Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26211349 |
Місцезнаходження: | 17500, Україна , Чернігівська обл., ПРИЛУКИ, вул.Незалежності, буд. 82 |
Контактна особа: |
Фабриченко Антоніна Михайлівна +380463730479 pril-ugkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Тендерна документація
26 січня 2024 16:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2024 16:28 |
Обгрунтування прибирання.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-02-000013 ● 9f2435fa9b4a4b3ca3b3275ddd1a4bbe
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2024 14:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.05.2024 № 11-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 01.05.2024 № 11-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-01-26-014158-a 26.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-03 16:46:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць за кодом ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-26-014158-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі без використання електронної системи, та вибрано для їх виконання, а саме Комунальне підприємство «Послуга» Прилуцької міської ради, з яким укладений договір від 26.01.2024 року № 5?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-07 15:58:56
Пояснення на запит
Пояснення на запит від 03.05.2024
у межах проведення моніторингу закупівлі
за кодом ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
(інформацію по закупівлі опубліковано в електронній системі закупівель за номером ІD:
UA-2024-01-26-014158-а)
1.Повідомляю, що розмір бюджетного призначення визначено згідно з рішенням Прилуцької міської ради (48 (позачергова) сесія 8 скликання) від 02.12.2023 №46 «Про бюджет Прилуцької міської територіальної громади на 2024 рік» (посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщене рішення ради додається, а саме: https://pryluky.cg.gov.ua/index.php?id=38383&tp=1), а також згідно з міською цільовою Програмою «Житлово-комунальне господарство та організація благоустрою міста Прилуки у 2024 році», затвердженою рішенням Прилуцької міської ради (48 (позачергова) сесія 8 скликання) від 02.12.2023 №31 (посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщене рішення ради додається, а саме: https://pryluky.cg.gov.ua/index.php?id=38383&tp=1).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості здійснено в рамках бюджету Прилуцької міської територіальної громади на 2024 рік та виходячи з переліку робіт які необхідно надати в рамках послуги з прибирання та підмітання вулиць для забезпечення належного санітарного стану та благоустрою міста, у тому числі періодичності прибирання об'єктів благоустрою, об'ємів робіт (площі ручного прибирання) до 31 грудня 2024 року.
Додатково інформую, що згідно з бюджетними призначеннями на 2024 рік на послуги з прибирання та підмітання вулиць у міському бюджеті передбачено кошти в розмірі 9 200,00 тис.грн. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено за мінусом 929,413 тис.грн. (суми додаткової угоди від 01.01.2024, укладеної до договору від 08.08.2023 №16 на послуги з прибирання та підмітання вулиць, відповідно до частини шостої статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі”).
2.У відповідності до п.п.1 п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективність використання державних коштів» Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення оприлюднено на офіційному веб-сайті Прилуцької міської ради за посиланням: https://pryluky.cg.gov.ua/index.php?id=35788&tp=1.
3.Замовник 03.01.2024 року оголосив відкриті торги за предметом закупівлі “Послуги з прибирання та підмітання вулиць”, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-03-002972-а. Електронна система закупівель 12.01.2024 року автоматично відмінила цю закупівлю з огляду на неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями та визначені такими, що не відбулися (копія Звіту додається (Додаток 1).
26.01.2024 до управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради надійшла одна пропозиція на укладення прямого договору від комунального підприємства “Послуга” Прилуцької міської ради (комерційна пропозиція на 8 270, 410 тис.грн. з ПДВ) (копія листа додається (Додаток 2).
З листом КП “Послуга” надало замовнику пакет документів, що підтверджують відповідність зазначеного комунального підприємства вимогам (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), які замовник визначив у тендерній документації у відкритих торгах, відмінених через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі.
Тож для вибору підрядника на виконання послуг з прибирання та підмітання вулиць за прямим договором Замовник керувався тим, що комунальне підприємство “Послуга” Прилуцької міської ради єдине надало комерційну пропозицію, розмір якої не перевищував очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено з огляду на відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі, та відповідало вимогам, зазначеним у тендерній документації. Крім того, Замовником було враховано позитивний досвід співпраці з даним підприємством у попередні роки, а також взято до уваги той факт, що КП «Послуга» у відповідності до чинних на той момент вимог постанов Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 року №1070 «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів», від 16.11.2011 №1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів» визначено виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у місті Прилуки (рішення виконавчого комітету Прилуцької міської ради від 08.08.2023 №200) (посилання на рішення виконавчого комітету: https://pryluky.cg.gov.ua/index.php?id=38162&tp=1).
Обгрунтування підстави закупівлі “Послуги з прибирання та підмітання вулиць” (підпункту 6 пункту 13 Особливостей) у відповідності до вимог пункту 13 Особливостей погоджено розпорядчим документом начальника управління житлово-комунального господарства (копії наказу від 26.01.2024 №5 та обґрунтування додаються-Додаток 3) та разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договором із додатками, оприлюднене в електронній системі закупівель (посилання на публікацію: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-26-014158-a).
Отже, у замовника були всі підстави укласти договір без використання електронної системи закупівель з комунальним підприємством “Послуга” Прилуцької міської ради, оскільки замовник дотримав усіх вимог, що встановлює підпункт 6 пункту 13 Особливостей.
Уповноважена особа
головний спеціаліст, енергоменеджер управління ЖКГ А.М.Фабриченко
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Послуга" Прилуцької міської ради #36979569 |
Переможець |
8 270 410,46
UAH з ПДВ
|
26 січня 2024 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 16:31
|
Сканировать1.PDF | укладений |
26 січня 2024 16:29
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з прибирання та підмітання вулиць | 1 | послуга |
8 270 410,46
UAH з ПДВ
|