Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork CPV 2008 021:2015 - 45230000-8 (services for the implementation of emergency measures to ensure the safe operation of overpass structures on the street. Kamyshynska through the railway tracks of Zavodska station in Kyiv and preservation of its technical condition)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська область обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Виноградов Владислав +380442862486 kasm@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpryiemstvo po remontu i utrymanniu mostiv i shliakhiv m. Kyieva "Kyivavtoshliakhmist" |
National ID: | 03359018 |
Contact point: |
Serhii Tytarenko +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Additional contacts: |
Виноградов Владислав +380442862486 kasm@kasm.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2021 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2021 12:23 |
Очікувана вартість: | 62 905 325,23 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 314 526,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 06 вересня 2021 13:58 |
Enquiries until: | 23 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 листопада 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 62 905 325 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 314 527 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Аванс | 90 | Календарні | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2021 11:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 11:09 |
Додаток_1.doc | |
25 жовтня 2021 11:09 |
Перелiк_змiн.docx | |
25 жовтня 2021 11:09 |
Тендерна документація.docx | |
06 вересня 2021 13:58 |
Додаток_3.doc | |
06 вересня 2021 13:58 |
Додаток_4.doc | |
06 вересня 2021 13:58 |
Додаток_2.doc |
25 жовтня 2021 11:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 жовтня 2021 11:09 |
Додаток_1.doc
|
|||
25 жовтня 2021 11:09 |
Перелiк_змiн.docx
|
|||
25 жовтня 2021 11:09 |
Тендерна документація.docx
|
|||
06 вересня 2021 13:58 |
Додаток_3.doc
|
|||
06 вересня 2021 13:58 |
Додаток_4.doc
|
|||
06 вересня 2021 13:58 |
Додаток_2.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 02 жовтня 2021 20:24
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-18-000008 ● f1d89a7c78d348818ee143a015890fce
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2021 13:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.11.2021 № 661
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
17.11.2021 № 661
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-09-06-005911-с 06.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-19 15:34:58
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-22 15:26:38
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2021-09-06-005911-c
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевими бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році, затвердженого Київською міською державною адміністрацією від 22 червня 2021 року, було передбачено виконання послуг з протиаварійних заходів для забезпечення безпечної експлуатації конструкцій шляхопроводу по вул. Камишинській через залізничні колії станції "Заводська" в м. Києві та консервації його технічного стану.
Враховуючи зазначене, підприємством «Київавтошляхміст» було розпочато процедуру закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з виконання протиаварійних заходів для забезпечення безпечної експлуатації конструкцій шляхопроводу по вул. Камишинській через залізничні колії станції "Заводська" в м. Києві та консервації його технічного стану)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-06-005911-c).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу з отриманням позитивної експертної оцінки від 20 серпня 2021 р. № 10-0530-21/ЕО (копія додається).
В складі кошторисної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначена очікувана вартість закупівлі.
Якісні та технічні характеристики предмету закупівлі викладені в кошторисній документації.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту повідомляємо, що у відповідності до пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів. Оскільки підприємство «Київавтошляхміст» є одержувачем бюджетних коштів, посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна, Київська область обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПП ЮГСТРОЙ 17 | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ УКРТРАНСМІСТ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРТРАНСМІСТ |
61 800 000,00
UAH з ПДВ
|
61 485 473,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» |
62 200 000,00
UAH з ПДВ
|
61 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УКРТРАНСМІСТ #33778270 |
Переможець |
61 485 473,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2023 10:14
|
11-37 Додаткова угода 7.pdf | укладений |
27 квітня 2023 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 09:22
|
11-37 Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 09:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 15:52
|
11-37 Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 15:48
|
11-37 ТОВ УКРТРАНСМІСТ.pdf | укладений |
30 листопада 2021 15:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, пунктами 4.2, 13.1 та 13.2 Договору Сторони дійшли згоди доповнити Договір Лінійним графіком виконання робіт (Додаток № 5) в редакції, яка вступає в силу з моменту підписання даної додаткової угоди та є невід’ємною частиною даного Договору |
Номер договору про закупівлю: | 11-37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 11-37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11-37 Додаткова угода 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 листопада 2021 — 25 квітня 2023 |
Сума оплати за договором: |
1 648 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 274 816,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | керуючись статтями 651, 652 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України та пунктами 13.1, 13.2 Договору № 11-37 від 29.11.2021, Сторони дійшли згоди достроково припинити дію Договору № 11-37 від 29.11.2021. |