – не є тренувальним майданчиком для базового інженерного рівня CCNA. Тому радимо Вам підвищувати компетентність своїх співробітників, щоб відповідати високим стандартам виробника обладнання та вимогам, які висуває Замовник.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЕСТА" |
10 755 714,00
UAH з ПДВ
|
10 755 714,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЕСТА" #42232756 |
Переможець |
10 755 714,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2024 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2024 15:34
|
договір 137-24.pdf | укладений |
13 вересня 2024 15:32
|