Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво приватного житлового будинку за адресою: м. Ірпінь, вул. 10 лінія, 5, Бучанського району, Київської області
Очікувана вартість
5 010 855,40 UAH
UA-2023-04-12-005357-a ● 1323fa21a3fa470caf898e1c5dcef891
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2023 12:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2023 11:01 |
Очікувана вартість: | 5 010 855,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 054,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає забезпечення тендерної пропозиції у формі Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк та з обов’язковим накладанням УЕП/КЕП. Форма та зміст Банківської гарантії повинні відповідати вимогам статей 560 Цивільного кодексу України та 200 Господарського кодексу України, “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами) та вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та з урахуванням Особливостей. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Банківська гарантія надається у національній валюті України (грн.). Банківська гарантія подається у вигляді електронного документу (Закон України “Про електронні документи та електронний документообіг” від 22.05.2003 № 851-IV) з інформацією, яка зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа, у тому числі з УЕП/КЕП відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 25 000,00 грн (двадцять п’ять тисяч гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій або більш пізньої дати. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок замовника. Тендерна пропозиція, що не супроводжується вищезазначеним забезпеченням, відхиляється Замовником. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції, через електронну систему закупівель. Реквізити для оформлення Банківської гарантії: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації 04119, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 Код ЄДРПОУ 21467647, IBAN UA548201720343121001200015180, Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво приватного житлового будинку за адресою: м. Ірпінь, вул. 10 лінія, 5, Бучанського району, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08200, Україна, Київська область, м. Ірпінь, Бучанського району, вул. 10 лінія, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 квітня 2023 10:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2023 10:36 |
ТД_Нове будівництво м. Ірпінь, вул. 10 лінія, 5 нова редакція 27.04.2023.pdf | |
27 квітня 2023 10:33 |
Перелік змiн 27.04.2023.pdf |
27 квітня 2023 10:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
27 квітня 2023 10:36 |
ТД_Нове будівництво м. Ірпінь, вул. 10 лінія, 5 нова редакція 27.04.2023.pdf
|
||||
27 квітня 2023 10:33 |
Перелік змiн 27.04.2023.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
копію страхового полісу для сертифікованого інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації
Дата подання: 12 квітня 2023 13:23
Дата відповіді: 14 квітня 2023 15:48
Обгрунтуйте дивну вимогу надання страхового полісу для сертифікованого інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації . Чому Ви не вимагаєте страховий поліс на осіб, які беспосередньо будуть виконувати роботи на об'єкті?
Відповідь: Стосовно Вашої вимоги пояснюємо: Даний вид робіт потребує обстеження об’єкта експертом по будівництву; експерт з проектної документації повинен надати заключення стосовно заміни обладнання системи автоматичної пожежної сигналізації, яка існує на об’єкті та потребує модернізації. Головний інженер проекту виконує проектні роботи. Сертифікований кошторисник розробляє кошторисну документацію та захищає свої рішення щодо вартості матеріалів та робіт в експертизі. Стосовно страхових полюсів – це страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності для відшкодування, у разі заподіяння шкоди майновим інтересам при виконанні робіт (наданні послуг). Будівни́цтво — спорудження нового об'єкта, реконструкція, розширення, добудова, реставрація і ремонт об'єктів, виконання монтажних робіт, в тому числі електромонтажні роботи. Законодавче підґрунтя забезпечення захисту прав споживачів через механізми саморегулювання у будівництві було закладено ще у 2011 році, з прийняттям Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Цим законом внесено зміни та доповнено Закон України «Про архітектурну діяльність» новою статтею 16-1, відповідно до якої саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності визначають правила і стандарти підприємницької та професійної діяльності, обов’язкові для виконання всіма членами таких організацій, а також передбачають механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок надання членами СРО товарів, виконання робіт (послуг) неналежної якості. Стандартами професійної діяльності саморегулівних організацій на сьогодні визначено такі механізми відшкодування збитків: формування компенсаційних фондів; страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності членів СРО перед споживачем. Рішеннями керівних органів саморегулівних організацій затверджено Порядки визначення страховика (страховиків) за договорами страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності члена СРО перед споживачем, відповідно до яких і було проведено відбір страховика. А отже вимога, щодо страхування цивільно-правової відповідальності інженера-кошторисника є законною та обгрунтованою.
Копія сертифікату на систему екологічного управління, яким посвідчується, що система екологічного управління здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
Дата подання: 12 квітня 2023 13:29
Дата відповіді: 14 квітня 2023 15:48
Шановний Замовник, у нас як потенційного учасника є повний пакет документів для участі в тендері окрім Копії сертифікату на систему екологічного управління, яким посвідчується, що система екологічного управління здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Уточнивши , що даний сертифікат офомлюється за один робочий день і його вартість 15 тис грн ми хочемо уточнити, чи можна його офрмити і надати коли ви надасте 24 години на усунення помилок?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Ненадання документів, які вимагаються тендерною документацією, - на розсуд учасника.
Вимога, яка не стосується предмету закупівлі
Дата подання: 12 квітня 2023 13:30
Дата відповіді: 14 квітня 2023 15:49
Обгрунтуйте наявність вимоги надання Копії сертифікату на систему екологічного управління, яким посвідчується, що система екологічного управління здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління. Яким чином сертифыкат по екологстсоується сфери будівництва?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Відповідно до частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі - Закон) „У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів”. Водночас, згідно частини третьої статті 22 Закону, „тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити”., згідно частини п’ятої статті 23 Закону „Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує принципи захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні матеріалів, які використовуються про будівництві житла та при дотриманні умов експлуатації.
Відповідно до частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі - Закон) „У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів”. Водночас, згідно частини третьої статті 22 Закону, „тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити”., згідно частини п’ятої статті 23 Закону „Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує принципи захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні матеріалів, які використовуються про будівництві житла та при дотриманні умов експлуатації.
Щодо страхування
Дата подання: 14 квітня 2023 22:49
Дата відповіді: 17 квітня 2023 20:54
Замвоник у своїй відповіді стосовно страхування інженера кошторисника зазначає наступне : "Стосовно страхових полюсів – це страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності для відшкодування, у разі заподіяння шкоди майновим інтересам при виконанні робіт (наданні послуг). Будівни́цтво — спорудження нового об'єкта, реконструкція, розширення, добудова, реставрація і ремонт об'єктів, виконання монтажних робіт, в тому числі електромонтажні роботи. Законодавче підґрунтя забезпечення захисту прав споживачів через механізми саморегулювання у будівництві було закладено ще у 2011 році, з прийняттям Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Цим законом внесено зміни та доповнено Закон України «Про архітектурну діяльність» новою статтею 16-1, відповідно до якої саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності визначають правила і стандарти підприємницької та професійної діяльності, обов’язкові для виконання всіма членами таких організацій, а також передбачають механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок надання членами СРО товарів, виконання робіт (послуг) неналежної якості. Стандартами професійної діяльності саморегулівних організацій на сьогодні визначено такі механізми відшкодування збитків: формування компенсаційних фондів; страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності членів СРО перед споживачем. Рішеннями керівних органів саморегулівних організацій затверджено Порядки визначення страховика (страховиків) за договорами страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності члена СРО перед споживачем, відповідно до яких і було проведено відбір страховика" Де говорить по механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок надання членами СРО товарів, виконання робіт (послуг) неналежної якості. Безпосереднім надавачем послуг на об'єкті є робітник учасника а не інженер кошторисник. І саме робітники ризикують завдати можливу шкоду споживачу. Тому вимогу щодо страхування інженера-кошторисник ВКРАЙ НЕОБХІДНО покласти і на робітників. Внесіть зміни до тендерної документації. Давайте захистимо НАДІЙНО споживачів від неякісних послуг. Чи ви проти надання якісних послуг застрахованими робітниками?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо, за інформацію та Ваші пропозиції. Разом з тим, варто зазначити, що вичерпну інформацію надано у попередньому питанні від 12.04.2023 з огляду на вищезазначене, замовник не буде вносити зміни в частині встановлення вимоги щодо страхування робітників.
ISO
Дата подання: 14 квітня 2023 22:55
Дата відповіді: 17 квітня 2023 20:55
Пропонуємо розширити вимогу надання учасниками ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування» й іншими ISO наприклад :
• ISO 9001 – Менеджмент якості.
• ISO 14001 – Екологічний менеджмент.
• ISO 28000 – Менеджмент безпеки ланцюга постачання.
• ISO 37001 – Менеджмент боротьби з корупцією.
• ISO 45001 – Менеджмент Охорони праці та безпеки здоров'я.
• ISO 27001 – Менеджмент управління інформаційної безпеки.
• ISO 23932 – Інжиніринг пожежної безпеки.
• ISO 50001 – Менеджмент управління енергосистемами.
• ISO 22000 – Управління безпечністю харчових продуктів.
Погодьтесь, в цей складний час саме завдяки наявності ISO в учасника можна довірити йому будь який фронт робіт. Внесіть будь ласка зміни до документації та розширте коло вимог для біль якісного відбору переможця.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо, за інформацію та Ваші пропозиції. Разом з тим, варто зазначити, що вичерпну інформацію надано у попередньому питанні від 12.04.2023 з огляду на вищезазначене, замовник не буде вносити зміни в частині встановлення вимоги щодо надання ISO.
Неповна кошторисна документація
Дата подання: 19 квітня 2023 13:41
Дата відповіді: 21 квітня 2023 18:35
Додаток 2 до Тендерної документації - не повна відомість обсягів робіт
Відповідь: У тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК-БУДГРУП" |
4 884 942,35
UAH з ПДВ
|
4 884 942,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" |
4 985 965,15
UAH з ПДВ
|
4 985 965,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК-БУДГРУП" #39662835 |
Відхилено |
4 884 942,35
UAH з ПДВ
|
29 травня 2023 19:13
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" #38831585 |
Переможець |
4 985 965,15
UAH з ПДВ
|
29 травня 2023 19:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2024 17:52
|
ДУ № 5 до договору 42-23 від 08.06.2023.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2024 17:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 19:00
|
Додаткова угода № 4 від 29.12.2023 до договору № 42-23_08.06.2023.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 18:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2023 15:46
|
ДУ №3 до Договору 42-23.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2023 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2023 19:52
|
Додаткова угода №2 від 30.06.2023_42-23.PDF | зміни до договору |
04 липня 2023 19:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2023 10:36
|
Додаткова угода №1 від 26.06.2023_42-23_.PDF | зміни до договору |
27 червня 2023 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2023 18:17
|
Додаткова угода №1 від 26.06.2023_42-23.PDF | зміни до договору |
26 червня 2023 18:14
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2023 14:28
|
Договір № 42-23 від 08.06.2023.PDF | укладений |
12 червня 2023 14:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 42-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 42-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 42-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | № 42-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 42-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 42-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |