Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
УПГГК 23Т-Ч-088: «Нове будівництво об’єкту: «ВЕ АЗС. Улаштування автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення: Автомобільний заправний комплекс №16, розташований по вул. Казанцева, 23 у с. Новоосинове, Куп'янського р-ну, Харківської обл.» (код за ДК 021:2015-45220000-5- Інженерні та будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 304 663,33 UAH
UA-2023-03-31-005232-a ● 138621a5088442d38dd7438e6e599668
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату |
Код ЄДРПОУ: | 25976423 |
Місцезнаходження: | 39420, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Польова, 6, Полтавська область, Машівський район, с. Базилівщина |
Контактна особа: |
Вячеслав Нищета +380532641265 viacheslav.nyshcheta@upggk.poltava.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2023 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2023 17:01 |
Очікувана вартість: | 1 304 663,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 046,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються додатком №8.1 до цієї тендерної документації, що є її складовою та відповідно до умов цієї тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору відшкодовуються за рахунок коштів учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Замовник може не повертати забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) у разі невиконання контрагентом зобов’язань/частини зобов’язань за Договором; 2) у разі неналежного виконання контрагентом зобов’язань/частини зобов’язань за договором щодо строків поставки товару, надання послуг, виконання робіт та/або якості та/або вимог щодо комплектності товару, послуг. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Нове будівництво об’єкту: «ВЕ АЗС. Улаштування автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення: Автомобільний заправний комплекс №16, розташований по вул. Казанцева, 23 у с. Новоосинове, Куп'янського р-ну, Харківської обл.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63732, Україна, Харківська область, с. Новоосинове, Куп'янський р-н., вул. Казанцева 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | - за виконані роботи оплату Замовник здійснює на підставі підписаних Сторонами актів приймання виконаних робіт (ф. КБ-2В) і довідки про вартість виконаних робіт та витрат (ф. КБ-3), які складаються Підрядником по мірі готовності окремих видів робіт та передаються на підпис Замовнику разом з завіреними Підрядником копіями накладних на придбання матеріалів, протягом 30 календарних днів з дати їх підписання Сторонами. -за поставлене та змонтоване устаткування оплата здійснюється протягом 30 календарних днів після підписання акту приймання –передачі змонтованого устаткування. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2023 14:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2023 14:04 |
Addition_7.xlsx | |
31 березня 2023 14:04 |
UPGGK_23П-Ч-088_TD.docx | |
31 березня 2023 14:04 |
Addition_6.xlsx | |
31 березня 2023 14:04 |
Addition_3.2.pdf | |
31 березня 2023 14:04 |
Addition_5.xls | |
31 березня 2023 14:04 |
Addition_4.docx | |
31 березня 2023 14:04 |
Addition_3.1.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогічногообладнання
Дата подання: 03 квітня 2023 16:23
Дата відповіді: 04 квітня 2023 14:39
Доброго дня! Плануємо взяти участь у закупівлі. Чи можливо застосовувати аналогічне обладнання під час виконання робіт закупівлі? Якщо так, то які документи необхідно надати учаснику з метою підтвердження відповідності аналогічного обладнання технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі та проектної документації?
Відповідь: Шановний учаснику!
Вдячні за Вашу зацікавленість у виконанні робіт закупівлі.
За результатами розгляду Ваших запитань повідомляємо:
У разі запропонування переможцем заміни устаткування на повний еквівалент та (або) заміни проектних рішень, відмінних від передбачених проектними рішеннями згідно наданої ПКД, Учасник повинен погодити дані заміни з Замовником та за власний рахунок провести коригування, погодження та експертизу ПКД у відповідності до чинного законодавства. Технічні, якісні характеристики еквівалентного устаткування мають бути не нижчими ніж характеристики устаткування, що вказане в проектній документації та сертифіковані в Україні. Термін узгодження та коригування проектної документації не може впливати на загальний термін виконання робіт.
Учасник гарантує що, устаткування, є новим, строк виготовлення не більше 12 місяців на дату поставки Замовнику, і не було у використанні, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством. Матеріали та устаткування, що використовуватимуться для проведення робіт, повинні відповідати чинним стандартам, технічним умовам, документації заводів-виробників, а також повинні бути сертифіковані в Україні в установленому порядку.
Вдячні за Вашу зацікавленість у виконанні робіт закупівлі.
За результатами розгляду Ваших запитань повідомляємо:
У разі запропонування переможцем заміни устаткування на повний еквівалент та (або) заміни проектних рішень, відмінних від передбачених проектними рішеннями згідно наданої ПКД, Учасник повинен погодити дані заміни з Замовником та за власний рахунок провести коригування, погодження та експертизу ПКД у відповідності до чинного законодавства. Технічні, якісні характеристики еквівалентного устаткування мають бути не нижчими ніж характеристики устаткування, що вказане в проектній документації та сертифіковані в Україні. Термін узгодження та коригування проектної документації не може впливати на загальний термін виконання робіт.
Учасник гарантує що, устаткування, є новим, строк виготовлення не більше 12 місяців на дату поставки Замовнику, і не було у використанні, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством. Матеріали та устаткування, що використовуватимуться для проведення робіт, повинні відповідати чинним стандартам, технічним умовам, документації заводів-виробників, а також повинні бути сертифіковані в Україні в установленому порядку.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-31-005232-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК, Код ЄДРПОУ:37401452
Дата подання: 10 травня 2023 14:33
Дата подання: 10 травня 2023 14:33
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртрансзв’язок»
Код ЄДРПОУ 37401452
01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 2/37, оф. 111
Замовник торгів: АТ "Укргазвидобування" в особі філії
"Управління з переробки газу та газового конденсату"
Код ЄДРПОУ 25976423
Вул. Польова, 6, с. Базилівщина Машівського району Полтавської області, 39420
Номер оголошення про
проведення процедури закупівлі: UA-2023-03-31-005232-a
Скарга
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Філією «Управління з переробки газу та газового конденсату»
АТ «Укргазвидобування» було проведено відкриті торги з особливостями УПГГК 23Т-Ч-088: «Нове будівництво об’єкту: «ВЕ АЗС. Улаштування автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення: Автомобільний заправний комплекс №16, розташований по вул. Казанцева, 23 у с. Новоосинове, Куп'янського р-ну, Харківської обл.» (код за ДК 021:2015-45220000-5- Інженерні та будівельні роботи), номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-03-31-005232-а.
05 травня 2023р. Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою №УПГГК 23Т-Ч-088 Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «Укрзалізничавтоматика» (ЄДРПОУ 37401997) та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником.
Користуючись законним правом учасника публічної конкурентної закупівлі, ТОВ «Укртрансзв’язок», як учасником цієї закупівлі, проаналізовано тендерну пропозицію учасника ТОВ «Укрзалізничавтоматика» і виявлено підстави для відхилення його пропозиції як такої, що не відповідає умовам Тендерної документації та вимогам Додатку №3 до Тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічне завдання”. У зв’язку із зазначеним, ТОВ «Укртрансзв’язок» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем закупівлі ТОВ «Укрзалізничавтоматика» (ЄДРПОУ 37401997) та рішенням про намір укласти договір з ТОВ «Укрзалізничавтоматика».
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укрзалізничавтоматика» щодо її відповідності вимогам тендерної документації та визначення за результатами розгляду переможцем закупівлі ТОВ «Укрзалізничавтоматика» Замовником були допущені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому відповідно до частини 1 статті 23 технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Частиною 3 статті 23 регламентовано, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Вказані вимоги щодо застосування виразу "або еквівалент" стосуються виключно Тендерної документації Замовника, Тендерна пропозиція учасника навпаки повинна містити точну інформацію про товар (обладнання) згідно з предметом закупівлі, який пропонується учасником для постачання, а також вичерпні технічні та якісні характеристики пропонованого обладнання.
Згідно з п. 6 додатку 2.1 до тендерної документації по предмету закупівлі учасник в складі пропозиції повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. На підтвердження відповідності запропонованого товару/робіт/послуг заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає підписаний та заповнений інформацією про запропонований ним предмет закупівлі додаток №3 до тендерної документації за формою цього додатку зі всіма його складовими.
Учасником ТОВ «Укрзалізничавтоматика» у складі тендерної пропозиції надано файл під назвою «Підписаний додаток 3 до Тендерної документації АЗК 16». Цей документ Учасника ТОВ «Укрзалізничавтоматика» не містить інформації про запропонований ним предмет закупівлі та не містить точної назви товару, яка пропонується учасником. Отже, на стадії подачі тендерної пропозиції, Учасником не визначено, що ним пропонується до постачання – обладнання згідно з Технічною специфікацією Замовника чи еквівалентне обладнання, у випадку постачання якого Учасник ТОВ «Укрзалізничавтоматика» повинен був надати інформацію про технічні та якісні характеристики еквівалентного обладнання, яка в порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника.
Замість цього Учасник ТОВ «Укрзалізничавтоматика» передбачає для себе одночасні можливості у майбутньому по будь-якій позиції Технічної специфікації як постачання устаткування згідно з з Додатком №3 до тендерної пропозиції цього Учасника та до тендерної документації, так і якогось «еквіваленту», якого саме також не визначено.
Зі змісту документу «Підписаний додаток 3 до Тендерної документації АЗК 16», наданого Учасником ТОВ «Укрзалізничавтоматика», стає очевидним, що на момент подання тендерної пропозиції ним не визначено та відповідно не надано інформацію про товар, який ним пропонується до постачання зокрема:
- після таблиці «Перелік устаткування, яке поставляє Підрядник» Учасником зазначено: Якщо в даному переліку присутні посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, то після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
При цьому у тендерній пропозиції відсутня жодна додаткова інформація, яка б конкретизувала, що саме пропонує до постачання у якості предмету закупівлі учасник: обладнання згідно з номенклатурою переліку, що наведений у додатку №3 чи якесь інше обладнання, яке на думку учасника може бути еквівалентом, його номенклатура, виробник та країна виробництва, характеристики тощо.
Відсутність інформації про запропонований ТОВ «Укрзалізничавтоматика» предмет закупівлі не дозволяє здійснити оцінку відповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Укрзалізничавтоматика» технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3, або, у разі пропозиції заміни устаткування на еквівалент, визначити чи дійсно воно є еквівалентним, зробити співставлення та визначити відповідність запропонованого еквівалентного обладнання технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі.
Ані Замовник, ані інші учасники закупівлі, зі змісту пропозиції Учасника ТОВ «Укрзалізничавтоматика» не можуть достеменно знати та отримати жодної точної інформації, яке саме устаткування пропонує постачати Учасник ТОВ «Укрзалізничавтоматика» та відповідно про його технічні та якісні характеристики як предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі в його тендерній пропозиції. Внаслідок цього, ані Замовник, ані інші учасники закупівлі не можуть зробити висновок про відповідність чи невідповідність пропозиції Учасника ТОВ «Укрзалізничавтоматика» предмету закупівлі, чи є устаткування еквівалентом, чи технічні/якісні характеристики еквівалентного устаткування не нижчі, ніж характеристики устаткування, що вказане в проектній документації та чи сертифіковане воно в Україні, як того вимагає Замовник у тендерній документації тощо.
Це порушує вимоги п. 6 додатку 2.1 до тендерної документацій про обов’язок учасника надати інформацію про предмет закупівлі, який пропонується саме цим учасником.
Також це грубо порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, які передбачені ст. 5. Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема щодо відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 (далі за текстом – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Пропозиція, яка не визначає, що саме пропонує учасник до постачання, не може бути належним чином розглянута, а тим більше акцептована Замовником.
Згідно з п. 38 Особливостей Замовник та учасники процедури закупівлі не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
З наведеного вище стає зрозумілим, що Замовник купує товар, не знаючи його назви та якісних характеристик (кота в мішку), що у свою чергу може призвести до нецільового використання бюджетних коштів.
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості): «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Зазначене вище свідчить, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Укрзалізничавтоматика» не відповідає умовам Додатку №3 до тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і повинна бути відхилена Замовником відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 2 п. 41 Особливостей, через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зважаючи на викладені факти, визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ «Укрзалізничавтоматика» Замовником Філія «Управління з переробки газу та газового конденсату» є прямим зловживанням та дискримінацією учасників, є неправомірним, порушує права та охоронювані законом інтереси ТОВ «Укртрансзв’язок» та суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
Визнавши переможцем закупівлі ТОВ «Укрзалізничавтоматика», Замовник порушив принципи, що встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також порушив право ТОВ «Укртрансзв’язок» бути визнаним переможцем закупівлі, у разі відповідності пропозиції ТОВ «Укртрансзв’язок» вимогам Тендерної документації та Технічним вимогам.
З метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, керуючись ст. 3, ст. 5, ст. 18, ст. 31, ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, та антимонопольним законодавством,-
ПРОШУ:
1. Розглянути скаргу та на її підставі прийняти рішення у межах отриманої згідно зі скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель.
2. Встановити наявність порушення процедури закупівлі та задовольнити скаргу.
3. Зобов’язати Замовника філія «Управління з переробки газу та газового конденсату» АТ «Укргазвидобування» скасувати рішення про визначення переможцем Учасника ТОВ «Укрзалізничавтоматика» (ЄДРПОУ 37401997) згідно з Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою №УПГГК 23Т-Ч-088 від 05.05.2023р. та відхилити пропозицію цього учасника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
4. Зобов’язати Замовника філія «Управління з переробки газу та газового конденсату» АТ «Укргазвидобування» скасувати рішення про намір укласти договір з Учасником закупівлі ТОВ «Укрзалізничавтоматика» (ЄДРПОУ 37401997).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 травня 2023 14:05
рішення від 12.05.2023 № 6418.pdf
Дата публікації: 12 травня 2023 14:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2023 № 7109.pdf
Дата публікації: 24 травня 2023 11:49
рішення від 23.05.2023 № 7109.pdf
Дата публікації: 26 травня 2023 10:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрзалізничавтоматика |
783 704,00
UAH з ПДВ
|
783 704,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УА-СИСТЕМИ" |
880 002,00
UAH з ПДВ
|
880 002,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК |
1 285 115,33
UAH з ПДВ
|
1 285 115,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрзалізничавтоматика #37401997 |
Переможець |
783 704,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2023 14:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 травня 2023 15:08
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 18 липня 2023 09:31 |
Кінець періоду оскарження: | 29 липня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 29 липня 2023 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей: - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг |
Документи:
18 липня 2023 09:31
|
Електронний підпис |
18 липня 2023 08:29
|
UPGGK_23П-Ч-088_Відміна_.pdf |