Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Благодатненська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04376668 |
Місцезнаходження: | 55325, Україна , Миколаївська обл., Арбузинський район c.Благодатне, вул.Ювілейна,16 |
Контактна особа: |
Скуртова Юлія Олегівна +380965161649 rabotaotg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2022 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 27 жовтня 2022 12:29 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії . Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 39 000,00 грн. Термін дії банківської гарантії: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій . Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 39000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 жовтня 2022 10:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 жовтня 2022 10:31 |
протокол.pdf | |
14 жовтня 2022 10:31 |
перелік змін.docx | |
14 жовтня 2022 10:31 |
ТД нова редакція.docx |
14 жовтня 2022 10:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 жовтня 2022 10:31 |
протокол.pdf
|
|||
14 жовтня 2022 10:31 |
перелік змін.docx
|
|||
14 жовтня 2022 10:31 |
ТД нова редакція.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-10-000088 ● ce9125b7079a4d6caf65c3f443453989
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2023 10:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.01.2023 № 2-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 10.01.2023.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 10.01.2023 № 2-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 6 UA-2022-10-03-005317-a 03.10.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-12 10:31:13
Надання пояснень, інформації та документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (ID: UA-2022-10-03-005317-a) за предметом «Послуги з топографо-геодезичного знімання та аерофотографування з подальшим виготовленням із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі топографічної основи масштабу 1:500 та масштабу 1:10000 території Благодатненської сільської територіальної громади Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-17 13:16:38
надання відповіді на запит моніторингу
У зв'язку з обмеженою кількістю символів на надання відповіді в системі, відповідь на запит надано в прикріпленому файлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-13 08:30:51
Надання пояснень, інформації та документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (ID: UA-2022-10-03-005317-a) за предметом «Послуги з топографо-геодезичного знімання та аерофотографування з подальшим виготовленням із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі топографічної основи масштабу 1:500 та масштабу 1:10000 території Благодатненської сільської територіальної громади Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, до Договору про закупівлю послуг від 28.11.2022 № 1 (далі – Договір про закупівлю) вносилися зміни щодо продовження строку його дії та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг (додаткова угода від 15.12.2022 № 1).
У зв’язку з наведеним пропоную надати документи, які підтверджують наявність об’єктивних обставин для внесення змін згідно з зазначеною додатковою угодою щодо продовження строку дії Договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-17 13:30:04
надання відповіді на запит моніторингу
1. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, до Договору про закупівлю послуг від 28.11.2022 № 1 (далі – Договір про закупівлю) вносилися зміни щодо продовження строку його дії та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг (додаткова угода від 15.12.2022 № 1). У зв’язку з наведеним пропоную надати документи, які підтверджують наявність об’єктивних обставин для внесення змін згідно з зазначеною додатковою угодою щодо продовження строку дії Договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг.
Підставою для продовження строку дії договору про закупівлю послуги № 1 від 28.11.2022 року та укладення додаткової угоди №1 стало звернення Консорціуму «ОБ'ЄДНАНІ ГЕОДЕЗИЧНІ КОМПАНІЇ» від «13» грудня2022 року №335/1 (далі – лист).
Виконавець послуг просив відтермінувати виконання першого етапу робіт за Договором до 31.12.2023 року. Підставою стало те, що у листопаді-грудні2022 року було мало днів з ясною та сонячною погодою, тому Інструкцією з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500, затвердженої наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 09.04.1998 №56, заборонялось проведення аерознімання території.
При цьому Виконавець гарантував дотримання загальних строків надання послуг за Договором.
Крім того, підставою для продовження строку дії договору про закупівлю послуги № 1 від 28.11.2022 рокута укладення додаткової угоди №1 стало повідомлення Консорціуму «ОБ'ЄДНАНІ ГЕОДЕЗИЧНІ КОМПАНІЇ» про існування форс-мажорних обставин, які впливають на строки надання послуг за Договором.
Наявність обставин непереборної сили підтверджується наступним: 28.02.2022 року Торгово-промислова палата України повідомила про засвідчення факту настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) з 24.02.2022 року. Відповідно до листа ТПП України №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 року, ТПП України на підставі ст. ст. 14, 14¹ Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 р. № 671/97-ВР, Статуту ТПП України, засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні». введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-ІХ, що також продовжено з 05 години 30 хвилин 25.04.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.2022 № 259/2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-ІХ, що також продовжено з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 17.05.2022 № 341/2022, затвердженого Законом України від 22.05.2022 № 2263-ІХ, що також продовжено з 05 години 30 хвилин 21.11.2022 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 7 листопада 2022 року № 757/2022, затвердженого Законом України від 16.11.2022 № 2738-ІХ та керуючись листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1 про засвідчення форс-мажорних обставин, що стало підставою для продовження строку Договору на 2023 рік.
Військова агресія стала причиною для виникнення ряду поважних обставин, які впливають на строки надання послуг за Договором, зокрема: тимчасові обмеження щодо здійснення аерознімання території БПЛА, через часті та тривалі повітряні тривоги, регулярне відключення електроенергії, що не дає можливість своєчасно опрацювати матеріли та інші.
Замовник вважає викладені в Листі підстави підтвердженими та поважними для продовження строку надання послуг за Договором.
Лист №335/1 від 13.12.2022 із додатками додаємо.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 жовтня 2022 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ОБ'ЄДНАНІ ГЕОДЕЗИЧНІ КОМПАНІЇ" |
1 275 000,00
UAH з ПДВ
|
1 275 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ОБ'ЄДНАНІ ГЕОДЕЗИЧНІ КОМПАНІЇ" #44226566 |
Переможець |
1 275 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2022 11:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 листопада 2022 09:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2023 08:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2023 14:34
|
ду архізем 2.pdf | зміни до договору |
31 липня 2023 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2023 15:15
|
д.у 2 реквізити.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2023 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 10:37
|
123.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2022 11:54
|
Договір топографо-геодезичні послуги.pdf | укладений |
29 листопада 2022 11:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В звязку з введенням на території України воєнного стану згідно Указу Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні",який продовжено Указом Президента від 7 листопада 2022 року №757/2022 з 05 години 30 хвилин 21 листопада 2022 року строком на 90 діб,засвідченням Торгово-промислової палати України Листом №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 року форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) уклали цю додаткову угоду про внесення змін до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Укладено додаткову угоду у звязку із зміною директора Виконавця. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити суму Договору ,більш детально в доданому файлі. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |