Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Новоград-Волинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38341562 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., місто Новоград-Волинський, вулиця Наталії Оржевської, будинок 13 |
Контактна особа: |
Мосцицька Алла Олексіївна +380414121316 novogradKZPMSD@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2020 10:52 |
Оскарження наміру укласти договір: | 04 травня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
21 квітня 2020 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-18-000060 ● d38a7cb0b5eb48b184c60e1610c5b3d2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2020 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.05.2020
№ 32
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.05.2020 № 32.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2020-04-21-000584-c Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-19 12:53:18
Запит про надання пояснень документів
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги у сфері охорони здоров’я різні» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-21-000584-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що відповідно до пункту 13 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ № 490) переговорну процедуру закупівель проведено відповідно до пункту 1 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), а саме: «закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу».
При цьому, пунктом 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої наказом № 490 передбачено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Так, аналізом даних електронної системи закупівель встановлено, що Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Новоград-Волинської міської ради (далі – Замовник) у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури на підтвердження умов застосування переговорної процедури закупівель зазначено наступне: «cт. 40, п 1. Якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом», тобто зазначено посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що не підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі на підставі пункту 1 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), а саме: «закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу».
Слід відмітити, що аналогічна позиція з даного приводу зазначена (відсутності обґрунтувань в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури) у постанові Верховного суду України від 19 березня 2020 року у справі № 460/853/19.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 2 частини 8 статті 40 Закону № 922 встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Враховуючи вищевикладене, поясніть проведення переговорної процедури закупівель на підставі пункту 1 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), за відсутності у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури відсутнє посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі на підставі пункту 1 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), як це передбачено Формою повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої наказом № 490?
Також, просимо надати усі протоколи засідання тендерного комітету (Уповноваженої особи) щодо стосуються прийняття щодо проведення переговорної процедури закупівель, в тому числі протоколи що стосуються затвердження додатку до річного плану в якому міститься інформація щодо вищевказаної закупівлі, протоколи переговорів, тощо.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-22 14:53:47
Відповідь на запит
Надаємо відповідь на запит
- Відповідь на запит 1.pdf
- Закупівля від 21.04 на сторінці PROZORRO.pdf
- Лабораторні дослідження 03.04.doc
- Лабораторні дослідження 18.03.doc
- Оголошення 03.04.pdf
- Оголошення 18.03.pdf
- Протокол 03.04.pdf
- Протокол від 18.03.2020.pdf
- Протокол від 21.04.pdf
- Протокол від 22.04.pdf
- Тендер_ закупівля від 03.04.pdf
- Тендер_ закупівля від 18.03.pdf
- Тендер_ закупівля від 21.04.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-19 12:54:31
Запит про надання пояснень документів
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги у сфері охорони здоров’я різні» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-21-000584-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Поясніть, чи визначені Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Новоград-Волинської міської ради (далі – Замовник) вимоги до учасника КНП "Новоград-Волинське міськрай ТМО" та перелік документів, що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника КНП "Новоград-Волинське міськрай ТМО" (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-22 15:03:02
Відповідь на запит
Надаємо відповідь на запит
- 1-ТП.pdf
- 2-Ст.16.pdf
- 3-п.1 ст.17.pdf
- 4-п.2ст.17.pdf
- 5-п.3ст.17.pdf
- 6-п.4ст.17.pdf
- 7-п.5.6.ст.17.pdf
- 8-п.7ст.17.pdf
- 9-п.8ст.17.pdf
- 10-п.9.ст.17.pdf
- 11-п.10ст.17.pdf
- 12-п.11ст.17.pdf
- 13-п.12ст.17.pdf
- 14-п.13ст.17.pdf
- 15-Документи про х-ки.pdf
- 16-проект договору.pdf
- 17-відомості про учасника.pdf
- 18-Статут.pdf
- 19-документи про створення.pdf
- 20-Виписка розширена.pdf
- 21-ВИТЯГ.pdf
- 22-Витяг з реєстру ПДВ.pdf
- 23-Довідка про бенефіціара.pdf
- 24-Довідка про рахунок.pdf
- 25-Документи на посадову особу.pdf
- 26-Документи на керівника.pdf
- 27-Ліцензія.pdf
- Відповідь на запит 2.pdf
- Лист-запрошення.pdf
- Супровідний (1).pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч. 1 ст. 651 ЦК України, Замовник та Учасник дійшли згоди про розірвання Договору за взаємною згодою Сторін, про що укладено Додаткову угоду до Договору.
2020-06-03 09:00:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
2020-06-03 09:39:30
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КНП "Новоград-Волинське міськрай ТМО" #01991820 |
Переможець |
2 300 000,00
UAH
|
23 квітня 2020 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2020 15:25
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
01 червня 2020 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 11:09
|
Договір ТМО.PDF | укладений |
05 травня 2020 11:08
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 травня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до ч. 1 ст. 651 ЦК України, Замовник та Учасник дійшли згоди про розірвання Договору за взаємною згодою Сторін, про що укладено Додаткову угоду до Договору. |