Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Load of large waste generated on the territory of the housing stock of Desnianskyi district of Kyiv »
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "КИЇВКОМУНСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 33745659 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Кудрявська, 23, місто Київ, Україна |
Контактна особа: |
Дацюк Тетяна Леонідівна +380445947712 tender@kks.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME UTILITY ENTERPRISE OF THE EXECUTIVE BODY OF KYIV CITY COUNCIL (KYIV CITY STATE ADMINISTRATION) “KYIVKOMUNSERVIS” |
National ID: | 33745659 |
Contact point: |
Liashkevich Maxim Volodymyrovych +380445947712 tender@kks.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2021 12:55 |
Очікувана вартість: | 6 066 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 330,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 15 січня 2021 11:55 |
Enquiries until: | 16 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 лютого 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 6 066 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 30 330 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 15:53 |
Додаток до 15.docx | |
18 лютого 2021 15:53 |
ТД _Деснянський 18.02.2021.doc | |
18 лютого 2021 15:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2021 15:14 |
ТД _Деснянський 12.02.2021.doc | |
12 лютого 2021 15:14 |
ЗМІНИ | |
15 січня 2021 11:56 |
ТД _Деснянський 28.12.2020.doc |
18 лютого 2021 15:53 |
Додаток до 15.docx
|
|||||||||
18 лютого 2021 15:53 |
ТД _Деснянський 18.02.2021.doc
|
|||||||||
18 лютого 2021 15:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
12 лютого 2021 15:14 |
ТД _Деснянський 12.02.2021.doc
|
|||||||||
12 лютого 2021 15:14 |
ЗМІНИ
|
|||||||||
15 січня 2021 11:56 |
ТД _Деснянський 28.12.2020.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-20-000106 ● afd9fc1942ea4a0d93eb288c29d44ecf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2021 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2021-01-15-000612-b 15.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-27 16:56:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послух з навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території житлового фонду Деснянського району м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-15-000612-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-30 13:53:42
пояснення
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкомунсервіс» (далі – Замовник) на запит від 27.04.2021 надає наступні пояснення.
Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, та визначено очікувану вартість предмета закупівлі на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року.
При визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі застосовувались Державні санітарні норми та правила «Гігієнічна класифікація праці показниками шкідливості та небезпечності факторів виробничого середовища, важкості напруженості трудового процесу» затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я 08.04.2014 р. № 248 та наказ Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.05.2015 року № 21 «Про затвердження Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт».
Зазначені нормативно-правові акти на власному веб-сайті підприємства не розміщувались, проте вони знаходяться у відкритому доступі на сайті Верховної Ради України.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-05-21 12:17:39
Роз'яснення щодо висновку
За результатами моніторингу визначено Державною аудиторською службою України (обл.) висновком ставиться як порушення КП «Київкомунсервіс» частини першої статті 4 Закону, а саме: очікувана вартість закупівлі ID: UA-2021-01-15-000612-b, зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів (6 066 000,00 гривень), не відповідає очікуваній вартості, що зазначена у річному плані закупівель UA-P-2020-12-18-002397-b (6 048 000,00 гривень).
Однак, закупівля оголошена згідно річного плану з очікуваною вартістю, зазначеною у річному плані (оголошення згенеровано з річного плану) 15.01.2021.
18.02.2021 було виявлено арифметичну помилку в очікуваній вартості закупівлі, у зв’язку з чим, згідно рішення тендерного комітету від 18.02.2021 № 15/21-ТК, були внесені відповідні коригування в оголошення та зміни до тендерної документації щодо перенесення кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідна інформація розміщена на веб-порталі).
Звертаємо увагу, що , відповідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право вносити зміни до тендерної документації
(зокрема, щодо обсягів предмету закупівлі), що, в свою чергу, може призводити до необхідності коригування очікуваної вартості закупівлі.
Одночасно повідомляємо, що коригування плану закупівлі після її оголошення ( в статусі «оголошена») Є ТЕХНІЧНО НЕМОЖЛИВИМ !
У зв’язку з вищевикладеним просимо роз’яснити, яким чином мають діяти Замовники у разі потреби коригування очікуваної вартості в оголошенні, яке оприлюднене, за наявності технічної неможливості коригування очікуваної вартості в річному плані та одночасного забезпечення недопущення порушення (на думку Державної аудиторської служби України (обл.)) частини першої статті 4 Закону та можливості одночасної реалізації статті24 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу визначено Державною аудиторською службою України (обл.) висновком ставиться як порушення КП «Київкомунсервіс» частини першої статті 4 Закону, а саме: очікувана вартість закупівлі ID: UA-2021-01-15-000612-b, зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів (6 066 000,00 гривень), не відповідає очікуваній вартості, що зазначена у річному плані закупівель UA-P-2020-12-18-002397-b (6 048 000,00 гривень), відповідно до встановленого висновком зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому, повідомляємо наступне. Зазначена закупівля оголошена згідно річного плану з очікуваною вартістю, зазначеною у річному плані (оголошення згенеровано з річного плану) 15.01.2021. 18.02.2021 було виявлено арифметичну помилку в очікуваній вартості закупівлі, у зв’язку з чим, згідно рішення тендерного комітету від 18.02.2021 № 15/21-ТК, були внесені відповідні коригування в оголошення та зміни до тендерної документацію щодо перенесення кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідна інформація розміщена на веб-порталі). Згідно узагальненого роз’яснення Уповноваженого органу (МЕРТ) від 03.09.2020 №3304-04/54160-06: «внесення інформації до річного плану про кожну заплановану закупівлю здійснюється замовником перед проведенням відповідної закупівлі та не потребує коригування за результатами здійснення такої закупівлі». При цьому, «…річний план не є фінансовим документом, має інформативний та декларативний зміст щодо придбань, які планує здійснити замовник протягом поточного року». Коригування плану закупівлі після її оголошення (в статусі «оголошена») є технічно неможливим, а підстави для відміни торгів – відсутні. Однак, на разі КП «Київкомунсервіс» повідомляє, що здійснюватиме всі необхідні заходи щодо недопущення таких невідповідностей в подальшому, зокрема, щодо недопущення арифметичних помилок при визначенні очікуваної вартості закупівлі.
2021-05-21 12:19:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (відображення закупівлі у річному плані (додатку) (частина перша статті 4 Закону))
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "КИЇВКОМУНСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 33745659 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ обл., місто Київ, вул. Кудрявська, 23, місто Київ, Україна |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2021 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» |
6 066 000,00
UAH з ПДВ
|
6 066 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва |
6 066 000,00
UAH з ПДВ
|
6 066 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» #39604270 |
Рішення скасоване |
6 066 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 11:25
|
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» #39604270 |
Відхилено |
6 066 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 11:35
|
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва #39605452 |
Переможець |
6 066 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 11:39
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 22 березня 2021 11:39
Учасник | Пропозиція | Документи |
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва #39605452 |
6 066 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 13:03
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2022 10:14
|
Деснянський.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2022 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 09:49
|
Договір | укладений |
02 квітня 2021 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна системи оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 612 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |