Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд) по об’єкту "Реконструкція та технічнем переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області." (Коригування) (Код ДК 021:2015 – 71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)
Очікувана вартість
9 652 500,00 UAH
UA-2020-04-17-009247-b 136635614d83405ebb16b79e4ce96e35
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Булавіна

+30675501033 dezere35@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Код ЄДРПОУ: 02772037
Вебсайт: http://kst.in.ua
Місцезнаходження: 04208, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85
Контактна особа: Анжела Булавіна
+30675501033
dezere35@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 19 травня 2020 12:20
Очікувана вартість: 9 652 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 262,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд) по об’єкту "Реконструкція та технічнем переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області." (Коригування) (Код ДК 021:2015 – 71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08710, Україна, Київська область, c. Підгірці, Полігон твердих побутових відходів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату Виконавцю по факту наданих послуг, протягом 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами акту прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг ), шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обладнання
Дата подання: 24 квітня 2020 16:07
Дата відповіді: 29 квітня 2020 12:30
Частиною 1 Додатку 2 до Тендерної документації вимагаться підтвердити наявеість у учасника Колеса мірного дорожнього. Врахочуючи, що предметом закупівлі є Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд), на якій підставі вимагається підтвердити наявність в учасника Колеса мірного дорожнього?
Відповідь: З піднятого у зверненні питання до тендерної документації планується внесення змін, про що учасники будуть повідомлені у строк та спосіб, визначені Законом.
Обладнання
Дата подання: 24 квітня 2020 16:08
Дата відповіді: 29 квітня 2020 12:30
Частиною 1 Додатку 2 до Тендерної документації вимагатєься підтвердити наявність у учасника рулетки вимірювальної металевої. В той же час вимагається підтвердження наявногості лазерного далекоміру, що в свою чергу є замінником рулетки. Просимо виключити рулетку вимірювальну металеву з вимог тендерної документації, як таке обладнання, що не може бути необхідним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З піднятого у зверненні питання до тендерної документації планується внесення змін, про що учасники будуть повідомлені у строк та спосіб, визначені Законом.
Повірка обладнання
Дата подання: 24 квітня 2020 16:08
Дата відповіді: 29 квітня 2020 12:30
Замовник вимагає щоб зазначене у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази обладнання було повірене та зазначає що повинна бути обов’язкова наявність тахеометру, лазерного далекоміру, колеса мірного дорожнього, рулетки вимірювальної металевої. Однак Рулетка вимірювальна металева не підлягає повірці. Зазначте будь-ласка: 1. Яке саме обладнання повинно мати повірку. 2. Якщо на думку Замовника Рулетка вимірювальна металева також повинна мати повірку, зазначте якими саме нормативно-правовими актами це регулюється. 3. Які документи повинні бути надані для підтвердження що надане обладнання є повіреним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З піднятого у зверненні питання до тендерної документації планується внесення змін, про що учасники будуть повідомлені у строк та спосіб, визначені Законом.
Нормативно-правова бібліотека
Дата подання: 24 квітня 2020 16:08
Дата відповіді: 29 квітня 2020 12:25
Додатком 2 вимагається підтвердження наявності програмного комплексу АВК-5 та нормативно-правової бібліотеки. Що саме вимагається під поняттям нормативно-правова бібліотека? Які документи мають бути надані для підтвердження?
Відповідь: Під нормативно-правовою бібліотекою слід розуміти друковану або електронну базу основних нормативно-правових актів, державних будівельних норм та стандартів у сфері будівництва, якою користується Виконавець у ході ведення своєї професійної діяльності (наприклад, комп'ютерна програма Ліга:Закон, Норматив Pro, збірники "Ціноутворення у будівництві" розробника НВФ "Інпроект", інформаційно-довідкова система "Зодчий" та інші).
Для документального підтвердження наявності надати копії платіжних доручень, проведених банком або акти про підтвердження факту надання інформаційних послуг/прав на використання комп'ютерних програм або копії ліцензій на програми, абонементи на передплату видань, тощо.
Працівники
Дата подання: 24 квітня 2020 16:14
Дата відповіді: 29 квітня 2020 12:25
Відповідно до вимог ТД необхідно надати Інженерів з технічного нагляду, які мають право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3. Чи буде відповідати вимогам ТД надання сертифікату "Інженера з технічного нагляду" (безкатегорійний сертифікат), що виданий у 2015 році та поширюється на всі класи наслідків (СС1, СС2, СС3)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, буде відповідати
Дискримінайційні вимоги
Дата подання: 04 травня 2020 17:44
Дата відповіді: 08 травня 2020 15:44
У пунктом 3.1 Додатку 2 Замовник зазначає: Аналогічним(и) договором(ами) є договір(и) на виконання функцій замовника та/або здійснення технічного нагляду за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3 та вартості будівельно- монтажних робіт не менше 100 млн.грн. Також Замовник вимагає надати копії договору на будівельно-монтажні роботи. Враховуючи, що визначальним предметрм закупівлі є Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд), вимоги щодо вартості будівельно-монтажних робіт за договором не менше 100 млн. грн. та надання копії договору на будівельно-монтажні роботи є прямою дискримінацією учасників. Просимо виключити вимоги щодо будівельно-монтажних робіт, вартості подібних робіт (необґрунтована вимога), адже аналогічний договір не має бути ідентичним, а також виключити вимогу щодо надання копії договору на будівельно-монтажні роботи через дискримінаційний характер даних вимог та внести відповідні зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Чинне законодавство не містить визначення аналогічного договору, що вказує на право замовника самостійно визначати поняття аналогічного договору. Роботи щодо «Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд) по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області.» (Коригування) будуть виконуватися на об’єкті, що відноситься до будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3, очікувана вартість робіт на об’єкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області." (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» складає 403 218 445,00 грн. (оголошення №UA-2020-02-24-002997-c). Тобто, вимоги в тендерній документації пов’язані з об’єктом, щодо якого потрібно виконувати функції замовника, і при цьому, такі вимоги не завищені з огляду на очікувану вартість об’єкта. Надання копії договору на будівельно-монтажні роботи передбачено з огляду на необхідність отримання документального підтвердження того, що учасник виконував функції замовника на об’єктах, вартістю та класу наслідків аналогічних об’єкту замовника. Враховуючи викладене, вимога замовника повністю обґрунтована та не дискримінує потенційних учасників процедури закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-009247-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія", Код ЄДРПОУ:38914550
Дата подання: 04 травня 2020 17:45
Дискримінайційні вимоги
У пунктом 3.1 Додатку 2 Замовник зазначає: Аналогічним(и) договором(ами) є договір(и) на виконання функцій замовника та/або здійснення технічного нагляду за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3 та вартості будівельно- монтажних робіт не менше 100 млн.грн. Також Замовник вимагає надати копії договору на будівельно-монтажні роботи.

Враховуючи, що визначальним предметрм закупівлі є Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд), вимоги щодо вартості будівельно-монтажних робіт за договором не менше 100 млн. грн. та надання копії договору на будівельно-монтажні роботи є прямою дискримінацією учасників.

Просимо виключити вимоги щодо будівельно-монтажних робіт, вартості подібних робіт (необґрунтована вимога), адже аналогічний договір не має бути ідентичним, а також виключити вимогу щодо надання копії договору на будівельно-монтажні роботи через дискримінаційний характер даних вимог та внести відповідні зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2020 08:58
Чинне законодавство не містить визначення аналогічного договору, що вказує на право замовника самостійно визначати поняття аналогічного договору. Роботи щодо «Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд) по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області.» (Коригування) будуть виконуватися на об’єкті, що відноситься до будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3, очікувана вартість робіт на об’єкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області." (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» складає 403 218 445,00 грн. (оголошення №UA-2020-02-24-002997-c).
Тобто, вимоги в тендерній документації пов’язані з об’єктом, щодо якого потрібно виконувати функції замовника, і при цьому, такі вимоги не завищені з огляду на очікувану вартість об’єкта. Надання копії договору на будівельно-монтажні роботи передбачено з огляду на необхідність отримання документального підтвердження того, що учасник виконував функції замовника на об’єктах, вартістю та класу наслідків аналогічних об’єкту замовника.
Враховуючи викладене, вимога замовника повністю обґрунтована та не дискримінує потенційних учасників процедури закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-15-000047 ● 264cd315ab9f4118b7c25c519b9020bc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 травня 2020 14:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.05.2020 № 83
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2020 № 83

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
21 UA-2020-04-17-009247-b 17.04.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-06-26 08:58:10

Аргументовані заперечення до висновку

За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам п. п. 12 п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, оскільки вказаним учасником у складі пропозиції не надано інформації про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами, за всіма відкритими рахунками, при тому, що згідно з довідкою від 14.05.2020 № 15500/581 в учасника відкрито більше одного рахунку в Акціонерному товаристві «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ». Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Вищевказане призвело до порушення абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, відповідно до якого у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Відповідно до пп.12 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна містити довідку(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, видану(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками.
У складі тендерної пропозиції ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» на виконання вимог тендерної документації було надано:
1) довідку АТ «Укрексімбанк» від 14.05.2020 №153-00/581, відповідно до якої ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» відкрито наступні рахунки:
- UA283223130000026043990046796 (980);
- UA663223130000026008010046796 (980);
- UA663223130000026008010046796 (978);
2) довідку АТ «Укрексімбанк» від14.05.2020 №153-3/187, відповідно до якої:
- ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» відкрито поточний рахунок UA663223130000026008010046796;
- станом на 14.05.2020 на обліку в АТ «УКРЕКСІМБАНК», м. Київ, код банку 322313, заборгованості за кредитами немає.
Слід зазначити, що довідка АТ «Укрексімбанк» від 14.05.2020 №153-3/187 не конкретизує, що в АТ «УКРЕКСІМБАНК» заборгованості за кредитами немає саме по рахунку UA663223130000026008010046796.
Вказана довідка свідчить про те, що в цілому у ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» в АТ «УКРЕКСІМБАНК» заборгованості за кредитами немає. Та обставина, що довідка від 14.05.2020 №153-3/187 додатково містить інформацію про відкритий в банку поточний рахунок, про який інформація також містить в довідці АТ «Укрексімбанк» від 14.05.2020 №153-00/581, не вказує про те, що інформація про відсутність заборгованості за кредитами стосується саме рахунку UA663223130000026008010046796.
З огляду на викладене, учасником було повністю виконано вимоги тендерної документації, оскільки довідка АТ «Укрексімбанк» від 14.05.2020 №153-00/581 не вказувала про те, що інформація про відсутність заборгованості за кредитами стосується саме рахунку UA663223130000026008010046796.

Зважаючи на надані аргументовані заперечення, а також зважаючи на те, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, якими передбачена, що можливість зміни або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, а зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються (ч.1 статті 651 Цивільного кодексу України, ч.1 статті 188 Господарського кодексу України), у Приватного акціонерного товариства «Київспецтранс» відсутні правові підстави для розірвання договору.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: 03 липня 2020

Документи:

07 липня 2020 13:35
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" 7 140 960,00
UAH з ПДВ
5 392 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" 7 999 968,00
UAH з ПДВ
5 393 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" 7 199 280,00
UAH з ПДВ
7 139 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Лахненко Олександр Вікторович" 9 610 650,00
UAH з ПДВ
9 610 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2020 17:33
Електронний підпис
18 травня 2020 17:32
19. Ліцензія.pdf
18 травня 2020 17:32
18. довідка про санкції.pdf
18 травня 2020 17:32
14. договір.pdf
18 травня 2020 17:32
10. Накази Рубан.pdf
18 травня 2020 17:32
9.1. лист код доступу.pdf
18 травня 2020 17:32
9. Статут Стратегія.pdf
18 травня 2020 17:32
6.4. Довідка про виїзд.pdf
18 травня 2020 17:32
6.3. Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
18 травня 2020 17:32
5. Лист-гарантія (ст. 17).pdf
18 травня 2020 17:32
4. досвід.pdf
18 травня 2020 17:32
2.2.1. ліцензія АВК - 5.pdf
18 травня 2020 17:32
2.2. довідка про АВК.pdf
18 травня 2020 17:32
1.2. Договірна ціна.pdf
18 травня 2020 17:32
1.1. розрахунок.pdf
18 травня 2020 17:32
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 12:35
Електронний підпис
29 травня 2020 12:33
Кошторис (розрахунок).pdf
29 травня 2020 12:33
Тендерна пропозиція.pdf
18 травня 2020 17:50
Електронний підпис
18 травня 2020 16:50
Електронний підпис
18 травня 2020 16:46
Акт на АВК-5 (2020-21).pdf
18 травня 2020 16:46
Довідка про санкції.pdf
18 травня 2020 16:46
Ф1. Баланс.pdf
18 травня 2020 16:46
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
18 травня 2020 16:46
Додаткова угода 1.pdf
18 травня 2020 16:46
Ліцензія на ПК АВК-5.pdf

Публічні документи

18 травня 2020 17:50
Електронний підпис
18 травня 2020 17:49
Статут завірено.pdf
18 травня 2020 17:49
Статут Опис.pdf
18 травня 2020 17:49
Повірка Тахіометр.pdf
18 травня 2020 17:49
Повірка Нівелір.pdf
18 травня 2020 17:49
Повірка Колесо.pdf
18 травня 2020 17:49
Наказ 2к на директора.pdf
18 травня 2020 17:48
АВК-5 Договір завірено.pdf
18 травня 2020 17:48
Виписка з ЄДР завірено.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"

ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"

ФОП "Лахненко Олександр Вікторович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"
#35829997
Відхилено 5 392 950,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 10:50
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"
#35691621
Переможець 5 393 000,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 10:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2020 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"
#35691621
5 393 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 11:32
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 11:18
ДУ №11 від 29.12.2023 до Дог №00-0407-20_ТН від 10.06.2020.pdf зміни до договору
03 січня 2024 11:11
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2023 15:39
ДУ 10 від 27.01.2023 до Договору 00-0407-20ТН від 10.06.2020.pdf зміни до договору
27 січня 2023 15:38
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 14:22
Дод.угода №9_Договір 00-0407-20-ТН_Укрдержбудекспертиза.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 14:21
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2022 13:05
Дод.угода №8_Договір 00-0407-20-ТН_Укрдержбудекспертиза.pdf зміни до договору
06 грудня 2022 13:04
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2022 13:44
ДУ 7 від 03.11.2022 до Дог № 00-0407-20ТН від 10.06.2020.pdf зміни до договору
03 листопада 2022 13:43
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2022 13:54
ДУ 6 від 31.08.2022 до дог 00_0407-20ТН від 10.06.2020.pdf зміни до договору
31 серпня 2022 13:53
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2022 11:14
ДУ 3 від 13102021.pdf зміни до договору
08 червня 2022 11:13
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2022 08:58
Дод.угода №5_Договір 00-0407-20-ТН_Укрдержбудекспертиза.PDF зміни до договору
08 червня 2022 08:57
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:11
Дод_угода №4 від 30_12_21 до Дог_00_0407_20ТН від 10_06_20_Реконстр_пол_5.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:10
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 15:06
Дод.угода №3_Договір 00-0407-20-ТН_Реконстр.пол.№5.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:03
Дод.угода №2 до Дог.№00-0407-20_ТН від 10.06.20_Реконстр.пол.№5_0001.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:03
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 15:24
Дод_угода №1_Дог_00_0407_20_ТН від 10_06_20_Укрдержбудекспертиза_Технагл_пол_5.pdf зміни до договору
18 червня 2020 15:24
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 12:14
Договір фунуції замовника коригування.pdf укладений
10 червня 2020 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків на 2020-2021 роки
Номер договору про закупівлю: № 00-0407-20/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків на 2020-2021 роки
Номер договору про закупівлю: № 00-0407-20/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків на 2020-2022 роки, подовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: № 00-0407-20/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків на 2021-2022 роки
Номер договору про закупівлю: № 00-0407-20/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків н 2022 рік
Номер договору про закупівлю: № 00-0407-20/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку виконання робіт в електронній системі згідно додаткової угоди № 3 від 13.10.2021 року, що була оприлюднена 13.10.2021 року
Номер договору про закупівлю: № 00-0407-20/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із агресією російської федерації проти України, відповідно до протоколу №21 від 27.04.2022 Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на полігоні ТПВ №5 існує потенційна загроза виникнення надзвичайної ситуації. Раптове припинення виконання робіт без консервації будівельного майданчика на об’єкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових вiдходiв №5 в с. Пiдгiрцi Обухівського району Київської області» (Коригування) може призвести до порушення роботи Полігону ТПВ №5 що, в свою чергу, до тривалої екстремальної експлуатації заводу Енергія, який, спалюючи побутові відходи, постачає теплоенергію мешканцям міста Києва. Надмірне навантаження на потужності заводу Енергія з утилізації відходів збільшить негативний вплив на навколишнє середовище, а довготривала зупинка заводу в опалювальний період може призвести до зриву опалювального періоду 2022–2023 років в місті Києві. Проектно-кошторисною документацією «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових вiдходiв №5 в с. Пiдгiрцi Обухівського району Київської області» (Коригування) передбачено виконання робіт по утриманню функцій Замовника, в т. ч. технічний нагляд. Отже, з метою забезпечення безперервного та сталого функціонування об’єктів теплопостачання та уникнення зриву опалювального сезону 2022–2023 років у місті Києві Сторони прийшли до згоди внести наступні зміни та доповнення до Договору: 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018–2020 та на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) станом на «31» серпня 2022 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися змінити п.1.4 Розділу 1 Договору у редакції попередньої додаткової угоди та викласти його наступним чином: «1.4. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності бюджетних призначень та надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2020 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 р. №1042/4049, становили 0,00 (Нуль гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 0,00 (Нуль гривень 00 копійок); – у 2021 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, згідно з Актами приймання-передачі виконаних робіт за Договором бюджетні зобов’язання становили 947 901,49 (Дев’ятсот сорок сім тисяч дев’ятсот одна гривня 49 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 157 983,58 (Сто п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот вісімдесят три гривні 58 копійок); – у 2022 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, згідно з Актами приймання-передачі виконаних робіт за Договором бюджетні зобов’язання становлять 1 756 790,29 (Один мільйон сімсот п’ятдесят шість тисяч сімсот дев’яносто гривень 29 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 292 798,38 (Двісті дев’яносто дві тисячі сімсот дев’яносто вісім гривень 38 копійок); – залишок бюджетних зобов’язань у 2022 році становитиме 2 688 308,22 (Два мільйони шістсот вісімдесят вісім тисяч триста вісім гривень 22 копійки), у т.ч. ПДВ 20% – 448 051,37 (Чотириста сорок вісім тисяч п’ятдесят одна гривня 37 копійок), після внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки та надання Виконавцем Актів приймання-передачі виконаних робіт за Договором; – у разі перерозподілу видатків бюджету на 2022 рік по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод.» 2. Доповнити Розділ 3 Договору пунктом 3.1.1 в наступній редакції: «3.1.1. У період воєнного стану платежі з рахунка Замовника проводяться з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. №590.»
Номер договору про закупівлю: № 00-0407-20/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) станом на «___» 2022 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися внести зміни до абзаців 4, 5 пункту 1.4 Розділу 1 Договору у редакції попередньої додаткової угоди та викласти їх наступним чином: «1.4. … – у 2022 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, згідно з Актами приймання-передачі виконаних робіт за Договором бюджетні зобов’язання становлять 2 090 394,17 (Два мільйони дев’яносто тисяч триста дев’яносто чотири гривні 17 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 348 399,03 (Триста сорок вісім тисяч триста дев’яносто дев’ять гривень 03 копійки); – залишок бюджетних зобов’язань за Договором становитиме 2 354 704,34 (Два мільйони триста п’ятдесят чотири тисячі сімсот чотири гривні 34 копійки), у т.ч. ПДВ 20% – 392 450,72 (Триста дев’яносто дві тисячі чотириста п’ятдесят гривень 72 копійки); ...» 2. У зв’язку із агресією російської федерації проти України та запровадженням 24.02.2022 року на території України воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 (зі змінами), відсутністю фінансування Сторони дійшли згоди продовжити строк дії даного Договору до 31 грудня 2023 року.
Номер договору про закупівлю: № 00-0407-20/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) станом на « » 2022 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися внести зміни до абзаців 4, 5 пункту 1.4 Розділу 1 Договору у редакції попередньої додаткової угоди та викласти їх наступним чином: «1.4… – у 2022 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, згідно з Актами приймання-передачі виконаних робіт за Договором бюджетні зобов’язання становлять 2 868 401,32 (Два мільйони вісімсот шістдесят вісім тисяч чотириста одна гривня 32 копійки), у т.ч. ПДВ 20% – 478 066,89 (Чотириста сімдесят вісім тисяч шістдесят шість гривень 89 копійок); – залишок бюджетних зобов’язань за Договором становитиме 1 576 697,19 (Один мільйон п’ятсот сімдесят шість тисяч шістсот дев’яносто сім гривень 19 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 262 782,86 (Двісті шістдесят дві тисячі сімсот вісімдесят дві гривні 86 копійок); ...»
Номер договору про закупівлю: № 00-0407-20/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із закінченням 2022 бюджетного року, відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) станом на « » грудня 2022 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися внести зміни до абзаців 4, 5, 6 пункту 1.4 Розділу 1 Договору у редакції попередньої додаткової угоди та викласти їх наступним чином: «1.4… – у 2022 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, згідно з Актами приймання-передачі виконаних робіт за Договором бюджетні зобов’язання становлять 3 893 574,07 (Три мільйони вісімсот дев’яносто три тисячі п’ятсот сімдесят чотири гривні 07 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 648 929,01 (Шістсот сорок вісім тисяч дев’ятсот двадцять дев’ять гривень 01 копійка); – у 2023 році залишок бюджетних зобов’язань за Договором становитиме 551 524,44 (П’ятсот п’ятдесят одна тисяча п’ятсот двадцять чотири гривні 44 копійки), у т.ч. ПДВ 20% – 91 920,74 (Дев’яносто одна тисяча дев’ятсот двадцять гривень 74 копійки); – у разі перерозподілу видатків бюджету по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод.»
Номер договору про закупівлю: № 00-0407-20/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) станом на «27» січня 2023 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися внести зміни до абзаців 4, 5 пункту 1.4 Розділу 1 Договору у редакції попередньої додаткової угоди та викласти їх наступним чином: «1.4… – у 2022 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, згідно з Актами приймання-передачі виконаних робіт за Договором бюджетні зобов’язання становили 2 868 401,32 (Два мільйони вісімсот шістдесят вісім тисяч чотириста одна гривня 32 копійки), у т.ч. ПДВ 20% – 478 066,89 (Чотириста сімдесят вісім тисяч шістдесят шість гривень 89 копійок); – у 2023 році залишок бюджетних зобов’язань за Договором становить 1 576 697,19 (Один мільйон п’ятсот сімдесят шість тисяч шістсот дев’яносто сім гривень 19 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 262 782,86 (Двісті шістдесят дві тисячі сімсот вісімдесят дві гривні 86 копійок), з урахуванням вартості виконаних робіт у 2022 році – 1 025 172,75 (Один мільйон двадцять п’ять тисяч сто сімдесят дві гривні 75 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 170 862,13 (Сто сімдесят тисяч вісімсот шістдесят дві гривні 13 копійок) ...» 2. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника внести зміни до Розділу 12 Договору та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: № 00-0407-20/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) станом на «29» грудня 2023 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися внести зміни до абзацу 5 пункту 1.4 Розділу 1 Договору у редакції попередньої додаткової угоди та викласти їх наступним чином: «1.4… – у 2023 році сума бюджетних зобов’язань за Договором становить 1 420 011,68 (Один мільйон чотириста двадцять тисяч одинадцять гривень 68 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 236 668,61 (Двісті тридцять шість тисяч шістсот шістдесят вісім гривень 61 копійка), з урахуванням вартості виконаних робіт у 2022 році – 1 025 172,75 (Один мільйон двадцять п’ять тисяч сто сімдесят дві гривні 75 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 170 862,13 (Сто сімдесят тисяч вісімсот шістдесят дві гривні 13 копійок) ...» 2. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками за Договором. 3. На момент укладання даної Угоди Виконавцем за актами виконаних робіт було виконано зобов’язань на суму 5 236 314,49 (П’ять мільйонів двісті тридцять шість тисяч триста чотирнадцять гривень 49 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 872 719,08 (Вісімсот сімдесят дві тисячі сімсот дев’ятнадцять гривень 08 копійок), Замовником було виконано зобов’язань на суму 5 236 314,49 (П’ять мільйонів двісті тридцять шість тисяч триста чотирнадцять гривень 49 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 872 719,08 (Вісімсот сімдесят дві тисячі сімсот дев’ятнадцять гривень 08 копійок).
Номер договору про закупівлю: № 00-0407-20/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 5 236 314,49
UAH (в тому числі ПДВ 872 719,08 UAH)