Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
- Тверде паливо ( брикет паливний Pini&Kay)
Очікувана вартість
324 000,00 UAH
UA-2020-09-17-003674-a ● 132c4d2612274023a56e64a457d4781f
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 смт Крижопіль" |
Код ЄДРПОУ: | 20103727 |
Місцезнаходження: | 24600, Україна , Вінницька обл., Крижопільський район, смт Крижопіль, вул. Карла Маркса, 86 |
Контактна особа: |
Олена Онофрійчук +380967948763 olena19741@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2020 11:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2020 14:35 |
Очікувана вартість: | 324 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 620,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
81 тонни
- Тверде паливо ( брикет паливний Pini&Kay)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24600, Україна, Вінницька область, Крижопіль, Героїв України ,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 жовтня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Якість Товару, що постачається за цим договором Постачальником повинна відповідати наступним вимогам:фракція 300мм, вологість до 2%, зольність 0,6% ,теплота згорання - не менше 4300 ккал/кг. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2020 14:06 |
Перелік змін до тендерної документації.docx |
25 вересня 2020 14:06 |
Тедерна документація зі змінами.doc |
25 вересня 2020 14:06 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
||||
25 вересня 2020 14:06 |
Тедерна документація зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-17-003674-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Подгурская Ирина Николаевна", Код ЄДРПОУ:2709608266
Дата подання: 21 вересня 2020 10:08
Дискримінаційні вимоги Додаток 4
Середня загальноосвітня школа І – ІІІ ст. №1
смт Крижопіль ім. О.А.Бичковського
ВИМОГА
На нашу думку, вимоги, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного.
Додатком 4 до тендерної документації встановлена «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»
1. Відповідно до ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови» показник зольності для брикетів встановлений до 1,0 %, тоді як умовами документації такий показник занижено до 0,5%. Отже, Замовник ставить в нерівне становище можливих Учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де зазначено що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
2. Встановлені в документації розміри паливних брикетів, також не відповідають вимогам ДСТУ, адже ДСТУ встановлено:
- діаметр (мм), від 25 до 75
- довжина (мм), від 10 до 400
Отже, вставновлені показники мають бути приведені у відповідність до нормативних даних ДСТУ шляхом внесення змін до документації.
3. Відповідно до п. 2.5. встановлено, що «інформація, вказана у технічній специфікації, повинна бути підтверджена копією документу, який свідчить про відповідність якості товару встановленим вимогам (сертифікат відповідності) ДСТУ 8358:2015 із зазначенням відповідності вимогам щодо розмірів згідно пп.5.1.1 ДСТУ 8358:2015, та якості згідно пп.6.1 (Таблиці 1 ДСТУ 8358:2015 ряд. 1,3,4,5,6,7), що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий на ім’я виробника паливних брикетів з деревини твердих порід, чинного на момент розкриття ТП.
Повідомляємо, що наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» втратив чинність. Вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов’язковій сертифікації.
Паливні брикети, що є предметом закупівлі, не входять до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні та не підлягають обов'язковій сертифікації в Україні.
Таким чином, отримання сертифікату відповідності на паливні брикети не є обов’язковим, а отже така норма має бути скасована шляхом внесення змін до документації.
4. Відповідно до п. 2.6. вимагається надання «Копії титульного аркушу технічних умов виробника (діючіх) з відміткою про внесення до бази даних «Технічні умови України» та завірених підписом і печаткою виробника.
Вимагаючи надання копії технічних умов, Замовник ставить в нерівне становище можливих Учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де зазначено що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні Учасники торгів, які не є виробниками паливних брикетів або ті, які не співпрацюють безпосередньо з виробниками паливних брикетів, а можуть купувати їх у інших організацій-посередників, які нерідко пропонують кращі умови, ніж виробники.
Технічні умови (далі – ТУ) на виробництво паливних брикетів є тільки у виробника і є його власністю. Статтею 25 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що право власності на національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги належить державі. Згідно статті 16 цього Закону право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям. Забороняється повністю чи частково відтворювати, тиражувати і розповсюджувати як офіційні видання будь-які стандарти, кодекси усталеної практики, класифікатори або їх частини без дозволу їх власника чи уповноваженої ним особи, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до пункту 3.10 ДСТУ 1.3:2004 "Правила побудови, викладання, оформлення, погодження, прийняття та позначення технічних умов" право власності на ТУ належить тим суб'єктам господарювання, на кошти яких їх створено або яким це право передано порядком, установленим законодавством. За згодою власника ТУ дозволено використовувати іншим суб'єктам господарювання.
Таким чином, вимога щодо надання копій технічних умов виробника товару та договору, які вимагаються на етапі проведення процедури, тобто до постачання товару, позбавляє участі у торгах потенційних Учасників торгів, які не співпрацюють безпосередньо з виробниками і не мають можливості взяти копії ТУ у виробника, але в змозі виконати умови договору поставки предмета закупівлі, зокрема, на підставі укладених договорів з іншими постачальниками предмета закупівлі. Тобто ця вимога значно обмежує кількість потенційних Учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Також повідомляємо, що у виробників паливних брикетів, може взагалі не бути ТУ на вироблений ними товар, оскільки цей товар може виготовлятися відповідно до вимог державних або галузевих стандартів, які знаходяться в загальному доступі. Так, паливні брикети виробляється на підставі Національного стандарту України ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови", у якому міститься інформація щодо технічних характеристик паливних брикетів, методів контролю, правил приймання, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника.
Питання щодо надання копії ТУ виробника вже неодноразово було предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка в свою чергу визнавала цю вимогу дискримінаційною і зобов'язувала Замовників торгів внести відповідні зміни до ТД.
5. Вимогами п. 4. вимагається копія свідоцтва про належність палива до альтернативного. Паливні брикети з деревини належить до альтернативного виду палива, і не потребують доказів цього факту. Дана вимога лише вказує на встановлення дискримінації по відношенню до інших учасників, та можливу змову з учасником, у якого таке свідоцтво присутнє.
Зважаючи на вищевикладене, просимо Замовника привести документацію у відповідність. У іншому випадку, наше підприємство буде змушене звертатися до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
смт Крижопіль ім. О.А.Бичковського
ВИМОГА
На нашу думку, вимоги, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного.
Додатком 4 до тендерної документації встановлена «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»
1. Відповідно до ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови» показник зольності для брикетів встановлений до 1,0 %, тоді як умовами документації такий показник занижено до 0,5%. Отже, Замовник ставить в нерівне становище можливих Учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де зазначено що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
2. Встановлені в документації розміри паливних брикетів, також не відповідають вимогам ДСТУ, адже ДСТУ встановлено:
- діаметр (мм), від 25 до 75
- довжина (мм), від 10 до 400
Отже, вставновлені показники мають бути приведені у відповідність до нормативних даних ДСТУ шляхом внесення змін до документації.
3. Відповідно до п. 2.5. встановлено, що «інформація, вказана у технічній специфікації, повинна бути підтверджена копією документу, який свідчить про відповідність якості товару встановленим вимогам (сертифікат відповідності) ДСТУ 8358:2015 із зазначенням відповідності вимогам щодо розмірів згідно пп.5.1.1 ДСТУ 8358:2015, та якості згідно пп.6.1 (Таблиці 1 ДСТУ 8358:2015 ряд. 1,3,4,5,6,7), що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий на ім’я виробника паливних брикетів з деревини твердих порід, чинного на момент розкриття ТП.
Повідомляємо, що наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» втратив чинність. Вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов’язковій сертифікації.
Паливні брикети, що є предметом закупівлі, не входять до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні та не підлягають обов'язковій сертифікації в Україні.
Таким чином, отримання сертифікату відповідності на паливні брикети не є обов’язковим, а отже така норма має бути скасована шляхом внесення змін до документації.
4. Відповідно до п. 2.6. вимагається надання «Копії титульного аркушу технічних умов виробника (діючіх) з відміткою про внесення до бази даних «Технічні умови України» та завірених підписом і печаткою виробника.
Вимагаючи надання копії технічних умов, Замовник ставить в нерівне становище можливих Учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де зазначено що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні Учасники торгів, які не є виробниками паливних брикетів або ті, які не співпрацюють безпосередньо з виробниками паливних брикетів, а можуть купувати їх у інших організацій-посередників, які нерідко пропонують кращі умови, ніж виробники.
Технічні умови (далі – ТУ) на виробництво паливних брикетів є тільки у виробника і є його власністю. Статтею 25 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що право власності на національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги належить державі. Згідно статті 16 цього Закону право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям. Забороняється повністю чи частково відтворювати, тиражувати і розповсюджувати як офіційні видання будь-які стандарти, кодекси усталеної практики, класифікатори або їх частини без дозволу їх власника чи уповноваженої ним особи, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до пункту 3.10 ДСТУ 1.3:2004 "Правила побудови, викладання, оформлення, погодження, прийняття та позначення технічних умов" право власності на ТУ належить тим суб'єктам господарювання, на кошти яких їх створено або яким це право передано порядком, установленим законодавством. За згодою власника ТУ дозволено використовувати іншим суб'єктам господарювання.
Таким чином, вимога щодо надання копій технічних умов виробника товару та договору, які вимагаються на етапі проведення процедури, тобто до постачання товару, позбавляє участі у торгах потенційних Учасників торгів, які не співпрацюють безпосередньо з виробниками і не мають можливості взяти копії ТУ у виробника, але в змозі виконати умови договору поставки предмета закупівлі, зокрема, на підставі укладених договорів з іншими постачальниками предмета закупівлі. Тобто ця вимога значно обмежує кількість потенційних Учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Також повідомляємо, що у виробників паливних брикетів, може взагалі не бути ТУ на вироблений ними товар, оскільки цей товар може виготовлятися відповідно до вимог державних або галузевих стандартів, які знаходяться в загальному доступі. Так, паливні брикети виробляється на підставі Національного стандарту України ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови", у якому міститься інформація щодо технічних характеристик паливних брикетів, методів контролю, правил приймання, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника.
Питання щодо надання копії ТУ виробника вже неодноразово було предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка в свою чергу визнавала цю вимогу дискримінаційною і зобов'язувала Замовників торгів внести відповідні зміни до ТД.
5. Вимогами п. 4. вимагається копія свідоцтва про належність палива до альтернативного. Паливні брикети з деревини належить до альтернативного виду палива, і не потребують доказів цього факту. Дана вимога лише вказує на встановлення дискримінації по відношенню до інших учасників, та можливу змову з учасником, у якого таке свідоцтво присутнє.
Зважаючи на вищевикладене, просимо Замовника привести документацію у відповідність. У іншому випадку, наше підприємство буде змушене звертатися до органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 17:09
вимога UA-2020-09-17-003674-a.b1 є такою, що не базується на положеннях Закону, а носить виключно суб’єктивний оціночний характер Скаржника. Отже, уповноважена особа вправі відхилити дану вимогу
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-17-003674-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ "Вінницяоблпаливо", Код ЄДРПОУ:01880670
Дата подання: 16 жовтня 2020 17:06
Дата подання: 16 жовтня 2020 17:06
СКАРГА на неправомірні дії тендерного комітету під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо; (Паливні брикети)
Прийняті рішення щодо відхилення пропозиції ПрАТ «Вінницяоблпаливо» та визначення переможцем ТОВ «БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ» вважаємо неправомірними та такими, що суперечать законодавству у сфері закупівель у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція ПрАТ «Вінницяоблпаливо» була безпідставно відхилена Замовником, а пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена на підставі п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» через те, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 жовтня 2020 22:09
рішення від 20.10.2020 №19575 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2020 22:08
інформація про перенесення розгляду скарги від 28.10.2020 № 17118.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2020 12:05
інформація про резолютивну частину рішення від 11.11.2020 №20993.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 18:16
рішення від 11.11.2020 № 20993.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2020 22:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення АМК №20993 -р/пк-пз від 11.11.2020 Середня загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів №1 смт Крижопіль" скасувала рішення про відхилення тендерної пропозиції
приватного акціонерного товариства "Вінницяоблпаливо" та рішення про визначення
товариства з обмеженою відповідальністю "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ" переможцем за
процедурою закупівлі — "Тверде паливо ( брикет паливний Pini&Kay)".
Дата виконання рішення замовником: 17 листопада 2020 09:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" |
303 750,00
UAH з ПДВ
|
288 684,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОПОВ ОЛЕКСІЙ ДМИТРОВИЧ |
295 650,00
UAH з ПДВ
|
289 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ" |
314 280,00
UAH з ПДВ
|
293 949,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАЦЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ |
317 520,00
UAH з ПДВ
|
317 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" #01880670 |
Рішення скасоване |
288 684,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 08:20
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОПОВ ОЛЕКСІЙ ДМИТРОВИЧ #3546703318 |
Рішення скасоване |
289 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 08:20
|
ТОВ "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ" #43113177 |
Рішення скасоване |
293 949,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 08:20
|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" #01880670 |
Рішення скасоване |
288 684,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 11:02
|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" #01880670 |
Відхилено |
288 684,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 11:21
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОПОВ ОЛЕКСІЙ ДМИТРОВИЧ #3546703318 |
Відхилено |
289 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 11:25
|
ТОВ "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ" #43113177 |
Відхилено |
293 949,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 11:38
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАЦЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ #2608313174 |
Відхилено |
317 520,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 12:08
|
Інформація про відміну
Дата відміни
17 листопада 2020 12:08
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі